Laat ze onverwachte en onvoorstelbare gebeurtenissen ondergaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
De statistici die deze cijfers tevoorschijn hebben gegoocheld zullen tucht ondergaan.
Een aantal gemeenten zal opgeheven worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat ze onverwachte en onvoorstelbare gebeurtenissen ondergaan.
De overheid trekt zich terug uit Brabant, alles is verloren.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Een aantal gemeenten zal opgeheven worden.
Precies zoals ik me je voorsteldequote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb even een foto voor jullie genomen.
[ afbeelding ]
Vind je dat gek?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:17 schreef Boze_Appel het volgende:
We hebben wel de absoluut laagste opkomst van alle verkiezingen vandaag.
Ah, de PvdA krijgt concurrentie.quote:Rotterdam krijgt een eigen moslimpartij. Begin december wordt de naam en de lijst bekendgemaakt. De partij wil een stem geven aan de plaatselijke moslimgemeenschap.
Dat bevestigt voormalig PvdA-raadslid Mohamed Talbi woensdag.
Ik dacht dat in Rotterdam Zuid de Sharia 9 jaar geleden al was ingevoerd?quote:
Onze tijger staat te juichen!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:22 schreef waht het volgende:
[..]
De overheid trekt zich terug uit Brabant, alles is verloren.
Brabant en Limburg afstoten en er een libertaire heilstaat oprichten lijkt mij ook een prima plan.quote:
Houd die klets boven de rivieren.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Brabant en Limburg afstoten en er een libertaire heilstaat oprichten lijkt mij ook een prima plan.
Wel een hoge muur oprichten om te voorkomen dat ze alsnog hierheen vluchten.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Brabant en Limburg afstoten en er een libertaire heilstaat oprichten lijkt mij ook een prima plan.
Enkel in het zuidelijke deel, daarom staat er zo vaak file.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Rotterdam Zuid de Sharia 9 jaar geleden al was ingevoerd?
Enkel in de richting van Mekka.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel in het zuidelijke deel, daarom staat er zo vaak file.
Daarom zeggen ze altijd 'op de A15 richting Mekka..'.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Enkel in de richting van Mekka.
Goede samenvatting van Europa.quote:
Ik moet het ze nageven; die Griekse exit hebben ze lang stil weten te houden.quote:
Zo zie je maar dat het journaille in de zak van de elite zit.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet het ze nageven; die Griekse exit hebben ze lang stil weten te houden.
Cijfers van die probleemkindjes zijn nog niet bekend.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze Ierland en Griekenland niet meenemen. Die zijn juist interessant.
Denen en Zweden zijn ook van die Noord-Europese blaaskaken.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:52 schreef waht het volgende:
[..]
Cijfers van die probleemkindjes zijn nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |