SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En dan mossel die hem sluit en mag openen. Puik(of fuik)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Broodje makreel vrijdag op de markt halen met mijn moeder! Goede jeugd herinneringen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat je weer 6x 5min op 9,5km/u kunt hardlopen; daar word je toch blij van!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Forel. Toastjes met Forel. OmnomnomJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hey lekker zeg!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
Dat je weer 6x 5min op 9,5km/u kunt hardlopen; daar word je toch blij van!![]()
Help me herinneren, je had een blessure en was er een tijdje uit, toch?![]()
Yur, had je dat formulier nou echt niet 21 seconden sneller kunnen invullen?![]()
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Mr.B. het volgende:
Yur, had je dat formulier nou echt niet 21 seconden sneller kunnen invullen?![]()
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden
F means you're fucked![]()
![]()
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Moet je CD collectie van Wham! nu ook persé in beeld ?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt
Goeie spullen! (denk ik)![]()
Hopen op koud weer dan maar? :pquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebtIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
als tiener in jaren 80 ontkom je niet aan Wham! in je collectie!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Moet je CD collectie van Wham! nu ook persé in beeld ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar zijn je Ehbo kit, fluitje, hoofdlamp en reserve hoofdlamp? O, en je stokken, die staan ook nog niet op de foto!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebtGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Niet alleen vroegerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef debeterebob het volgende:
Die Swets was vroeger echt een topfokker nu ik dit allemaal zo teruglees
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Frsh het volgende:
[..]
Waar zijn je Ehbo kit, fluitje, hoofdlamp en reserve hoofdlamp? O, en je stokken, die staan ook nog niet op de foto!Toen ik snel keek dacht ik even dat er een pakje sigaretten op die rode trui lag.
![]()
dat is de survival blanketquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Toen ik snel keek dacht ik even dat er een pakje sigaretten op die rode trui jas lag.
de EHBO kit en een extra paar sokken zijn niet verplicht en een fluitje zit aan mijn race pack vast
en we starten om 6 uur, dan is het al licht
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stokken, niet sokkenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is de survival blanket
de EHBO kit en een extra paar sokken zijn niet verplicht en een fluitje zit aan mijn race pack vast
en we starten om 6 uur, dan is het al licht
Stokken lijken mij toch wel erg fijn op de erg lange afstanden met veel hoogtemeters. Ik zit er zelfs al aan te denken om een setje stokken te halen voor de 25km TdF, kijken of ik daarmee een betere tijd kan lopen dan vorig jaar. Of ze zitten alleen maar in de weg.
Heb je zolang last gehad van je enkel? Of was je druk met andere dingen en heb je wel gewoon lekker kunnen trainen? Dat is een beste tijd zonder wedstrijdjes in ieder geval.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden![]()
Ja, die achillespees is toch een zeer behoorlijke overblastingsblessure geweest.Achteraf gezien had ik die Ekiden ook helemaal niet moeten lopen, maar ja, achteraf...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Heb je zolang last gehad van je enkel? Of was je druk met andere dingen en heb je wel gewoon lekker kunnen trainen? Dat is een beste tijd zonder wedstrijdjes in ieder geval.
Ik ben er overigens ook nog zeker niet van af, maar het gaat de goede kant op!![]()
Zo... daar ben je dan al een beste tijd zoet mee inderdaad. Erg zonde.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:51 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja, die achillespees is toch een zeer behoorlijke overblastingsblessure geweest.Achteraf gezien had ik die Ekiden ook helemaal niet moeten lopen, maar ja, achteraf...
Ik ben er overigens ook nog zeker niet van af, maar het gaat de goede kant op!Nu in ieder geval weer lekker lopen en graag heel blijven enzo! Maar je zal nu vast ook wel iets voorzichtiger geworden zijn denk ik?
Ik hoop niet dat ik over een tijdje hetzelfde moet zeggen over de 7^^ trouwens..![]()
Ohja, en intervals!![]()
http://www.irunfar.com/2013/10/intervals.html![]()
ik hoor goede berichten over stokken maar het is volgens mij "een Europees iets", hier zie je bijna niemand met stokken....geen stokken,gewoon sjokken!!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Stokken, niet sokken
Stokken lijken mij toch wel erg fijn op de erg lange afstanden met veel hoogtemeters. Ik zit er zelfs al aan te denken om een setje stokken te halen voor de 25km TdF, kijken of ik daarmee een betere tijd kan lopen dan vorig jaar. Of ze zitten alleen maar in de weg.
Het schijnt wel zo te zijn dat je er een beetje handigheid in moet krijgen om ze efficient te kunnen gebruiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat goed!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
Dat je weer 6x 5min op 9,5km/u kunt hardlopen; daar word je toch blij van!
Hoe kun je zo verslaafd zijn aan hardlopen? Gisteren had ik er echt even totaal geen zin meer in.. en na 1 dag rust denk ik alweer.. hmmm een halfuurtje op de loopband zou toch geen kwaad kunnen? Maar ik ga het niet doen hoor!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beuh, ja, niet gelopen dus vanavond. Stomme motor.
Staat ie ook nog eens enzaam aan een lantaarnpaal bij de ingang van een werkplaats in plaats van gewoon hier binnen in de garage.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
Heuveltraining was fijn! Blij da'k toch nog even kon gaan. Vanochtend had ik flink wat hoofdpijn, maar die's mooi weggetrokken. Nu 'taperen' () tot aan de 7^^, behalve even meehobbelen met mams op zondagochtend met haar evy les 6!
Was wel zwaar. 100 meter straat = 20 meter omhoogen daarna 3/4 van 't rondje uitlopen en dan weer omhoog!
Ja doei.![]()
Jongens, er staat al lang een linkje naar de schoenen in het vorige topic.
En wat boeit het dat ik in mijn vrije tijd op trailschoenen wil lopen? Het is niet dat ik met klompen op mijn werk verschijn, alhoewel dat nog niet eens zo gek is.![]()
![]()
Zolang je maar niet op je leren hakken door het bos gaat rennenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef wyccie het volgende:
En wat boeit het dat ik in mijn vrije tijd op trailschoenen wil lopen? Het is niet dat ik met klompen op mijn werk verschijn, alhoewel dat nog niet eens zo gek is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Precies, als ik voor het rennen maar goede schoenen heb. Wat ik verder voor schoenen draag is niet eens relevant (tenzij je al korte kuitspieren hebt, maar dat weet iedereen hier al, neem ik aan).quote:Op donderdag 14 november 2013 01:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Zolang je maar niet op je leren hakken door het bos gaat rennen
Wat ik heb begrepen is dat jij in Amerika loopt. Ook hier in NL word je wel eens van je sokken gereden door halve garen. Vorige week met training was er iemand die gewoon op onze groep in fietste.![]()
![]()
Klopt, idioten heb je overalquote:Op donderdag 14 november 2013 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies, als ik voor het rennen maar goede schoenen heb. Wat ik verder voor schoenen draag is niet eens relevant (tenzij je al korte kuitspieren hebt, maar dat weet iedereen hier al, neem ik aan).
Wat ik heb begrepen is dat jij in Amerika loopt. Ook hier in NL word je wel eens van je sokken gereden door halve garen. Vorige week met training was er iemand die gewoon op onze groep in fietste.Maar het vervelende hier vind ik dat automobilisten rijden alsof zij de enige zijn die recht hebben op de weg, en als je fietst wordt er naar je getoeterd, geroepen, expres afgesneden..
Maar ik loop sowieso nooit in het donker, behalve met de hardloopgroep ja.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat is het voor bijzondere loop eigenlijk? Ik zie een regenbroek?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt![]()
Qua bescherming is het daar vast bagger. Hier in NL ben je als automobilist gewoon de pineut als je een ongeluk meemaakt waarbij het niet eens jouw schuld is. Hier zijn ze dus wel een stuk voorzichtiger.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Klopt, idioten heb je overalMaar het vervelende hier vind ik dat automobilisten rijden alsof zij de enige zijn die recht hebben op de weg, en als je fietst wordt er naar je getoeterd, geroepen, expres afgesneden..
Maar ik loop sowieso nooit in het donker, behalve met de hardloopgroep ja.![]()
Inderdaad, ik besef mij ook wel dat wij Nederlanders ons te fiets of te voet een soort van koningen voelen, alsof we niet eens uit hoeven te kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Qua bescherming is het daar vast bagger. Hier in NL ben je als automobilist gewoon de pineut als je een ongeluk meemaakt waarbij het niet eens jouw schuld is. Hier zijn ze dus wel een stuk voorzichtiger.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is dan weer het nadeel van die bescherming. Mensen worden te laks, letten zelf niet meer op.
Weet trouwens niet wat ik van zondag moet verwachten. Op zich ben ik redelijk getraind, alleen heb ik niet heel veel lange afstanden gedaan behalve dan de HM een maand geleden. Die ging ook nog eens bagger omdat ik daarvoor wat ziek werd.
Ik had gehoopt nu eens onder de 1:30 te komen, maar ik ga nu weer voor 'prettig uitlopen'.![]()
We mochten je slaan en schoppen als je aan hardlopen dacht. Dus waar wil je de pets, achterkant hoofd, billen? Of moeten we je hospita vragen om je schoenen te verbranden, just in case..?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe kun je zo verslaafd zijn aan hardlopen? Gisteren had ik er echt even totaal geen zin meer in.. en na 1 dag rust denk ik alweer.. hmmm een halfuurtje op de loopband zou toch geen kwaad kunnen? Maar ik ga het niet doen hoor!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb nog zo m'n best gedaanquote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden
Fijn dat het weer iets beter gaat met je!![]()
Lage startnummers! Ik ben benieuwd of jullie mijn nummer 2 van de Tolkamerkadeloop kunnen verslaan
Ik kreeg net de mailpost van de 7^^ in de mail. En toen bedacht ik me tot m'n schrik dat ik door alle gedoe alweer sinds zaterdag niet gelopen heben dat dat toen ook maar 3km was... Oh man
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Lage startnummers! Ik ben benieuwd of jullie mijn nummer 2 van de Tolkamerkadeloop kunnen verslaan
Ik kreeg net de mailpost van de 7^^ in de mail. En toen bedacht ik me tot m'n schrik dat ik door alle gedoe alweer sinds zaterdag niet gelopen heben dat dat toen ook maar 3km was... Oh man
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo mis ik al jaren een schouderophaalemoticonquote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
waarom is er niet een gewone knuffel-emoticon?
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
waarom is er niet een gewone knuffel-emoticon?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zag vanmorgen dat mijn startnummer voor zondag ook binnen is, hier startvak blauw. Treinkaartje zat er ook bij, terwijl ik dat vorige week woensdag pas had aangegeven, top geregeld!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja die organisatie is volgens mij wel heel goed!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zag vanmorgen dat mijn startnummer voor zondag ook binnen is, hier startvak blauw. Treinkaartje zat er ook bij, terwijl ik dat vorige week woensdag pas had aangegeven, top geregeld!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat dat verstandiger is inderdaad. Nu de volgende dag voel ik ook pijntjes, enkel, voet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Misschien beter om je 200 dan wat langzamer te lopen? Ik heb zelf het idee dat ik mijn 400m ook wat te hard liep. Ik kreeg hier wat pijntjes door. Tegenwoordig loop ik ze iets minder hard en er een stuk minder last van.
10x sprint naar 10xD4. Blijft lastig die variabele snelheden
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ah found themquote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef wyccie het volgende:
En wat boeit het dat ik in mijn vrije tijd op trailschoenen wil lopen? Het is niet dat ik met klompen op mijn werk verschijn, alhoewel dat nog niet eens zo gek is.
http://www.runsociety.com(...)en-terrains/#respond
Mooie schoenen wel ja voor gewoon. Alleen die zool dan maja.
Nouja je hebt straks wel grip in als het sneeuwt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2 zal ik niet redden maar ik denk dat ik bij de Great Naseby Water Race dicht in de buurt kom.....quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Lage startnummers! Ik ben benieuwd of jullie mijn nummer 2 van de Tolkamerkadeloop kunnen verslaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hm, valt best tegen hoor... Ik heb in mijn eigen omgeving eigenlijk allemaal fietspad of bospad, maar liep twee weken geleden een rondje vanuit Helmond (hotel aan de steenweg, door de Warande, via Strijp naar Aarle-Rixtel) Het was wel mooi enzo, maar een heel stuk langs zo'n 'smalle' landweg, geen fietspad, niet eens een fiets strook, en dat vond ik niet erg prettig lopen. Misschien omdat ik het niet gewend ben, en blijven doorgewinterde landweg-lopers gewoon op het asfalt? Ik voelde me daar niet prettig bij en ging bij elke tegenligger op de vierkante keitjes langs de kant, of zelfs een keer het gras in toen er van beide kanten auto's kwamen. Terug wel fietspad langs de Aarlerixtelseweg, en dat liep veel fijner!quote:Op donderdag 14 november 2013 01:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik besef mij ook wel dat wij Nederlanders ons te fiets of te voet een soort van koningen voelen, alsof we niet eens uit hoeven te kijken
Re: startnummer 666 -blijf het opvallend vinden dat er mensen zijn die nog zo gelovig zijn, maar ja... van mij had ze wel mogen ruilen van nummer hoor, als het voor haar zo belangrijk is!![]()
Als ik op een landweg loop en er komt aan 1 kant een auto aan loop ik nog net op het asfalt en dan wijken de auto's altijd uit met gepaste afstand. Als ik hoor dat er ook achter 1 aankomt dan kijk ik toch al en ga ik vaak uit mezelf al even in de berm staan. Maar over het algemeen heb ik echt 0 last van auto's. Bijna altijd laten ze me overal voorquote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hm, valt best tegen hoor... Ik heb in mijn eigen omgeving eigenlijk allemaal fietspad of bospad, maar liep twee weken geleden een rondje vanuit Helmond (hotel aan de steenweg, door de Warande, via Strijp naar Aarle-Rixtel) Het was wel mooi enzo, maar een heel stuk langs zo'n 'smalle' landweg, geen fietspad, niet eens een fiets strook, en dat vond ik niet erg prettig lopen. Misschien omdat ik het niet gewend ben, en blijven doorgewinterde landweg-lopers gewoon op het asfalt? Ik voelde me daar niet prettig bij en ging bij elke tegenligger op de vierkante keitjes langs de kant, of zelfs een keer het gras in toen er van beide kanten auto's kwamen. Terug wel fietspad langs de Aarlerixtelseweg, en dat liep veel fijner!
Re: startnummer 666 -blijf het opvallend vinden dat er mensen zijn die nog zo gelovig zijn, maar ja... van mij had ze wel mogen ruilen van nummer hoor, als het voor haar zo belangrijk is!
Ik heb gisteravond zelfs met een hoofdlamp gelopen, maar dat was meer voor mijn eigen zicht. Er lopen hier een paar hele mooie (verharde) fietspaden door semi-park / bos, lekker rustig en met daglicht ook een fijn rondje. Er staan alleen geen lantaarnpalen, dus voor die echte donkere stukken, zet ik een lamp op. Heerlijk gelopen gisteren, lekker koud, geen wind..We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox![]()
Ik loop 5-cijferig op de 7^^. Hoogste nummer dat ik ooit heb gehad geloof ik. Ik denk dat ik destijds bij de cpc (een jaar of 5 geleden) maar 4 cijfers had.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
1-Year-Old Runs MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef Wolve000 het volgende:
1-Year-Old Runs MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:"We discussed this ahead of time with our family doctor," says Jason Smith. "She told us it was fine, as long as we didn't push Jayden. Which we would never do, because strollers aren't allowed in this race."![]()
![]()
Hier ook 5 cijfers, begint zelfs met een 3quote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik loop 5-cijferig op de 7^^. Hoogste nummer dat ik ooit heb gehad geloof ik. Ik denk dat ik destijds bij de cpc (een jaar of 5 geleden) maar 4 cijfers had.
Ik zag trouwens qua starttijden dat de laatsten die starten pas starten als de eersten de finish al over zijn
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bij mij waren ze mijn supporter treinkaartje vergeten. Snel even belletje gepleegd met 7^^ organisatie en de 2 dagen later lag die ook in mijn brievenbus.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja die organisatie is volgens mij wel heel goed!![]()
RD gaat ongeveer 60 km (!) rennen door Nieuw Zeelandse bergen en onbewoonde wereld. Is handig om dan wat extra spullen mee te hebben in verband met omslaand weer, verdwalen, in afgrond storten etc.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het voor bijzondere loop eigenlijk? Ik zie een regenbroek?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Cool.![]()
De eigenaars van het bedrijf waarmee ik de Kilimanjaro heb beklommen zijn getrainde lopers/klimmers. Doe ik 6 dagen over de berg, doen zij er 10-14 uur over om de top te bereiken. http://www.teamkilimanjaro.com
Zo'n tocht door de bergen van NZ lijkt me echt supermooi.![]()
![]()
Van hier uit zijn er ook weiland/weg stukken te lopen, als ik een andere kant uit ga dan het bos, en zou best wel leuk zijn voor de afwisseling. Misschien moet ik gewoon wat brutaler zijn. Gewoon tegenover mensen ben ik niet bang uitgevallen en neem ik m'n plek wel in, maar auto's zijn zo hard!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik op een landweg loop en er komt aan 1 kant een auto aan loop ik nog net op het asfalt en dan wijken de auto's altijd uit met gepaste afstand. Als ik hoor dat er ook achter 1 aankomt dan kijk ik toch al en ga ik vaak uit mezelf al even in de berm staan. Maar over het algemeen heb ik echt 0 last van auto's. Bijna altijd laten ze me overal voor![]()
![]()
Hier ook geen fietspaden ofzo en ik loop ook vaak even in de berm/gras als er auto's langskomen. Het is hier niet zo druk als in de omgeving van Helmond, maar in bochten of als er twee auto's aankomen, ga ik graag aan de kant.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hm, valt best tegen hoor... Ik heb in mijn eigen omgeving eigenlijk allemaal fietspad of bospad, maar liep twee weken geleden een rondje vanuit Helmond (hotel aan de steenweg, door de Warande, via Strijp naar Aarle-Rixtel) Het was wel mooi enzo, maar een heel stuk langs zo'n 'smalle' landweg, geen fietspad, niet eens een fiets strook, en dat vond ik niet erg prettig lopen. Misschien omdat ik het niet gewend ben, en blijven doorgewinterde landweg-lopers gewoon op het asfalt? Ik voelde me daar niet prettig bij en ging bij elke tegenligger op de vierkante keitjes langs de kant, of zelfs een keer het gras in toen er van beide kanten auto's kwamen. Terug wel fietspad langs de Aarlerixtelseweg, en dat liep veel fijner!
Re: startnummer 666 -blijf het opvallend vinden dat er mensen zijn die nog zo gelovig zijn, maar ja... van mij had ze wel mogen ruilen van nummer hoor, als het voor haar zo belangrijk is!
de weg die ik neem is dan ook (voor ons dorp) belangrijke weg naar de winkels en voor de wchooljeugd naar school. Dus zeker smiddags kan het best druk zijn.
RD, succes!![]()
14 uur voor naar de top? Hoe hoog is dat ding?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef wyccie het volgende:
Cool.![]()
De eigenaars van het bedrijf waarmee ik de Kilimanjaro heb beklommen zijn getrainde lopers/klimmers. Doe ik 6 dagen over de berg, doen zij er 10-14 uur over om de top te bereiken. http://www.teamkilimanjaro.com
Zo'n tocht door de bergen van NZ lijkt me echt supermooi.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Nagenoeg 5600mquote:Op donderdag 14 november 2013 12:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
14 uur voor naar de top? Hoe hoog is dat ding?Ja doei.![]()
Ik zit ook ff op wiki te kijken. 50km met 5000 hoogtemeters. Dat moet te doen zijn in 1 dag.quote:
als je vet getraind bent en gewend bent aan lopen op zulke hoogteGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Als je er maar voor zorgt dat je goed zichtbaar bentquote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Van hier uit zijn er ook weiland/weg stukken te lopen, als ik een andere kant uit ga dan het bos, en zou best wel leuk zijn voor de afwisseling. Misschien moet ik gewoon wat brutaler zijn. Gewoon tegenover mensen ben ik niet bang uitgevallen en neem ik m'n plek wel in, maar auto's zijn zo hard!Ik neem aan dat auto's bij jou ook wel uitwijken en snelheid minderen. Als iedereen met elkaar rekening houdt dan is het zo makkelijk.
Edit: En als auto's niet echt uitwijken of hard aan komen rijden dan gebaar ik meestal even met mijn hand dat ze rustig aan moeten doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan kan het lastig zijn hoor met al dat gewicht.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik zit ook ff op wiki te kijken. 50km met 5000 hoogtemeters. Dat moet te doen zijn in 1 dag.
als je vet getraind bent en gewend bent aan lopen op zulke hoogte
Mietjes ja, een echte man rent in 7 uur even naar boven en naar benedenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
14 uur voor naar de top? Hoe hoog is dat ding?.
http://www.ultrarunning.c(...)-speed-record-.shtml
Echt wát een atleet, niet normaal.
![]()
Ik heb zondag lekker gelopen met Evy, maar sinds vrijdag al keel- en hoofdpijn om U tegen te zeggen. De verwachte griep is uitgebleven, maar vannacht heb ik wel beroerd geslapen met mijn kop vol snot. Op het werk gaat het ook zozo, dus ik denk dat ik morgenavond op z'n vroegst weer een rondje ga hobbelen.
Het liefst duik ik vanavond met een dekentje, pot thee en een stapeltje dvd's op de bank, maar ik moet nog op pad met de mamataxi.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou vandaag gaan.. Maar ben echt zo vreselijk gaar en er moet nog heel veel gebeuren.Die challenge ga ik iig niet halen.
*gaat weer inpakken*
En woohoo!!! Goed zo Hats!!![]()
![]()
Nou zeg dit is echt even een maandje relatieve rust op loopgebied, hamstring en lichte knieklachten gehad en een flinke griep. En laat rust houden nou niet m'n favoriete hobby zijn. Vandaag maar weer voorzichtig een 5km lopen.![]()
![]()
Via het wielrennen ben ik contact gekomen met een hardloper-in-ruste. Zo eentje die echt hard liep (wegens blessures is het geswitcht naar wielrennen en daar rijdt ie heul veel ervaren wielrenners aan gort).
Nu is dit geen schaamteloze namedropping (hoop ik), maar hij poste op zijn fb-wall zo'n gave pic van zichzelf dat ik hem hier even wilde delen:
Remco GrasmanZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Voor dit soort foto's hebben ze die canvas-afdrukken uitgevonden!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:20 schreef Corniel het volgende:
Via het wielrennen ben ik contact gekomen met een hardloper-in-ruste. Zo eentje die echt hard liep (wegens blessures is het geswitcht naar wielrennen en daar rijdt ie heul veel ervaren wielrenners aan gort).
Nu is dit geen schaamteloze namedropping (hoop ik), maar hij poste op zijn fb-wall zo'n gave pic van zichzelf dat ik hem hier even wilde delen:
[ afbeelding ]
Remco Grasman![]()
Gotta stop drinkin. Tof, maar ook heel druk.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:20 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Remco GrasmanJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb advies nodig, ik ben opzoek naar winterkleding voor het hardlopen. Tot nu toe liep ik altijd in een korte broek alleen ben toch van plan om een keer echt door te gaan in de winter dus ben opzoek naar een lange broek. Waar moet ik op letten bij de aanschaf?![]()
Geen schurende naden/ritsen. Ik vind zelf een legging zonder ritsen het fijnste, eventueel met een zakje voor sleutel/telefoon in de heupband.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef Stienn het volgende:
Ik heb advies nodig, ik ben opzoek naar winterkleding voor het hardlopen. Tot nu toe liep ik altijd in een korte broek alleen ben toch van plan om een keer echt door te gaan in de winter dus ben opzoek naar een lange broek. Waar moet ik op letten bij de aanschaf?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat die past.
Of-ie lekker zitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:59 schreef Stienn het volgende:
Ik heb advies nodig, ik ben opzoek naar winterkleding voor het hardlopen. Tot nu toe liep ik altijd in een korte broek alleen ben toch van plan om een keer echt door te gaan in de winter dus ben opzoek naar een lange broek. Waar moet ik op letten bij de aanschaf?. Ik zou inderdaad ook letten op een touwtje wat je kunt aantrekken, scheelt in irritatie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ditquote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of-ie lekker zit. Ik zou inderdaad ook letten op een touwtje wat je kunt aantrekken, scheelt in irritatie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef hatsaflats het volgende:
Whoeaaaa!SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En lief dagboek even lui zonder spoiler maar toch ook hardloopgerelateerd: ik sta in de krant (zelfs met charmantehardloopfoto)
Zal het vanavond ff posten.
![]()
Omg ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 14 november 2013 17:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whoeaaaa!![]()
En lief dagboek even lui zonder spoiler maar toch ook hardloopgerelateerd: ik sta in de krant (zelfs met charmantehardloopfoto)
Zal het vanavond ff posten.
On another note: Mijn rustpols was vanochtend weer 5 tikken gezakt, jeej! Heb nu wel echt door dat deze paar dagen rust echt nodig zijn. Maar ik heb al wel weer heeeeel veel zin in de volgende training. Ik zit te denken aan zaterdag 6x1k op HM tempo en zondag een LDL
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag trouwens qua starttijden dat de laatsten die starten pas starten als de eersten de finish al over zijnZo heb ik een paar afleveringrn geleden vanuit mijn startvak Haile zien starten en finishen.
![]()
Zeg dat nou niet!!! Mossel was al extra chagrijnig omdat hij niet mee kan lopen en Haile er is (zijn hardloopheld)..quote:Op donderdag 14 november 2013 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Zo heb ik een paar afleveringrn geleden vanuit mijn startvak Haile zien starten en finishen.
![]()
![]()
Vergeten naar het boek te kijken: de zeven van Nijmegen. Lijkt me een mooie
Doodop en moe en een k&¤@dag. Ik zou een heel stuk heeeel hard kunnen rennen.![]()
Waarom doe je dat niet? Je wilde de 7^^ toch niet voluit gaan dus een niet al te lang rondje moet kunnen toch? En klotedagen zouden verboden moeten worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:07 schreef Quoi het volgende:
Vergeten naar het boek te kijken: de zeven van Nijmegen. Lijkt me een mooie
Doodop en moe en een k&¤@dag. Ik zou een heel stuk heeeel hard kunnen rennen.![]()
Klopt. Okt '12 uitgevallen door overbelasting. Door m'n verhuizing geen continuïteit in fysiotherapie.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey lekker zeg!![]()
Help me herinneren, je had een blessure en was er een tijdje uit, toch?
In juli weer begonnen met fysio, sept eerste nieuwe stapjes op de loopband en inmiddels dus wat slagen gemaakt, met verbeterde looptechniekThanks!quote:
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Stoerr!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ghihi: http://asklaurenfleshman.com/2013/11/keeping-it-real/Baby darling doll face honey![]()
wooowwwww, super berichten Hatsie! gefeliciteerd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zij is cool! Haar business partner van 'Believe I am' is vaak aanwezig bij lokale loopjes hier..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ken haar helemaal niet maar hier word ik echt vrolijk van. Zo tof!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zij is cool! Haar business partner van 'Believe I am' is vaak aanwezig bij lokale loopjes hier..
Baby darling doll face honey![]()
goed je weer terug te zien Yuki!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klopt. Okt '12 uitgevallen door overbelasting. Door m'n verhuizing geen continuïteit in fysiotherapie.
In juli weer begonnen met fysio, sept eerste nieuwe stapjes op de loopband en inmiddels dus wat slagen gemaakt, met verbeterde looptechniek'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dankjulliewel![]()
Erg blij mee, want ik had tot nu toe tijdens m'n master alleen nog maar stomme cijfers gehaald![]()
![]()
woooww...er zijn "genoeg" nutters die zich zullen opgeven voor de 24uur maar 48 uurquote:Op donderdag 14 november 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hip! http://www.48hoursinclumber.co.uk/
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yuki welkom terug! Klinkt alsof je weer goed aan het opbouwen bent!
Nou hier dan het krantenartikel. Toch ook weer een persoonlijk verhaal geworden (daar gaat mijn zog. anonimiteit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know. Maar nu pas thuis en soms is thuis zijn ook erg belangrijk. Dag was al vol genoeg. Morgen ga ikquote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet? Je wilde de 7^^ toch niet voluit gaan dus een niet al te lang rondje moet kunnen toch? En klotedagen zouden verboden moeten worden.![]()
![]()
Wat een leuke foto
- edit - en leuk stuk ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:28 schreef Quoi het volgende:
Nou hier dan het krantenartikel. Toch ook weer een persoonlijk verhaal geworden (daar gaat mijn zog. anonimiteit)
Wat een leuk stuk en foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
I know. Maar nu pas thuis en soms is thuis zijn ook erg belangrijk. Dag was al vol genoeg. Morgen ga ikIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Onwijs goeie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
I know. Maar nu pas thuis en soms is thuis zijn ook erg belangrijk. Dag was al vol genoeg. Morgen ga ik![]()
Erg tof! Leuk stuk en leuke foto inderdaad! Morgen heb je vast weer een hoop nieuwe inschrijvingen erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
I know. Maar nu pas thuis en soms is thuis zijn ook erg belangrijk. Dag was al vol genoeg. Morgen ga ik![]()
![]()
bake fish on the run!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
leuk artikel!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmiddag weer eens een mooi rondje gelopen, rond de 11km in 1 uur en 5 minuten. Aan het einde van de rit klopte Runkeeper niet meer want kennelijk raakt die in de war als je 2x hetzelfde rondje loopt. Dan blijft de afstand hetzelfde.![]()
wat is jullie motivatie om te blijven lopen, en niet na een paar weken/maanden weer te stoppen door te weinig tijd/slecht weer/willekeurige andere smoes? hoe zorg je dat het leuk blijft, dat je door wil blijven gaan?![]()
Als je een paar keer tegen jezelf zegt, kom op, toch gewoon gaan, dan zul je zien dat het op een gegeven moment geen kwestie van volhouden meer is maar dat je niet meer zonder kan. Je lichaam raakt een soort van verslaafd aan het sporten! En natuurlijk zul je dan soms geen zin hebben, maar een keertje overslaan is niet zo erg.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat is jullie motivatie om te blijven lopen, en niet na een paar weken/maanden weer te stoppen door te weinig tijd/slecht weer/willekeurige andere smoes?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
moeilijke vraag.... ik heb zelf namelijk nooit dit probleem en ik heb het geluk dat ik, als ik een keer geen zin heb, me er toch makkelijk toe kan zetten om wel te gaan lopen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat is jullie motivatie om te blijven lopen, en niet na een paar weken/maanden weer te stoppen door te weinig tijd/slecht weer/willekeurige andere smoes? hoe zorg je dat het leuk blijft, dat je door wil blijven gaan?
Misschien is het een optie om een loopmaatje te vinden voor de donkere dagen, als je samen loop dan zal het misschien minder makkelijk zijn om niet te gaan!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk artikel!
Als voorbereiding vanmiddag de 7 Viaductenloop gedaan, even 50 mins getraind en wat versnellingen op viaducten met nog wel een intense hoosbui tussendoor om lekker af te koelen.
Nu lekker rusten tot zondag!Jack does it in real time...![]()
Hobbelboks!quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
quote:
Quoi, das een leuk stuk. En ik bij Bertus, daar heb ik al een aantal keer aan de Bertusloopjes meegedaan. Leuke club volgens mij.
Enfin, zojuist mijn 7^^ startnummer omgezet en een maitlje gewaagd aan een ander startvak. Ik denk dat niemand er gelukkig van wordt als ik in het rode startvak start.
En nu nog zorgen dat Zwabber en ik in de zelfde trein belanden, misschien maar met de fiets naar hem toe, en dan verder.
Wat ik me afvroeg, is er nog een soort Fok!-ontmoeting tijdens de 7^^?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Af en toe een 'officiële' loop inplannen, liefst samen met een paar maten.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat is jullie motivatie om te blijven lopen, en niet na een paar weken/maanden weer te stoppen door te weinig tijd/slecht weer/willekeurige andere smoes? hoe zorg je dat het leuk blijft, dat je door wil blijven gaan?We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Rennen met de club, loopjes in 't verschiet hebben en het gewoon leuk vinden!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat is jullie motivatie om te blijven lopen, en niet na een paar weken/maanden weer te stoppen door te weinig tijd/slecht weer/willekeurige andere smoes? hoe zorg je dat het leuk blijft, dat je door wil blijven gaan?
Ja doei.![]()
Gup is de onofficiele meet co-ordinator van de topic!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Corniel het volgende:
Wat ik me afvroeg, is er nog een soort Fok!-ontmoeting tijdens de 7^^?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We hebben nog wel even contact, heb nog niet uitgezocht welke trein ik ga nemen. Ik moet ook nog een en ander regelen met J uit Delft, die ook meedoet.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Corniel het volgende:En nu nog zorgen dat Zwabber en ik in de zelfde trein belanden, misschien maar met de fiets naar hem toe, en dan verder.
Edit: en een leuk krantenartikel idd.![]()
Houd me op de hoogte van meetplannen! Ben met een groepje mensen daar, maar een drankje achteraf lijkt me leuk(mix & match
)
O wat heerlijk, een weekendje in het verschiet!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wij vertrekken gewoon vannacht al voor de 7^^![]()
![]()
![]()
Zoiets? Wel lekker herkenbaar inderdaad...quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn trouwens wel makkelijk te herkennen aan matching outfits![]()
![]()
Wij gaan trouwens vanaf Delft met de auto en hebben 2 plekken overLift kan altijd, alleen dan verplicht mee-horeca-doen-achteraf
![]()
![]()
incl. "married couple" matching croc's?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn trouwens wel makkelijk te herkennen aan matching outfits'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er is nog niks afgesproken nee. Het enige idee was volgens mij een speciaalbier café erna
Leuk stuk Q
En een ANWB jas niet te vergetenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
incl. "married couple" matching croc's?
Biercafé![]()
![]()
http://www.cafesamson.nl/quote:Op donderdag 14 november 2013 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Er is nog niks afgesproken nee. Het enige idee was volgens mij een speciaalbier café ernaJa doei.![]()
En ja, lekker weekendje.. morgen straks gaat om 3am de wekker weer... en mijn ouders vonden het een goed idee om een verjaardag te vieren morgenavond met heel veel familie. Wh00p. Nah, wel gezellig! En zaterdagochtend met mams mee Evy hobbelen![]()
Ja doei.![]()
Als het maar niet weer zo'n chaos WhatsApp wordt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je duikt de groep in, drukt op menu, mute for 8 hrs en je bent ervanaf.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Als het maar niet weer zo'n chaos WhatsApp wordt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
misschien niet ieders laatste wens maar deslaniettemin een mooi gebaar
http://www.runnersworld.c(...)s-_-JimsLastGroupRun'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)s-_-JimsLastGroupRun![]()
Ja doei.![]()
Ja, maar dan zijn er 8 dingen afgesproken en 300 berichten gepost over onzin.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je duikt de groep in, drukt op menu, mute for 8 hrs en je bent ervanaf.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
pffff heftig maar prachtig!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)s-_-JimsLastGroupRunhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dan ga je er niet inzitten...quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn er 8 dingen afgesproken en 300 berichten gepost over onzin.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Soms zijn dingen echt heel makkelijkquote:Op donderdag 14 november 2013 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ga je er niet inzitten...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar niet voor de 7^^ zondag he. Want ik ben er zaterdagavond bijquote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gup is de onofficiele meet co-ordinator van de topic!
jaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar niet voor de 7^^ zondag he. Want ik ben er zaterdagavond bijhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ps marktplaats word ik ook schijtziek van.
nog steeds startbewijs over voor de 15 kilometer. hoeveel zeikmailtjes ik daarover gehad heb.
en nog steeds niet verkocht.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Och ik lul zelf gewoon dom mee hoor dan. Was ook vergeten een PI in te stellen maar ik bedoelde het niet serieus. Ik serieus.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ga je er niet inzitten...
Ik ben in voor bier en ben er sowieso op tijd. Ik denk dat ik om een uurtje of 9 met de trein ga, zodat ik de drukte nog wat voor ben. Dan ben ik geloof ik rond half 12 ofzo wel in de buurt van de start.![]()
Probeer twitter of de site van de zevenheuvelenloop zelf. Daar staan ook oproepjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef winterstorm666 het volgende:
nog steeds startbewijs over voor de 15 kilometer. hoeveel zeikmailtjes ik daarover gehad heb.
en nog steeds niet verkocht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Had Corniel niet nog een startnummer nodig?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef winterstorm666 het volgende:
en nog steeds niet verkocht.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
www.startbewijshulp.nlquote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef winterstorm666 het volgende:
en nog steeds niet verkocht.F means you're fucked![]()
Ik zie hetquote:Op donderdag 14 november 2013 22:15 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs Yur! oproepje geplaatst.
Wij zijn zaterdagavond ook al in Nimma, kunnen we je 's avonds aanmoedigen!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:59 schreef winterstorm666 het volgende:
en nog steeds niet verkocht.
Ja doei.![]()
Alle 7^^lopers klaar ervoor?
Nu ik niet kan meedoen is de strijd om de 1ste plek weer helemaal open![]()
![]()
Hopelijk zit het weer jullie een beetje mee."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
ohh!! tof!!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wij zijn zaterdagavond ook al in Nimma, kunnen we je 's avonds aanmoedigen!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oh leuk dan staan we in hetzelfde startvak. Even zwaaien ?
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 22:47:52 ]![]()
roze startvak inclusief roze compressiekousen trouwens haha! zonder witte hond helaas!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef AtseBenjamin het volgende:
Klaar van zondag!!! Plus vandaag ingeschreven voor mijn eerste hele marathon!Succes met de voorbereiding, welke is het geworden?
Ik ben ook klaar voor zondag! Nu alleen nog hopen dat mijn knie er ook klaar voor is. Al heb ik hem al even niet meer gehoord.Neem mijn mobiel zondag gewoon mee met rennen, spibelt voel je toch niets van en raak ik hem ook zeker niet kwijt.
![]()
Blij dat dat oude ding weg isquote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dankzij Quoi hebben we een nieuwe theepot nodig![]()
![]()
En ik mis weer een clue ergens?![]()
![]()
Je artikel stond op z'n kant, Wolve draaide z'n laptop, en zijn laptopkabel gooide de theepot om...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Blij dat dat oude ding weg is![]()
En ik mis weer een clue ergens?
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je artikel stond op z'n kant, Wolve draaide z'n laptop, en zijn laptopkabel gooide de theepot om...![]()
![]()
Ja, lichtelijke faal...
Maar na een half uur glasscherven oprapen en stofzuigen kon ik 'm dan toch lezen. Leuk!
Ondertussen tussen al het 7^^ geweld toch nog de heuveltraining van gisteren ingehaald. In m'n eentje. Ook gezellig.
http://www.endomondo.com/workouts/268976728/10882483
Zes keer de bult op. De zeven bewaar ik voor zondag.
Maar in het grafiekje is natuurlijk niks terug te zien van de heuvel op en neer lopen.
Hoe kom je aan deze privéfoto?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zoiets? Wel lekker herkenbaar inderdaad...
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Je wilt het niet weten...quote:Op donderdag 14 november 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze privéfoto?![]()
Ik mot morgen ff een pva maken voor zondag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben benieuwd of ik jullie zondag ook nog zie. Anders moet ik helemaal tot maart wachtenquote:. Maar komt vast goed.
![]()
In het café na afloop. Of we zien jou finishen vlak achter Hailequote:Op vrijdag 15 november 2013 00:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik jullie zondag ook nog zie. Anders moet ik helemaal tot maart wachten. Maar komt vast goed.
Lekker hoor.. welterusten even dan!quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik DM morgen MN nummer wel evennu slapen... Over 3uur48min gaat de wekker
Ik zoek het café wel even op inderdaad, maar ik weet niet hoelang mijn vriendin en haar moeder willen blijven kijken daar. Als het lekker weer is natuurlijk wat langer, dus hoop op het bestequote:Op vrijdag 15 november 2013 00:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In het café na afloop. Of we zien jou finishen vlak achter Haile.
![]()
Okay, ik zal eens opletten of ik iemand zonder witte hond ziequote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef winterstorm666 het volgende:
roze startvak inclusief roze compressiekousen trouwens haha! zonder witte hond helaas!![]()
![]()
Ik ben iig niet klaar voor de 7heuvelen. Denk dat het mijn slechts voorbereide loop gaat worden in tijden. Op alle vlakken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I'm with ^^quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ben iig niet klaar voor de 7heuvelen. Denk dat het mijn slechts voorbereide loop gaat worden in tijden. Op alle vlakken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is toch niet anders dan hier?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
dan zijn er 8 dingen afgesproken en 300 berichten gepost over onzin.
@Guppy: Ik had heb mijn startnummer binnen, via een marktplaats-bieding.
[ Bericht 7% gewijzigd door Corniel op 15-11-2013 09:03:29 (Opmerking richting Guppy) ]Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
En het blijft bij mij Evy die me aan het rennen heeft gezet, en niet de Atletiekunie. En ik zal ook eerder de app van Evy gebruiken dan die van de Atletiekunie. Het bevalt, dat ga ik niet veranderen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:09 schreef mosselmossel het volgende:
Evy Gruyaert plooit: Nederlanders gaan ‘hardlopen met Evy’It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik ben met de start2run cursus van de atletiekunie begonnen, en gebruikte Evy voor m'n doordeweekse trainingen. Alletwee prima.![]()
Ik heb het idee dat de GPS van mn Garmin de laatste tijd wat minder accuraat is dan voorheen.. Van de week dacht ik dat het aan de miezerregen, dikke bewolking en dus nat bladerdek aan de bomen lag, maar vandaag is de lucht strakblauw..
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat ik er aan kan doen?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mijn voorbereiding is nu wel goed. Wel een poosje niet gelopen maar hopelijk helpt dat juist.
Mijn opgegeven tijd is volgens mij 1:30 maar ik hoop toch wel onder de 1:25 uit te komen, en als het echt lekker gaat onder de 1:20. Maar ik zal niet te ver op de feiten vooruit lopen. Gewoon kiek'n wat wordt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ikzelf begin een beetje spijt te krijgen van de Asselronde. Heb het toch wel erg druk zodat het lopen even op een lager pitje komt te staan. (Nu hoor ik RD in mijn hoofd praten...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn, van deze kant uit wil ik iedereen alvast heel veel plezier wensen dit weekend. Er zijn er veel die mee lopen volgens de OP.
Heel veel succes!En dat er meninge PR's mag sneuvelen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:02 schreef streamnl het volgende:
Ikzelf begin een beetje spijt te krijgen van de Asselronde. Heb het toch wel erg druk zodat het lopen even op een lager pitje komt te staan. (Nu hoor ik RD in mijn hoofd praten...)
Je hebt nog even de tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn, van deze kant uit wil ik iedereen alvast heel veel plezier wensen dit weekend. Er zijn er veel die mee lopen volgens de OP.
Heel veel succes!En dat er meninge PR's mag sneuvelen.
'Thigh cheese'quote:Op donderdag 14 november 2013 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ghihi: http://asklaurenfleshman.com/2013/11/keeping-it-real/![]()
Het wordt zondag prima weer, hopelijk loop ik ook prima. Wil nu wel eens verbetering zien.![]()
Een klap geven op electronische apparatuur wil bij nog wel eens helpen om een storing op te lossen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het idee dat de GPS van mn Garmin de laatste tijd wat minder accuraat is dan voorheen.. Van de week dacht ik dat het aan de miezerregen, dikke bewolking en dus nat bladerdek aan de bomen lag, maar vandaag is de lucht strakblauw..
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat ik er aan kan doen?
Nee geen idee. Probeer eens ergens anders te lopen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zonnestormen, aardstralen, chemtrails, de Bilderberg groep en Area 51-aliens. Ik zou mn aluminiumhoedje opzetten en je Garmin daar bovenop, dus op je hoofd, vastmaken, dan ben je al een heel stuk verder van beïnvloeding van buiten af.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef E.T. het volgende:
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat ik er aan kan doen?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Behalve de al genoemde evenementen, is voor mij de challenge in de OP ook een goede stok achter de deur! Zal er misschien een beetje raar uitzien als je je zo laat in het jaar er bij zet, laag totaaltje en procentueel gezien moet je in 6-7 weken ook enorm gaan 'inhalen', maar je kan het eens uitproberen en zeker een aanrader voor het komende jaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat is jullie motivatie om te blijven lopen, en niet na een paar weken/maanden weer te stoppen door te weinig tijd/slecht weer/willekeurige andere smoes? hoe zorg je dat het leuk blijft, dat je door wil blijven gaan?![]()
Don'tquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:02 schreef streamnl het volgende:
Je hebt nog ff om te trainen, komt goed. Die kilometers raak je niet zomaar kwijt
Stralend mooi weer en ik sta de keuken te witten
Zo meteen nog 1 keer, dan de troep opruimen en dan ga ik gewoon een rondje van 5KM doen
En stream, die asselronde komt goed! Nog 2 en een halve maand! Dus duimen omhoog en draven.![]()
Ik ga vanmiddag ook nog een rondje. Het is goed weer. Zondag gaan we ook geweldig weer hebben
Ja, bewolkt, droog en bijna geen windquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga vanmiddag ook nog een rondje. Het is goed weer. Zondag gaan we ook geweldig weer hebbenEn een graadje of 8 á 9
Poeh heb het zelfs te 'druk' om bij te lezen hier, laat staan een rondje te lopen.
Alvast veel plezier iedereen tijdens de 7^^en andere loopjes in het weekend, training of wedstrijd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik moet maar eens kappen met nieuwe hardloopschoenen kopen. Vandaag het derde paar in 2 weken tijd
Ook al een AIHK?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:38 schreef YUR het volgende:
Ik moet maar eens kappen met nieuwe hardloopschoenen kopen. Vandaag het derde paar in 2 weken tijd(Anonieme Impulsieve Hardloopschoenen Koper)
Nix anoniems aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook al een AIHK?(Anonieme Impulsieve Hardloopschoenen Koper)
Op deze schoenen was ik al maanden aan t wachten...
Welke?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Nix anoniems aanOp deze schoenen was ik al maanden aan t wachten...
Ik geef mezelf denk ik Terrafly's voor Sinterklaas. Ik heb m'n verlanglijstje wel ingestuurd, maar ik schijn te oud te zijn![]()
![]()
Mizuno Wave Rider 17quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Welke?
Ik geef mezelf denk ik Terrafly's voor Sinterklaas. Ik heb m'n verlanglijstje wel ingestuurd, maar ik schijn te oud te zijnF means you're fucked![]()
Mooie sloffen! Ik ben benieuwd hoe ze gaan bevallen, aangezien ze toch wel wat minder minimalistisch zijn dan je gewend bent, volgens mij.quote:![]()
Iemand ervaring met Nike Hyperwarm? Zit er aan te denken een aan te schaffen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als ze maar lekker lopen, dan maakt het me echt niet uit hoe minimalistisch ze zijn. Vorige week een klein stukje gelopen op Hoka One's...die liepen ook lekker. Bizar, maar fijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mooie sloffen! Ik ben benieuwd hoe ze gaan bevallen, aangezien ze toch wel wat minder minimalistisch zijn dan je gewend bent, volgens mij.
Onze kleine man had het ook naar zijn zin in de RunnersworldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wat zou verbetering inhouden? Of: waarmee ben je tevreden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Thigh cheese'![]()
Het wordt zondag prima weer, hopelijk loop ik ook prima. Wil nu wel eens verbetering zien.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:43 schreef YUR het volgende:
Onze kleine man had het ook naar zijn zin in de RunnersworldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuk!
En qua schoenen is lekker lopen natuurlijk het belangrijkst! Ik merk bij mezelf dat ik qua loophouding het voor m'n gevoel gewoon beter doe op minimalistischer schoeisel, maar kan natuurlijk ook gewoon een placebo-effect zijn![]()
![]()
Onze kleine man had het ook naar zijn zin in de RunnersworldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas maar op, is zo verkocht!
Trouwens: eindelijk weekend whoei!![]()
![]()
Beter dan de vorige keer, toen merkte ik na 2 km al dat het bagger was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:52 schreef Quoi het volgende:
Wat zou verbetering inhouden? Of: waarmee ben je tevreden?![]()
Mijn algemene doel is onder de 1:30 lopen, maar als ik super lekker loop, en ik blijk langzamer te zijn dan de mijn vorige tijden ben ik wel verbaasd, maar niet ontevreden.
Ik zie wel hoe het gaat.![]()
Ik heb uberhaupt nog geen lange broek aan gehad dit najaar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je lange tight in de was zit en je dan gewoon in kort gaat lopen. Wat een heerlijk weer.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Ieks, na 2 km alquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter dan de vorige keer, toen merkte ik na 2 km al dat het bagger was.![]()
Mijn algemene doel is onder de 1:30 lopen, maar als ik super lekker loop, en ik blijk langzamer te zijn dan de mijn vorige tijden ben ik wel verbaasd, maar niet ontevreden.
Ik zie wel hoe het gaat.Te vlug gestart? Succes alvast iig.
Ik hobbel vanavond met de langzaamste HM trainers mee: max 8 km![]()
![]()
Ik had net de training van morgen afgezegd, maar nu met de nieuwe schoenen begint het toch wel te kriebelen....quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ieks, na 2 km alTe vlug gestart? Succes alvast iig.
Ik hobbel vanavond met de langzaamste HM trainers mee: max 8 kmF means you're fucked![]()
Ietsjes te snel, maar dat was niet het probleem. Niet genoeg gehydreerd, ik vergeet vaak te drinken. Zoals vandaag ook, behalve mijn ontbijt met melk en cruesli niks gedronken en nu toch maar eens gaan lunchen.![]()
![]()
Soms weet je al in de eerste minuut of het wat wordt die loop.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ieks, na 2 km alTe vlug gestart? Succes alvast iig.
Ik hobbel vanavond met de langzaamste HM trainers mee: max 8 km
Over 48 uur zijn we allemaal al klaar!
Weer genoten van mijn laatste training voor zondag
Onze kleine man had het ook naar zijn zin in de RunnersworldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Past er precies bij, dat wordt later een hele grote!
![]()
En die Hoka One One's wil ik ook wel eens proberen, lijkt me ook wel wat. Wel redelijk lage drop 4/6mm en ook nog ontzettend veel demping. Misschien voor mij toch wel handig voor mijn extra lange duurlopen. Aangezien ik nu nog wel eens wat pijntjes heb, dat schijnt met die Hoka's toch een stuk minder te worden.Al wil ik eigenlijk eerst nog wat trailschoenen met iets meer demping, daar zijn die Hoka's ook wel voor, maar die wil ik toch iets minimalistischer. Zit te denken aan een van de types Salomon Sense.
![]()
En ik heb nu omgekeerde twijfel. Er zijn nog meer leuke dingen die je op vrijdagavond kunt doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had net de training van morgen afgezegd, maar nu met de nieuwe schoenen begint het toch wel te kriebelen....![]()
![]()
Verhuiswagen zal binnen een uur voor de deur staan. Ik zal er dus iet meer zo veel zijn de komende dagen.
Iedereen heel, heel veel plezier bij de Zevenheuvelenloop! Doe Haile de groeten van me en verbaas jezelf!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heil Haile! Veel succes daar ook!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:07 schreef mosselmossel het volgende:
Verhuiswagen zal binnen een uur voor de deur staan. Ik zal er dus iet meer zo veel zijn de komende dagen.
Iedereen heel, heel veel plezier bij de Zevenheuvelenloop! Doe Haile de groeten van me en verbaas jezelf!![]()
![]()
Zoals watquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
En ik heb nu omgekeerde twijfel. Er zijn nog meer leuke dingen die je op vrijdagavond kunt doen
Verjaardag nichtje, biertje drinken, uit eten, koopavond. Biosje/theater pakken. Gewoon, zo'n leuk avondjequote:![]()
![]()
haha, was een poging tot sarcasme van mijquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Verjaardag nichtje, biertje drinken, uit eten, koopavond. Biosje/theater pakken. Gewoon, zo'n leuk avondjeNatuurlijk zijn er genoeg leuke dingen te doen!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha, was een poging tot sarcasme van mijNatuurlijk zijn er genoeg leuke dingen te doen!
In dat geval ter info: deze Sjaak Afhaak heeft een flesje ontplopt!
![]()
kort-kort weer? Ik twijfel nogal, denk opt moment aan lang-kort of lang-lang maar zonder wind.... moeilijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, bewolkt, droog en bijna geen windEn een graadje of 8 á 9
![]()
hier even wakker worden en dan mijn egen 7 (of 6) heuvelen doen....last big push'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou afgelopen woensdag was het 2.3 graden toen ik naar buiten stapte om 8 uur voor een rondje. Dat vind ik toch een tikkie frisquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog geen lange broek aan gehad dit najaar.![]()
Nog zo'n collaborateurquote:![]()
Als je een kleine versie van mij tegenkomt mag je haar een duwtje geven.![]()
Jeej! Rondje van 9 km gelopen. Nu wel beetje dood, maar das fijn
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:01 schreef Murmeli het volgende:
Jeej! Rondje van 9 km gelopen. Nu wel beetje dood, maar das fijn
Ja, niet best met al die overlopers.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nog zo'n collaborateur![]()
Als je een kleine versie van mij tegenkomt mag je haar een duwtje geven.
True.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou afgelopen woensdag was het 2.3 graden toen ik naar buiten stapte om 8 uur voor een rondje. Dat vind ik toch een tikkie frisIk loop zelden 's ochtends vroeg, omdat het altijd kut gaat. Liever 's avonds om een uur of 9!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
OMFG... voorinschrijven voor de Strongmanrun... 69 euro...![]()
![]()
Normale inschrijving zelfs nog 74 euro...![]()
![]()
Goeie god. Nu snap ik dat dat soort runs nogal wat voorbereiding vergen, maar zoveel geld is bizar![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, nogal inderdaad. Al wil ik het wel gaan doen eigenlijk.. Moet van mijn vriendin want haar zus wou dit jaar ook kijken. Nou ja, voor deze keer dan. Het was wel ontzettend leuk en goed geregeld, als je een beetje vooraan start dan..
Dit keer is het gelukkig maar 1 rondje van 21km, dus dan heb je minder verstoppingen dan met 2 rondes, maar er starten gewoon teveel mensen in 1 keer, dus hoop dat ze daar ook iets aan veranderen.
Met maar 1 ronde kunnen ze best wat startvakken maken met een 15 minuut tijdsverschil ertussen ofzo.![]()
![]()
Het gaat toch sowieso niet op tijd toch, of wel?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Het gaat toch sowieso niet op tijd toch, of wel?![]()
Voor de meeste mensen niet echt nee, maar ik wil wel zo snel mogelijk eigenlijk. Maar dat vind ik gewoon heerlijk om te doen. Daar krijg ik de lol en het plezier van. Maar een PR ofzo zal je er niet lopen nee.
![]()
Ja oke, maar ik bedoel dat er niet getimed wordt!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh?![]()
Voor de meeste mensen niet echt nee, maar ik wil wel zo snel mogelijk eigenlijk. Maar dat vind ik gewoon heerlijk om te doen. Daar krijg ik de lol en het plezier van. Maar een PR ofzo zal je er niet lopen nee.
Dan kun je dus ook prima startgolven hebben
Er wordt wel getimed hoor, netto- en brutotijden. Dus met die nettotijden kan je ook gewoon startgolven hebben. Net als bij de 7^^quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik bedoel dat er niet getimed wordt!Dan kun je dus ook prima startgolven hebben
![]()
![]()
Toch! Ik dacht dat er niet getimed zou worden. Maar goed, wat je zegt, nog niet echt een reden om geen startgolven te doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er wordt wel getimed hoor, netto- en brutotijden. Dus met die nettotijden kan je ook gewoon startgolven hebben. Net als bij de 7^^
Jeuj, zondag lekker rustig parkeren in Nijmegen Dukenburg,5 min met de trein, lopen en 's avonds bij mijn schoonoma eten
Maar de "charme" vinden ze (voor de camera's) om alles in 1 keer te laten starten.
Ik doe ook gewoon weer mee met een stuk of 6 vriendjes/vriendinnetjes, maar ik zorg zeker dat ik ook vooraan sta. De afgelopen keer was het deels een strongmanwalk. Dont cry, walk..
Wel fijn inderdaad Jero dat het 1 lange ronde is! Denk dat het dit jaar starten is op het dauwpop terrein.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zit eens even te kijken hoe wij gaan. We kunnen met de trein, maar we kunnen ook voor ¤ 3,- een busretourtje kopen. Kost ook geen drol natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Jeuj, zondag lekker rustig parkeren in Nijmegen Dukenburg,5 min met de trein, lopen en 's avonds bij mijn schoonoma eten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Naar een doel toe trainen (bijv: "ik wil ... Km kunnen lopen voor..." Of je opgeven voor een wedstrijd. Ik begon met lopen eind 2011, gaf me dat voorjaar op voor o.a. de HM van Eindhoven en omdat je dan zo'n vastgepinde datum hebt, is het makkelijker om te trainen en jezelf de deur uit te schoppen (vind ik).quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een loopvereniging werkt denk ik ook goed, ask Moblo en Wolve000 of YUR. Ik overweeg het ook als ik eindelijk een project en werktijden duidelijk heb, want ik wil in 2014 heel graag een marathon lopen en weet niet of ik zelf zo gedisciplineerd kan blijven trainen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Voor 7Hl: Collega van me tipte bij de Aldi aan de Willemsweg 40 te parkeren. Gratis, eningzins verstopt en rond de 5 min lopen![]()
![]()
Ik heb het ongetwijfeld helemaal gemist, maar WSIWSV dit weekend? Van WS weet ik het, maar van de rest heb ik het helemaal gemist.SPOILER: WSIWSV=Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb het ongetwijfeld helemaal gemist, maar WSIWSV dit weekend? Van WS weet ik het, maar van de rest heb ik het helemaal gemist.Roze, zondag. Ik kan hem -hoop ik- lopen in 1:20, maar heb mijn trage tijd van vorig jaar in moeten vullenSPOILER: WSIWSV=Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb het ongetwijfeld helemaal gemist, maar WSIWSV dit weekend? Van WS weet ik het, maar van de rest heb ik het helemaal gemist.Zaterdag, paars!SPOILER: WSIWSV=Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op vrijwillige basis aan te vullen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
3316 november 2013 - Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
• slacker_nl - 5km
• Muis84 - 5km
• BrightEyes - 10km
• ..-._---_-.- - 10km Roze
• Guppyfriend - 10km Paars
• Serinde - 10km Paars
• Mascleta - 10km
• Ach3r0n - 10km
• winterstorm666 - 10km Roze
17 november 2013 - Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
15 km:
• ..-._---_-.- Roze
• Arquero
• AtseBenjamin
• Corniel Geel (?)
• Daywalker Roze
• DeeBee
• hatsaflats Groen
• Jero_nimo
• linebear
• Motorbloempje Rood
• _MvN_
• Quoi
• Saysem
• Schanulleke
• SEMTEX Roze
• slacker_nl
• Stefanovic83
• Wolve000
• Zwabberhark Rood
• MaleDuck Blauw
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2013 21:34:46 ]![]()
Met jouw HM in Ehv in het achterhoofd moet 1:20 echt wel mogelijk zijn. Gewoon de tips van Haile aanhouden en dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Roze, zondag. Ik kan hem -hoop ik- lopen in 1:20, maar heb mijn trage tijd van vorig jaar in moeten vullen![]()
Rood.
Corniel volgens mij geel.
Ik ga zondag de trein pakken van 10:08 en dan 10:53 vanaf Utrecht, NS Volente. Aankomst 11:47 in Nijmegen (gewoon centraal station toch?)![]()
Wie trouwens nog even handen wil schudden of boe wil zeggen: 06 is beschikbaar via PM (whatsapp oid)![]()
Spibelt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Handen schudden is altijd leuk, maar ik laat mijn telefoon (bewust) thuis.![]()
Tip voor als je morgen vroeg naar Nijmegen wilt en nog iets leuks wilt doen: bezoek het Muzieum voor een donkerbeleving.![]()
Roze ook. Ik teken voor 1.20Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Miezziej! Hoe is het met jou? En je knie? Heb je nog last?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Idem. En ik heb sinds Eindhoven 3,5kg koolhydraten gestapeld. Dat wordt pieken op het juiste moment !quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
Groen!
Ik heb de afgelopen tijd vooral het taperen ernstig serieus genomen.![]()
Overigens:twitter:runoutofhell twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:36:54Helaas... @MichelButter heeft nog een lange weg te gaan met zijn herstel. Kreeg vandaag geen goed nieuws te horen van Dr. Vergouwen #TDR reageer retweet
Ik ga voor lange mouwen, korte pijpen, ook omdat het shirtje van het werk wat kort valt en ik er dus sowieso nog wat onder aan moet, dus dan maar mijn lange thermoshirt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
kort-kort weer? Ik twijfel nogal, denk opt moment aan lang-kort of lang-lang maar zonder wind.... moeilijk<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb voor het eerst een redelijk goede voorbereiding met maar 2 biertjes gister en vandaag. Veel gerust, morgen pasta, veel water de hele week gehad.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Knie houdt zich goedquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Miezziej! Hoe is het met jou? En je knie? Heb je nog last?
Ga binnenkort wel voor nieuwe schoenen kijken, af en toe wat kleine pijntjes die ik eerst niet had. Heb ze nu ook alweer een jaar (~850km).
Vandaag een tempoloopje gehad, was stiekem een beetje bang (de vorige ging slecht), maar met de gedachte van "nog maar XX minuten" ging het eigenlijk wel goed![]()
![]()
Klein addertje: mist en/of veel bewolking. Ik twijfel namelijk echt enorm, alleen als het zonnig wordt vind ik het echt zeker weer voor kort/kort.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als de voorspelling blijft zoals nu: kort-kort op beide dagen.![]()
Ik bespeur bij mezelf inmiddels een paar buikvetjes. Ik hoop ze zondag weer te verbrandenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Idem. En ik heb sinds Eindhoven 3,5kg koolhydraten gestapeld. Dat wordt pieken op het juiste moment !
Oh, en lang-lang hier.![]()
Klaagde je niet een keer dat de kleinste maat Esprit broek je te groot was?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik bespeur bij mezelf inmiddels een paar buikvetjes. Ik hoop ze zondag weer te verbranden![]()
![]()
Daar helpen buikvetjes niet aan mee. Als ik nou gewoon over m'n hele lijf wat vet zou opslaan, maar ik vrees het grote vrezen voor het appelfiguur van mijn moeder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Klaagde je niet een keer dat de kleinste maat Esprit broek je te groot was?![]()
Och door die extra grammetjes kan ik nu wel lekker kort-kort lopen. En als ik vanaf januari weer voluit ga trainen vliegt het er zo weer vanaf.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik bespeur bij mezelf inmiddels een paar buikvetjes. Ik hoop ze zondag weer te verbranden![]()
Peren zijn ook niet alles...quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar helpen buikvetjes niet aan mee. Als ik nou gewoon over m'n hele lijf wat vet zou opslaan, maar ik vrees het grote vrezen voor het appelfiguur van mijn moeder.
Bij de nette broeken zit het vaak te strak om mijn heupen en te los om mijn taille
Gelukkig rekt hardloopkleding zo lekker mee![]()
![]()
![]()
Ik heb al mijn hardloopkleding gewassen, ik heb alle keus. Zondagmorgen kan ik definitief beslissen, maar waarschijnlijk wordt het kort-lang, met een jackje voor de start en finish.
En mijn SPIbelt met twee gelletjes.
Ik ga er morgen meer halen, het zijn zulke idealen dingen, ook als cadeau.![]()
Vandaag was het ook 9 graden, ik vond mijn shirtje met lange mouwen op een gegeven moment warm. Ik ga voor kort en driekwarts broek, denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
Ik heb al mijn hardloopkleding gewassen, ik heb alle keus. Zondagmorgen kan ik definitief beslissen, maar waarschijnlijk wordt het kort-lang, met een jackje voor de start en finish.
Ik ga er morgen meer halen, het zijn zulke idealen dingen, ook als cadeau.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik doe kort aan met lang erover en dan zie ik daar wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eigenlijk moet ik een goede driekwart, heb nu een schurende van het Kruidvat.![]()
Wordt zo toch een dure hobby.![]()
2 gelletjes voor 15km?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
Ik ga er morgen meer halen, het zijn zulke idealen dingen, ook als cadeau.F means you're fucked![]()
Perry sport, huismerk INQ. Hebben waarsch. zelfs sale nu.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:05 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk moet ik een goede driekwart, heb nu een schurende van het Kruidvat.![]()
Wordt zo toch een dure hobby.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Damn, hoe kan dat dan.. Zo lang niet gelopen om stressfractuur te laten helen, een scan en daarna met 50% lichaamsgewicht begonnen met 6x 30 sec. hardlopen. En ook nog eens onder begeleiding van sportartsen trainen (in het centrum van voetbalclub AZ).quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens:twitter:runoutofhell twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 20:36:54Helaas... @MichelButter heeft nog een lange weg te gaan met zijn herstel. Kreeg vandaag geen goed nieuws te horen van Dr. Vergouwen #TDR reageer retweet
![]()
Ja, eentje extra. Jij?quote:
SEMTEX, mijn nieuwe lange is van INQ. Zit fijn, hoewel iets te lang. Bij mijn volgende salaris dan maar (helaas vandaag brief gekregen dat mijn toeslagen zijn herberekend en ik mag dus een paar honderd terug betalen).![]()
Op 15km geen enkel gelletje hoor...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, eentje extra. Jij?
SEMTEX, mijn nieuwe lange is van INQ. Zit fijn, hoewel iets te lang. Bij mijn volgende salaris dan maar (helaas vandaag brief gekregen dat mijn toeslagen zijn herberekend en ik mag dus een paar honderd terug betalen).F means you're fucked![]()
Ik liep de eerste keer trouwens zonder water, ging beter dan de tweede keer met water.
Na zo'n 10 km merk ik soms al dat ik wat minder energie heb. Ik weet niet of het echt veel helpt, maar het zijn watergels, dus makkelijk weg te werken, weinig last van.![]()
Ik heb in 2012 gels gekocht en heb er van de 10 nog 8 over. Misschien nuttig bij de 30km, maar een goed ontbijt doet al wonderen.
Ik ben pas in de avond nuttig na twee maaltijden, het liefst warm. Op een ontbijt loop ik echt kut.
Maar ik ga morgen en zondag pasta eten als brunch.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: