En bedankt robert, daar gaat mijn geld weer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In de mail staat ook dat de Beta's de nieuwe versie betreft die steviger is. En iets meer bass heeft.
Je kan ook voor de stevigere Delta's wisselen voor 10 dollar meer.
Beta of Delta?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
En bedankt robert, daar gaat mijn geld weer.
welke krimptang is dat precies van bic?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Genoeg mooi spul te vinden en vaak een alternatief voor China.
LED-lampen, HDMI-kabels, netwerkkabels, netwerkspul enz.
Net wat spul binnengekregen. Geloof dat ik voor het eerst heb dat de koerier 2 pakketten tegelijk bezorgd die beide voor mij zijn.28-10 besteld, 29-10 verzonden en dus vandaag binnen.
Van BIC de krimptang (dat voelt erg solide aan), 100(!) CAT5 connectors en 100 tule (kapjes).
Verdwijnt in de kast![]()
Deze.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
welke krimptang is dat precies van bic?
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Enkele verkrijgbare merken in Chinese webshops:
UltraFire, TrustFire, SAiK, Fenix, Romisen, SKYRAY, NiteCore, SmallSun, Olight, SZOBM, Lanshi, Tiablo, MTE, Solarforce, iTP, Jetbeam, TANK007, Richuang, Mrlite, UniqueFire, FandyFire... BlablaFire... [..]
Webshops waar je zulke merken o.a. kunt vinden.
Webshops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks en www.chinaprices.us uiteraard.
In toevoeging daarop kun je o.a. kijken bij Manafont en Kaidomain.
Aan te raden is zeker een kijkje te nemen op Ebay. Hier heb je alvast 3 Ebaystores:
› cyberport888
› ctwco
› hkequipment
AA/AAA
Voor eenvoudig en compact alledaags gebruik en allerhande toepassingen:
- De SAiK SA-15. Een uitstekende kwaliteit/prijs. Het gebruik van 2 AA-batterijen zorgt voor gemak. Tevens, wanneer je het verlengstuk verwijderd, bruikbaar met enkele 123A-accu. Twee standen: aan/uit en strobe. Q5-emitter. Veel meer haal je echt niet uit AA-batterijen. Komt met clip en koord. Prijs rond $10,-.
- Romisen RC-29. Minder accuduur dan de SAiK, omdat de Romisen maar 1 AA-batterij neemt. Wel dezelfde emitter. De RC-29 beschikt over een focusable lens, waardoor je de beam van spot naar flood kunt regelen (1x-8x). De zaklamp beschikt niet over een clip, maar komt wel met koord. Romisen staat bekend om solide bouw. Prijs rond $15,-.
Dit zijn twee verschillende en aanbevolen modellen.
Natuurlijk is er waarschijnlijk niks mis met soortgelijke zaklampen die soortgelijke specificaties hebben. Zoek vooral ook zelf rond op sites als www.chinaprices.us en www.ebay.com .
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)%5D%20Chinaspul.xlsxquote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me even helpen dat excel bestandje terugvinden waar je je bestellingen in bij kan houden?
Laatste van RobertNL die ik kon vinden:quote:Op woensdag 27 november 2013 12:15 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand me even helpen dat excel bestandje terugvinden waar je je bestellingen in bij kan houden?
Nog een tip trouwens:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:02 schreef RobertNL het volgende:
Die van mij ook even een update gegeven (maar nog wel met grafiek en iets andere kleurtjes).
Update
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een aantal die mij opvielen.
(Als ik het over "de PW" heb, heb ik het over de Tweakers pricewatch).
Headset Turtle Beach Ear Force M1 (staan niet in PW) maar zie hem bij Redcoon staan voor ¤42.
Amazon.de nu: ¤26.99. Straks (13:00 uur)?
pricewatch: Razer Tiamat 2.2 (Groen, Zwart)
PW: ¤91.89. Amazon.de nu: ¤79. Straks (16:00 uur)?
pricewatch: Jabra Jabra Solemate (Black)
PW: ¤120+. Amazon.de nu: ¤88.34. Straks (19:45 uur)?
Zeker die Jabra Solemate kan interessant zijn als je naar een op zoek bent naar een Bluetooth speaker. Kost in NL nu al meer dan op Amazon; en die geeft er straks nog korting op ook.
heb nog 3 dagenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
nope.. en ook nog niet trackable
maargoed het kan nog tot 28ste duren voor mij dan(dan zijn 30 dagen om)
en dien ik dus een klacht in..
Thnx, als ontvangen dus een regel markeren?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Laatste van RobertNL die ik kon vinden:
[..]
Nog een tip trouwens:
[..]
Zodra je de ontvangst datum invult, wordt de regel automatisch gemarkeerdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx, als ontvangen dus een regel markeren?
Of hoe doen jullie dat?
Op ja zetten en datum van ontvangst invullen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx, als ontvangen dus een regel markeren?
Of hoe doen jullie dat?
Topquote:Op woensdag 27 november 2013 13:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op ja zetten en datum van ontvangst invullen.
Dan de regel met ja sorteren op z-a(voor sorteren op z-a de regels dagen tot claim eenmalig sorteren op laag-hoog)
En ook ik krijg het zelfde bericht als henkie,quote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef bram1241 het volgende:
[..]
heb nog 3 dagenbegint me nu wel erg te irriteren.
Alles waar maar een microfoon in zit..quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef verbraakje het volgende:
Ik ben na 3 weken mijn oordoppen van mijn iPhone 5s alweer kwijt geraakt!
Ben dus opzoek naar andere met microfoon functie.
Wil maximaal 50 euro besteden
Welke zouden jullie mij aanraden?
Ik noemde de actie rondom de Beta's eerder al: http://www.mp4nation.net/(...)w-in-line-microphone . 14 USD met mic. Voor -5% gebruik je coupon ' fb2012fiver'. Misschien wil je anders de AWEI ES900i proberen?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:19 schreef verbraakje het volgende:
Ik ben na 3 weken mijn oordoppen van mijn iPhone 5s alweer kwijt geraakt!
Ben dus opzoek naar andere met microfoon functie.
Wil maximaal 50 euro besteden
Welke zouden jullie mij aanraden?
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
-- Now dis I want: http://www.hkequipment.ne(...)1&new=&more=&lang=enKerstcadeau'tje.
Who0psie daisy.quote:Congratulations! You have won:
SUNWAYMAN V11R Cree XM-L2 U3 Magnetic Control LED Flashlight+AP05 AA Extender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |