SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JaqenHghar op 14-11-2013 16:24:12 ]
Ja, maar ik had niet de laaste post dus wachtte ik netjes. Heb wel een suggestie voor TT gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat jij niet probeerde om de nieuwe TS te worden he?
Het was al te laat, anders had ik dat wel gedaan. Sorry man.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef CarbonC het volgende:
Ja
[..]
Ja, maar ik had niet de laaste post dus wachtte ik netjes. Heb wel een suggestie voor TT gedaan.
NP; dat zat er natuurlijk in.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het was al te laat, anders had ik dat wel gedaan. Sorry man.
Tja, ze heeft geen penis.quote:
Zij is toch die chick uit Boardwalk Empire S04? Daar is ze fucking nice. Iemand EP 9 en 10 btw al gezien? Shit is aan vriend.quote:
Jij weet.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Zij is toch die chick uit Boardwalk Empire S04? Daar is ze fucking nice. Iemand EP 9 en 10 btw al gezien? Shit is aan vriend.
Boardwalk empire spoiler voor diegene die het nog niet gezien heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
zeikerdquote:Op donderdag 14 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Scheve mond, te brede schouders, te hoog voorhoofd, gestijld kroeshaar etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |