Mooi dat ik even op een D66-er lijk. Dat hoor ik niet vaak.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Heel je punt slaat nergens op. Je lijkt wel een D66'er iemand die van alles een beetje wil zolang het hem goed uitkomt.
Er zijn meer manieren om sociaal te zijn Betje.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet aardig tegen mensen alleen aan zichzelf denken.
Hahahaha. Een ziekte gekoppeld aan fiat geld.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Een ziekte gekoppeld aan het kapitalisme en de liberale gedachte.
Nee, bij mensen waar die gekke geldkronkel in de weg zit (daar draait het uiteindelijk allemaal om blijkbaar) is geen plaats voor solidariteit. Je merkt het al bij de sportclubs op zaterdagmorgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er zijn meer manieren om sociaal te zijn Betje.
Goedzo Disana. EG bepaalt wel wanneer iemand een uitkering mag en wiens schuld het is. Wie betaalt, bepaalt. Ofzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel dm plezier, EG. Ik houd m'n mond verder.
En vervolgens bepalen dat mensen met een ziekte maar terecht verplicht op een bepaalde manier moeten leven omdat medicijnen geld kost.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goedzo Disana. EG bepaalt wel wanneer iemand een uitkering mag en wiens schuld het is. Wie betaalt, bepaalt. Ofzo.
Geheel terecht, de beste man heeft gestudeerd en dat is zaligmakend.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En vervolgens bepalen dat mensen met een ziekte maar terecht verplicht op een bepaalde manier moeten leven omdat medicijnen geld kost.
Tot uw dienst.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef Tem het volgende:
EG wil niet eens vertellen wat hij vanavond gaat eten. Laat staan dat hij iets over zijn aandoening los zal laten.
Diabeten zijn verplicht een fles JD per dag te consumeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En vervolgens bepalen dat mensen met een ziekte maar terecht verplicht op een bepaalde manier moeten leven omdat medicijnen geld kost.
Keurig plaatje, zou moeten lukken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
Anyone? V&A / [TK] Zwarte iPhone 4, 16Gb, in prima staat
Helaas kan hij met zijn studie alleen terecht bij 1 van de sectoren waar ze het hardste springen om personeel. Het zal je maar gebeuren.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geheel terecht, de beste man heeft gestudeerd en dat is zaligmakend.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef waht het volgende:
[..]
Diabeten zijn verplicht een fles JD per dag te consumeren.
Eten. Goeie. Maar eens wat ga bedenken.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef Tem het volgende:
EG wil niet eens vertellen wat hij vanavond gaat eten. Laat staan dat hij iets over zijn aandoening los zal laten.
Onmenselijk wreed, inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helaas kan hij met zijn studie alleen terecht bij 1 van de sectoren waar ze het hardste springen om personeel. Het zal je maar gebeuren.
Pannekoek!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eten. Goeie. Maar eens wat ga bedenken.
Ik denk dat ik pannekoeken ga maken. Dat heb ik al zo lang niet gegeten. Lekker pannekoeken met spek.
Bod geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef remlof het volgende:
Anyone? V&A / [TK] Zwarte iPhone 4, 16Gb, in prima staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |