SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En dan mossel die hem sluit en mag openen. Puik(of fuik)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Broodje makreel vrijdag op de markt halen met mijn moeder! Goede jeugd herinneringen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat je weer 6x 5min op 9,5km/u kunt hardlopen; daar word je toch blij van!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Forel. Toastjes met Forel. OmnomnomJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hey lekker zeg!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
Dat je weer 6x 5min op 9,5km/u kunt hardlopen; daar word je toch blij van!![]()
Help me herinneren, je had een blessure en was er een tijdje uit, toch?![]()
Yur, had je dat formulier nou echt niet 21 seconden sneller kunnen invullen?![]()
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Mr.B. het volgende:
Yur, had je dat formulier nou echt niet 21 seconden sneller kunnen invullen?![]()
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden
F means you're fucked![]()
![]()
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Moet je CD collectie van Wham! nu ook persé in beeld ?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt
Goeie spullen! (denk ik)![]()
Hopen op koud weer dan maar? :pquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebtIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
als tiener in jaren 80 ontkom je niet aan Wham! in je collectie!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Moet je CD collectie van Wham! nu ook persé in beeld ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waar zijn je Ehbo kit, fluitje, hoofdlamp en reserve hoofdlamp? O, en je stokken, die staan ook nog niet op de foto!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebtGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Niet alleen vroegerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef debeterebob het volgende:
Die Swets was vroeger echt een topfokker nu ik dit allemaal zo teruglees
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Frsh het volgende:
[..]
Waar zijn je Ehbo kit, fluitje, hoofdlamp en reserve hoofdlamp? O, en je stokken, die staan ook nog niet op de foto!Toen ik snel keek dacht ik even dat er een pakje sigaretten op die rode trui lag.
![]()
dat is de survival blanketquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Toen ik snel keek dacht ik even dat er een pakje sigaretten op die rode trui jas lag.
de EHBO kit en een extra paar sokken zijn niet verplicht en een fluitje zit aan mijn race pack vast
en we starten om 6 uur, dan is het al licht
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stokken, niet sokkenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is de survival blanket
de EHBO kit en een extra paar sokken zijn niet verplicht en een fluitje zit aan mijn race pack vast
en we starten om 6 uur, dan is het al licht
Stokken lijken mij toch wel erg fijn op de erg lange afstanden met veel hoogtemeters. Ik zit er zelfs al aan te denken om een setje stokken te halen voor de 25km TdF, kijken of ik daarmee een betere tijd kan lopen dan vorig jaar. Of ze zitten alleen maar in de weg.
Heb je zolang last gehad van je enkel? Of was je druk met andere dingen en heb je wel gewoon lekker kunnen trainen? Dat is een beste tijd zonder wedstrijdjes in ieder geval.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden![]()
Ja, die achillespees is toch een zeer behoorlijke overblastingsblessure geweest.Achteraf gezien had ik die Ekiden ook helemaal niet moeten lopen, maar ja, achteraf...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Heb je zolang last gehad van je enkel? Of was je druk met andere dingen en heb je wel gewoon lekker kunnen trainen? Dat is een beste tijd zonder wedstrijdjes in ieder geval.
Ik ben er overigens ook nog zeker niet van af, maar het gaat de goede kant op!![]()
Zo... daar ben je dan al een beste tijd zoet mee inderdaad. Erg zonde.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:51 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja, die achillespees is toch een zeer behoorlijke overblastingsblessure geweest.Achteraf gezien had ik die Ekiden ook helemaal niet moeten lopen, maar ja, achteraf...
Ik ben er overigens ook nog zeker niet van af, maar het gaat de goede kant op!Nu in ieder geval weer lekker lopen en graag heel blijven enzo! Maar je zal nu vast ook wel iets voorzichtiger geworden zijn denk ik?
Ik hoop niet dat ik over een tijdje hetzelfde moet zeggen over de 7^^ trouwens..![]()
Ohja, en intervals!![]()
http://www.irunfar.com/2013/10/intervals.html![]()
ik hoor goede berichten over stokken maar het is volgens mij "een Europees iets", hier zie je bijna niemand met stokken....geen stokken,gewoon sjokken!!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Stokken, niet sokken
Stokken lijken mij toch wel erg fijn op de erg lange afstanden met veel hoogtemeters. Ik zit er zelfs al aan te denken om een setje stokken te halen voor de 25km TdF, kijken of ik daarmee een betere tijd kan lopen dan vorig jaar. Of ze zitten alleen maar in de weg.
Het schijnt wel zo te zijn dat je er een beetje handigheid in moet krijgen om ze efficient te kunnen gebruiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat goed!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
Dat je weer 6x 5min op 9,5km/u kunt hardlopen; daar word je toch blij van!
Hoe kun je zo verslaafd zijn aan hardlopen? Gisteren had ik er echt even totaal geen zin meer in.. en na 1 dag rust denk ik alweer.. hmmm een halfuurtje op de loopband zou toch geen kwaad kunnen? Maar ik ga het niet doen hoor!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beuh, ja, niet gelopen dus vanavond. Stomme motor.
Staat ie ook nog eens enzaam aan een lantaarnpaal bij de ingang van een werkplaats in plaats van gewoon hier binnen in de garage.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
Heuveltraining was fijn! Blij da'k toch nog even kon gaan. Vanochtend had ik flink wat hoofdpijn, maar die's mooi weggetrokken. Nu 'taperen' () tot aan de 7^^, behalve even meehobbelen met mams op zondagochtend met haar evy les 6!
Was wel zwaar. 100 meter straat = 20 meter omhoogen daarna 3/4 van 't rondje uitlopen en dan weer omhoog!
Ja doei.![]()
Jongens, er staat al lang een linkje naar de schoenen in het vorige topic.
En wat boeit het dat ik in mijn vrije tijd op trailschoenen wil lopen? Het is niet dat ik met klompen op mijn werk verschijn, alhoewel dat nog niet eens zo gek is.![]()
![]()
Zolang je maar niet op je leren hakken door het bos gaat rennenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef wyccie het volgende:
En wat boeit het dat ik in mijn vrije tijd op trailschoenen wil lopen? Het is niet dat ik met klompen op mijn werk verschijn, alhoewel dat nog niet eens zo gek is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Precies, als ik voor het rennen maar goede schoenen heb. Wat ik verder voor schoenen draag is niet eens relevant (tenzij je al korte kuitspieren hebt, maar dat weet iedereen hier al, neem ik aan).quote:Op donderdag 14 november 2013 01:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Zolang je maar niet op je leren hakken door het bos gaat rennen
Wat ik heb begrepen is dat jij in Amerika loopt. Ook hier in NL word je wel eens van je sokken gereden door halve garen. Vorige week met training was er iemand die gewoon op onze groep in fietste.![]()
![]()
Klopt, idioten heb je overalquote:Op donderdag 14 november 2013 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies, als ik voor het rennen maar goede schoenen heb. Wat ik verder voor schoenen draag is niet eens relevant (tenzij je al korte kuitspieren hebt, maar dat weet iedereen hier al, neem ik aan).
Wat ik heb begrepen is dat jij in Amerika loopt. Ook hier in NL word je wel eens van je sokken gereden door halve garen. Vorige week met training was er iemand die gewoon op onze groep in fietste.Maar het vervelende hier vind ik dat automobilisten rijden alsof zij de enige zijn die recht hebben op de weg, en als je fietst wordt er naar je getoeterd, geroepen, expres afgesneden..
Maar ik loop sowieso nooit in het donker, behalve met de hardloopgroep ja.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat is het voor bijzondere loop eigenlijk? Ik zie een regenbroek?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
verplichte uitrusting compleet...dit moet dus allemaal in mijn race pack (of aan als het weer klote is) en is extra boven het gene wat je normaal al aan hebt![]()
Qua bescherming is het daar vast bagger. Hier in NL ben je als automobilist gewoon de pineut als je een ongeluk meemaakt waarbij het niet eens jouw schuld is. Hier zijn ze dus wel een stuk voorzichtiger.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Klopt, idioten heb je overalMaar het vervelende hier vind ik dat automobilisten rijden alsof zij de enige zijn die recht hebben op de weg, en als je fietst wordt er naar je getoeterd, geroepen, expres afgesneden..
Maar ik loop sowieso nooit in het donker, behalve met de hardloopgroep ja.![]()
Inderdaad, ik besef mij ook wel dat wij Nederlanders ons te fiets of te voet een soort van koningen voelen, alsof we niet eens uit hoeven te kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Qua bescherming is het daar vast bagger. Hier in NL ben je als automobilist gewoon de pineut als je een ongeluk meemaakt waarbij het niet eens jouw schuld is. Hier zijn ze dus wel een stuk voorzichtiger.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is dan weer het nadeel van die bescherming. Mensen worden te laks, letten zelf niet meer op.
Weet trouwens niet wat ik van zondag moet verwachten. Op zich ben ik redelijk getraind, alleen heb ik niet heel veel lange afstanden gedaan behalve dan de HM een maand geleden. Die ging ook nog eens bagger omdat ik daarvoor wat ziek werd.
Ik had gehoopt nu eens onder de 1:30 te komen, maar ik ga nu weer voor 'prettig uitlopen'.![]()
We mochten je slaan en schoppen als je aan hardlopen dacht. Dus waar wil je de pets, achterkant hoofd, billen? Of moeten we je hospita vragen om je schoenen te verbranden, just in case..?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe kun je zo verslaafd zijn aan hardlopen? Gisteren had ik er echt even totaal geen zin meer in.. en na 1 dag rust denk ik alweer.. hmmm een halfuurtje op de loopband zou toch geen kwaad kunnen? Maar ik ga het niet doen hoor!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb nog zo m'n best gedaanquote:Op woensdag 13 november 2013 22:57 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb mezelf hopelijk nog op tijd kunnen aanmelden, zodat de Makrelenloop mijn eerste "wedstrijd" zal worden sinds de Ekiden
Fijn dat het weer iets beter gaat met je!![]()
Lage startnummers! Ik ben benieuwd of jullie mijn nummer 2 van de Tolkamerkadeloop kunnen verslaan
Ik kreeg net de mailpost van de 7^^ in de mail. En toen bedacht ik me tot m'n schrik dat ik door alle gedoe alweer sinds zaterdag niet gelopen heben dat dat toen ook maar 3km was... Oh man
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Lage startnummers! Ik ben benieuwd of jullie mijn nummer 2 van de Tolkamerkadeloop kunnen verslaan
Ik kreeg net de mailpost van de 7^^ in de mail. En toen bedacht ik me tot m'n schrik dat ik door alle gedoe alweer sinds zaterdag niet gelopen heben dat dat toen ook maar 3km was... Oh man
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo mis ik al jaren een schouderophaalemoticonquote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
waarom is er niet een gewone knuffel-emoticon?
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
waarom is er niet een gewone knuffel-emoticon?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zag vanmorgen dat mijn startnummer voor zondag ook binnen is, hier startvak blauw. Treinkaartje zat er ook bij, terwijl ik dat vorige week woensdag pas had aangegeven, top geregeld!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja die organisatie is volgens mij wel heel goed!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zag vanmorgen dat mijn startnummer voor zondag ook binnen is, hier startvak blauw. Treinkaartje zat er ook bij, terwijl ik dat vorige week woensdag pas had aangegeven, top geregeld!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat dat verstandiger is inderdaad. Nu de volgende dag voel ik ook pijntjes, enkel, voet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Misschien beter om je 200 dan wat langzamer te lopen? Ik heb zelf het idee dat ik mijn 400m ook wat te hard liep. Ik kreeg hier wat pijntjes door. Tegenwoordig loop ik ze iets minder hard en er een stuk minder last van.
10x sprint naar 10xD4. Blijft lastig die variabele snelheden
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ah found themquote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef wyccie het volgende:
En wat boeit het dat ik in mijn vrije tijd op trailschoenen wil lopen? Het is niet dat ik met klompen op mijn werk verschijn, alhoewel dat nog niet eens zo gek is.
http://www.runsociety.com(...)en-terrains/#respond
Mooie schoenen wel ja voor gewoon. Alleen die zool dan maja.
Nouja je hebt straks wel grip in als het sneeuwt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2 zal ik niet redden maar ik denk dat ik bij de Great Naseby Water Race dicht in de buurt kom.....quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Lage startnummers! Ik ben benieuwd of jullie mijn nummer 2 van de Tolkamerkadeloop kunnen verslaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hm, valt best tegen hoor... Ik heb in mijn eigen omgeving eigenlijk allemaal fietspad of bospad, maar liep twee weken geleden een rondje vanuit Helmond (hotel aan de steenweg, door de Warande, via Strijp naar Aarle-Rixtel) Het was wel mooi enzo, maar een heel stuk langs zo'n 'smalle' landweg, geen fietspad, niet eens een fiets strook, en dat vond ik niet erg prettig lopen. Misschien omdat ik het niet gewend ben, en blijven doorgewinterde landweg-lopers gewoon op het asfalt? Ik voelde me daar niet prettig bij en ging bij elke tegenligger op de vierkante keitjes langs de kant, of zelfs een keer het gras in toen er van beide kanten auto's kwamen. Terug wel fietspad langs de Aarlerixtelseweg, en dat liep veel fijner!quote:Op donderdag 14 november 2013 01:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik besef mij ook wel dat wij Nederlanders ons te fiets of te voet een soort van koningen voelen, alsof we niet eens uit hoeven te kijken
Re: startnummer 666 -blijf het opvallend vinden dat er mensen zijn die nog zo gelovig zijn, maar ja... van mij had ze wel mogen ruilen van nummer hoor, als het voor haar zo belangrijk is!![]()
Als ik op een landweg loop en er komt aan 1 kant een auto aan loop ik nog net op het asfalt en dan wijken de auto's altijd uit met gepaste afstand. Als ik hoor dat er ook achter 1 aankomt dan kijk ik toch al en ga ik vaak uit mezelf al even in de berm staan. Maar over het algemeen heb ik echt 0 last van auto's. Bijna altijd laten ze me overal voorquote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hm, valt best tegen hoor... Ik heb in mijn eigen omgeving eigenlijk allemaal fietspad of bospad, maar liep twee weken geleden een rondje vanuit Helmond (hotel aan de steenweg, door de Warande, via Strijp naar Aarle-Rixtel) Het was wel mooi enzo, maar een heel stuk langs zo'n 'smalle' landweg, geen fietspad, niet eens een fiets strook, en dat vond ik niet erg prettig lopen. Misschien omdat ik het niet gewend ben, en blijven doorgewinterde landweg-lopers gewoon op het asfalt? Ik voelde me daar niet prettig bij en ging bij elke tegenligger op de vierkante keitjes langs de kant, of zelfs een keer het gras in toen er van beide kanten auto's kwamen. Terug wel fietspad langs de Aarlerixtelseweg, en dat liep veel fijner!
Re: startnummer 666 -blijf het opvallend vinden dat er mensen zijn die nog zo gelovig zijn, maar ja... van mij had ze wel mogen ruilen van nummer hoor, als het voor haar zo belangrijk is!
Ik heb gisteravond zelfs met een hoofdlamp gelopen, maar dat was meer voor mijn eigen zicht. Er lopen hier een paar hele mooie (verharde) fietspaden door semi-park / bos, lekker rustig en met daglicht ook een fijn rondje. Er staan alleen geen lantaarnpalen, dus voor die echte donkere stukken, zet ik een lamp op. Heerlijk gelopen gisteren, lekker koud, geen wind..We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox![]()
Ik loop 5-cijferig op de 7^^. Hoogste nummer dat ik ooit heb gehad geloof ik. Ik denk dat ik destijds bij de cpc (een jaar of 5 geleden) maar 4 cijfers had.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
1-Year-Old Runs MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef Wolve000 het volgende:
1-Year-Old Runs MarathonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:"We discussed this ahead of time with our family doctor," says Jason Smith. "She told us it was fine, as long as we didn't push Jayden. Which we would never do, because strollers aren't allowed in this race."![]()
![]()
Hier ook 5 cijfers, begint zelfs met een 3quote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik loop 5-cijferig op de 7^^. Hoogste nummer dat ik ooit heb gehad geloof ik. Ik denk dat ik destijds bij de cpc (een jaar of 5 geleden) maar 4 cijfers had.
Ik zag trouwens qua starttijden dat de laatsten die starten pas starten als de eersten de finish al over zijn
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bij mij waren ze mijn supporter treinkaartje vergeten. Snel even belletje gepleegd met 7^^ organisatie en de 2 dagen later lag die ook in mijn brievenbus.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja die organisatie is volgens mij wel heel goed!![]()
RD gaat ongeveer 60 km (!) rennen door Nieuw Zeelandse bergen en onbewoonde wereld. Is handig om dan wat extra spullen mee te hebben in verband met omslaand weer, verdwalen, in afgrond storten etc.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het voor bijzondere loop eigenlijk? Ik zie een regenbroek?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Cool.![]()
De eigenaars van het bedrijf waarmee ik de Kilimanjaro heb beklommen zijn getrainde lopers/klimmers. Doe ik 6 dagen over de berg, doen zij er 10-14 uur over om de top te bereiken. http://www.teamkilimanjaro.com
Zo'n tocht door de bergen van NZ lijkt me echt supermooi.![]()
![]()
Van hier uit zijn er ook weiland/weg stukken te lopen, als ik een andere kant uit ga dan het bos, en zou best wel leuk zijn voor de afwisseling. Misschien moet ik gewoon wat brutaler zijn. Gewoon tegenover mensen ben ik niet bang uitgevallen en neem ik m'n plek wel in, maar auto's zijn zo hard!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik op een landweg loop en er komt aan 1 kant een auto aan loop ik nog net op het asfalt en dan wijken de auto's altijd uit met gepaste afstand. Als ik hoor dat er ook achter 1 aankomt dan kijk ik toch al en ga ik vaak uit mezelf al even in de berm staan. Maar over het algemeen heb ik echt 0 last van auto's. Bijna altijd laten ze me overal voor![]()
![]()
Hier ook geen fietspaden ofzo en ik loop ook vaak even in de berm/gras als er auto's langskomen. Het is hier niet zo druk als in de omgeving van Helmond, maar in bochten of als er twee auto's aankomen, ga ik graag aan de kant.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Hm, valt best tegen hoor... Ik heb in mijn eigen omgeving eigenlijk allemaal fietspad of bospad, maar liep twee weken geleden een rondje vanuit Helmond (hotel aan de steenweg, door de Warande, via Strijp naar Aarle-Rixtel) Het was wel mooi enzo, maar een heel stuk langs zo'n 'smalle' landweg, geen fietspad, niet eens een fiets strook, en dat vond ik niet erg prettig lopen. Misschien omdat ik het niet gewend ben, en blijven doorgewinterde landweg-lopers gewoon op het asfalt? Ik voelde me daar niet prettig bij en ging bij elke tegenligger op de vierkante keitjes langs de kant, of zelfs een keer het gras in toen er van beide kanten auto's kwamen. Terug wel fietspad langs de Aarlerixtelseweg, en dat liep veel fijner!
Re: startnummer 666 -blijf het opvallend vinden dat er mensen zijn die nog zo gelovig zijn, maar ja... van mij had ze wel mogen ruilen van nummer hoor, als het voor haar zo belangrijk is!
de weg die ik neem is dan ook (voor ons dorp) belangrijke weg naar de winkels en voor de wchooljeugd naar school. Dus zeker smiddags kan het best druk zijn.
RD, succes!![]()
14 uur voor naar de top? Hoe hoog is dat ding?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef wyccie het volgende:
Cool.![]()
De eigenaars van het bedrijf waarmee ik de Kilimanjaro heb beklommen zijn getrainde lopers/klimmers. Doe ik 6 dagen over de berg, doen zij er 10-14 uur over om de top te bereiken. http://www.teamkilimanjaro.com
Zo'n tocht door de bergen van NZ lijkt me echt supermooi.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Nagenoeg 5600mquote:Op donderdag 14 november 2013 12:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
14 uur voor naar de top? Hoe hoog is dat ding?Ja doei.![]()
Ik zit ook ff op wiki te kijken. 50km met 5000 hoogtemeters. Dat moet te doen zijn in 1 dag.quote:
als je vet getraind bent en gewend bent aan lopen op zulke hoogteGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Als je er maar voor zorgt dat je goed zichtbaar bentquote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Van hier uit zijn er ook weiland/weg stukken te lopen, als ik een andere kant uit ga dan het bos, en zou best wel leuk zijn voor de afwisseling. Misschien moet ik gewoon wat brutaler zijn. Gewoon tegenover mensen ben ik niet bang uitgevallen en neem ik m'n plek wel in, maar auto's zijn zo hard!Ik neem aan dat auto's bij jou ook wel uitwijken en snelheid minderen. Als iedereen met elkaar rekening houdt dan is het zo makkelijk.
Edit: En als auto's niet echt uitwijken of hard aan komen rijden dan gebaar ik meestal even met mijn hand dat ze rustig aan moeten doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan kan het lastig zijn hoor met al dat gewicht.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik zit ook ff op wiki te kijken. 50km met 5000 hoogtemeters. Dat moet te doen zijn in 1 dag.
als je vet getraind bent en gewend bent aan lopen op zulke hoogte
Mietjes ja, een echte man rent in 7 uur even naar boven en naar benedenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
14 uur voor naar de top? Hoe hoog is dat ding?.
http://www.ultrarunning.c(...)-speed-record-.shtml
Echt wát een atleet, niet normaal.
![]()
Ik heb zondag lekker gelopen met Evy, maar sinds vrijdag al keel- en hoofdpijn om U tegen te zeggen. De verwachte griep is uitgebleven, maar vannacht heb ik wel beroerd geslapen met mijn kop vol snot. Op het werk gaat het ook zozo, dus ik denk dat ik morgenavond op z'n vroegst weer een rondje ga hobbelen.
Het liefst duik ik vanavond met een dekentje, pot thee en een stapeltje dvd's op de bank, maar ik moet nog op pad met de mamataxi.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
SPOILER: Lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou vandaag gaan.. Maar ben echt zo vreselijk gaar en er moet nog heel veel gebeuren.Die challenge ga ik iig niet halen.
*gaat weer inpakken*
En woohoo!!! Goed zo Hats!!![]()
![]()
Nou zeg dit is echt even een maandje relatieve rust op loopgebied, hamstring en lichte knieklachten gehad en een flinke griep. En laat rust houden nou niet m'n favoriete hobby zijn. Vandaag maar weer voorzichtig een 5km lopen.![]()
![]()
Via het wielrennen ben ik contact gekomen met een hardloper-in-ruste. Zo eentje die echt hard liep (wegens blessures is het geswitcht naar wielrennen en daar rijdt ie heul veel ervaren wielrenners aan gort).
Nu is dit geen schaamteloze namedropping (hoop ik), maar hij poste op zijn fb-wall zo'n gave pic van zichzelf dat ik hem hier even wilde delen:
Remco GrasmanZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Voor dit soort foto's hebben ze die canvas-afdrukken uitgevonden!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:20 schreef Corniel het volgende:
Via het wielrennen ben ik contact gekomen met een hardloper-in-ruste. Zo eentje die echt hard liep (wegens blessures is het geswitcht naar wielrennen en daar rijdt ie heul veel ervaren wielrenners aan gort).
Nu is dit geen schaamteloze namedropping (hoop ik), maar hij poste op zijn fb-wall zo'n gave pic van zichzelf dat ik hem hier even wilde delen:
[ afbeelding ]
Remco Grasman
Forum Opties Forumhop: Hop naar: