Understatementquote:Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vind ik Mama Appelsap toch een KUT item.
Muse moet het vooral hebben van de special effectsquote:Op woensdag 13 november 2013 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Naast Muse een van de betere live shows....
Straks nog Kimmel en Conan en dan zijn we de klos.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
De redactie heeft het youtubekanaal van Jimmy Fallon ontdekt...
Die vallen ook wel tegen zeg ik als VJ... Bedoel vooral dat het geluid live goed is, wat ik toch het belangrijkst vind van een optreden.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Muse moet het vooral hebben van de special effects
Dat is een uitdaging?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Kan in ieder geval niet slechter zijn dan de muziek van gister
Och der zingt niemand vals deze keerquote:Op woensdag 13 november 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Kan in ieder geval niet slechter zijn dan de muziek van gister
Deze klinken al dat ze hetzelfde liedje spelen ipv ieder een individueel melodietjequote:
Moest aan een Guy Ritchie film denken....quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
Dit deuntje komt me bekend voor van een heel oude FIFA..
Het was dan ook gecoat.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
Dit is jazz!?
Daar heb ik een ander idee bij.
Jazz moet rauw zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was dan ook gecoat.
Mooi filmpjequote:
Ooit de serie Treme gezien? Daar is mijn kennis van jazz ook wat bijgespijkerd. Blijkt dat ik dat ook wel leuk kan vinden, en dan niet de jazz uitgevoerd door suffe stijve blanken....quote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
Dit is jazz!?
Daar heb ik een ander idee bij.
Duimen draaien in het lokale café en mijmeren over vroeger en wachten op een belletje van zijn Grachtengordel vriendjes voor weer een snabbel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Wat doet nic0 de rest van de week als hij niet in DWDD zit?
Toen vond ik Nico juist op zijn best.quote:
Twitt0r0nquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Twitterenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Johan Cruijff aan de doping.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Cruijff is art trouwens.
Schrijven. Voor VI bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Het is een FOK!ker dus hij zal wel fappen en op z'n gat zitten.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
Zijn snor kleuren met koffieslurpen...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan nu niet eens dwdd kijken omdat ik nog op mijn stage zit. Sinds 7.30 vanochtend.
Van Forrest Gump toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:10 schreef wdn het volgende:
Weten we ook waar Elvis zijn moves vandaan heeft
Die voice-over is Dommel.quote:
Blok doet altijd alsof muziek niet bestond voor de jaren 60....quote:Op woensdag 13 november 2013 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat we Don Leo Blokhuis al hadden voor oude kutmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |