Chaos.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met een iPhone kan je je eigenlijk niet meer vertonen. Dat zie je terug in de biedprijzen.
Ik ook. Dat heet machtsmisbruik.quote:
Eigenlijk wel, maar het is ook wel grappig. En dat bedoel ik niet verkeerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ook. Dat heet machtsmisbruik.
Ik vind het ook grappig.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar het is ook wel grappig. En dat bedoel ik niet verkeerd.
De woordspeling dan. Dat machtsmisbruik verfoei ik. Net zoals op de man spelen.quote:
Het was iets met chaos.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet anders gezien dan zoals ie nu is, maar dat kan aan mij liggen.
Ach, dit grapje is onschuldig.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De woordspeling dan. Dat machtsmisbruik verfoei ik. Net zoals op de man spelen.
Pepsi dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
Voor 1995:
[ afbeelding ]
Vanaf 2013:
[ afbeelding ]
Dat zou GSbrdr nooit doenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet anders gezien dan zoals ie nu is, maar dat kan aan mij liggen.
Was er tussen die jaren dan alleen het woord als logo oid?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef remlof het volgende:
Voor 1995:
[ afbeelding ]
Vanaf 2013:
[ afbeelding ]
Ik ben de vriendelijkheid zelve, maar PT verdenkt nu duke en da's ook onterecht.quote:
Zo ingewikkeld was mijn hint toch ook weer nietquote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve, maar PT verdenkt nu duke en da's ook onterecht.
Verdenken we niet allemaal de bolle?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve, maar PT verdenkt nu duke en da's ook onterecht.
Yep, in navolging van concurrenten als Sony en Samsung. Nu zijn ze daar op teruggekomen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was er tussen die jaren dan alleen het woord als logo oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |