SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JaqenHghar op 14-11-2013 16:24:12 ]
Ja, maar ik had niet de laaste post dus wachtte ik netjes. Heb wel een suggestie voor TT gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat jij niet probeerde om de nieuwe TS te worden he?
Het was al te laat, anders had ik dat wel gedaan. Sorry man.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef CarbonC het volgende:
Ja
[..]
Ja, maar ik had niet de laaste post dus wachtte ik netjes. Heb wel een suggestie voor TT gedaan.
NP; dat zat er natuurlijk in.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het was al te laat, anders had ik dat wel gedaan. Sorry man.
Tja, ze heeft geen penis.quote:
Zij is toch die chick uit Boardwalk Empire S04? Daar is ze fucking nice. Iemand EP 9 en 10 btw al gezien? Shit is aan vriend.quote:
Jij weet.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Zij is toch die chick uit Boardwalk Empire S04? Daar is ze fucking nice. Iemand EP 9 en 10 btw al gezien? Shit is aan vriend.
Boardwalk empire spoiler voor diegene die het nog niet gezien heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
zeikerdquote:Op donderdag 14 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Scheve mond, te brede schouders, te hoog voorhoofd, gestijld kroeshaar etc.
google bishquote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef seto het volgende:
wie de fuck probeert er nog te linken van imdb
Zij doet em niet. Sorry.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Zij lijkt echt op een Skyrim character:
[ afbeelding ]
Zou raken though.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Scheve mond, te brede schouders, te hoog voorhoofd, gestijld kroeshaar geen lul, geen mismaakte piercings en geen borderline etc
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:41 schreef Sapstengel het volgende:
Zij lijkt echt op een Skyrim character:
[ afbeelding ]
Zou raken though.
quote:You can't stand the sight of a strong Nord Redguard woman?
quote:
gezicht spreekt mij niet zo aan tbhquote:Op donderdag 14 november 2013 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe Gym chick speciaal voor McNuttyProfessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6 jaar ouder? JB is geen 43..quote:Op donderdag 14 november 2013 17:27 schreef McNulty het volgende:
Zo beeld ik mij JB in, maar dan 6 jaar ouder.
[ afbeelding ]
Ik vond dat meisje 17 lijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
6 jaar ouder? JB is geen 43..
flinke bobbel in dat broekjequote:Op donderdag 14 november 2013 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe Gym chick speciaal voor McNuttyProfessor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:27 schreef McNulty het volgende:
Zo beeld ik mij JB in, maar dan 6 jaar ouder.
[ afbeelding ]
Wrom die smilie. Best een aantrekkelijk meisje hoor op die foto.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit nu op een ouderavond bij het ROC lolwut.
Heb niet eens kinderen..
Ga je milfhunten?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Heb niet eens kinderen..
als het niet lukt: http://www.alleenstaande-mamas.nl/quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Heb niet eens kinderen..
groot gelijk, zit je met de ellende van andermans pleziertjequote:Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Als ik een man was zou ik never nooit een vrouw met kids nemen.! Beetje een provider zijn voor haar en haar koekoekskiddies. No thanks jeff.
Nog een reden om geen kids te nemen. In een tijd waar geen relatie het meer waard is om voor te gaan en iedereen kankerweinig discipline heeft en vreemdgaat bij de vleet is het niet handig kids te nemen. Voor je het weet ben je single mom en kun je in een keer 95% minder mannen daten. Again, no thanks jeff.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
groot gelijk, zit je met de ellende van andermans pleziertje
je maakt weer druk om niks, meisjequote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nog een reden om geen kids te nemen. In een tijd waar geen relatie het meer waard is om voor te gaan en iedereen kankerweinig discipline heeft en vreemdgaat bij de vleet is het niet handig kids te nemen. Voor je het weet ben je single mom en kun je in een keer 95% minder mannen daten. Again, no thanks jeff.
Eigenlijk wel ja. Ik kan toch de komende 10 jaar geen kiddies produceren.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je maakt weer druk om niks, meisje
Broeder dat was in vertrouwen..quote:Op donderdag 14 november 2013 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
jb is fokkin lekker vriend etha liet mij pics zien van haar kerkdoop was net wet tshirt contest met die witte gewaad
ja ik post ze tog niet. of weet ze er niet van??quote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broeder dat was in vertrouwen..
Haha nee met een vriendin mee naar haar zusje. Haar ouders spreken niet zo goed Nederlands dus zij is tolk en ik verveelde mequote:
~ CHILDZONED ~quote:Op donderdag 14 november 2013 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee met een vriendin mee naar haar zusje. Haar ouders spreken niet zo goed Nederlands dus zij is tolk en ik verveelde me
nou leuk, weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 14 november 2013 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
jb is fokkin lekker vriend etha liet mij pics zien van haar kerkdoop was net wet tshirt contest met die witte gewaad
Lmaoquote:
ONREINquote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao
Was wel cute meisje, klein, mooi lichaam heel vrolijk. Alleen ze heeft twee halfbloed babies van haar ex.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GASOLINA - nieuwe pre-workout.
Heb dit echt super lang gedacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
Droogtrainen is toch gewoon veel herhalingen met lichter gewicht?
Haha nee maar srs, kennen jullie dat? Je ziet een meisje en denkt wow. Gewoon de uitstraling, lichaam, gezicht, het hele plaatje. Dat had ik bij m'n ex ook en dat is het enige moment dat ik iemand aanspreek, gewoon als alles klopt aan de eerste indruk. Anders ga ik geen moeite doen.quote:
Ja, een collega op het werkquote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha nee maar srs, kennen jullie dat? Je ziet een meisje en denkt wow. Gewoon de uitstraling, lichaam, gezicht, het hele plaatje. Dat had ik bij m'n ex ook en dat is het enige moment dat ik iemand aanspreek, gewoon als alles klopt aan de eerste indruk. Anders ga ik geen moeite doen.
Waarschijnlijk ook de reden dat ik (bewust) vrij FA door het leven ben gegaan tot nu toe
Stuur haar een mail of zuip je lam op een personeelsfeestquote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een collega op het werkbeetje lastig te approachen alleen, aangezien ik in zo'n office park werk en er geen privacy is
/so beta
Altijd mooi om die seksueel getinte mails tussen collega's te lezen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Stuur haar een mail of zuip je lam op een personeelsfeest
een vriend van mij denkt dit momenteelquote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb dit echt super lang gedacht.
gewoon doenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een collega op het werkbeetje lastig te approachen alleen, aangezien ik in zo'n office park werk en er geen privacy is
/so beta
ik dacht haar even alleen te treffen maar uiteindelijk waren er 3 vrouwen mee aan het luisterenquote:
had je haar genegged?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef seto het volgende:
[..]
gewoon doen
heb het ook (onvrijwillig) een keer moeten doen en daarna gaat het veel makkelijker
rip gainsquote:Op donderdag 14 november 2013 21:39 schreef seto het volgende:
[..]
een vriend van mij denkt dit momenteel
bij zijn 2e keer squats ooit deed hij sets van 5 met 100kg, nu doet hij sets van 12 met 50kg omdat hij droog wil trainen
Uiteindelijk kun je van een simpele barbell oefening een soort cardio workout maken. Als een malle clean and press doen met 30 kg ofzo. Hartslag omhoog gooien= vetverbranding.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb dit echt super lang gedacht.
fanta wanneer wil je met mij schuifelen?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je van een simpele barbell oefening een soort cardio workout maken. Als een malle clean and press doen met 30 kg ofzo. Hartslag omhoog gooien= vetverbranding.
Maar dan moet je dat echt een half uur doen ofzo.
Ergens ergensss......;(..
Schuifelen is niet mogelijk als ik je penis kan koppen..quote:Op donderdag 14 november 2013 22:00 schreef seto het volgende:
[..]
fanta wanneer wil je met mij schuifelen?
Staand pijpen?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Wanneer is iemand een womanlet eigenlijk?
onder de 1.60 wel denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 22:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Schuifelen is niet mogelijk als ik je penis kan koppen..
Womanlet struggles.
Wanneer is iemand een womanlet eigenlijk?
dat niet, maar de hele betekenis van dequote:Op donderdag 14 november 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Denken jullie ook altijd dat wanneer je een(geschreven) buiten FOK! ziet dat het een FOK!ker is?
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Denken jullie ook altijd dat wanneer je een(geschreven) buiten FOK! ziet dat het een FOK!ker is?
Vroeger werd die hier op FOK! ook juist gebruikt. Het is hilarisch om die topics te lezen. Er was een topic waarin foto's van kinderen van FOK!kers werden gepost en dan zag je zo'n reactie als "Wat een mooi kind.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef seto het volgende:
dat niet, maar de hele betekenis van dekomt dan niet op me over, alsof ze hem verkeerd gebruiken terwijl wij eigenlijk degene zijn die dat doen
Hoe? Ik twijfel om te vragen: "Ken je FOK!?"quote:Op donderdag 14 november 2013 22:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja.
Dan probeer ik altijd subtiel te vissen.
Ik zeg gewoon ken je CarbonC?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vroeger werd die hier op FOK! ook juist gebruikt. Het is hilarisch om die topics te lezen. Er was een topic waarin foto's van kinderen van FOK!kers werden gepost en dan zag je zo'n reactie als "Wat een mooi kind.".
Maar nee, deze gebruikt hem goed.
[..]
Hoe? Ik twijfel om te vragen: "Ken je FOK!?"
Wie is ze?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij gebruiken ze op Viva en zo ook die smilie. Kan zijn dat ze daarop zit.
Get the fuck outta here.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon ken je CarbonC?
Hij is groot he en dan ga ik knikken en als ze meeknikken dan weet ik hoe laat het is.
Een meisje waar ik mee praat, die toevallig ook lift. Wie weet kent zij dit topic dan ook - als ze op FOK! blijkt te zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie is ze?
Bij mij is het een dude die lift.
Wanneer mannen koken, is er overal rotzooi.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
2000kcal bulk meal. U jelly?
[ afbeelding ]
Ik ben best jelly inderdaad. Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je niet dat dat varken isquote:
fucked upquote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef seto het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Abortion_doping
wow
Sowieso deep house.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Leuke mix, soms wordt hier nog wel goede shit gedropt.
Gewoon via de YouTube app uploaden via wi-fi.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet een filmpje van circa 10 min van mijn iphone naar youtube uploaden. Maakt niet uit dat het 5 uur duurt maar dat het gebeurt. Hoe kan ik dit doen. Want importeren werkt niet en mailen ook niet.
Thanks man.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso deep house.Ik was twee maanden terug in een underground club waar we naartoe gingen toen de laatste 'populaire' club om 3 uur al dichtging.
Die underground club ging echt tot een uur of 8 's morgens door.
Alleen maar zulke muziek en een belachelijk goede sfeer. Super nice.
Sindsdien ben ik bekend met het genre deep house. Ben ook al gesubbed op een goede playlist: Deep ▷ Tech ▷ Minimal ▷ Techno ▷ House ▷, a playlist by Joel Lundin on Spotify Als iemand nog meer goede deep house shizzle heeft; post!
[..]
Gewoon via de YouTube app uploaden via wi-fi.
Thanks, ik zal het eens checken.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Thanks man.
Check die link van mij een paar posts terug.
Dinka is ook een goede maar meer richting progressive house.
Wellicht ziet hij gewoon potentie in jou. Coaching, advies en hulp is nooit slecht, gebruik het voordelig. Embrace it.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Gast pas ontmoet, officier bij het Korps Mariniers. Wilt mij maandag al een lift geven naar het CML in Soesterberg om fucking 6.45.
Wilt mij gratis coachen, wilt mij alles uitleggen over de testen bij defensie. Maar ik vind hem nou niet echt super leuk...
Maar ik vind het onbeleefd om het af te slaan.
Chatten en dan ergens in een koffiehoek afspreken.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
/so beta
Zolang de wederzijdse verwachtingen maar duidelijk zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Gast pas ontmoet, officier bij het Korps Mariniers. Wilt mij maandag al een lift geven naar het CML in Soesterberg om fucking 6.45.
Wilt mij gratis coachen, wilt mij alles uitleggen over de testen bij defensie. Maar ik vind hem nou niet echt super leuk...
Ja, potentie als omhulsel voor zijn penis.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wellicht ziet hij gewoon potentie in jou. Coaching, advies en hulp is nooit slecht, gebruik het voordelig. Embrace it.
Top!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, ik zal het eens checken.
[..]
Wellicht ziet hij gewoon potentie in jou. Coaching, advies en hulp is nooit slecht, gebruik het voordelig. Embrace it.
Ja ik vind dat maar lastig. Als je teveel aanneemt zoals materiële dingen of immateriële acties als vrouw zijnde dan gaan mannen ervan uit dat ze je wel even mogen shaggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang de wederzijdse verwachtingen maar duidelijk zijn.
Dit. Denken dat mannen dit doen uit de goedheid van hun hartquote:Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef seto het volgende:
ik rijd ook altijd chicks waar ik niks van wil om 6.45 rond
Dit dus. Goed verwoordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef seto het volgende:
Dan maken die chicks wel mooi gebruik van jou. Had je slimmer ingeschat brah.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:30 schreef seto het volgende:
Het ging eerst uit. En het is nu weer aanquote:Op donderdag 14 november 2013 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die cheating bf van je vriendin Fanta?
Serieus? Kun je misschien een soort Excelsheetje maken waarin ik de wekkertijden kan invullen en hij dan automatisch de shagtime berekent?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit. Denken dat mannen dit doen uit de goedheid van hun hart
Elk uur wat je voor 10uur opstaat voor een vrouw is een half uur erop. Simple science.
Hehehehquote:Op donderdag 14 november 2013 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Serieus? Kun je misschien een soort Excelsheetje maken waarin ik de wekkertijden kan invullen en hij dan automatisch de shagtime berekent?
Dan bel ik morgen mijn ex om de schuld te vereffenen.
Lekker dit, thanks.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:41 schreef Verbosity het volgende:
Misschien ook nog wat voor jou Yuri:
Lekkerrrr mi mangos!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:41 schreef Verbosity het volgende:
Misschien ook nog wat voor jou Yuri:
Deephouse kk hipstermuziekquote:
Sneue mensen die zichzelf een of andere gekunstelde identiteit aanleren. Kijk mij ik ben cool want ik ben in amsterdam gaan wonen. En dat ook altijd moeten melden. Oh in amsterdam dit dat zus zo.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Wel terecht, de mensen die het meeste op de social media posten hebben vaak de minst interessante levensquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
Wel Ekte arbeidersfrustratie dit Henk.
Handbreak downloaden, je filmpje omzetten. In Itunes in je bibliotheek zetten en synchen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet een filmpje van circa 10 min van mijn iphone naar youtube uploaden. Maakt niet uit dat het 5 uur duurt maar dat het gebeurt. Hoe kan ik dit doen. Want importeren werkt niet en mailen ook niet.
Je hoeft hem toch ook niet super leuk te vinden? Zolang het hem maar duidelijk is dat het jou alleen maar draait om het trainen en je verder geen interesse hebt.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Fucking manletquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
Waar zie jij iets over Social Media staan? Beetje kort door de bocht dit allemaal. Oordelen over zulke mensen is hetzelfde als mensen die over jouw voedings- en trainingspatroon oordelen. Laat mensen in zijn waarde, ieder zijn ding.
Behalve bij dikzakken ofcourse.
jij bent ook zon gekunstelde wereldburger? Zeker ook 3 weken Wezen backpacken in Thailand.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
Wel Ekte arbeidersfrustratie dit Henk.
Wat doe jij nu, beetje de white knight uithangen voor deephousekutjes? Dat valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
Waar zie jij iets over Social Media staan? Beetje kort door de bocht dit allemaal. Oordelen over zulke mensen is hetzelfde als mensen die over jouw voedings- en trainingspatroon oordelen. Laat mensen in zijn waarde, ieder zijn ding.
Behalve bij dikzakken ofcourse.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:02 schreef Champy het volgende:
Ach nee joh, Henk zit even op z'n rage troon, en Ethan is aan het trollen. Straks alles weer gezellig hier
De enige persoon proberen te dissen die je DMs beantwoordt. Slechte zaak dit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:03 schreef Cake-Man het volgende:
Etha is gew beta manlet white knight
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
jij bent ook zon gekunstelde wereldburger? Zeker ook 3 weken Wezen backpacken in Thailand.
Ik hoor niets op www.gasp.nuquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die mix van fanta is ook nice! Dit soort muziek hoor je altijd in kledingwinkels.![]()
Groningse gast en Dreamerbulk. En dan RaymondK.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:12 schreef Cake-Man het volgende:
Wie is hier best gespiert meeste van allemaal hahah
Ga ergens anders spelen, kleuter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef Cake-Man het volgende:
Hey carbon ben je ook anti of suri ?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:08 schreef Cake-Man het volgende:
Haters overal hier fok jullie
Doe nornaal zo doe ik ook ja tog
Hey ethalotion
Hey weisman
Cake-man in een notendop.quote:
Wil je klappe ofzo kneusjequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen, kleuter.
Wannabee cooliequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:18 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Wil je klappe ofzo kneusje
Kom dan
Ja tog laterz
Heb je mij niet gezien?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Groningse gast en Dreamerbulk. En dan RaymondK.
Ben je ook turk ?quote:
Welke gym? Ik zoek 1 met een hoger plafond zodat ik niet door het plafond heen shoulderpress #alphaproblemsquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmiddag inschrijven bij mijn nieuwe gym
Je normale account weet waar ik woon, dus waarom vraag je het nog met je kloon?quote:
Wat de fuck voor hobbit gym ga je dan heenals het plafond zo laag is ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke gym? Ik zoek 1 met een hoger plafond zodat ik niet door het plafond heen shoulderpress #alphaproblems
Plafond is 2,30 oid, moet veel kleine schijven gebruiken anders lukt het nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat de fuck voor hobbit gym ga je dan heenals het plafond zo laag is ?
Waar? In Amsterdam nog geen fatsoenlijke gym gevonden. Daarom: Amsterdamquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmiddag inschrijven bij mijn nieuwe gym
Oh damn wtfquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Plafond is 2,30 oid, moet veel kleine schijven gebruiken anders lukt het niet
Aanschouw me live op de meet. Oh, wachtquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe jij ook eens pics dan opa/.!
Ik heb al genoeg "meets" gehad. Ik ben ermee gestopt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aanschouw me live op de meet. Oh, wacht
Vergeet jahr00n niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Groningse gast en Dreamerbulk. En dan RaymondK.
Ik ken genoeg goede gyms daar. Je disrespect is ongegrond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar? In Amsterdam nog geen fatsoenlijke gym gevonden. Daarom: Amsterdam
Ja, ik was ff douchen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In de hoogtij dagen van deze reeks reageerden er hier echt voor duizenden kilo aan spieren.
Haha sukkeltjequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef Champy het volgende:
Jongens ik heb dinsdag een springtouw gekregen, hebben jullie tips hoe ik double unders kan doen?
Np brah..quote:
Een speedrope gebruiken en wat hoger springen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef Champy het volgende:
Jongens ik heb dinsdag een springtouw gekregen, hebben jullie tips hoe ik double unders kan doen?
Ik heb het idee dat jij alles weet..quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een speedrope gebruiken en wat hoger springen.
Nee ben gewoon eigenwijs en heb een poosje Muay thai gedaan. Dus dan spring je wel touwquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij alles weet..
Oké, zal eerst m'n singles hoger springen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een speedrope gebruiken en wat hoger springen.
Een speedrope is een wat zwaarder springtouw. Dus oftewel van leer, ijzer of zwaarder plastic.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Oké, zal eerst m'n singles hoger springen.
Wat is een speedrope precies dan? Google zegt daar niet veel over. Heb een plastic springtouw met handvatten.
Gewoon harder aan het touwtje draaien of hoger springen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef Champy het volgende:
Dit riekt naar Crossfitquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef Champy het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ken genoeg goede gyms daar. Je disrespect is ongegrond.
echt mcnulty niveau van humorquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
gaat jou niets aan s(pl)e(e)to(og)
heeee mr miyagiquote:
met een paar biertjes misschien. Niks bijzonders.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Pacific rim mooie film? Net binnen zitten vissen namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke is/zijn nice?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Ik zie Generation Iron niet?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
The Wolverine (2013) EXTENDED 1080p BrRip x264 - YIFY
Posted by YIFY verified in Movies > Highres Movies
2.04 GB 2 1 week 20107 6694
48
Red 2 (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.85 GB 2 1 day 11729 8571
75
Elysium 2013 1080p WEB-DL H264-BLUEBIRD [PublicHD]
Posted by BOZX verified in Movies > Highres Movies
3.56 GB 2 3 days 7958 7022
615
Pacific Rim (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.95 GB 2 1 month 9830 1588
101
2 Guns (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 week 8887 2933
347
Grown Ups 2 (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.45 GB 2 4 weeks 9079 1309
912
Man of Steel (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
2.04 GB 2 1 month 8792 1522
452
Despicable Me 2 (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.45 GB 2 3 weeks 7183 1895
25
The Smurfs 2 (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.65 GB 2 1 day 5194 4718
977
World War Z (2013) UNRATED 1080p BrRip x264 - YIFY
1.84 GB 2 2 months 7125 797
472
After Earth (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.44 GB 2 1 month 6093 712
48
The World's End (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 week 5357 1731
16
Hours (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.45 GB 2 1 day 4151 3471
488
The Conjuring (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.65 GB 2 1 month 5451 713
14
Getaway (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.23 GB 2 1 day 4119 3161
527
Star Trek Into Darkness (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.95 GB 2 2 months 5180 705
5
Castle 2009 S05 Season 5 Complete 1080p WEB-DL x264-[maximersk]
Posted by maximersk verified in TV
18.9 GB 74 1 month 102 10852
116
We're the Millers (2013) EXTENDED 1080p BrRip x264 - YIFY
1.85 GB 2 2 weeks 4620 1180
759
Iron Man 3 (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.95 GB 3 2 months 3840 553
8
The Starving Games (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.23 GB 2 1 day 2803 2616
36
Paranoia (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 week 3239 1742
253
Monsters University (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 month 3727 518
1004
Oblivion (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.85 GB 3 3 months 3716 386
10
Prisoners 2013 1080p WEB-DL H264-PublicHD
5.75 GB 2 3 days 2349 2656
160
White House Down (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
Gast, copy paste die pornofilm dan nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
2.04 GB 2 1 week 20107 6694
48
1.85 GB 2 1 day 11729 8571
75
Elysium 2013 1080p WEB-DL H264-BLUEBIRD [PublicHD]
3.56 GB 2 3 days 7958 7022
615
1.95 GB 2 1 month 9830 1588
101
1.64 GB 2 1 week 8887 2933
347
1.45 GB 2 4 weeks 9079 1309
912
2.04 GB 2 1 month 8792 1522
452
1.45 GB 2 3 weeks 7183 1895
25
The Smurfs 2 (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.65 GB 2 1 day 5194 4718
977
1.84 GB 2 2 months 7125 797
472
1.44 GB 2 1 month 6093 712
48
The World's End (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 week 5357 1731
16
Hours (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.45 GB 2 1 day 4151 3471
488
The Conjuring (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.65 GB 2 1 month 5451 713
14
Getaway (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.23 GB 2 1 day 4119 3161
527
1.95 GB 2 2 months 5180 705
5
Castle 2009 S05 Season 5 Complete 1080p WEB-DL x264-[maximersk]
Posted by maximersk verified in TV
18.9 GB 74 1 month 102 10852
116
We're the Millers (2013) EXTENDED 1080p BrRip x264 - YIFY
1.85 GB 2 2 weeks 4620 1180
759
1.95 GB 3 2 months 3840 553
8
The Starving Games (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.23 GB 2 1 day 2803 2616
36
Paranoia (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 week 3239 1742
253
Monsters University (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
1.64 GB 2 1 month 3727 518
1004
1.85 GB 3 3 months 3716 386
10
Prisoners 2013 1080p WEB-DL H264-PublicHD
5.75 GB 2 3 days 2349 2656
160
White House Down (2013) 1080p BrRip x264 - YIFY
Deze heb ik hier op die site staan als beste 1080Pquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gast, copy paste die pornofilm dan niet
Heb je hem gezien?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef seto het volgende:
prisoners is de beste film uit die lijst
Dope, ik ga zaterdag of zondag kijken denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:03 schreef seto het volgende:
[..]
ja, 2x zelfs
film van het jaar tot nu toe voor mij
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja. 7/10
Nee 5/10
Nee 4/10
Ja, verrassend goed 8/10
Nee 2/10
Ja 8,5/10
Ja 8/10
Ja, mits je geen verwachting hebt dat het op het boek lijkt. 7,8/10
Hij had in Bel Air moeten blijven 2/10
Ja 8/10
Godverdomme deze zoog balls to the max 3/10
Manlet 4/10
Geen X-men fan dus?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef seto het volgende:
stopte met lezen bij een 7 voor wolverine
Als je 12 bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Ja 8/10
jawel hoor, maar al die films zijn gewoon gaarquote:
Ook gruwelijke film. Een keertje in een hotel gekeken 's nachts omdat ik niet kon slapen. Dat einde though..quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:36 schreef Klokov het volgende:
Ik kan zo snel geen nr 3 bedenken, nr 2 sowieso "Into the Wild"
diplo bishquote:
Inderdaad, toen werd mijn alphastatus toch bijna aangetastquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ook gruwelijke film. Een keertje in een hotel gekeken 's nachts omdat ik niet kon slapen. Dat einde though..
Damn ninjas cutting unions in front of my face.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Inderdaad, toen werd mijn alphastatus toch bijna aangetast
Deze vond ik echt en dan ook echt waardeloos.quote:
van mij ook welquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Inderdaad, toen werd mijn alphastatus toch bijna aangetast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gwn geen humorquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Deze vond ik echt en dan ook echt waardeloos.
Fucking haji's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je hebt gwn geen humorDon't do it, srs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
before sunrise & before sunsetquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:09 schreef Klokov het volgende:
Mijn vriendin is al 4 films achter elkaar teleurgesteld in mijn keuzes
Je vriendin. Daar heb je het hele probleem al. Vrouwen weten niet wat ze willen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:09 schreef Klokov het volgende:
Mijn vriendin is al 4 films achter elkaar teleurgesteld in mijn keuzes
Hahaha, wat een frustratie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Deephouse kk hipstermuziek
Met van die kankermoeilijke importamsterdammers
'kijk mij ik ben een huppelkut van 20 en weet hoe de hele wereld in elkaar steekt omdat ik nu al 3 maanden in de baarsjes woon oo kosten van pappie en mammie en culturele antropologie studeer'
Gtfo
USC Universum is echt wel een mooie gym hoor. Je kan er 30 soorten sporten beoefenen en er is zelfs een fucking awesome klimwand; dat ga ik ook zeker een keer doen. Naast USC Universum heb je ook nog Evolve, alleen is dat meer een privé gym.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:27 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar? In Amsterdam nog geen fatsoenlijke gym gevonden. Daarom: Amsterdam
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
JB keek 6 maanden uit naar Wolverine, toen we hem gezien hadden vond ze hem kut omdat er Samurais in zaten.Als straf The Last Samurai met haar gekeken.
Ze wil Disneyfilms kijken omdat die schattig zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je vriendin. Daar heb je het hele probleem al. Vrouwen weten niet wat ze willen.
Ben gisteren gescout om model te worden trouwensquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
Wisten jullie al dat klokov verloofd was?
Oblivion was oke, RED 2 haal ik nu pas binnen, Man of Steel niet veel aan, Iron Man 3 wel leuk, maar minder dan de rest, Wolverine een mwahquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Deze heb ik hier op die site staan als beste 1080P
Mijn vraag is dus welke mooi zijn. Heb ze nog iet, behalve pacific rim dan nu
Door wat/wie/waarvoor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben gisteren gescout om model te worden trouwens
Van die foto's waar je ster in een rondje word veranderd zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben gisteren gescout om model te worden trouwens
Waar komt deze haat nou ineens vandaan dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Van die foto's waar je ster in een rondje word veranderd zeker
boefjequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
JB keek 6 maanden uit naar Wolverine, toen we hem gezien hadden vond ze hem kut omdat er Samurais in zaten.Als straf The Last Samurai met haar gekeken.
Niks geen frustratie bij. Je komt er zelf nog wel achter over een paar jaar. Nu kan ik je nog niets kwalijk nemen, je komt net kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, wat een frustratie.
[..]
USC Universum is echt wel een mooie gym hoor. Je kan er 30 soorten sporten beoefenen en er is zelfs een fucking awesome klimwand; dat ga ik ook zeker een keer doen. Naast USC Universum heb je ook nog Evolve, alleen is dat meer een privé gym.
1 of andere homo, hij wou allemaal bodyshots maken. Ik heb vriendelijk bedanktquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waar komt deze haat nou ineens vandaan dan.
Dude, wat zat ik er naastquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
1 of andere homo, hij wou allemaal bodyshots maken. Ik heb vriendelijk bedankt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
1 of andere homo, hij wou allemaal bodyshots maken. Ik heb vriendelijk bedankt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Van die foto's waar je ster in een rondje word veranderd zeker
Achja, ik let sowieso weinig op andere mensen en bemoei me meer met mijzelf. Het kan mij weinig schelen allemaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks geen frustratie bij. Je komt er zelf nog wel achter over een paar jaar. Nu kan ik je nog niets kwalijk nemen, je komt net kijken.
Je moet de jongere generatie toch een boodschap meegeven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:38 schreef Klokov het volgende:
Fathank, zo oud, zo wijs, mentor der jonkies
Ik ken je niet anders dan onder deze UIquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik trek altijd me eigen plan toch.. Altijd mezelf gebleven ondanks mijn nieuwe UI.
JMF.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ken je niet anders dan onder deze UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |