Dan doe je het niet. Ik en anderen doen het al maanden en ze hebben het nog steeds niet aangepast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:00 schreef Netsplitter het volgende:
zen. Diegene had namelijk onder andere hetzelfde adres gebruikt. Moet ook al, anders moet je het steeds op een ander adres laten afleveren en dat is niet handig.
Dat is op gaan vallen en dus deze brief om te nokk
Nog steeds?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:01 schreef Fokkiebaby het volgende:
Nu (3 december 12:15 uur) worden de piccolo's voor 50 Euro aangeboden bij de Media Markt Akersloot in Amsterdam Zuidermolenweg.
De prijs kan elk moment worden verhoogd (Media Markt werkt met dagprijzen) dus wees er snel bij voor je gratis machine!.
Cupjes zitten er bij dus ook een mooi en compleet kado voor sint en kerst.
Met de 50 Euro terug actie op de DG site betaal je dus per saldo niets!!!!
Ik sta naast het prijskaartje dus kan je op de hoogte houden wanneer de prijs omhoog gaat.
Bel me anders even als je er één wilt, dan zorg ik er voor dat hij voor je klaar staat.
Kom op jongens, viral met die aanbieding!
Dolce Gusto Piccolo gratis (zolang het duurt)
Ik kan je wel vertellen waarom je geen dolce gusto moet kopen, maar dat heb ik al hier eerder gedaanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef SuperFood het volgende:
argumenten voor de nespresso: gouden standaard. 'goedkope' cups te koop van verschillende merken. veel verschillende apparaten - ook veel hele degelijke.
argumenten voor de dolce gusto. ehm geen idee! vertel me waarom moet ik een dolce gusto kopen
ik zag hem bij de jumbo staan. ik denk zullen wel goedkopere cups zijn maar niet dus. toch zullen ze zichzelf wel positief willen onderscheiden tov de concurrentie maar ik heb nog niet kunnen vinden waarmeequote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen waarom je geen dolce gusto moet kopen, maar dat heb ik al hier eerder gedaan
Ik vind die zo gaaf hequote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef Trusten het volgende:
Mocht iemand nog een goedkope Dolce Gusto zoeken:
https://www.nextdeal.nl/K(...)o-p-892019.html?s=tw
+
https://www.dolce-gusto.nl/NL/Pages/kortingsactie_general.aspx
= na cashback ¤7,20
Je kunt ook bij de Wehkamp de Mini Me bestellen, dan heb je hem voor 25 euro is ook een goede dealquote:Op woensdag 17 december 2014 12:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind die zo gaaf heWel jammer dat het een handmatige is en om nu mijn handmatige in te ruilen voor.. een handmatige vind ik ook weer zoiets
Inderdaad een goede deal. Zie alleen jammergenoeg mijn editquote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef Trusten het volgende:
[..]
Je kunt ook bij de Wehkamp de Mini Me bestellen, dan heb je hem voor 25 euro is ook een goede deal
Wit:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)AJXBBi4OoaAscc8P8HAQ
Zwart:
http://www.wehkamp.nl/hui(...)XM8DaPSW8aAkZN8P8HAQ
Ben in de tussentijd wel verhuisd, maar heb nog wel dezelfde bankrekeningquote:Maximaal 1 maal deelname per machine, per bank-/girorekening, NAW gegevens en IP adres. Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening.
Hoe lang geleden heb je deze gekocht?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
Ben in de tussentijd wel verhuisd, maar heb nog wel dezelfde bankrekening
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en interesse in NESCAFÉ Dolce Gusto.
Het is geen probleem als u reeds heeft deelgenomen aan een van onze voorafgaande refundacties.
U kunt gewoon deelnemen aan onze nieuwe refundactie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten
NESTLÉ NEDERLAND B.V.
Het NESCAFÉ Dolce Gusto team.
Oh dat is wel tofquote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je deze gekocht?
Zag dit op Tweakers:
[..]
Als iemand die altijd en overal latte's besteld ben ik erover te spreken. Je hebt wel 2 soorten: gezoet en ongezoet. De standaard versie die je in de supermarkt ziet is de gezoete versie. Persoonlijk vind ik hem lekker, maar er zijn ook genoeg mensen die deze te zoet vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef het-is-mij het volgende:
Caramel hoeft dan weer niet per se ;-)
Maar goede lagen?
Drink nu geregeld zakje van nescafe maar dit leek me ook wel wat.
ken alleen niemand met apparaat om t te testen
penny wise...quote:Op zondag 21 december 2014 09:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Frankrijk is goedkoper. 3,49 betaald daar per doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |