Understatementquote:Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vind ik Mama Appelsap toch een KUT item.
Muse moet het vooral hebben van de special effectsquote:Op woensdag 13 november 2013 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Naast Muse een van de betere live shows....
Straks nog Kimmel en Conan en dan zijn we de klos.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
De redactie heeft het youtubekanaal van Jimmy Fallon ontdekt...
Die vallen ook wel tegen zeg ik als VJ... Bedoel vooral dat het geluid live goed is, wat ik toch het belangrijkst vind van een optreden.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Muse moet het vooral hebben van de special effects
Dat is een uitdaging?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Kan in ieder geval niet slechter zijn dan de muziek van gister
Och der zingt niemand vals deze keerquote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Kan in ieder geval niet slechter zijn dan de muziek van gister
Deze klinken al dat ze hetzelfde liedje spelen ipv ieder een individueel melodietjequote:
Moest aan een Guy Ritchie film denken....quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Dit deuntje komt me bekend voor van een heel oude FIFA..
Het was dan ook gecoat.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
Dit is jazz!?
Daar heb ik een ander idee bij.
Jazz moet rauw zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was dan ook gecoat.
Mooi filmpjequote:
Ooit de serie Treme gezien? Daar is mijn kennis van jazz ook wat bijgespijkerd. Blijkt dat ik dat ook wel leuk kan vinden, en dan niet de jazz uitgevoerd door suffe stijve blanken....quote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
Dit is jazz!?
Daar heb ik een ander idee bij.
Duimen draaien in het lokale café en mijmeren over vroeger en wachten op een belletje van zijn Grachtengordel vriendjes voor weer een snabbel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Wat doet nic0 de rest van de week als hij niet in DWDD zit?
Toen vond ik Nico juist op zijn best.quote:
Twitt0r0nquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Twitterenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Johan Cruijff aan de doping.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Cruijff is art trouwens.
Schrijven. Voor VI bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Het is een FOK!ker dus hij zal wel fappen en op z'n gat zitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Zijn snor kleuren met koffieslurpen...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan nu niet eens dwdd kijken omdat ik nog op mijn stage zit. Sinds 7.30 vanochtend.
Van Forrest Gump toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:10 schreef wdn het volgende:
Weten we ook waar Elvis zijn moves vandaan heeft
Die voice-over is Dommel.quote:
Blok doet altijd alsof muziek niet bestond voor de jaren 60....quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat we Don Leo Blokhuis al hadden voor oude kutmuziek.
Dommel, Brard en Dijkshoorn. Dat moet wel kwaliteit opnemen.quote:
Dat is devotie!quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi WimBen niet thuis, kijk wel. Effe snel gedag zeggen
Nee!!!quote:
Dance kan ik inderdaad missen als kiespijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zonder dat had je nu een hele muziekstroming misgelopen...
Genieten van de visuals die een symbiose met het geluid vormen...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Lijkt raar om naar een concert van kraftwerk te gaan, kan je niet op dansen, moshen.. niet mee zingen.. wat moet je dan doen?
Heel hard tegen elkaar zeggen dat het toch echt wel goed is.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Lijkt raar om naar een concert van kraftwerk te gaan, kan je niet op dansen, moshen.. niet mee zingen.. wat moet je dan doen?
Het is 'n show, ook visueel, en ik zou daar best van kunnen genieten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Hetzelfde dat mensen al vijf eeuwen doen bij concerten wellicht?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Ze heeft gelijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Het moppie snapt het niet![]()
dat is nou waarom er tegenwoordig alleen maar kut tv is.
zuipen tot je de zaal wordt uitgesmeten?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hetzelfde wat mensen al vijf eeuwen doen bij concerten wellicht?
Ik zou dit graag willen zien in zijn totaliteitquote:
Hahaha nee lekker achteraan staan en kijken hoe die grietjes flauwvallen...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zuipen tot je de zaal wordt uitgesmeten?
dARK side of the m00nquote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
als er een band die overhypt wordt is het pink floyd
Naakt stagdiven.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zuipen tot je de zaal wordt uitgesmeten?
Neee!!!! Zijn echt pioniers en extreem goed...helaas wordt je in de mainstream alleen geconfronteerd met dezelfde nummers. Elk album moet je van back2back luisteren dan "snap" je het misschien.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
als er een band die overhypt wordt is het pink floyd
Haha, was dat maar waar. Geheel pro bono helaas. Nu pas thuisquote:Op woensdag 13 november 2013 19:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En wel die 275 euro stagevergoeding?
Zoals het bijna altijd is op de universiteit...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, was dat maar waar. Geheel pro bono helaas. Nu pas thuis
quote:Twan Huys over JFK
Volgende week is het 50 jaar geleden dat John F. Kennedy werd doodgeschoten. Eind oktober reconstrueerden we in DWDD de moord met Peter R. de Vries. Vandaag bespreken we de persoon Kennedy en wat hij voor de wereldgeschiedenis heeft betekend, of zou kunnen hebben betekend. Aan bod komen onder meer zijn briljante retoriek, zijn passie voor vrouwen en zijn kalme optreden in de bijna catastrofale Cubacrisis. En heeft de Kennedy-dynastie eigenlijk nog macht? Aan tafel: Twan Huys!
'Guilty Pleasures': Djurre de Haan en Anneke van Giersbergen
Muzikale ‘Guilty Pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. Vanavond doen we dat met Djurre de Haan en Anneke van Giersbergen.
Muziek: Tim Knol
Tafeldame: Liesbeth Staats
Ik vind die ene gozer nu al een kutlul, en dan moet ie nog.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:21 schreef alors het volgende:
Waren Barbara, Mathijs en Marieke op vakantie?
Harw harw harw.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Sukkel ik ging zappen omdat ik dacht dat ik op de verkeerde zender zat
Da's dan weer minder.quote:
Oke.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef ConscienceNL het volgende:
Nou mensen straks gaan we weer met zn allen 'dooorrr!!!' roepen he
Ja, ik kan niet 2 berichten in een korte tijd posten.quote:
Misschien kiest hij wel voor het dartsen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ouwe pik, straks weer lekker Geer en Goor kijken?
Tuurlijk. Jij ook, ouwe kuttelikker?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ouwe pik, straks weer lekker Geer en Goor kijken?
Marco dat zeg je toch nietquote:Op donderdag 14 november 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij ook, ouwe kuttelikker?
Okéquote:Op donderdag 14 november 2013 19:32 schreef ConscienceNL het volgende:
ik verlaat dit topic weer. wordt toch alleen maar herhaald wat er op tv wordt gezegd
Moeten we de onderwerpen van morgen alvast bespreken?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:32 schreef ConscienceNL het volgende:
ik verlaat dit topic weer. wordt toch alleen maar herhaald wat er op tv wordt gezegd
Je verwacht het niet he?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:32 schreef ConscienceNL het volgende:
Chinezen spreken ook Japans?quote:
Chinees hequote:
Dan vergis je je flink.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik denk dat China eerder intern overhoop ligt dan dat het de leider van de wereldeconomie is.
Je mist een 0quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef Heufd het volgende:
Jonge mensen komen vaak zo vervelend over op tv.
van Kamal Abdul?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn moeder was fan waarschijnlijk.
Jaaa, die zong 3 octaven onder 0.quote:
Ja, de crisis zat gewoon tussen onze oren.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Zij snapt het ook het is gedragswetenschappen... ik vind deze studenten wel fijn eerlijkgeen prof hoor je dat zeggen
Niet waar dus. Die Barbara Baarsma roept dat ook altijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Zij snapt het ook het is gedragswetenschappen... ik vind deze studenten wel fijn eerlijkgeen prof hoor je dat zeggen
Het enige dat je niet moet doen is niks doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Het is allemaal zóóó complex dat eigenlijk iedereen gelijk heeft.
Nee maar wanneer het gebeurt en hoe het oplost is niet te voorspellenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, de crisis zat gewoon tussen onze oren.
niet iedereen heeft de baardgroei van Koos Stompequote:Op donderdag 14 november 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Kamal wil meedoen met movember, maar het lukt nog niet zo erg.
Dat hoor je ze allemaal zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb dat nog nooit zo'n econoom op dwdd horen zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hoor je ze allemaal zeggen
En dan die stem ookquote:Op donderdag 14 november 2013 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat meisje gaat echt in standje uitleg staan, erg irritant
Ik welquote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit zo'n econoom op dwdd horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |