Je weet het meeste pas achteraf. Een koe kijk je nl. altijd in haar reet.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Met mijn bod? Ik weet wel zeker dat er niks mis mee is.
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet het meeste pas achteraf. Een koe kijk je nl. altijd in haar reet.
Pfffff, vandaag alweer genoeg uitgegeven.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ¤100 is echt te weinig
Dan zoek je een VVD-er die em misschien wil.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ¤100 is echt te weinig
Ik spam het niet voor niks hierquote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan zoek je een VVD-er die em misschien wil.
Kon minder inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Met mijn bod? Ik weet wel zeker dat er niks mis mee is.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef remlof het volgende:
Oh het nieuwe Philips-logo zo in Eenvandaag.
Duitse halve liters.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Een klein kratje bier. Nee ik koop gewoon een grote he.
Ik drink alleen uit blik in de treinquote:Op woensdag 13 november 2013 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tray halve liters. Lekker blik voor remlof.
Chaos.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met een iPhone kan je je eigenlijk niet meer vertonen. Dat zie je terug in de biedprijzen.
Ik ook. Dat heet machtsmisbruik.quote:
Eigenlijk wel, maar het is ook wel grappig. En dat bedoel ik niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ook. Dat heet machtsmisbruik.
Ik vind het ook grappig.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar het is ook wel grappig. En dat bedoel ik niet verkeerd.
De woordspeling dan. Dat machtsmisbruik verfoei ik. Net zoals op de man spelen.quote:
Het was iets met chaos.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet anders gezien dan zoals ie nu is, maar dat kan aan mij liggen.
Ach, dit grapje is onschuldig.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De woordspeling dan. Dat machtsmisbruik verfoei ik. Net zoals op de man spelen.
Pepsi dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
Voor 1995:
[ afbeelding ]
Vanaf 2013:
[ afbeelding ]
Dat zou GSbrdr nooit doenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet anders gezien dan zoals ie nu is, maar dat kan aan mij liggen.
Was er tussen die jaren dan alleen het woord als logo oid?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
Voor 1995:
[ afbeelding ]
Vanaf 2013:
[ afbeelding ]
Ik ben de vriendelijkheid zelve, maar PT verdenkt nu duke en da's ook onterecht.quote:
Zo ingewikkeld was mijn hint toch ook weer nietquote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve, maar PT verdenkt nu duke en da's ook onterecht.
Verdenken we niet allemaal de bolle?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve, maar PT verdenkt nu duke en da's ook onterecht.
Yep, in navolging van concurrenten als Sony en Samsung. Nu zijn ze daar op teruggekomen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was er tussen die jaren dan alleen het woord als logo oid?
Maar ik weet toch bijna zeker dat ik dat logo na 1985 nog wel door Philips gebruikt heb zien wordenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, in navolging van concurrenten als Sony en Samsung. Nu zijn ze daar op teruggekomen.
Tot 1995 inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ik weet toch bijna zeker dat ik dat logo na 1985 nog wel door Philips gebruikt heb zien worden
Ik verdenk Specularium en sp3c.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdenken we niet allemaal de bolle?
De andere helft niet, zegt de optimist in mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
Helft van de kinderen in Israel misbruikt...
De helft van de kinderen zit vol.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
De andere helft niet, zegt de optimist in mij.
Dit geldt ook voor opgesloten criminelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij kun je als vrijgelaten crimineel ook beter wat mensen vermoord hebben of massa's volwassen vrouwen verkracht dan aan een kleuter gezeten hebben.
Scheelt dan nog dat je Nederland niet langs de deur hoeft om je buurtbewoners te informeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij kun je als vrijgelaten crimineel ook beter wat mensen vermoord hebben of massa's volwassen vrouwen verkracht dan aan een kleuter gezeten hebben.
Pipa Powderface.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders begint er inderdaad steeds meer als een zombie uit te zien.
Ach zou ook wel weer schelen. Hebben die Limburgers een eigen Facebook. Ik kan er met mijn hoofd maar niet bij de sommige Limburgers de behoefte voelen om in het Limburgs te typen. Waar de fuck zit die zachte-g toets? Die jenkerige "sj" klank? En dat dan op mijn Facebook newsfeed.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef waht het volgende:
Een sex offender database is best handig, echter zal dat waarschijnlijk de genadeslag voor Limburg zijn.
Zolang ze gewoon naast elkaar wonen is er niks aan de handquote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef waht het volgende:
Een sex offender database is best handig, echter zal dat waarschijnlijk de genadeslag voor Limburg zijn.
Duurde even, nogal wat massa he.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef remlof het volgende:
Oh het nieuwe Philips-logo zo in Eenvandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |