Maar ik weet toch bijna zeker dat ik dat logo na 1985 nog wel door Philips gebruikt heb zien wordenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, in navolging van concurrenten als Sony en Samsung. Nu zijn ze daar op teruggekomen.
Tot 1995 inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ik weet toch bijna zeker dat ik dat logo na 1985 nog wel door Philips gebruikt heb zien worden
Ik verdenk Specularium en sp3c.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdenken we niet allemaal de bolle?
De andere helft niet, zegt de optimist in mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
Helft van de kinderen in Israel misbruikt...
De helft van de kinderen zit vol.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
De andere helft niet, zegt de optimist in mij.
Dit geldt ook voor opgesloten criminelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij kun je als vrijgelaten crimineel ook beter wat mensen vermoord hebben of massa's volwassen vrouwen verkracht dan aan een kleuter gezeten hebben.
Scheelt dan nog dat je Nederland niet langs de deur hoeft om je buurtbewoners te informeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij kun je als vrijgelaten crimineel ook beter wat mensen vermoord hebben of massa's volwassen vrouwen verkracht dan aan een kleuter gezeten hebben.
Pipa Powderface.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders begint er inderdaad steeds meer als een zombie uit te zien.
Ach zou ook wel weer schelen. Hebben die Limburgers een eigen Facebook. Ik kan er met mijn hoofd maar niet bij de sommige Limburgers de behoefte voelen om in het Limburgs te typen. Waar de fuck zit die zachte-g toets? Die jenkerige "sj" klank? En dat dan op mijn Facebook newsfeed.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef waht het volgende:
Een sex offender database is best handig, echter zal dat waarschijnlijk de genadeslag voor Limburg zijn.
Zolang ze gewoon naast elkaar wonen is er niks aan de handquote:Op woensdag 13 november 2013 20:16 schreef waht het volgende:
Een sex offender database is best handig, echter zal dat waarschijnlijk de genadeslag voor Limburg zijn.
Duurde even, nogal wat massa he.quote:
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef remlof het volgende:
Oh het nieuwe Philips-logo zo in Eenvandaag.
Lekker zuinig, het oude symbool hergebruiken.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
Voor 1995:
[ afbeelding ]
Vanaf 2013:
[ afbeelding ]
Miljoenen besteed aan marketingconsultants.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker zuinig, het oude symbool hergebruiken.
Het was leuk je gekend te hebben, Reya.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef Reya het volgende:
De Albanezen laten me niet met rust, overigens. Als jullie binnenkort niets meer van me horen, dan is de oorzaak alvast evident.
Nieuw Elan?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef 99.999 het volgende:
Bij onze appeltje wordt de LPF postuum de tweede partij in de verkiezingen.
Heb je een linkje naar de uitslagen. Kan via mijn mobiel zo snel even niets vinden.quote:
Freako wist dit ergens vandaan te toverenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de uitslagen. Kan via mijn mobiel zo snel even niets vinden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef freako het volgende:
[ afbeelding ]
CDA en Nieuw Elan (de partij van Gerard van As, voorheen van de LPF) worden veruit de grootste in Alphen (tweederde is geteld), flinke winst voor beide partijen.
11 partijen in de raad straks lijkt het. Dat is wel vrij zotquote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb het ook al gevonden via alphens.nl
Nou gefeliciteerd met je nieuwe christen-populistische gemeentequote:Op woensdag 13 november 2013 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb het ook al gevonden via alphens.nl
Dank dank.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd met je nieuwe christen-populistische gemeente
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij daar niet aan hebt bijgedragen.
Als ik gestemd zou hebben zou het extreem midden geworden zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij daar niet aan hebt bijgedragen.
Ga terugluisteren dan: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-programma/16/2013-11-13quote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ik heb het Oog gemist remlof
Had het maar gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik gestemd zou hebben zou het extreem midden geworden zijn.
Dank, ga ik doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga terugluisteren dan: http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-programma/16/2013-11-13
Staat je goed, die puntmuts.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb even een foto voor jullie genomen.
[ afbeelding ]
quote:Volgens Dijkhoff hebben ''veel kiezers het harde werken van de VVD'ers herkend''. Dat noemt hij ''een mooie basis om op door te bouwen''.
quote:
De SP in twee zinnen.quote:SP-leider Emile Roemer is ''dik tevreden'' dat zijn partij in Alphen aan den Rijn van twee naar drie zetels is gegaan.''Maar het zegt niet heel erg veel.''
Die zijn tenminste eerlijk. De VVD verliest en verklaard dat veel kiezers het harde werken hebben herkend. Wees een vent en zeg dat je 2% hebt verloren omdat men het niet eens is met je beleid.quote:
2%, jeetje. En dat gelet op een halvering in de peilingen. Valt dus allemaal wel mee. Sowieso, lekker relevant wat er in zo'n dorp gebeurt.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zijn tenminste eerlijk. De VVD verliest en verklaard dat veel kiezers het harde werken hebben herkend. Wees een vent en zeg dat je 2% hebt verloren omdat men het niet eens is met je beleid.
bla bla bla. De VVD is pas triest met zo'n uitspraak,quote:Op donderdag 14 november 2013 08:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
2%, jeetje. En dat gelet op een halvering in de peilingen. Valt dus allemaal wel mee. Sowieso, lekker relevant wat er in zo'n dorp gebeurt.
Bottomline is dat de SP gewoon triest is.
Maar draait wel aan de knoppen. Waar boertje Roemer als het puntje bij het paaltje komt de druk niet aankan, wegloopt, of ruzie krijgt met zijn linkse vriendjes. Het politieke vermogen van de SP is conform het vermogen van de gemiddelde SP stemmer.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:43 schreef betyar het volgende:
[..]
bla bla bla. De VVD is pas triest met zo'n uitspraak,
Bron?quote:Op donderdag 14 november 2013 08:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar boertje Roemer als het puntje bij het paaltje komt de druk niet aankan, wegloopt, of ruzie krijgt met zijn linkse vriendjes.
De geschiedenis van de SP?quote:
Binnenkort zullen Kamerleden als statistisch werkloos aangemerkt worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:19 schreef waht het volgende:
De SP-kamerleden zijn de enige SP'ers die werk hebben, volgens het CBS.
Zij hebben dan ook geen arbeidsovereenkomst.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort zullen Kamerleden als statistisch werkloos aangemerkt worden.
Onaanvaardbaar, inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:53 schreef remlof het volgende:
Een economische groei van 0,1% het moet niet gekker worden.
De statistici die deze cijfers tevoorschijn hebben gegoocheld zullen tucht ondergaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We verwachten subiet een Brusselse interventie.
Laat ze onverwachte en onvoorstelbare gebeurtenissen ondergaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De statistici die deze cijfers tevoorschijn hebben gegoocheld zullen tucht ondergaan.
Een aantal gemeenten zal opgeheven worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat ze onverwachte en onvoorstelbare gebeurtenissen ondergaan.
De overheid trekt zich terug uit Brabant, alles is verloren.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Een aantal gemeenten zal opgeheven worden.
Precies zoals ik me je voorsteldequote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb even een foto voor jullie genomen.
[ afbeelding ]
Vind je dat gek?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:17 schreef Boze_Appel het volgende:
We hebben wel de absoluut laagste opkomst van alle verkiezingen vandaag.
Ah, de PvdA krijgt concurrentie.quote:Rotterdam krijgt een eigen moslimpartij. Begin december wordt de naam en de lijst bekendgemaakt. De partij wil een stem geven aan de plaatselijke moslimgemeenschap.
Dat bevestigt voormalig PvdA-raadslid Mohamed Talbi woensdag.
Ik dacht dat in Rotterdam Zuid de Sharia 9 jaar geleden al was ingevoerd?quote:
Onze tijger staat te juichen!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:22 schreef waht het volgende:
[..]
De overheid trekt zich terug uit Brabant, alles is verloren.
Brabant en Limburg afstoten en er een libertaire heilstaat oprichten lijkt mij ook een prima plan.quote:
Houd die klets boven de rivieren.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Brabant en Limburg afstoten en er een libertaire heilstaat oprichten lijkt mij ook een prima plan.
Wel een hoge muur oprichten om te voorkomen dat ze alsnog hierheen vluchten.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Brabant en Limburg afstoten en er een libertaire heilstaat oprichten lijkt mij ook een prima plan.
Enkel in het zuidelijke deel, daarom staat er zo vaak file.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Rotterdam Zuid de Sharia 9 jaar geleden al was ingevoerd?
Enkel in de richting van Mekka.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel in het zuidelijke deel, daarom staat er zo vaak file.
Daarom zeggen ze altijd 'op de A15 richting Mekka..'.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Enkel in de richting van Mekka.
Goede samenvatting van Europa.quote:
Ik moet het ze nageven; die Griekse exit hebben ze lang stil weten te houden.quote:
Zo zie je maar dat het journaille in de zak van de elite zit.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet het ze nageven; die Griekse exit hebben ze lang stil weten te houden.
Cijfers van die probleemkindjes zijn nog niet bekend.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze Ierland en Griekenland niet meenemen. Die zijn juist interessant.
Denen en Zweden zijn ook van die Noord-Europese blaaskaken.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:52 schreef waht het volgende:
[..]
Cijfers van die probleemkindjes zijn nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |