SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
![]()
58 dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakketje is zoals het nu lijkt opnieuw verzonden. eerst via HK post gegaan waarna hij herlabeld is naar Swiss post bulk/economy mail.
Ah; ook nog een refund van BIC van het pakketje wat 54 dagen onderweg is (naar coins, maar daar had ik ook mee betaald).
[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 14-11-2013 11:48:19 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb ook iets besteld en vrij volt geshipped, maar een trackingcode wat begint met NK en dan een reeks cijfers. Is dit te tracken?![]()
Geen idee, hoe duur was het gebeuren?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Nieuwskijker het volgende:
Heb ook iets besteld en vrij volt geshipped, maar een trackingcode wat begint met NK en dan een reeks cijfers. Is dit te tracken?![]()
Wat is een fijn formaat keramisch mes voor vlees etc?
Laatst een 3" besteld, bevalt er goed. Dus denk koop er nog eentje voor kerst voor m'n ma.![]()
![]()
Iets van 6 tot 7 inch is primaquote:Op donderdag 14 november 2013 11:48 schreef Goddelijker het volgende:
Laatst een 3" besteld, bevalt er goed. Dus denk koop er nog eentje voor kerst voor m'n ma.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Doe maar niet, melding van BIC. Ik heb mijn bestelde keramische mes ook niet meer ontvangen (is ergens eind september verzonden)quote:Op donderdag 14 november 2013 11:48 schreef Goddelijker het volgende:
Laatst een 3" besteld, bevalt er goed. Dus denk koop er nog eentje voor kerst voor m'n ma.![]()
![]()
Waarschijnlijk niet. De normale indeling is altijd [XX]123456789[YY] (XX geeft soort verzending aan RA/RS/etc etc en YY geeft het land aan CN, HK, SG, CH, SW, etc)quote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef Nieuwskijker het volgende:
Heb ook iets besteld en vrij volt geshipped, maar een trackingcode wat begint met NK en dan een reeks cijfers. Is dit te tracken?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan bestellen we hem daarna maar.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Doe maar niet, melding van BIC. Ik heb mijn bestelde keramische mes ook niet meer ontvangen (is ergens eind september verzonden)
[ afbeelding ]
Mijn 3" is de eerste keer inderdaad ook niet aangekomen, tweede keer ook pas na 2 maanden.![]()
Onder de ¤20. Komt uit US. wel besteld via chinese webshop.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe duur was het gebeuren?![]()
Ik moet een 18650 lader en een setje Cr123a's met lader hebben, maar dat kan dus even niet via China. Jammer....Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
![]()
Ik blijf het niet snappen: 3 november bij DX Soshine 18650's besteld. Dit zijn toch écht lithium batterijen.
Deze zijn gisteren binnengekomen in Amsterdam (China Post).
Hoezo kunnen de logistics companies niet shippen?![]()
Ach, dit gebeurt elk jaar wel een paar keer dat de douane ineens strenger op dit soort items controleerd en dus veel terug gestuurd wordt. Dan kiezen veel bedrijven er voor om 'even' niet deze risico items te versturen. De helft van wat wel vestuurd wordt komt er gewoon doorheen zonder problemen...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:15 schreef flankert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf het niet snappen: 3 november bij DX Soshine 18650's besteld. Dit zijn toch écht lithium batterijen.
Deze zijn gisteren binnengekomen in Amsterdam (China Post).
Hoezo kunnen de logistics companies niet shippen?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
58 dagen
Dan heb jij geluk! Ik wacht al meer dan 75 dagen op mijn pakje van BiC! Net stopte de pakketdienst voor de deur, dus ik zat al klaar... moest ie bij de buren tegenover wezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakketje is zoals het nu lijkt opnieuw verzonden. eerst via HK post gegaan waarna hij herlabeld is naar Swiss post bulk/economy mail.
Ah; ook nog een refund van BIC van het pakketje wat 54 dagen onderweg is (naar coins, maar daar had ik ook mee betaald).Ik gok dus dat mijn pakje is gejat of simpelweg kwijt. Heb gelukkig voor alles een refund maar heb natuurlijk het liefst het product, daarvoor bestel ik het ook... Lampje van T-markt ook nog niet binnen (2 maanden nu).
![]()
Van de week concact opgenomen met de eBay-verkopers van 2 items die maar niet op de deurmat vielen. Vandaag afgesproken bij eentje dat 't nog een keer verzonden gaat worden, en ja hoor .. Zojuist valt dat pakketje binnen.
Maar even netjes terugmailen dat ik 't net ontvangen heb, de andere wordt 'n refund. Of zal dat deze week ook nog binnenvallen? En m'n zaklampje, daar zit ik nog 't meeste op te wachten
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
FastTech verzend nu via andere postbedrijven dus je kan daar weer gewoon bestellen dacht ikquote:Op donderdag 14 november 2013 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik moet een 18650 lader en een setje Cr123a's met lader hebben, maar dat kan dus even niet via China. Jammer....Het kan nog steeds, na 118 dagen ook wel eens een LEDpig binnen gekregenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk! Ik wacht al meer dan 75 dagen op mijn pakje van BiC! Net stopte de pakketdienst voor de deur, dus ik zat al klaar... moest ie bij de buren tegenover wezen!Ik gok dus dat mijn pakje is gejat of simpelweg kwijt. Heb gelukkig voor alles een refund maar heb natuurlijk het liefst het product, daarvoor bestel ik het ook... Lampje van T-markt ook nog niet binnen (2 maanden nu).
.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ook zoiets hier. Heb 28/9 bij een Ebay verkoper een 'Original Touch Screen Digitizer Glass For JIAYU G2 JY-G2 JY/G2 + Tools' gekocht. Nu dus al 47 dagen geleden. Geschil geopend bij Ebay, krijg ik nu een reactie:Wat moet ik me nu hier bij voorstellen? Dat hij door de douane in China is tegengehouden?!?!?quote:"my friend ,we had check it have retention in customs . shall we refund or resent for you now? Thank you for your surport and kindness , we will constantly improve and try ascension work, we hope that you keep holding your kind mind and the patience do not leave negative that we are trying and hope get your positive in coming days . "
Of valt ie stiekem hier volgende week op de mat? Status bij 17track.net is:
20131008, 交航, PEK, 荷兰
20131007, 出口总包直封封发, 北京国际, 荷兰
20131004, 出口总包互封开拆, 北京国际, 荷兰
20131003, 收寄局收寄, 北京国际邮件收寄中心, 荷兰
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou zeggen dat hij dan toch in het vliegtuig naar NL zit, in plaats van bij de Chinese douane.![]()
Tja, geen idee waar het is. Weten hun waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef flankert het volgende:
Ook zoiets hier. Heb 28/9 bij een Ebay verkoper een 'Original Touch Screen Digitizer Glass For JIAYU G2 JY-G2 JY/G2 + Tools' gekocht. Nu dus al 47 dagen geleden. Geschil geopend bij Ebay, krijg ik nu een reactie:
[..]
Wat moet ik me nu hier bij voorstellen? Dat hij door de douane in China is tegengehouden?!?!?
Of valt ie stiekem hier volgende week op de mat? Status bij 17track.net is:
20131008, 交航, PEK, 荷兰
20131007, 出口总包直封封发, 北京国际, 荷兰
20131004, 出口总包互封开拆, 北京国际, 荷兰
20131003, 收寄局收寄, 北京国际邮件收寄中心, 荷兰
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou zeggen dat hij dan toch in het vliegtuig naar NL zit, in plaats van bij de Chinese douane., gewoon een refund doen en opnieuw bestellen ergens
Heb je ook weer 45 dagen bescherming
Deze tracking http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp is beter leesbaar
hèhèhè... hebben jullie ervaren China shoppers nu echt zo'n Engelstalig statusoverzicht nodig?![]()
Vraagje: Omdat ik nu dus al een geschil heb lopen met deze verkoper in Ebay, gaat er bij een resend dan geen nieuwe termijn lopen?
[ Bericht 8% gewijzigd door flankert op 14-11-2013 14:13:18 (tiepfautje) ]![]()
Nope. Alleen die maand die het geschil mag lopen heb je dan nog.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Net G4 1W LED's binnengekregen. (29-10 besteld)
Anywho; was voor onder de keukenkastjes in van die driehoek-spots. Daar zitten nu namelijk 20W halogeen in (maal 3) dus 1W LED's zouden op jaarbasis zo'n ¤20+ besparen.
Deze LED's zijn vrij lang; ze passen eigenlijk nét niet in die driehoek-spots maar het is net te doen.
Verder is het materiaal van dat zachte, gegoten plastic; had zelf hard plastic verwacht.
Jammer genoeg is het (zoals eigenlijk ook verwacht) toch wel vies wit licht in dit geval.![]()
Niet erg appetijtelijk als je daar met eten bezig bent in ieder geval.
Bovendien geven de halogeen-spots een stuk meer licht.
Altijd praktisch zo'n doosje om je spullen in te 'beschermen'![]()
(Links is 1W LED, rechts is 20W halogeen)
Ik kan natuurlijk ook deze 3.6W versie kopen, mooier licht wordt het niet, maar waarschijnlijk wel wat feller. Maar goed; we hebben ook nog een dozijn halogeen verpakkingen (met inhoud) in voorraad dus...![]()
Lieve mensen, zou dit ook op mijn v959 camera quadcopter passen? Of is het in general niet zo een goed idee om een dikkere batterij er aan te hangen? beetje meer batterij zou mooi zijn.
http://www.banggood.com/M(...)Battery-p-76466.html
Verder: andere rotor bladen zoals GWS EP 5443, iemand der ervaring mee?![]()
Het hangt een beetje van het gewicht van de accu af denk ik. De kans bestaat dat het gewicht van de accu zorgt dat de motors meer energie nodig hebben om de heli omhoog te krijgen, waardoor de accu net zolang mee gaat als een kleinere.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Lieve mensen, zou dit ook op mijn v959 camera quadcopter passen? Of is het in general niet zo een goed idee om een dikkere batterij er aan te hangen? beetje meer batterij zou mooi zijn.
http://www.banggood.com/M(...)Battery-p-76466.html
Verder: andere rotor bladen zoals GWS EP 5443, iemand der ervaring mee?
Ik heb een setje van 5 650mA accu's meebesteld en die passen er prima in.Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Wellicht kan het met andere rotors die zorgen voor een betere lift (waardoor je langer kan vliegenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van het gewicht van de accu af denk ik. De kans bestaat dat het gewicht van de accu zorgt dat de motors meer energie nodig hebben om de heli omhoog te krijgen, waardoor de accu net zolang mee gaat als een kleinere.
Ik heb een setje van 5 650mA accu's meebesteld en die passen er prima in.)
Vergeet meteen ff je 1e en 2e versnelling en rijd alleen nog maar in z'n 3, 4 en vooral 5.
Dan kun je vast ook langer rijden op een tank.
Behalve gewicht = meer moeite verneuk je ook je center of gravity. Merk je vooral ook bij de Hubsan. De H107L is gebouwd met een uitgebalanceerd CG. Bij de H107C werkt de axis stabi wel om hem neutraal te houden in hover flight, maar ga je rondvliegen dan gaat dat ding overal en nergens heen helaas.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor de liefhebbers een paar T-mart coupons:
KM33 10% all keyboards, mice & input
LA33 15% all laptops & accessories
FC33 10% on all faucets
FL33 10% on all flashlights
Coupon Expire Date: Nov. 15, 2013(EST)
Waarmee http://www.tmart.com/Tang(...)t-Black_p208291.html op ¤13,34 komt.![]()
Niet dus, kan alleen met express shipping en dat is tantoe duurquote:Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
FastTech verzend nu via andere postbedrijven dus je kan daar weer gewoon bestellen dacht ik
[..]
Het kan nog steeds, na 118 dagen ook wel eens een LEDpig binnen gekregen.
![]()
![]()
tenga eggquote:Op donderdag 14 november 2013 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Misschien toch maar zo'n tangfire halen![]()
Doet me meteen weer denken aan de cigarette fuel savers van DXquote:Op donderdag 14 november 2013 17:31 schreef shiznuts het volgende:
Dan kun je vast ook langer rijden op een tank.
http://dx.com/p/fuel-save(...)r-silver-black-48673
Hoeveel hebben jullie al bespaard?![]()
Wow. Ik bespaar 450 liter in het jaar. Het is fantastisch!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
1.2. Rondstruinen en mailtjes in de gaten houdenquote:SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
1ct-deals zijn tijdelijke acties voor promotionele doeleinden. Je betaalt daadwerkelijk niet meer dan 1 cent en krijgt daar dan een kleine gadget, vaak iets zoals een creditcard sized LED-lampje, een fluitje of oordopjes, voor. Je kunt ernaar zoeken via de chinaprices.us zoekmachine door daar een onzinterm weg te filteren:
[ klik ]
3. Benaderd worden door je mattie van een webshop die je op de deal attendeertThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.obostore.com/o(...)p-18165.html?t=39854quote:Op donderdag 14 november 2013 20:59 schreef shiznuts het volgende:
1.
[..]
2. Rondstruinen en mailtjes in de gaten houden
3. Benaderd worden door je mattie van een webshop die je op de deal attendeert
uno centos![]()
Ow, ik kan gewoon Singapore selecterenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Niet dus, kan alleen met express shipping en dat is tantoe duur(bijvoorbeeld). werkt dat niet dan
?
https://www.fasttech.com/product/1143801quote:Op donderdag 14 november 2013 21:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ow, ik kan gewoon Singapore selecteren(bijvoorbeeld). werkt dat niet dan
?
Express shipping only..![]()
Ah, 18650 icm een powerbank kan nog wel met ''normale'' shippningquote:Op donderdag 14 november 2013 22:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
https://www.fasttech.com/product/1143801
Express shipping only...
Tja dan is het niet meer de moeite waard inderaad.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nog alternatieve winkels die goedkope merkbatterijen verkopen?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, 18650 icm een powerbank kan nog wel met ''normale'' shippning.
Tja dan is het niet meer de moeite waard inderaad.![]()
Weer leuk pakketje onderweg vanuit China:
Van Tmall via de service van ons welbekende Jack, Zarmark.
(Discounted price wordt vaak niet automatisch gepakt in alle systemen, dus via skype oid even vragen of ze de prijs aanpassen en voilá. Als je Tmall beetje in de gaten houd zijn soms goede kortingen, zo is hij nu 170 ipv 200)
[ Bericht 16% gewijzigd door tokko1 op 15-11-2013 09:53:12 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zo, nieuw persoonlijk record.. Pakje van Tmart heeft er maar 10 dagen over gedaan vanuit Shenzen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik had afgelopen week een pakketje binnen 6 dagen binnen... Toch blijft dat raar hé.. Heb zelfs nog pakketten onderweg van eind september en volgens Postnl moet nog 1 pakket worden verwerkt, denk bij de douane waar hij sinds 28 oktober dus al ligt...quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:55 schreef Marco001 het volgende:
Zo, nieuw persoonlijk record.. Pakje van Tmart heeft er maar 10 dagen over gedaan vanuit Shenzen.
Kon Volgens postnl twitter wel tot 30 dagen duren voor zoiets verwerkt is..![]()
![]()
Hee. Trui van Zarmark (TaoBao) de 7e verzonden en nu de 15e hierWacht wel nog op enkele dingen van medio-september..
GGGG![]()
Ziet er verdomd nice uit!quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:41 schreef tokko1 het volgende:
Weer leuk pakketje onderweg vanuit China:
[ [url=http://s21.postimg.org/aiuuncz4n/DSC_0444.jpg]afbeelding ]
[/url]
Van Tmall via de service van ons welbekende Jack, Zarmark.
(Discounted price wordt vaak niet automatisch gepakt in alle systemen, dus via skype oid even vragen of ze de prijs aanpassen en voilá. Als je Tmall beetje in de gaten houd zijn soms goede kortingen, zo is hij nu 170 ipv 200)![]()
30-10-2013, Despatched to overseas (Country code: NL)
10-10-2013, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
24-10-2013, Despatched to overseas (Country code: NL)
08-10-2013, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Wat ik dus heb gedaan is een geschil geopend op Paypal en van daaruit de verkoper gemaild. Nu wachten op antwoord. Er staat dat ik tot december ergens de tijd heb op het op te waarderen tot een claim. Volgens mij zie ik dan niets over het hoofd, want gaat om een groot bedrag eigenlijk.![]()
Ik wil nieuwe oortjes proberen dus kwam ik bij Brainwavs uit. Heeft iemand hier toevallig nog kortingscodes of aanbiedingen? Die eerder gepost werden die werken al niet meer. Ik zoek iets in de categorie $20-$35.. Scheelt nogal een hoop als je ze via een aanbieding koopt t.o.v. de normale prijs.![]()
![]()
vanochtend zat deze bij mij in de mail :quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:49 schreef Xetran het volgende:
Ik wil nieuwe oortjes proberen dus kwam ik bij Brainwavs uit. Heeft iemand hier toevallig nog kortingscodes of aanbiedingen? Die eerder gepost werden die werken al niet meer. Ik zoek iets in de categorie $20-$35.. Scheelt nogal een hoop als je ze via een aanbieding koopt t.o.v. de normale prijs.quote:Hi All
Christmas maybe a little more than a month away but we're starting our Christmas deals early as we know some of our customers reside in far flung countries where it can take quite some time for the post to deliver parcels.
To kick our 2013 Christmas season we're offering this awesome offer:
Brainwavz Delta Earphones Twin Pack (2 units) - $39.50
Includes free Fedex shipping to select destinations.
Get it: http://bit.ly/19qBCZD
Help us out, let others know about this deal and any other new deals we will have this Christmas
Enjoy
Raz
http://www.mp4nation.netMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
fb2012fiver werkte de laatste keer gewoon nogThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^Doelde vooral daar op, als ik goed vergelijk scheelt dat al snel meer dan 20 USD. Maar die deal op die Delta's ziet er wel goed uit, ik denk dat ik die maar eens ga proberen. Komende van de ES800i's zal dit sowieso wel een vooruitgang zijn.![]()
![]()
Om hier op terug te komen; ik bestel die 3.6W versies niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef Iemand91 het volgende:
Net G4 1W LED's binnengekregen. (29-10 besteld)
Anywho; was voor onder de keukenkastjes in van die driehoek-spots. Daar zitten nu namelijk 20W halogeen in (maal 3) dus 1W LED's zouden op jaarbasis zo'n ¤20+ besparen.
Deze LED's zijn vrij lang; ze passen eigenlijk nét niet in die driehoek-spots maar het is net te doen.
Verder is het materiaal van dat zachte, gegoten plastic; had zelf hard plastic verwacht.
Jammer genoeg is het (zoals eigenlijk ook verwacht) toch wel vies wit licht in dit geval.![]()
Niet erg appetijtelijk als je daar met eten bezig bent in ieder geval.
Bovendien geven de halogeen-spots een stuk meer licht.
Altijd praktisch zo'n doosje om je spullen in te 'beschermen'![]()
(Links is 1W LED, rechts is 20W halogeen)
Ik kan natuurlijk ook deze 3.6W versie kopen, mooier licht wordt het niet, maar waarschijnlijk wel wat feller. Maar goed; we hebben ook nog een dozijn halogeen verpakkingen (met inhoud) in voorraad dus...
Ik was even vergeten dat LED's problemen geven bij 12 volt. De transformators zijn namelijk niet gemaakt voor zo'n laag verbruik. De transformator die hierbij zat was bedoeld voor 3x 20W halogeen en daar hadden we nu 3x 1W aan hangen. Met als gevolgd dat toen we ook de laatste halogeen voor LED hadden vervangen de LED's nauwelijks licht gaven.
Dus heb je ergens 12 volt verlichting hangen en wil je dit vervangen door LED; kijk of je transformator geschikt is; anders heb je er niets aan.
De gekochte G4 LED's gaan bij de ongebruikte LED-strip.
Oh, en iets voor Shiznuts of RobertNL, zij hebben ondertussen zo t*ring veel tablets (gehad):
Bron.![]()
Some project. Waarom niet alleen de displays gebruiken (van 2e hands kapotte tablets, lekker cheap) en centraal aansturen?Nu zijn het echt allemaal losse functionele tablets. Waarschijnlijk zijn ze ook te fel als het donker wordt. En power usage? Wel geinig verder hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ach ja, kwam van een 'hack'-site (hacken als in tweaken e.d., niet hacken zoals NSA).quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Some project. Waarom niet alleen de displays gebruiken (van 2e hands kapotte tablets, lekker cheap) en centraal aansturen?Nu zijn het echt allemaal losse functionele tablets. Waarschijnlijk zijn ze ook te fel als het donker wordt. En power usage? Wel geinig verder hoor.
Dus waarom? Omdat het kan!Niet omdat het het meest logisch is.
Maar eigenlijk is voor ons een photoframe op zich ook wel wat.![]()
Dat is het nadeel van digitaal schieten; veruit de meeste foto's verdwijnen
op je harde schijf en zie je nooit weer.
Wat ik pas ook tegenkwam; deze beren hier.
Die links- of in het rechtsonder zijn nog best leuk.
Tussen 60 - 160 cm(!). Kost ook niet veel ($25 - 42 afhankelijk van grootte).
Niet voor mezelf natuurlijk, en daarom die hier rechts ook maar niet doen.![]()
Hoewel die linksonder ook vrij high kijkt![]()
Ja, handig zo'n kleine Chinees bij zo'n 1.6M geval
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 17-11-2013 00:25:58 ]![]()
maar die staat niet links onderquote:Op zondag 17 november 2013 00:23 schreef shiznuts het volgende:
Er is een reden dat die ene beer zo kijkt hè...
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
TED![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 00:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar die staat niet links onder
TED
Had aangenomen dat 'ie ze op een rijtje had geplakt en dacht dat ze alledrie naast elkaar zouden komen te staan.quote:Die linker of in het midden is nog best leuk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Had aangenomen dat 'ie ze op een rijtje had geplakt en dacht dat ze alledrie naast elkaar zouden komen te staan.quote:Niet voor mezelf natuurlijk, en daarom die hier rechts ook maar niet doen.
Hoewel die linksonder ook vrij high kijkt![]()
Ja, dat zeg ik. Als ze alledrie naast elkaar hadden gestaan, dan was die met Ted die linksonder.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als ze alledrie naast elkaar hadden gestaan, dan was die met Ted die linksonder.
Kan inderdaad zo naast je fuck me silly IIquote:Op zondag 17 november 2013 00:28 schreef monkeybrain het volgende:
Levensgrote neukbeer! Heerlijk voor in de koude winter
![]()
Silly putty! Met de noises ook hoop ik.quote:Op zondag 17 november 2013 00:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Kan inderdaad zo naast je fuck me silly II
Kijk ff in de OP...quote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Welke site was met die goedkope kleren?quote:SPOILER: Meer webshops...
[..]
› Clothing
VANCL • Vesst • Wholesale-dress • Wholesale7 • SammyDressThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb je daar een linkje van? Bij voorbaat dankquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef badschaap het volgende:
oja paar dagen terug dit klokje bij banggood besteld
[ afbeelding ]The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Krijg ik een Facebook link van een Ebay Chinees, pruiken coplay specialist![]()
Aanpappen bij de dochter van de lokale afhaalchinees gaat niet gebeuren, die ziet er veel anders uit!
Loopt dit alleen in de randstad rondDoen we in Nederland ook aan coplay?
https://www.facebook.com/cosplaycostumeswigs![]()
Iemand enig idee of deze simcard to micro sim is ergens te koop via China?
http://www.amazon.com/cut(...)-Micro/dp/B009ERXEDK![]()
Al op ebay geprobeerd te zoeken op microsim cutter?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja natuurlijk, toevallig zocht ik er zelf ook naar: http://www.banggood.com/W(...)Phone-4-p-30154.html
Let wel dat je micro sim en nano sim hebt. Ik geloof dat nano iets kleiner is dan micro.![]()
![]()
Bestaat er ook zoiets andersom, dus een microsim to sim adapter?
Zoals er bv ook adapters zijn voor microSD geheugenkaartjes zijn.
Ik moet nl tijdelijk even mijn micro kaartje in een andere telefoon stoppen, maar daar kan alleen een gewone simkaart in.![]()
Al gezocht?quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef elinx het volgende:
Ik moet nl tijdelijk even mijn micro kaartje in een andere telefoon stoppen, maar daar kan alleen een gewone simkaart in.![]()
![]()
ik zou je aanraden even een zoekopdracht in te vullen op dezelfde site als die ik linkte..quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef elinx het volgende:
Ik moet nl tijdelijk even mijn micro kaartje in een andere telefoon stoppen, maar daar kan alleen een gewone simkaart in.
Als je trouwens een oude simkaart hebt, kan je die in een winkel naar microsim laten stansen en het overblijfsel gebruiken als adapter. zo heb ik dat ooit ook eens opgelost bij de winkel.![]()
![]()
Nee? daar zijn wij toch voor?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zeikerds, weet je hoeveel een grote pop aan verzendkosten kostquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_wekt_woede__.html
Goede reclame.![]()
![]()
Haha, ik lig echt in een deuk op dhgate. Wat een sexpoppen verkopen ze daar.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dhgate.com/pro(...)69179283.html#s2-5-1|4064391733![]()
![]()
Holy wack. Wat voor een poppen ze wel niet hebben jonguh!
Moet die ene film trouwens nog altijd eens gaan kijken, die lijkt me echt lachen.
Vreselijk saaie film, maar de docu "guys and dolls" waarop de film is gebaseerd (neem ik aan) is een stuk beter.![]()
Ik begin trouwens te begrijpen waarom Singapore Airmail zo tragisch is:
Per vlucht kunnen maximaal 5 pakketjes meeWat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Kan je die ook bestellen uit China?quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:51 schreef BillsGate het volgende:
Ik begin trouwens te begrijpen waarom Singapore Airmail zo tragisch is:
Per vlucht kunnen maximaal 5 pakketjes mee
“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Ah!![]()
Astrotec AM-800 & Visang VS-K1 (eBay).
Ook Singapore Post overigens. Nou ja, de tweede keer. Was 8.10 al met CN verstuurd.
Die kwam schijnbaar terug en stuurde ze het met SG op 01.11. Oftewel: duurt lang, en: gedoe!
Upd: Visang![]()
. Klinkt goed. Goed gelaagd, gedetailleerd, helder en rond in mid/high, 3D bass.
De bass is wel fijn hoor. Desondanks niet overheersend bij normale nummers. Een mooie volle/warme heldere allrounder met een lekkere bass impact en ruimtelijkheid.
Astrotec: mweh.Beetje lafjes in vergelijk. Beetje klinisch. Vrij kortaf/direct. Macht nicht wirklich spaß. Maar vast goed als je van neutrale meuk houdt en naar pop/rock luistert ofzo.
[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 19-11-2013 09:30:03 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Lol, ik moest lachen. Wel ziek dat ze zoiets verkopen haha.quote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zeikerds, weet je hoeveel een grote pop aan verzendkosten kostAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Op Marktplaats kan je ook terecht, wel iets duurder. Zijn er nu echt gezonde mensen die zo'n enge pop in huis willen hebben voor 1500 euro?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:38 schreef relativity het volgende:
[..]
Lol, ik moest lachen. Wel ziek dat ze zoiets verkopen haha.![]()
tja zo kun je het ook noemen...
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Bailey heeft een open mondje en kan een echte speen nemen![]()
Is vandaag al binnen gekomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog wel een aardige flashlightdeal.
http://www.tmart.com/1W-5(...)ashlight_p95612.html
Met coupon ' ajlfd45 ' betaal je nog maar $0.01!Verloopt de 15e.
!
Leuk hoor!quote:Ik wacht nog steeds op het 1 cent lampje van de vorige keer... andere 3 pakjes ook nog steeds niet binnen dus gaat lekker. Ga er ook niet meer op wachten hoor
Haal wel lekker bij de Action een lampje voortaan
![]()
![]()
Hebben ze die daar voor de zelfde prijs danquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk hoor!Ik wacht nog steeds op het 1 cent lampje van de vorige keer... andere 3 pakjes ook nog steeds niet binnen dus gaat lekker. Ga er ook niet meer op wachten hoor
Haal wel lekker bij de Action een lampje voortaan
?
Kom wel regelmatig bij de action maar ze hebben (bijna) nooit het spul wat ik uit China haal.
13e ofzoquote:
Genoeg mooi spul te vinden en vaak een alternatief voor China.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:47 schreef RobertNL het volgende:
Hebben ze die daar voor de zelfde prijs dan?
Kom wel regelmatig bij de action maar ze hebben (bijna) nooit het spul wat ik uit China haal.
LED-lampen, HDMI-kabels, netwerkkabels, netwerkspul enz.
Net wat spul binnengekregen. Geloof dat ik voor het eerst heb dat de koerier 2 pakketten tegelijk bezorgd die beide voor mij zijn.28-10 besteld, 29-10 verzonden en dus vandaag binnen.
Van BIC de krimptang (dat voelt erg solide aan), 100(!) CAT5 connectors en 100 tule (kapjes).
Verdwijnt in de kast![]()
![]()
Netwerkkabel heb ik nog een 30 meter van liggen, ''netwerk spul''?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Genoeg mooi spul te vinden en vaak een alternatief voor China.
LED doen we niet aanGewoon ouderwetse gloeilampen in huis ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig spul hoorquote:Net wat spul binnengekregen. Geloof dat ik voor het eerst heb dat de koerier 2 pakketten tegelijk bezorgd die beide voor mij zijn.28-10 besteld, 29-10 verzonden en dus vandaag binnen.
Van BIC de krimptang (dat voelt erg solide aan), 100(!) CAT5 connectors en 100 tule (kapjes).
. Gebruikte het eerder nooit maar nu ik het heb knip ik regelmatig een kabeltje
Naar aanleiding van de berichten over niet verzenden van accu's en batterijen die onderdeel zijn van een product dat je koopt, hoe zit het met accu's los? Heb er twee nodig voor twee telefoons.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Accu bij een product gaat makkelijker dan los, helaas.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Hojdhopper het volgende:
Naar aanleiding van de berichten over niet verzenden van accu's en batterijen die onderdeel zijn van een product dat je koopt, hoe zit het met accu's los? Heb er twee nodig voor twee telefoons.
Via Singapore / Swiss post gaat het wellicht nog wel (Swiss duurt 30+ dagen dacht ik helaas).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hahaha echt ziek, maar eigenlijk ook wel treurig dat er een markt voor isquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Marktplaats kan je ook terecht, wel iets duurder. Zijn er nu echt gezonde mensen die zo'n enge pop in huis willen hebben voor 1500 euro?![]()
[ afbeelding ]
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Iemand trouwens een idee voor goede oordopjes? Budget -+ 25 euro?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Creepy dingen, maar die verkopers zullen ook vaak genoeg creepy vragen krijgen in de mail.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op Marktplaats kan je ook terecht, wel iets duurder. Zijn er nu echt gezonde mensen die zo'n enge pop in huis willen hebben voor 1500 euro?![]()
[ afbeelding ]
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Pas had ik die repeater genoemd:quote:En geloof ik wel wat netwerkkabeltjes (als je niet zo'n shitload aan connectors en krimptang hebt en alleen even een kabeltje nodig hebt kan dat handig zijn). En nog wel wat spul; maar ik ken de collectie (gelukkigquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg [ afbeelding ]
scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)
De Maxxter ACT-WNP-RP-002-W van ¤18.95 vanaf morgen voor ¤12.95 bij de Action.
Misschien nog wel iets voor hier...) niet uit het hoofd. Zal ook wel per vestiging verschillen.
Gloeilampen zijn mooier ja, maar als je gaat rekenen dan kun je heel wat leuk Chinees spul kopen voor wat je bespaart.quote:LED doen we niet aanGewoon ouderwetse gloeilampen in huis ja
quote:Voor plekken in huis waar lichtkleur niet zo belangrijk is kun je 230V verlichting uitstekend vervangen door LED. Zeker als het plekken zijn waar die verlichting ook vaak/lang aan staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12V verlichting vervangen heeft niet zo heel veel zin; adapter moet je dan ook vervangen en dan loopt het in de kosten (en moeite).
Heb toch maar LED gekocht bij de Action; want met 230V ga ik niet spelen met de veiligheid.
Maar toch; als die verlichting van hem kwalitatief goed is ben ik ook wel benieuwd naar de verkoper hoor. 't is alleen dat hier niet echt veel meer te vervangen is door LED; of het is 12V of lichtopbrengst/kleur is belangrijk.'t is dat we het wel een paar keer nodig hadden en dan moesten we dit ergens anders (gratis) meenemen. Dan is het wel leuk dat we het in voorraad hebben.quote:Handig spul hoor. Gebruikte het eerder nooit maar nu ik het heb knip ik regelmatig een kabeltje
Verder zijn we straks misschien nog wel aardig wat nodig maar dat kan ook wel een stranded kabel worden en dan heb je niets aan die connectors. Ah well, we'll see...
Hoef nu ook niets meer uit China te verwachten*; behalve die 2 zaklampen (als die al ooit komen) en een DSLR hot shoe level.
*; tenzij ik zwicht voor de SSD; dan moet ik nog een speciale SATA-kabel bestellen voor in de laptop...
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 19-11-2013 16:00:02 ]![]()
Die dingen zijn over de hele linie wel goedkoper gewordenquote:![]()
Laatst nog 1 besteld op Aliexpress voor een euro of 5 dacht ik.
Klopt, heb het er al eens over gehad hier. In de kamer blijven wij eerst gewoon gloeilampen in de spotjes gebruiken tot de voorraad op isquote:Gloeilampen zijn mooier ja, maar als je gaat rekenen dan kun je heel wat leuk Chinees spul kopen voor wat je bespaart..
Zal binnenkort eens vragen welke seller dat was. Waren best mooie lampen en qua kleur ook prima te doen.quote:[..]
Voor plekken in huis waar lichtkleur niet zo belangrijk is kun je 230V verlichting uitstekend vervangen door LED. Zeker als het plekken zijn waar die verlichting ook vaak/lang aan staat.
12V verlichting vervangen heeft niet zo heel veel zin; adapter moet je dan ook vervangen en dan loopt het in de kosten (en moeite).
Heb toch maar LED gekocht bij de Action; want met 230V ga ik niet spelen met de veiligheid.
Maar toch; als die verlichting van hem kwalitatief goed is ben ik ook wel benieuwd naar de verkoper hoor. 't is alleen dat hier niet echt veel meer te vervangen is door LED; of het is 12V of lichtopbrengst/kleur is belangrijk.Nogmaals: Beste aankoop die je kan doen voor een laptop/pcquote:*; tenzij ik zwicht voor de SSD; dan moet ik nog een speciale SATA-kabel bestellen voor in de laptop...
En dat is dan niet te omzeilen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Accu bij een product gaat makkelijker dan los, helaas.
Via Singapore / Swiss post gaat het wellicht nog wel (Swiss duurt 30+ dagen dacht ik helaas).Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Ja via Swiss post of Swedish post omdat die (eerder) minder controleerden. Bij Singapore post mogen het alleen nog maar ingebouwde accus zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En dat is dan niet te omzeilen?
Als ik Chinees was zou ik hele goedkope (neppe) powerbank behuizingen gaan gebruiken en verzenden2 cellen er in en gas
Eerste of tweedequote:!
Met betrekking tot het goedkope (Galaxy/Jiayu dock) van het Sinterklaas lijstje:
Mooi ding
DaMn, da's wel rap.quote:
On another note... die Visang en Astrotec had ik trouwens vanochtend in alle vroegte bij het postkantoor opgehaald (had ik gisteren gemist). Kwam vandaag ook nog de Brainwavz S1 (toen voor 42 USD bemachtigd) binnen. Helaas moest ik werken en heb ik die thuis laten liggen. Zal er donderdag eens even naar luisteren, een plaatje en een korte bondige impressie neermikken.Sweet amarillo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerste of tweede!
Met betrekking tot het goedkope (Galaxy/Jiayu dock) van het Sinterklaas lijstje:
[ link | afbeelding ]
Mooi ding![]()
Sjieke combo.
Ben benieuwd naar de S1quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DaMn, da's wel rap.
On another note... die Visang en Astrotec had ik trouwens vanochtend in alle vroegte bij het postkantoor opgehaald (had ik gisteren gemist). Kwam vandaag ook nog de Brainwavz S1 (toen voor 42 USD bemachtigd) binnen. Helaas moest ik werken en heb ik die thuis laten liggen. Zal er donderdag eens even naar luisteren, een plaatje en een korte bondige impressie neermikken.
[..]
Sweet amarillo.![]()
Sjieke combo.
.
Maar denk niet dat ik de komende tijd veel dopjes meer ga aanschaffen(HM3 mod wellicht nog wel eens... maar geen IEMS meer
)
ben benieuwd, die van mij is nog onderweg...quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerste of tweede!
[ link | afbeelding ]
Mooi ding![]()
Weet iemand of het invoeren van laser modules >5mW problemen kan opleveren? De OP zegt daar niets over, de vwa site spreekt ook enkel over laserpointers en gadgets. Ik weet dat het in Australië toegelaten is (en daar mag je enkel laserpointers < 1mW invoeren), dus veronderstel ik hier ook?![]()
Hier in Nederland is het meen ik toegestaan <5mw en als het onder een bepaalde categorie viel..quote:Op woensdag 20 november 2013 05:07 schreef meth1745 het volgende:
Weet iemand of het invoeren van laser modules >5mW problemen kan opleveren? De OP zegt daar niets over, de vwa site spreekt ook enkel over laserpointers en gadgets. Ik weet dat het in Australië toegelaten is (en daar mag je enkel laserpointers < 1mW invoeren), dus veronderstel ik hier ook?![]()
Ik heb zo eventjes rondgekeken, misschien niet goed genoeg, maar zijn jullie toevallig ooit van die disposables maaltijdbakjes tegengekomen. Gewoon bamibakjes, of evt andere vormen. Ik weet dat de plaatselijke toko ze ook uit China haalt, maar heb ze nog niet gevonden.Sappig !!![]()
Ik weet niet wat je precies zoekt of in welke aantallen maar hier heb je verschillende keuzes, gaat wel richting de wholesale maar zijn nog wel oké qua partij grootte. Als je echt wholesale wilt gaan 5000+ stuks per keer kan je beter bij alibaba gaan kijken.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb zo eventjes rondgekeken, misschien niet goed genoeg, maar zijn jullie toevallig ooit van die disposables maaltijdbakjes tegengekomen. Gewoon bamibakjes, of evt andere vormen. Ik weet dat de plaatselijke toko ze ook uit China haalt, maar heb ze nog niet gevonden.
(Ebay heeft trouwens ook nog wel wat aanbod: link)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Die Tina is helderziendquote:Sorry to have kept you waiting. I am afraid your pacakge is delayed on the way to you. The parcel should have arrived your local post office. They will try to deliver it to you within 15 days. Could you kindly wait for two more weeks. If it still not arrived. Please feel free to contact us again.
Best Regards,
Tina
Priceangels Service Team!
Zal even vragen of ze kan kijken of ik de rest van mijn pakketjes ook ooit nog binnen ga krijgen en of ik ooit die loterij nog ga winnen
mijn pakket ligt al een maand bij de douane voor inklaring
kan dat?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Gast!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:
kan dat?Tuurlijk kan dat, dat zeg je toch zelf
![]()
Hmmm, dan ben ik gelukkig niet de enige..quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:
kan dat?
Ik heb al een pakket vanaf 28 oktober bij de douane liggen
volgens postnl moet hij nog verwerkt worden en kan het verwerken van het pakket wel 30 dagen in beslag nemen.. (terwijl bijvoorbeeld die U3 flashlight van mij binnen 1 dag verwerkt was)
![]()
Heb je al een brief ontvangen?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:
kan dat?
Het kan wel, maar meestal heb je wel eerder bericht. Anders eens contact zoeken met PostNL waarom het zo lang duurt en of ze niet toevallig een brief hebben gestuurd.
Zelfde schuitje als Downstar dus
Als ik het hele accu/batterijen verhaal goed begrijp:
- de IATA heeft nieuwe regels voor transport van lithium batterijen ingesteld.
- alle luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht die regels toe te passen, om één of andere reden besluiten de Aziatische carriers om nog striktere regels op te leggen.
- alle koerierbedrijven zijn verplicht de regels toe te passen, de Aziatische koerierdiensten doen er een schepje bovenop en verbieden alle batterijen.
En ik effe denken aan westers protectionisme... nee, Chinezen die geen zin hebben in uitgebreide regelgeving. DHL geeft z'n klanten een interactieve pdf van 44 paginas met alle regels waaraan ze moeten voldoen; HK Post geeft z'n klanten de mededeling: geen batterijen meer...
[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 20-11-2013 15:04:09 ]![]()
Ja, maar nieuw waren die regels allerminstquote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef meth1745 het volgende:
Als ik het hele accu/batterijen verhaal goed begrijp:
- de IATA heeft nieuwe regels voor transport van lithium batterijen ingesteld.. Wel zijn er kleine aanpassingen gedaan en is het op veel gebieden ook soepeler geworden.
Zie bijvoorbeeld de site van PostNL: http://www.postnl.nl/zakelijk/post/verzendvoorwaarden/lithium/
Het was dus helemaal verboden en die regels zijn versoepeld.
Ja en nee. De regels waren er al (en dus nog strenger), maar er was geen controle (er zijn eerder periodes met controles geweest waar ook alles terug werd gestuurd.quote:- alle luchtvaartmaatschappijen zijn verplicht die regels toe te passen, om één of andere reden besluiten de Aziatische carriers om nog striktere regels op te leggen.En op dit punt gaat/ging het dus fout. Waar PostNL alleen vraagt om het opschrift: : “GEBRUIKTE LITHIUMCELLEN”. Heb je in China papieren nodig. Die papieren zijn (heel) duur en dus gebruikt niemand zequote:- alle koerierbedrijven zijn verplicht de regels toe te passen, de Aziatische koerierdiensten doen er een schepje bovenop en verbieden alle batterijen.(tenminste dit heb ik op Tweakers van iemand die daar woonde begrepen).
In de regel geld bij DHL al een tijdje dat ze controleren bij verzenden. Zit bij mij bij zendingen vanuit China vaak een sticker op van less then XX lithium cellen.quote:En ik effe denken aan westers protectionisme... nee, Chinezen die geen zin hebben in uitgebreide regelgeving. DHL geeft z'n klanten een interactieve pdf van 44 paginas met alle regels waaraan ze moeten voldoen;.
In de praktijk komt het daar bij HK/CN post wel op neer, de kosten voor het wel kunnen versturen (niet als bulk, en nog extra kosten) zijn blijkbaar zo hoog dat het de moeite niet is.quote:HK Post geeft ze klanten de mededeling: geen batterijen meer...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik gelukkig niet de enige..
Ik heb al een pakket vanaf 28 oktober bij de douane liggen
volgens postnl moet hij nog verwerkt worden en kan het verwerken van het pakket wel 30 dagen in beslag nemen.. (terwijl bijvoorbeeld die U3 flashlight van mij binnen 1 dag verwerkt was)
schoenen van zanotti en geen briefquote:Op woensdag 20 november 2013 14:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je al een brief ontvangen?
Het kan wel, maar meestal heb je wel eerder bericht. Anders eens contact zoeken met PostNL waarom het zo lang duurt en of ze niet toevallig een brief hebben gestuurd.
Zelfde schuitje als Downstar dus-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Net een Wii Motion Plus besteld voor 5 euro.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
waar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net een Wii Motion Plus besteld voor 5 euro.![]()
![]()
Ebayquote:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Goedkoopste die ik kan vinden:quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Linkje? Goedkoopste die ik zie is 10 euro
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item33878dc4fd![]()
hmm.
toch eens een cliche vraag stellen.
heb een track code.
als ik die invul zie ik dit:
* Departure outward office of exchange
* location 10010200
* date 20131022 1015
is 17-10 besteld![]()
houdt in, vandaag pas in vertrek?
nu ik de order weer open klik staat er dat ie niet naar NL stuurt.
dat was eerst wel, anders had ik t niet gedaan.
maar s n bericht sturen
en het chengelse antwoord opwachten
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Hoe is in jouw wereld '20131022' 20.11?
oh w8.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Hoe is in jouw wereld '20131022' 20.11?
maand geleden..
dus t ligt al n maand daar
Nou ja, of het daar ligt?
Het is vast 'onderweg', whatever dat moge betekenen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
mja.. iig bericht is verstuurd.
maar je opent heel makkelijk zonder dat je t wil een geschil
heb k nu ook![]()
zal ie leuk vinden hahaha| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
zeer irritant. De eerste keer had ik vooraf gevraagd om een traceer code bij een product, kon wel gratis speciaal voor mijquote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef marcel-o het volgende:
mja.. iig bericht is verstuurd.
maar je opent heel makkelijk zonder dat je t wil een geschil
heb k nu ook![]()
zal ie leuk vinden hahaha
Twee dagen na dat hij verzonden was dus gevraagd open ik ineens een case.
Tegenwoordig doe ik alle vragen maar in overig zodat ik met de case kan wachten tot 1 van de laatste dagen...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hmmmm ook al een maand dus bij de douane hier?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef marcel-o het volgende:
hmm.
toch eens een cliche vraag stellen.
heb een track code.
als ik die invul zie ik dit:
* Departure outward office of exchange
* location 10010200
* date 20131022 1015
is 17-10 besteld![]()
houdt in, vandaag pas in vertrek?
nu ik de order weer open klik staat er dat ie niet naar NL stuurt.
dat was eerst wel, anders had ik t niet gedaan.
maar s n bericht sturen
en het chengelse antwoord opwachten
lijkt er toch sterk op dat er wat problemen zijn daar ofzo..
Pakketje van mij & henk3412 ligt dus ook al meer dan een maand bij de douane..
en moet dus nog verwerkt worden volgens postnl..![]()
lijkt allemaal uit de zelfde periode te komen..![]()
![]()
Brainwavz S1
Goed gelaagd, heldere mids/highs, met een overheersende bass. De bass is nogal blubberig, rond, uitgesmeerd. Kweenie, vind het niet zo heel lekker, heb liever een wat directere bass met een impactvolle 'kick'. Zou 'em niet gebruiken als allrounder, pop/rock is dan mweh. Voor sommige electro dance/house en R&B rap nog niet zo slecht misschien, maar w.m.b. ben je beter bediend met de Delta's eigenlijk. Of die Visang die ik een paar dagen geleden voorbij liet komen; zijn ook erg fijntjes.
Lofree MT-200 Keyboard/touchpad - Kweenie, hij is aan het laden.
Ziet er wel très chique uit. Zo licht als een veertje, verraste me wel dat het zo weinig woog.
- Ah, wel handig van me om de nanoUSB-dongle in de verpakking verstopt te laten.Dit is trouwens getypt op de MT-200, werkt best aardig en (luide) haptic feedback.
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 21-11-2013 08:22:25 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Van de BIC facebook page:
BuyinCoins.com
6%OFF for All Site
Coupon Code: XJVENEXU
Valid until: Nov.26th, 2013(GMT+8)
http://www.buyincoins.com/lp/2013-big-discount.html
Verwacht nog infrarood temperatuur meter van BIC en aantal setjes fietslampjes ... altijd handig
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heuh, nog meer schpul.
Mooi'n lichies man! Netjes voor op de nieuwe MTB. Cradle is ook wel chill, alleen zonder cover wel een beetje wankeldebankel. En een werkende favo cheapo watch (Curren 8012) weer v/d partij.
Oh en een notification over de accu's in parcels en logistieke diensten van PW (incl coupon):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook al heb ik mijn geld terug: ik blijf het vreemd vinden dat ik 4 individuele pakjes mis. Eentje van eind augustus, dus bijna 3 maanden. Daarna 2 ebay bestellingen van begin oktober en dat 1ct lampje van Tmart van september. Zullen deze allemaal zijn teruggestuurd zonder melding van de webshop ofzo? Waar moeten ze anders zijn?![]()
Check 2 post boven je...quote:Op donderdag 21 november 2013 12:51 schreef rene90 het volgende:
6% discount all site (7 dagen lang), BIC:
XJVENEXUreeds gepost.
PostNL opbellen, en er even melding van maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Ook al heb ik mijn geld terug: ik blijf het vreemd vinden dat ik 4 individuele pakjes mis. Eentje van eind augustus, dus bijna 3 maanden. Daarna 2 ebay bestellingen van begin oktober en dat 1ct lampje van Tmart van september. Zullen deze allemaal zijn teruggestuurd zonder melding van de webshop ofzo? Waar moeten ze anders zijn?
Duidelijk vermelden dat ze geen tracking hadden en dat je het geld ook terug hebt maar dat ze er van af weten. Als er meer van dat soort meldingen binnenkomen blijkt dat de pakketjesman niet helemaal zuiver is
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:10 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
58 dagen
die had ik ook, mistte wel een schroef voorop (hij bleef bungelen, opgelost met zelf een moertje erop te doen). Verder wel een goed dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakketje is zoals het nu lijkt opnieuw verzonden. eerst via HK post gegaan waarna hij herlabeld is naar Swiss post bulk/economy mail.
Ah; ook nog een refund van BIC van het pakketje wat 54 dagen onderweg is (naar coins, maar daar had ik ook mee betaald).YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Een goed dingquote:Op donderdag 21 november 2013 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die had ik ook, mistte wel een schroef voorop (hij bleef bungelen, opgelost met zelf een moertje erop te doen). Verder wel een goed ding?
Een novatek gs1000 heb je meer plezier vanProbleem zit 90% zeker gewoon in China door de delay zijn er enorm veel teruggestuurd (wat niet altijd goed ging) en ook een deel vernietigd. Kan best zo zijn dat het over x tijd nog komt binnenvallen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Check 2 post boven je...reeds gepost.
[..]
PostNL opbellen, en er even melding van maken.
Duidelijk vermelden dat ze geen tracking hadden en dat je het geld ook terug hebt maar dat ze er van af weten. Als er meer van dat soort meldingen binnenkomen blijkt dat de pakketjesman niet helemaal zuiver isMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hier net zo, maar dan twee pakketten van twee afzonderlijke verkopers.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Deezertje het volgende:
Ook al heb ik mijn geld terug: ik blijf het vreemd vinden dat ik 4 individuele pakjes mis. Eentje van eind augustus, dus bijna 3 maanden. Daarna 2 ebay bestellingen van begin oktober en dat 1ct lampje van Tmart van september. Zullen deze allemaal zijn teruggestuurd zonder melding van de webshop ofzo? Waar moeten ze anders zijn?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Linkje van de lichtjes?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Heuh, nog meer schpul.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi'n lichies man! Netjes voor op de nieuwe MTB. Cradle is ook wel chill, alleen zonder cover wel een beetje wankeldebankel. En een werkende favo cheapo watch (Curren 8012) weer v/d partij.
Oh en een notification over de accu's in parcels en logistieke diensten van PW (incl coupon):![]()
Zonet belde de buurvrouw om mij te vertellen dat ze een pakketje in ontvangst had genomen..
pakketbezorger gooit niet eens meer een briefje in de bus..xD
Ik had niet echt wat verwacht meer, afgezien van het pakket dat dus een maand nu bij de douane ligt..
maargoed die was nog niet te tracken dus kon het in feite niet zijn..
Pakket zojuist opgehaald en het voelde op zich best zwaar.. snel opengemaakt natuurlijk..
(altijd leuk als jeniet meer weet wat er ik zit)
zit er godverdomme een dashcam in die ik op 18-09 heb besteld in die sale van Lightinthebox
ik heb geloof ik al meer dan een maand me geld terug.. xD
zo zie je maar weer dat het waardeloos is bij het hele verzendingsgebeuren..
pakketten blijven zo meer dan 2 maand weg, zoals bij dit pakket
en ik ben er dus nog steeds een paar 'kwijt'..![]()
![]()
http://www.buyincoins.com/item/2176.htmlquote:
Maar, ze zijn nu blijkbaar low in supply want de prijs is letterlijk 2 keer zo hoog als 2 weken geleden.
Volgens mij betaalde ik $1.89 oid.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Gewetensvraag: betalen jullie alsnog netjes als het pakje na al die tijd alsnog binnenkomt?
En een ander vraagje: heb ergens in deze reeks volgens mij vluchtig eens iets gelezen over 'mijn pakket' waar je een overzicht kunt krijgen van alle pakjes die bij jou worden/zijn afgeleverd. Bij mij werkt dit in ieder geval niet, aangezien er maar één bezorgd pakje in staat. Dit terwijl er op dit moment drie pakjes onderweg zijn (met 3S code) en er tientallen afgeleverd zijn de afgelopen maanden. Werkt dit bij iemand van jullie wél goed?![]()
Werkt hier ook niet naar behoren. Moet altijd handmatig die codes invoerenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:41 schreef flankert het volgende:
Gewetensvraag: betalen jullie alsnog netjes als het pakje na al die tijd alsnog binnenkomt?
En een ander vraagje: heb ergens in deze reeks volgens mij vluchtig eens iets gelezen over 'mijn pakket' waar je een overzicht kunt krijgen van alle pakjes die bij jou worden/zijn afgeleverd. Bij mij werkt dit in ieder geval niet, aangezien er maar één bezorgd pakje in staat. Dit terwijl er op dit moment drie pakjes onderweg zijn (met 3S code) en er tientallen afgeleverd zijn de afgelopen maanden. Werkt dit bij iemand van jullie wél goed?![]()
![]()
Ik betaal mijn pakketjes gewoon wanneer het binnen komt in acceptabele tijd(week 6 a 7 max ofzo) of soms stuur je nog een gedeelte van het geld.. gewoon ff berichtje sturen naar de persoon zelf en kijken wat je kan regelenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:41 schreef flankert het volgende:
En een ander vraagje: heb ergens in deze reeks volgens mij vluchtig eens iets gelezen over 'mijn pakket' waar je een overzicht kunt krijgen van alle pakjes die bij jou worden/zijn afgeleverd. Bij mij werkt dit in ieder geval niet, aangezien er maar één bezorgd pakje in staat. Dit terwijl er op dit moment drie pakjes onderweg zijn (met 3S code) en er tientallen afgeleverd zijn de afgelopen maanden. Werkt dit bij iemand van jullie wél goed?
mocht ihet pakket houden van LITB en kreeg ik dus een 5$ coupon ofzo voor de overlast
Dat mijnpakket heb ik zojuist ook even aangemaakt/nagekeken, maar dat werkt zeker niet optimaal..
op welke basis wordt er een pakketje aan je gelinkt? adres?
En wat als ik iemand anders adres er bij in vul dan? krijg ik dan te zien hoeveel pakketten een ander in huis krijgt xD?..
[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 21-11-2013 14:55:51 ]![]()
hoe betaal je achteraf bij de chinezen?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:41 schreef flankert het volgende:
Even netjes berichtje sturen dat je het pakket dus toch heb ontvangen,quote:Op donderdag 21 november 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe betaal je achteraf bij de chinezen?
en dat je bereid bent het geld(of een gedeelte daarvan) terug te sturen en naar welk adres dit mogelijk is.. meestal dus gewoon het paypal adres waarop je de eerste order plaatste![]()
ah, niet echt achteraf betalen dus, meer corrigeren van eerdere terugboeking..quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Even netjes berichtje sturen dat je het pakket dus toch heb ontvangen,
en dat je bereid bent het geld(of een gedeelte daarvan) terug te sturen en naar welk adres dit mogelijk is.. meestal dus gewoon het paypal adres waarop je de eerste order plaatste![]()
![]()
Laatst ging het hier over LED lampen uit china. Ik heb er al best een paar gekocht en er liggen er dus ook inmiddels al weer een hoop in een doos niks te doen. Sommige geven heel raar licht. Variërend van te wit tot te fel / te donker. Ook waren er lampen bij waar sommige kleuren in huis er heel gek bij uitzagen. Uiteindelijk waren de warm witte lampjes van huimin de lampjes met de hoogste WAF.
en dan vooral die met die doorzichtige bolletjes...![]()
Dat is toch achteraf (weer) betalen of zie ik het verkeerd xDquote:Op donderdag 21 november 2013 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, niet echt achteraf betalen dus, meer corrigeren van eerdere terugboeking..![]()
Ja en wel netjes, zo gaan de chinezen niet failliet... nja als er eentje failliet gaat springt een random andere wel in dat gat. Maar toch,quote:Op donderdag 21 november 2013 15:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is toch achteraf (weer) betalen of zie ik het verkeerd xDgaat om 't idee. Doe het hier ook altijd
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja en wel netjes, zo gaan de chinezen niet failliet... nja als er eentje failliet gaat springt een random andere wel in dat gat. Maar toch,gaat om 't idee. Doe het hier ook altijd
![]()
![]()
Bedankt voor je bijdrage, ik ben ook erg benieuwd wat de ervaringen zijn van anderen die LED lampen uit china hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef Boppos het volgende:
Laatst ging het hier over LED lampen uit china. Ik heb er al best een paar gekocht en er liggen er dus ook inmiddels al weer een hoop in een doos niks te doen. Sommige geven heel raar licht. Variërend van te wit tot te fel / te donker. Ook waren er lampen bij waar sommige kleuren in huis er heel gek bij uitzagen. Uiteindelijk waren de warm witte lampjes van huimin de lampjes met de hoogste WAF.
en dan vooral die met die doorzichtige bolletjes...
Ik zoek nog een lampje voor in de schuur.![]()
heb hetzelfde vanaf 3 november :/quote:Op woensdag 20 november 2013 23:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmmm ook al een maand dus bij de douane hier?
lijkt er toch sterk op dat er wat problemen zijn daar ofzo..
Pakketje van mij & henk3412 ligt dus ook al meer dan een maand bij de douane..
en moet dus nog verwerkt worden volgens postnl..![]()
lijkt allemaal uit de zelfde periode te komen..
is 3 november in nederland aangekomen, maar nog niks ontvangen.
Heb wel een 3S code die moet worden gekoppeld aan mijn postcode..![]()
uhh, welkom bij de groepquote:Op donderdag 21 november 2013 16:24 schreef bram1241 het volgende:
[..]
heb hetzelfde vanaf 3 november :/
is 3 november in nederland aangekomen, maar nog niks ontvangen.
Heb wel een 3S code die moet worden gekoppeld aan mijn postcode..![]()
![]()
Net die kleine trimmertjes ontvangen.
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1439.l2649
(voor $6,20 voor 2.)YouTube
Wat was de mp4nation kortingscode ook alweer?
Net op Tjoos en retailmenot gekeken maar kan hem niet vinden.
Edit: fb2012fiver
Besteld voor 18 euro, wilde ze al heel lang![]()
http://www.mp4nation.net/(...)rident-iem-earphones
[ Bericht 33% gewijzigd door Miniem op 21-11-2013 19:32:28 ]![]()
Doe eens gek en mail ze eerst netjesquote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef Miniem het volgende:
Trouwens iets van Fasttech is nu een maand onderweg.
Moet ik Fasttech nu een mail sturen of claimen?Geef aan dat je het nog niet hebt en dat de 45 dagen naderen.
Mocht het er op dag 44 niet zijn dan pas case openen en nog een paar dagen rekken dan hebben ze maximale tijd gehad
Black Friday shizzle bij DX.
(Black Friday is volgende week vrijdag, Cyber Monday is maandag daarna.)![]()
Iemand een idee waar ik goedkoop CE gekeurde adapters kan vinden voor mijn ledstrips vast niet in china igg.
Ik vertrouw die adapters niet meer na dat er laatst mij mij een stekkertje is ontploft.BAM dit is 3KB![]()
Goed, na 2 dagen antwoord in redelijk leesbare taal.kreeg n andere tracking site van m die dit zegt:quote:[..]One thing to mention is that now is the busiest period of time for all forwarding company, so there might be a delay of the arrival of your item. [..]
2013/10/23 00:00, kruis Airlines, PEK, Nederland
2013/10/22 00:00, de export totaalpakket straight afdichting, afdichting Beijing International, Nederland
2013/10/21 00:00, de export totaalpakket Mutual gesloten naar open, Beijing International, Nederland
2013-10-20 00:00,aanvaarding kantoor acceptatie, aanvaarding Beijing International Mail Centre,Nederland
(google vertaling)
zegt me nog helemaal niks![]()
't is nogsteeds allemaal n maand geleden.
zou dat dat batterijen geneuzel zijn?
aangezien t direct een case was bij ebay, moet k denk k wel wat sneller reageren als k t er niet mee eens ben, denk k.dus voor 20-12 reageren naar ebay als t er nog niet is, begrijp kquote:Laat ons weten als de verkoper niet reageert vóór 26 nov 2013 of als je niet tevreden bent met het antwoord van de verkoper op je vraag. Op die datum kun je je geschil escaleren naar Customer Support van eBay. Een medewerker van Customer Support bekijkt je geschil en neemt binnen 48 uur contact met je op met een beslissing.
Belangrijk om te weten:
Als we op Dec 20, 2013 niets van je hebben gehoord, gaan we ervan uit dat het probleem is opgelost en wordt het geschil gesloten. Zodra een geschil gesloten is, kom je niet in aanmerking voor een terugbetaling via Kopersbescherming van eBay.
Had laatst ook al een pakket wat een maand na de laatste status (depature) pas in nl aankwam, geduld
En gebruik eens gewoon de Engelse traceer site: http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jspMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vind ik in China voor maximaal 20 euro per stuk een beter webcam en speakersetje dan de gemiddelde Logitech?Daar weet je zeker dat kwaliteit vaak gewoon in orde is, in tegenstelling tot vaak vage megapixels en beroerde bouwkwaliteit uit China...
![]()
![]()
Je zegt het zelf al.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:25 schreef Deezertje het volgende:
Vind ik in China voor maximaal 20 euro per stuk een beter webcam en speakersetje dan de gemiddelde Logitech?Daar weet je zeker dat kwaliteit vaak gewoon in orde is, in tegenstelling tot vaak vage megapixels en beroerde bouwkwaliteit uit China...
Ethernet kabels uit China ja of nee? Moet binnenkort een meter of 30 vervangen en wil dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nee. Gewoon goede halen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef dud0r het volgende:
Ethernet kabels uit China ja of nee? Moet binnenkort een meter of 30 vervangen en wil dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk doenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik zou het bij een goede shop in Nederland halen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef dud0r het volgende:
Ethernet kabels uit China ja of nee? Moet binnenkort een meter of 30 vervangen en wil dat natuurlijk zo goedkoop mogelijk doen
Dat spul is tijdje geleden nog bekend geworden vanwege het feit dat er mee gesjoemeld werd; koper werd vervangen door wat anders wat je snelheid en betrouwbaarheid niet ten goede komt.
Voor korte afstanden prima, maar als je 30 meter wil leggen zou ik dat niet doen.
Als ze dat sjoemelen hier al doen doen ze dat in China zonder twijfel ook.![]()
Ok. Dan haal ik het gewoon hier. Misschien m'n oude stage bedrijf eens bellen of die nog wat hebben liggen
En anders haal ik het wel bij een gerenommeerde nl shop.
Bedankt in ieder geval.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
paar dagen terug een horloge bij focalprice gekocht.
Nog helemaal geen confirmation ofzo van hun gehad.
Alleen van paypal dat het bedrag wel naar hun is overgeschreven![]()
![]()
Als je alleen maar gaat werken met internet maakt het geen moer uit. Wil je echt een netwerk gaan aanleggen, gigabit, door muren trekken... Nederland.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef dud0r het volgende:
Ik heb wel een Chinees door de muur getrokken. Plugje eraf knippen, hoppa![]()
Zal voorlopig prima werken met internet snelheden.![]()
Oh, en als je netjes wil werken (mooie afdekkapjes in de muur) e.d. dan moet je solid kabel hebben, geen stranded. Stranded is eigenlijk alleen voor korte stukjes tussen wandcontact en apparatuur e.d (patchkabels dus).
Bekabeld netwerk
Vond de Chinees dat ook wel prima?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Zal voorlopig prima werken met internet snelheden.![]()
![]()
Maar je krijgt spijt als haren op je hoofd als je niet meteen een fatsoenlijke kabel legt en achteraf blijkt dat 'ie niet voldoet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je alleen maar gaat werken met internet maakt het geen moer uit. Wil je echt een netwerk gaan aanleggen, gigabit, door muren trekken... Nederland.Maar je hebt verder geen netwerk? Ik ben toch blij dat ik gigabit heb liggen thuis.quote:Ik heb wel een Chinees door de muur getrokken. Plugje eraf knippen, hoppa![]()
Zal voorlopig prima werken met internet snelheden.Don't let my username fool you...![]()
Heb destijds regelmatig de BRAINWAVZ Alpha's gekocht toen ze nog een fractie kostten van de huidige prijs. Daarnaast wel eens een uitstapje gemaakt naar de MEElectronics M6 en M9, maar deze zijn inmiddels ook flink duurder geworden. Het afgelopen jaar een aantal maal de AWEI ES 800M gekocht. Prima doppen voor de prijs, maar ze halen het niet bij de Brainwavz en de MEElectronics (destijds niet veel duurder dan de AWEI's!!!) en gaan snel stuk. Zijn toch kwetsbare doppen.
Mijn vraag: wie weet goede alternatieven voor de AWEI's? (en dan is het niet erg als ze over een jaar het dubbele of meer kosten)
![]()
Haal je de Brainavz Delta's eens.
- Ah, buurman belt net aan, had de http://www.amazon.co.uk/M(...)hones/dp/B007VEQ2UU/ voor me. Ik wilde er niet aan, omdat ze er verschrikkelijk uitzien.Maar toen kwam ik ze laatst goedkoop tegen op Amazon.co.uk en wist dat ze nogal aangeprezen worden. Hebben ook een zwarte versie: http://www.amazon.co.uk/M(...)hones/dp/B00B8QCMHY/ . £21.32, nu met zo'n 75% korting namelijk.
-- ok, soundstage, ruimtelijk-/gelaagheid/details/helderheid zijn erg netjes. Bass is impactrijk en strak/direct. Had iets warmer/ronder gemogen van mij, maar inderdaad, de Monoprice is not too shabby at all.
[ Bericht 50% gewijzigd door shiz op 22-11-2013 19:10:39 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Brainavz Delta's: Goede tip! Dank. Beter dan de Alpha's?
Ik keek/kocht altijd op de website van MEElectronics zelf. Zie nu dat op Ebay de MEElectronics M9 voor $15,- te koop zijn. Een stuk goedkoper dan op de officiële website. Of zouden dit geen officiele exemplaren zijn?
Zie: http://www.ebay.nl/itm/ME(...)tem20d47e9c56&_uhb=1![]()
Ligt er natuurlijk aan waar je naar zoekt. De Alpha's hebben een beetje een uitgesmeerde bass. Sindsdien hebben mij het beste bevallen oordopjes waarbij de bass wat strakker aangetrokken is, goed 'kickt' en de overall soundstage bevordert en wat allrounder zijn.
Onder de best geteste schaar ik de Xears XT3 Pro, Vsonic VSD1, Brainwavz R1 en de Visang VS-K1 zo'n beetje. Maar smaken verschillen natuurlijk. Zo hebben de Brainwavz S1 en de HM5 wel een vergelijkbare sound als de Alpha geloof ik, als de ES800M bijvoorbeeld te direct en niet genoeg overheersend is voor je. Of je gaat voor de ES900i, waarbij de bass juist overheerst. Ff afstemmen op Head-fi en ljokerl's post eens in beschouwing nemen. ClieOS post zijn uiteenzetting van verschillende oordopjes tegenwoordig uitsluitend nog op z'n eigen site inearmatters.net .
En er zijn genoeg firma's met inderdaad een Amazon of eBay Store. Dus dat kan heel goed legit zijn hoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet alleen Internet. Ook streamen vanaf m'n pc naar m'n media player. En ik moet natuurlijk wel m'n volle 100mbit halen met leechen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je alleen maar gaat werken met internet maakt het geen moer uit. Wil je echt een netwerk gaan aanleggen, gigabit, door muren trekken... Nederland.
Zal voorlopig prima werken met internet snelheden.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoeveel heb je ervoor betaald incl. Verzending?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef shiznuts het volgende:
Haal je de Brainavz Delta's eens.
- Ah, buurman belt net aan, had de http://www.amazon.co.uk/M(...)hones/dp/B007VEQ2UU/ voor me. Ik wilde er niet aan, omdat ze er verschrikkelijk uitzien.Maar toen kwam ik ze laatst goedkoop tegen op Amazon.co.uk en wist dat ze nogal aangeprezen worden. Hebben ook een zwarte versie: http://www.amazon.co.uk/M(...)hones/dp/B00B8QCMHY/ . £21.32, nu met zo'n 75% korting namelijk.
-- ok, soundstage, ruimtelijk-/gelaagheid/details/helderheid zijn erg netjes. Bass is impactrijk en strak/direct. Had iets warmer/ronder gemogen van mij, maar inderdaad, de Monoprice is not too shabby at all.![]()
£10.33 all-in naar AT (hoewel we hier in Linz, AT, een warehouse hebben).quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald incl. Verzending?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zou je kunnen kijken hoeveel het naar NL kost?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
£10.33 all-in naar AT (hoewel we hier in Linz, AT, een warehouse hebben).![]()
![]()
Same I guess.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:
Brainwaves m5 samen met delta's voor 44 USD is een goede deal toch? Ik zoek vooral oortjes met een erg sterke diepe bass feature, is deze geschikt daarvoor?![]()
![]()
hebben de chinezen een beetje betaalbare en betrouwbare (virtuele) 5.1 headsets? (ik weet dat ze 99% van de tijd virtueel surround hebben hier)![]()
Senic (Gharial) G4 7.1 USB. Jwt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij Senic hebben ze trouwens de G4, een 7.1CH USB zoals hier te zien is:
Kost 24.60 USD inclusief shipping. Goeie deal, op Taobao namelijk 125 CNY ~ 20 USD excl. bijkosten.
- Interessant, blijkt de zwart/rode-versie van de wit/blauwe Somic EC-10 die net zo duur is op Taobao.
Ach ja, heb die Senic er ook nog maar bij gemikt.
Heb nog nooit een 7.1 USB Headset gehad, zijn we daar ook een ervaring meer mee rijker.
Lol, de authentity sticker op de Senic linkt naar Somic.cn! En kiek, Somic met een Tmall-store: http://somic.tmall.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
24.60 usdquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Senic (Gharial) G4 7.1 USB. Jwt.
[..]ik dacht dat die 39 die ik aliexpress zag al goedkoop was
![]()
![]()
Dat is het shiz-effect.Ik vind iets dat nog vrij underground is, ik laat het surfacen, verkopers zien de vraag/aanbod veranderen en verhogen de prijs.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Dat is het shiz-effect.Ik vind iets dat nog vrij underground is, ik laat het surfacen, verkopers zien de vraag/aanbod veranderen en verhogen de prijs.
thnx iig, ik ga hem onthouden![]()
![]()
Ook gemerkt trouwens dat MP4Nation sinds kort opeens Takstar headphones verkoopt?
Doe niet zo nederig, jij stuurt de gehele Chinese economie aan achter je toboquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef shiznuts het volgende:
JA! Ik moest aan jou denken toen ik vorige week (?) de mp4nation spam kreeg over de nieuwe Takstar spullen... alleen vergeten te reageren. Misschien heb je hierboven toch wel gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ook gemerkt trouwens dat MP4Nation sinds kort opeens Takstar headphones verkoopt?![]()
Heb je nog aandelen tips![]()
![]()
Nee, maar bitcoins.
Iemand nog couponnetjes voor AliExpress? Sta op het punt om iets voor ~$800 USD te bestellen.
Kon me herinneren dat ze aan $10 off $100/$20 off $200 deden maar nergens meer iets van terug te vinden![]()
![]()
nope.. en ook nog niet trackablequote:Op zaterdag 23 november 2013 12:51 schreef bram1241 het volgende:
[..]
thanks, heb jij hem al binnen? :/
maargoed het kan nog tot 28ste duren voor mij dan(dan zijn 30 dagen om)
en dien ik dus een klacht in..![]()
Jullie wel eens mee gemaakt?
Had iets besteld op Ebay ( via banggood.com )
Heeft er ( 2 weken over geduurd ) En vandaag ontvangen.
Uiterlijk netzo als China spullen maar dan dit er op!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Vanuit Schiedam er nog twee weken over doen xD?, dan vind ik het nog niet zo gek dat we maanden wachten op pakketten uit China![]()
![]()
Zo'n zelfde pakket kreeg ik vandaag van Banggood maar dan met Deutsche Post.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=131&t=131409quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
kennelijk een adres sticker/frankering van spring mail, wat weer een joint venture is van royal mail + tnt
en dit adres zou dus een algemeen retour adres voor onbezorgde post stukken uit UK zijn![]()
800 usd? wat ga je kopen dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef Riot- het volgende:
Iemand nog couponnetjes voor AliExpress? Sta op het punt om iets voor ~$800 USD te bestellen.
Kon me herinneren dat ze aan $10 off $100/$20 off $200 deden maar nergens meer iets van terug te vinden![]()
![]()
Hmm. Interessant. Is bij MyMemory.co.uk, Zavvi en The Hut ook zo meen ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:12 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gisteren mijn C8 XM-L2 U3 binnengekregen (dank voor de tip Downstar!)
Besteld bij Aliexpress (linkje) en met 21 dagen in huis.
Wat een bak licht! Meteen nog een paar voor vrienden moeten bestellen. Ben benieuwd of er ook een 'zoomable' versie van dit lichtmonster zal komen.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm. Interessant. Is bij MyMemory.co.uk, Zavvi en The Hut ook zo meen ik.Mymemory ook ja
*ughm* You're welcome hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 09:49 schreef flankert het volgende:
Gisteren mijn C8 XM-L2 U3 binnengekregen (dank voor de tip Downstar!)
Besteld bij Aliexpress (linkje) en met 21 dagen in huis.
Wat een bak licht! Meteen nog een paar voor vrienden moeten bestellen. Ben benieuwd of er ook een 'zoomable' versie van dit lichtmonster zal komen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:19 schreef shiznuts het volgende:
![]()
• http://www.aliexpress.com(...)T-LED/932570585.html
Beste zaklamp die ik momenteel heb zou ik zeggen. Voelt goed aan en zelfs wat feller dan de SkyRay (met 3x XM-L T6 BIN). Net ff wat feller ook dan de voorgaande XM-L2 U2 en in vergelijking daarmee heeft de U3 ook een wat blauwere cast. De U2 is wat geler. Aanrader in ieder geval dus de XM-L2 U3. AliExpress zaklamp is bedrukt met CREE XM-L2 U3 en HWA WYS UltraFire C8 logo, de U2-versie was blanco bedrukt, maar zelfde behuizing verder.
Schroefdraad bij deze zaklampen gaat wel een beetje 'droog' dus smeren is een goed idee. Laatst bij BIC deze twee potjes op de kop getikt, een tip!
• http://www.buyincoins.com(...)e-product-30127.html
• http://www.buyincoins.com(...)se-product-6158.html
Meer toffe zaklamp info:
• Mijn eerdere post over flashlights: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
• CREE Wiki: http://flashlightwiki.com/Cree
En de welbekende fora natuurlijk:
• http://budgetlightforum.com/forum/flashlights/18650
• http://www.candlepowerfor(...)p?45-LED-FlashlightsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
3 chinese telefoonsquote:
Morgen even een belletje doen naar ICS of het gedekt wordt ivm. mogelijke fraude.
Niemand die afweet van mogelijke AliExpress couponnetjes? Scheelt weer een paar euro per telefoon.![]()
Het is geen single store, hè? AliExpress dat is een handelsplaats waar je verschillende verkopers tegenkomen. Dan heb je af en toe kortingdeals, maar dat werkt alleen bij verkopers die daaraan meedoen. Standaard korting bij shops kun je trouwens opmerken in het vakje waar ook de prijs staat:
Trouwens, als je graag belast wilt worden door de vrienden van de douane, moet je vooral drie tegelijk gaan kopen en als een enkel pakketje laten versturen...
Ja er zijn twee categorieën van coupons. AliExpress coupons en Seller coupons.quote:Op zondag 24 november 2013 15:30 schreef shiznuts het volgende:
Het is geen single store, hè? AliExpress dat is een handelsplaats waar je verschillende verkopers tegenkomen. Dan heb je af en toe kortingdeals, maar dat werkt alleen bij verkopers die daaraan meedoen. Standaard korting bij shops kun je trouwens opmerken in het vakje waar ook de prijs staat:
[ afbeelding ]
Trouwens, als je graag belast wilt worden door de vrienden van de douane, moet je vooral drie tegelijk gaan kopen en als een enkel pakketje laten versturen...
AliExpress biedt normaliter de meest aantrekkelijke coupons aan ($10 off of $100/$20 off of $200 etc.)
De verkoper heeft aangeboden om alles bij elkaar te gooien of apart te verzenden via singapore post.
Ze zegt dat singapore post bijna 99% van de keren er doorheen komt. Maar 3 aparte pakketjes naar hetzelfde adres vraagt toch om problemen?![]()
![]()
Nou ja, je moet je eigen strategie natuurlijk zelf bepalen, maar een groot zwaar pakketje valt eerder op dan drie zelfde adres andere pakketjes naar mijn ervaring.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te wordenquote:Op zondag 24 november 2013 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, je moet je eigen strategie natuurlijk zelf bepalen, maar een groot zwaar pakketje valt eerder op dan drie zelfde adres andere pakketjes naar mijn ervaring.
Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
Jij trouwens niet iets van coupons over voor AliExpress?![]()
![]()
zelf ook wel eens 5 dingen in een doos laten verzenden met dhl. 3 paar schoenen 2 boxen .quote:Op zondag 24 november 2013 16:29 schreef Riot- het volgende:
[..]
Ja er zijn twee categorieën van coupons. AliExpress coupons en Seller coupons.
AliExpress biedt normaliter de meest aantrekkelijke coupons aan ($10 off of $100/$20 off of $200 etc.)
De verkoper heeft aangeboden om alles bij elkaar te gooien of apart te verzenden via singapore post.
Ze zegt dat singapore post bijna 99% van de keren er doorheen komt. Maar 3 aparte pakketjes naar hetzelfde adres vraagt toch om problemen?
ze hebben er waarde op gezet van beneden 21 dollar. dus denk dat 3 doosjes van telefoons makkelijk gaat, vooral met singapore post krijg je daar geen problemen mee denk ik.
ik had natuurlijk niet een bedrag van 800 dollar, dat van mij was iets rond de 300 dollar.![]()
Mja, als het groot en zwaar is, dan gaat er bij hun wel sneller een belletje rinkelen. Halen ze 'em desnoods ff door een scanner of maken het open en dan 'ah, drie mobieltjes, juist ja, 20 USD, denk het ook...'.quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te worden
Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.Ik ken vijf sites die je iets over coupons kunnen vertellen.quote:Jij trouwens niet iets van coupons over voor AliExpress?
Wil het via daar niet, dan houdt het al gauw op.
› http://www.retailmenot.com
› http://www.tjoos.com
› http://chinaprices.ru/coupons.php
› http://knoji.com/top-coupons/
› http://www.google.nlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Pakkjes van meer dan een kilo worden veel vaker gepakt, maarja zelf wetenquote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te wordenTussen al die paketten vallen 3 voor 1 adres niet zo op.
Dan sturen ze je een bericht en moet je een factuur opsturen. Maar ook dan zijn ze niet helemaal gekquote:Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.Ze hebben er dagelijks mee te maken.
Het foutief invullen is valsheid van geschrifte en of je dat het volgende risico waard vind lijkt mij sterk:quote:Hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
5e categorie ¤ 78.000
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 24-11-2013 17:18:41 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Geen coupons te vinden! Ik laat ze overigens allemaal apart versturen, we'll see. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte, thanks gasten![]()
![]()
Heb afgelopen week twee telefoons binnengekregen zonder gedoe. Gewone gratis verzending met (soort van) tracking via Deutsche Post gegaan. Ze zijn 6 en 10 dagen onderweg geweest btw.quote:Op zondag 24 november 2013 17:07 schreef Riot- het volgende:
[..]
Wellicht. Echter met 3 pakketjes loop je ook weer 3x zo vaak het risico gepakt te worden
Ik zal er nog even over nadenken. Daarnaast denk ik niet dat de douane zo bekend is met de prijzen van chinees spul.
Jij trouwens niet iets van coupons over voor AliExpress?
Denk dat de pakkans dus wel meevalt.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hehehehe.... Tja, toch was het écht Downstar die me tipte middels deze review. :-)
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...![]()
![]()
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef flankert het volgende:
Hehehehe.... Tja, toch was het écht Downstar die me tipte middels deze review. :-)
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders![]()
![]()
Hey. Ik was eersie!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders![]()
![]()
![]()
Oooooh, als ik hier nu maar geen problemen krijg omdat ik Shiznut heb gepasseerd...![]()
Je moet niet gek opkijken als er op een dag opeens een of ander pakketje op je deurmat ligt...
En dan... muawha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens opquote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat komende week m'n BIC bestelling binnenkomt, die is maandag 3 weken onderweg...
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).quote:Op zondag 24 november 2013 22:33 schreef badschaap het volgende:
hmm heb nog steeds niks van focalprice gehoordMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
BIC bestelling zonder opgaaf van reden gerefund, zal dus wel terug gekomen zijn bij hunquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens op.
[..]
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).
Na 2 weekjes ongeveer..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij die van 64 dagen heb ik het geld terug maar ik moest vanaf nu vooral bij iedere bestelling tracking gaan nemenquote:Op zondag 24 november 2013 22:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
BIC bestelling zonder opgaaf van reden gerefund, zal dus wel terug gekomen zijn bij hun
Na 2 weekjes ongeveer...
ik heb ook geen grote verwachtingen hoor..., maar gezien het feit er niks bijzonders (accu's of dure electronica) inzit verwacht ik eerlijk gezegd niet dattie terug gestuurd wordtquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier nog twee die na 49 en 64 niet binnen zijn dus verheug je nog nergens op.
[..]
Tja, dan moet je ze wellicht prikkelen met de juiste woorden (case paypal). Of via een andere weg contacten (evt ticket systeem, mail etc, etc).![]()
Zover ik heb begrepen zijn er hele batches post terug gestuurd onafhankelijk wat er in zat (als ze batterijen vonden waarschijnlijk).quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook geen grote verwachtingen hoor..., maar gezien het feit er niks bijzonders (accu's of dure electronica) inzit verwacht ik eerlijk gezegd niet dattie terug gestuurd wordtMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
achja, dan merk ik het wel... het waren wat opladers (die docks), een tangetje (hier alleen heel korte versie van te vinden die 3x duurder is), en nog iets van kleding ofzo.. (niet voor mij, maar kon het qua prijs prima meebestellen)quote:Op zondag 24 november 2013 23:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen zijn er hele batches post terug gestuurd onafhankelijk wat er in zat (als ze batterijen vonden waarschijnlijk).![]()
Heb nooit m'n PiPO M7 Pro cover gekregen die 31 augustus besteld en 4 september verzonden was (MisterTao). Ondertussen was ik het nog langer wachten zat en bestelde ik een andere cover (via hen wel) die er inmiddels wel is. Die andere heb ik nu een full refund van. Wel netjes op zich voor een partij die foto's van je pakketje hebben en een tracknummer om het verder niet af te schuiven op onmacht.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Update van m'n BIC order:FIETSLAMPJES, jezus kut chinese customsquote:Dear Buyer,
Sorry to bother you, we are sorry to tell you that recently the security in customs has been very strict with parcels containing batteries, liquid shadows, or other dangerous items.
Your parcel was returned back to us because it did not successfully pass customs.
We are sorry about this because you have already waited a while for your order.
We will refund you right now, please check your account in 48 hours.
We have changed our shipping system, so you can now make a new order for the items you need.
Sorry again for all the trouble and inconvenience this has caused you.
Hope to work with you in the near future,
With regards,
Julydoe is niet zo stroef
Ook weird dan...quote:quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Dan koop je een telefoon en een hoesje op Pandawill op 5 november. En 20 dagen later hebben ze hem nog steeds niet verzonden, en het hoesje hebben ze op de tracking pagina als failed aangemerkt terwijl ze intussen wel mijn geld aangenomen hebben.
19 november:20 november.quote:Hello,
2 weeks ago I've ordered a phone (Model#:sku49255) with you guys and the order information on the website still lists it as "processing". I'd like to have and idea of how soon I can expect to have it or at least how much longer it will take before it will be coming my way. As for the phone cover I've also ordered the order information on the website lists it as "on-hold" I'm not sure how to interpret that. Any clarification you might be able to offer is welcome.
Sincerely,
[Naam]Straks nog maar weer een nieuw e-mailtje versturen en me op de forums wagen.quote:Dear ,
thanks for the email
we are sorry for the trouble it caused ,and we will send sku52202 together with the order 100678925 .
after shipping , we will send you the tracking number
regards
May
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. zal hem vergeten joh, dan heb ik de grootste trammelantquote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef flankert het volgende:
Maar Shiznuts en Downstar zijn natuurlijk beide bazen die altijd met tips, advies en hulp klaar staan...) hebben niet gelogen he? leuk ding toch
?
Potverredomme, paar uurtjes niet actief en zo zie je maar weer;quote:Op zondag 24 november 2013 21:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Shiznuts duwt zelfs een bejaarde vrouw weg om als eerste in de rij te staan bij de supermarkt.
Downstar is Keizer zaklamp en Shiz de oordoppen Sensei, zo is het en niet anders
opeens gepromoveerd naar Keizer zaklamp, mijn avond kan niet meer stuk!![]()
![]()
's All good, man!quote:Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. zal hem vergeten joh, dan heb ik de grootste trammelant) hebben niet gelogen he? leuk ding toch
?
[..]
Potverredomme, paar uurtjes niet actief en zo zie je maar weer;
opeens gepromoveerd naar Keizer zaklamp, mijn avond kan niet meer stuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld
Ik heb bij bic nog 9 dollar aan coins en een 8% discount coupon, kortom, dan kan ik een gratis mesje bestellen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld![]()
Dan haal je die messen in NL en haal je voor die 9$ coins een andere gadgetquote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb bij bic nog 9 dollar aan coins en een 8% discount coupon, kortom, dan kan ik een gratis mesje bestellen.
messen in NL zijn helemaal niet zo gek veel duurder dan in china xD
aanbiedingen zat de laatste tijd..
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-11-2013 12:03:17 ]![]()
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komenquote:Op maandag 25 november 2013 09:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan haal je die messen in NL en haal je voor die 9$ coins een andere gadget
mensen in NL zijn helemaal niet zo gek veel duurder dan in china xD
aanbiedingen zat de laatste tijd..![]()
![]()
Zijn daar die advertenties niet voor die ik constant naast dit topic zie?quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...quote:Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef RobertNL het volgende:
Dan bestel je bij de toko waar Tokko zijn mesjes besteld
Zag dat ze daar nu ook mooie black friday deals hebben
Black friday deals Aurabuy
En dit messensetje kan je bijvoorbeeld kopen:
Volgens mij is dat wel een redelijk merk, tenmisnte als ej er na gogoled krijg je prima resultaten..
Ze verkopen ze bij DX bijvoorbeeld ook, maar dan 7 dollar duurder.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ochja, vergis ik me even..quote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen kopen? creatieve manier om van overbevolking af te komen
je kan inderdaad alleen mensen in China kopen, nederland gaat dat niet zo makkelijk nee
Fixed, Thanks![]()
![]()
Thanks voor de link, even besteld. Ook deze voor 5.80 dollar http://www.aurabuy.com/6-(...)ife-black-30247.htmlquote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is dat wel een redelijk merk, tenmisnte als ej er na gogoled krijg je prima resultaten..
Ze verkopen ze bij DX bijvoorbeeld ook, maar dan 7 dollar duurder.
3% bij Aurabuy is 3Aurabuy trouwens.
Kijken of die wat is. Hopelijk versturen ze hier wel![]()
![]()
Keramisch schilmesje had laatst 1,99 gekost bij de Lidl hier.quote:Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...
[ link | afbeelding ]
Ze verkopen ze bij DX bijvoorbeeld ook, maar dan 7 dollar duurder.Je hoeft die zooi helemaal niet uit China te halen. Bij Lidl en Hofer (ALDI) dus hebben ze om de paar weken weer keramische shizzle in de schappen liggen. Kan me ook voorstellen dat Xenos, Action, Marskramer en Blokker er vol mee liggen.
Euro p/inch ofzo.
Gister bij blokker en action gekeken en die hadden niks helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keramisch schilmesje had laatst 1,99 gekost bij de Lidl hier.Je hoeft die zooi helemaal niet uit China te halen. Bij Lidl en Hofer (ALDI) dus hebben ze om de paar weken weer keramische shizzle in de schappen liggen. Kan me ook voorstellen dat Xenos, Action, Marskramer en Blokker er vol mee liggen.
Euro p/cm ofzo.
![]()
Waarschijnlijk omdat ze hun dure merken anders niet verkopen.
Dat is WIN! voor ALDI, Lidl, Xenos en Action, want die doen daar niet aan.
precies zoal ik zei inderdaad.. Bij aldi/lidl hebben ze vaak aanbiedingen van setjes voor niet al te veel geld..quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Keramisch schilmesje had laatst 1,99 gekost bij de Lidl hier.Je hoeft die zooi helemaal niet uit China te halen. Bij Lidl en Hofer (ALDI) dus hebben ze om de paar weken weer keramische shizzle in de schappen liggen. Kan me ook voorstellen dat Xenos, Action, Marskramer en Blokker er vol mee liggen.
Euro p/inch ofzo.
![]()
Ik zag laatst bij de Action ook gewoon keramische messen liggen. Heb er zelf van de Aldi, kwam er wel achter dat ik veel eerder scherpe messen had moeten kopen :p Maar aan de andere kant ook weer oppassen met die dingen, kan je volgens mij zo een vinger kosten.quote:Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gister bij blokker en action gekeken en die hadden niks helaas.Don't let my username fool you...![]()
Lightake heeft ook black friday
Linkje
Mjah, wil je nu wel bestellen ivm die shipping blokkades enzo >.< hmmmCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb 22 oktober bij BIC een case besteld voor mn iocean. Ik heb nog 10 dagen tot de claim datum. Wanneer zal ik BIC een mailtje sturen dat ik nog niks ontvangen heb? Wil ook niet te snel gaan mailen, want het is niet abnormaal dat zoiets 4+ weken duurt, maar wil de claim ook niet laten verlopen eigenlijk..![]()
Uit de OP:quote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef tharonny het volgende:
Ik heb 22 oktober bij BIC een case besteld voor mn iocean. Ik heb nog 10 dagen tot de claim datum. Wanneer zal ik BIC een mailtje sturen dat ik nog niks ontvangen heb? Wil ook niet te snel gaan mailen, want het is niet abnormaal dat zoiets 4+ weken duurt, maar wil de claim ook niet laten verlopen eigenlijk..quote:In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: claim aanmaken bij PayPal.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Leuk ding, leuk ding? Ik wil meer!quote:Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef Downstar het volgende:
Geen dank, ik(en shiz natuurlijk ook.. ... ) hebben niet gelogen he? leuk ding toch?
Kom op Downstar... waar blijven de nieuwe tips? ;-)![]()
http://dx.com/en/hotsale/(...)HDgLsCFQ1c3godIXgABgquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef flankert het volgende:
[..]
Leuk ding, leuk ding? Ik wil meer!
Kom op Downstar... waar blijven de nieuwe tips? ;-)
alles uit deze lijst is wel prima xD
bij deze ook een nieuwe reviewvideo van mij, dit keer maar in het chinglish
geeft weer een goed beeld uit mijn collectie weer
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Met spezial battry cute magic!quote:Op maandag 25 november 2013 19:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://dx.com/en/hotsale/(...)HDgLsCFQ1c3godIXgABg
alles uit deze lijst is wel prima xD
bij deze ook een nieuwe reviewvideo van mij, dit keer maar in het chinglish
geeft weer een goed beeld uit mijn collectie weer
Jammer dat deze sold-out is: http://kaidomain.com/product/details.S021641 .
Had ik wel willen proberen, de MT-G2.
![]()
![]()
Op 31 oktober een android-media-doosje besteld bij PandaWill, 8 november verzonden.
Hier zitten toch geen batterijen in, of wel?Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Je bent gewoon ongeduldig. Het is nog maar iets meer dan 2 weken onderweg. Je hebt wel een china tracking gekregen denk?quote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef BillsGate het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Op 31 oktober een android-media-doosje besteld bij PandaWill, 8 november verzonden.
Hier zitten toch geen batterijen in, of wel?![]()
Inderdaadquote:![]()
![]()
Dat ze maar doorwerken![]()
Heb ook een tracking code, die geeft aan dat het pakket 8-11 Despatched to overseas is.
Het rare is dat ik tegelijkertijd iets bij DX besteld heb, wat later verzonden (dispatched) was, maar al wel bijna een week binnen is. (Net zoals mijn t-mart 1ct-zaklamp).Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Na 2 weken al klagenquote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef BillsGate het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hier zitten toch geen batterijen in, of wel?..
Hier is is het pakket al vanaf 10 oktober onderweg.. en nog steeds niks..
zal sinds 28 oktober ofzo al ergens bij de doune moeten zijn maar lijkt spoorloos..![]()
Wacht al sinds 24-9 (63 dagen) op het 1 cent lampje van Tmart![]()
Verzend tijd is geen touw aan past te knopen.
Soms 8 dagen later binnen. Dan weer 16 dagen verder, andere weer 25 dagen.
2 Ebay bestellingen hebben er 43 dagen over gedaan.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Postbode stond gisteren aan de deur met mijn lampje van tmart 13/11. Tracking op 1-ct deals is toch wel helemaal te gek.
iemand hier ervaring mee. Leek mij alleszins erg leuk en heb het dan maar besteld. Vind het momenteel enkel bij FP en BG.![]()
Leuke deal!Coupon natuurlijk nog altijd ' fb2012fiver ' als het goed is voor -5% en als je al meer bestellingen hebt gedaan in het verleden je eens bij customer service informeren over een upgrade van je account status, dan krijg je ook nog korting.quote:The Brainwavz Beta earphones on sale are the 2013 Edition, they differ from the previous Betas that have been available. The 2013 Edition address some changes to the internal structure of the Betas, the new structure makes the housing stronger and durable. The changes to housing have also increased the bass slightly (something many customers always complained to be lacking on the Betas).
• http://www.mp4nation.net/brainwavz-beta-iem-earphones Beta's 14 USD
• http://www.mp4nation.net/(...)w-in-line-microphone Beta's /w mic 14 USD
• http://www.mp4nation.net/(...)13-edition-xmas-2013 3 Beta's versies naar keuze 29.50 USDVerdiende punten kun je daarbovenop ook nog eens inwisselen.
Oh en 'Free FedEx option'The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is die FedEx nu alleen bij de Delta's of ook als je 3x een Beta neemt...?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:02 schreef shiznuts het volgende:
Leuke deal!
[..]
Coupon natuurlijk nog altijd ' fb2012fiver ' als het goed is voor -5% en als je al meer bestellingen hebt gedaan in het verleden je eens bij customer service informeren over een upgrade van je account status, dan krijg je ook nog korting.Verdiende punten kun je daarbovenop ook nog eens inwisselen.
Oh en 'Free FedEx option'
Die upgrade naar de Delta is wellicht ook wel leuk
Beide zijn overigens met gratis FedEx
als dat papieren vliegtuig ding echt werkt is ie wel interessant... veel minder onderdelen die kunnen breken dan bij hele vliegtuigen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:29 schreef Fasroslis het volgende:
Postbode stond gisteren aan de deur met mijn lampje van tmart 13/11. Tracking op 1-ct deals is toch wel helemaal te gek.
iemand hier ervaring mee. Leek mij alleszins erg leuk en heb het dan maar besteld. Vind het momenteel enkel bij FP en BG.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Mja, genoeg 2CH Silverlit / Air Hogs toestellen, zelf ook een paar van versleten. Grootste probleem is dat het kleinste zuchtje wind al trouble oplevert natuurlijk. En de level of control is nou niet zo indrukwekkend. Tevens is de body niet echt het probleem, maar de propellers. Anyways, als je genoeg de ruimte hebt en er weinig tot geen wind staat, wil het best natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef RDMKR het volgende:
[..]
als dat papieren vliegtuig ding echt werkt is ie wel interessant... veel minder onderdelen die kunnen breken dan bij hele vliegtuigen...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
wat kan ik doen bij een verloren pakket bij postnl?
inhoud is zanotti schoenen
kreeg net dit bericht,
Ik heb helaas geen verdere informatie over je pakket. Ik verwijs je naar de afzender, die kan navraag over je pakket doen. Excuses! ^Mina-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Lijkt mij duidelijk he...quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:17 schreef henk3412 het volgende:
kreeg net dit bericht,
Ik heb helaas geen verdere informatie over je pakket. Ik verwijs je naar de afzender, die kan navraag over je pakket doen. Excuses! ^MinaMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
![]()
Jezus, Mina!
- Oh, on another note: Vsonic VSD1 voor 40 USD: http://www.lendmeurears.c(...)dc6d8570902b4b170019
[ Bericht 23% gewijzigd door shiz op 26-11-2013 14:58:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
He is me ther wel eentjequote:
Hij kan overigens ook nog even bellen als het goed is moet die telefoon-miep ook een case kunnen openen omdat hij in Nederland is
Ik citeer maar eens de topicwarning:quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:17 schreef henk3412 het volgende:
kreeg net dit bericht,
Ik heb helaas geen verdere informatie over je pakket. Ik verwijs je naar de afzender, die kan navraag over je pakket doen. Excuses! ^MinaOftewel: je schoenen zijn in beslag genomen en vernietigd, met wat geluk krijg je ook nog een torenhoge boete.quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.Don't let my username fool you...![]()
Dan had hij wel een brief gekregen, en was postnl uiteraard op de hoogte..quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik citeer maar eens de topicwarning:
[..]
Oftewel: je schoenen zijn in beslag genomen en vernietigd, met wat geluk krijg je ook nog een torenhoge boete.
dit is gewoon een vreemde gang van zaken, er word juist een 'onderzoek' gestart naar waar het pakketje juist is, en dan verteld die miep doorleuk dat ze geen verdere informatie heeft en dat je het maar met de verzender moet regelen..
zo juist is bij mij ook een onderzoek gestart naar een pakket dat dus het zelfde mee maakt als henks pakket; bijna 1 maand al bij de douane in NL, maar niemand weet waar het nu eigenlijk is of wat er mee aan de hand is blijkbaar. hij heeft al een NL trackingnr, maar blijkbaar kunnen ze daar bij postnl zelfs niks mee xD
Wss krijg ik gewoon het zelfde antwoord toe gezonden als henk..![]()
![]()
Leuke deal vind ik het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:02 schreef shiznuts het volgende:
Leuke deal!
[..]
Coupon natuurlijk nog altijd ' fb2012fiver ' als het goed is voor -5% en als je al meer bestellingen hebt gedaan in het verleden je eens bij customer service informeren over een upgrade van je account status, dan krijg je ook nog korting.Verdiende punten kun je daarbovenop ook nog eens inwisselen.
Oh en 'Free FedEx option'
Troep die beta's, vallen telkens uit elkaar.![]()
In de mail staat ook dat de Beta's de nieuwe versie betreft die steviger is. En iets meer bass heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuke deal vind ik het niet.
Troep die beta's, vallen telkens uit elkaar.
Je kan ook voor de stevigere Delta's wisselen voor 10 dollar meer.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
En bedankt robert, daar gaat mijn geld weer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In de mail staat ook dat de Beta's de nieuwe versie betreft die steviger is. En iets meer bass heeft.
Je kan ook voor de stevigere Delta's wisselen voor 10 dollar meer.![]()
Beta of Delta?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
En bedankt robert, daar gaat mijn geld weer.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
welke krimptang is dat precies van bic?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Genoeg mooi spul te vinden en vaak een alternatief voor China.
Net wat spul binnengekregen. Geloof dat ik voor het eerst heb dat de koerier 2 pakketten tegelijk bezorgd die beide voor mij zijn.28-10 besteld, 29-10 verzonden en dus vandaag binnen.
![]()
Deze.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
welke krimptang is dat precies van bic?![]()
Ben ik nou gek of verkopen ze de befaamde SAIK SA-15 niet meer op ebay?
Ik vind alleen de SA14 welke zoomable is en ook op een 18560 batterij werkt.. Vond het juist een ideaal lampje dat voldoende power had voor in en om het huis en natuurlijk de in overvloed aanwezige AA batterijen!
Vind hem enkel nog bij enkele shops (i.e lighttake) voor $12 waar dit lampje eerst rond de $8 deed?
Iemand andere aanraders voor AA powered zaklampjes?Aigh aigh Captain!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Enkele verkrijgbare merken in Chinese webshops:
UltraFire, TrustFire, SAiK, Fenix, Romisen, SKYRAY, NiteCore, SmallSun, Olight, SZOBM, Lanshi, Tiablo, MTE, Solarforce, iTP, Jetbeam, TANK007, Richuang, Mrlite, UniqueFire, FandyFire... BlablaFire... [..]
Webshops waar je zulke merken o.a. kunt vinden.
Webshops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks en www.chinaprices.us uiteraard.
In toevoeging daarop kun je o.a. kijken bij Manafont en Kaidomain.
Aan te raden is zeker een kijkje te nemen op Ebay. Hier heb je alvast 3 Ebaystores:
› cyberport888
› ctwco
› hkequipment
AA/AAA
Voor eenvoudig en compact alledaags gebruik en allerhande toepassingen:
- De SAiK SA-15. Een uitstekende kwaliteit/prijs. Het gebruik van 2 AA-batterijen zorgt voor gemak. Tevens, wanneer je het verlengstuk verwijderd, bruikbaar met enkele 123A-accu. Twee standen: aan/uit en strobe. Q5-emitter. Veel meer haal je echt niet uit AA-batterijen. Komt met clip en koord. Prijs rond $10,-.
- Romisen RC-29. Minder accuduur dan de SAiK, omdat de Romisen maar 1 AA-batterij neemt. Wel dezelfde emitter. De RC-29 beschikt over een focusable lens, waardoor je de beam van spot naar flood kunt regelen (1x-8x). De zaklamp beschikt niet over een clip, maar komt wel met koord. Romisen staat bekend om solide bouw. Prijs rond $15,-.
Dit zijn twee verschillende en aanbevolen modellen.
Natuurlijk is er waarschijnlijk niks mis met soortgelijke zaklampen die soortgelijke specificaties hebben. Zoek vooral ook zelf rond op sites als www.chinaprices.us en www.ebay.com .
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Was al opzoek gegaan naar je post inderdaad! Sla je ze op in een .txt bestand?
Nog maar even zoeken, en anders toch maar de hogere prijs voor de saik nemen.. Heb een hekel aan focusable lensen zoals de aanbevolen RomisenAigh aigh Captain!![]()
Onder mijn url-balk staan circa 30 mapjes met verschillende categorieën. Sommige weer met subfolders. Zo ben ik georganiseerd in m'n go-abouts on zhe w3b. Jwt.Hendig sjiek.
Moet je ff bij die drie eBay-stores ff zoeken op 'AA LED' en dan sorteren op prijs laag -> hoog.
Staan geloof ik ook wel wat aardige deals onder 10 USD bij. Zoals de SA-20. Ook Q5 BIN.
XM-L T6 ofzo gaat 'em niet echt worden met AA batterijen. Helaas veel 3xAAA of 1xAA modellen. Als je wat meer uithoudingsvermogen wilt ff doorzoeken naar eentje met een 2xAA extension tube.
- Ok, schijnbaar wordt het toch gedaan, 2xAA T6: http://www.ebay.nl/itm/390690691396 .
Weird. Who would want that?
-- Now dis I want: http://www.hkequipment.ne(...)1&new=&more=&lang=enKerstcadeau'tje.
[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 27-11-2013 01:41:05 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.ebay.com/itm/B(...)rice&talgo=undefined dat lijkt mij wel wat op m'n fiets.. beetje jammer van de prijs![]()
![]()
Kan iemand me even helpen dat excel bestandje terugvinden waar je je bestellingen in bij kan houden?![]()
https://www.dropbox.com/s(...)%5D%20Chinaspul.xlsxquote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me even helpen dat excel bestandje terugvinden waar je je bestellingen in bij kan houden?Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Laatste van RobertNL die ik kon vinden:quote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me even helpen dat excel bestandje terugvinden waar je je bestellingen in bij kan houden?Nog een tip trouwens:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:02 schreef RobertNL het volgende:
Die van mij ook even een update gegeven (maar nog wel met grafiek en iets andere kleurtjes).
Updatequote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een aantal die mij opvielen.
(Als ik het over "de PW" heb, heb ik het over de Tweakers pricewatch).
Headset Turtle Beach Ear Force M1 (staan niet in PW) maar zie hem bij Redcoon staan voor ¤42.
Amazon.de nu: ¤26.99. Straks (13:00 uur)?
pricewatch: Razer Tiamat 2.2 (Groen, Zwart)
PW: ¤91.89. Amazon.de nu: ¤79. Straks (16:00 uur)?
pricewatch: Jabra Jabra Solemate (Black)
PW: ¤120+. Amazon.de nu: ¤88.34. Straks (19:45 uur)?
Zeker die Jabra Solemate kan interessant zijn als je naar een op zoek bent naar een Bluetooth speaker. Kost in NL nu al meer dan op Amazon; en die geeft er straks nog korting op ook.![]()
heb nog 3 dagenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
nope.. en ook nog niet trackable
maargoed het kan nog tot 28ste duren voor mij dan(dan zijn 30 dagen om)
en dien ik dus een klacht in..begint me nu wel erg te irriteren.
![]()
Thnx, als ontvangen dus een regel markeren?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laatste van RobertNL die ik kon vinden:
[..]
Nog een tip trouwens:
[..]
Of hoe doen jullie dat?![]()
Ik ben na 3 weken mijn oordoppen van mijn iPhone 5s alweer kwijt geraakt!
Ben dus opzoek naar andere met microfoon functie.
Wil maximaal 50 euro besteden
Welke zouden jullie mij aanraden?![]()
Zodra je de ontvangst datum invult, wordt de regel automatisch gemarkeerdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx, als ontvangen dus een regel markeren?
Of hoe doen jullie dat?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
Op ja zetten en datum van ontvangst invullen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx, als ontvangen dus een regel markeren?
Of hoe doen jullie dat?
Dan de regel met ja sorteren op z-a(voor sorteren op z-a de regels dagen tot claim eenmalig sorteren op laag-hoog)
Topquote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op ja zetten en datum van ontvangst invullen.
Dan de regel met ja sorteren op z-a(voor sorteren op z-a de regels dagen tot claim eenmalig sorteren op laag-hoog)
![]()
![]()
En ook ik krijg het zelfde bericht als henkie,quote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef bram1241 het volgende:
[..]
heb nog 3 dagenbegint me nu wel erg te irriteren.
Ik vind het spijtig maar ik moet je verwijzen naar de afz voor navraag. Dit vanwege afspraken met internationale postorganisaties. ^Clemens
Toch vreemd, dat ze dus zeggen een onderzoek in te stellen en nog geen 24 uur later met dit antwoord komen.. Daarnaast is het natuurlijk frappant dat ik niet de enige ben, en de pakketten uit bijna de zelfde periode komen..
Ik heb eerst maar eens gevraagd welke informatie postnl over mijn pakket heeft dan, als de afzender een onderzoek gaat starten zullen ze uit eindelijk toch ook bij postnl uit komen neem ik aan..![]()
Alles waar maar een microfoon in zit..quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef verbraakje het volgende:
Welke zouden jullie mij aanraden?
Doppen van Apple zijn echt bagger...![]()
![]()
Ik noemde de actie rondom de Beta's eerder al: http://www.mp4nation.net/(...)w-in-line-microphone . 14 USD met mic. Voor -5% gebruik je coupon ' fb2012fiver'. Misschien wil je anders de AWEI ES900i proberen?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef verbraakje het volgende:
Welke zouden jullie mij aanraden?quote:Op woensdag 27 november 2013 00:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
-- Now dis I want: http://www.hkequipment.ne(...)1&new=&more=&lang=enKerstcadeau'tje.
Who0psie daisy.quote:Congratulations! You have won:
SUNWAYMAN V11R Cree XM-L2 U3 Magnetic Control LED Flashlight+AP05 AA ExtenderToo tempting.
_
Heuh, Chinaprices heeft een Android app: https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.chinaprices . Lache.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jullie al dat Tmart lampje van september binnen? Hier nog steeds niet en zie nu dat het al bijna december is..Andere 4 pakjes van eind augustus en begin oktober ook spoorloos.
![]()
Joehoe! Zoomable XM-L2 U3. Zou het wat zijn?
Prijs voor een 'losse' zaklamp komt volgens Jenny op zo'n $11,50.
Ze gaat hem vanavond in haar shop zetten.![]()
Nee, evenals het lampje van 12 november. En een hotshoe level voor de DSLR van BIC.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Deezertje het volgende:
Jullie al dat Tmart lampje van september binnen? Hier nog steeds niet en zie nu dat het al bijna december is..Andere 4 pakjes van eind augustus en begin oktober ook spoorloos.
Pakketjes zijn een drama bij mij tegenwoordig. Of komt gewoon nooit aan of duurt maanden.
Die grote beren die ik pas noemde mag ik ook wel bestellen wil ik die nog op tijd krijgen (rond mei).![]()
GC / [Chinese Webshops] Topic #280 O Parcel, Where Art Thou?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: