Hoe kun je The Lioness maar zozo vinden?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is nou zijn beste plaat? Iedereen zegt altijd lioness maar die vind ik zozo....Ghost Tropic daarentegen
Je kunt het moeilijk niet psychedelisch noemen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef debeterebob het volgende:
Is Tame Impala al psychedelisch trouwens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dit nummer is toch wel het beste van die plaat, hé?The Body Burned Away is ook geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hele album is een grote trip.
Eigenlijk is al zijn werk van een evenhoog niveau. Ik vind Lioness ook zeker niet slecht. Maar velen noemen dat als het absolute topwerk van hem, en ik vind het simpelweg gewoon een gemiddeld Molina albumquote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe kun je The Lioness maar zozo vinden?
Axxess & Ace vind ik ook heel mooi, die is wat onderschat heb ik het idee.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
EVOL, Sister, Dirty, Washing Machine, Murray Street & Sonic Nurse sowiesoquote:Op woensdag 13 november 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete onbekende Sonic Youth albums? (dus geen Daydream Nation of Goo)...
(pre-?)Electronisch:quote:Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, wat is de meest fucked up psychedelische muziek die jullie kennen? Heb daar wel zin in.
Ja, ik had de lange versie van Sunday al geplaatstquote:Op donderdag 14 november 2013 14:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
EVOL, Sister, Dirty, Washing Machine, Murray Street & Sonic Nurse sowieso
Dit is zo'n vergeten klassieker van hun (van Murray Street)
edit: spuit 11, reeks gaat snel
toch niet een die ik een beginnende Sonic Youth ontdekker zou aanradenquote:Op donderdag 14 november 2013 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
is nav de tt en covers ciccone youth niet genoemd? Heerlijk rommelig.
Als het er op aan komt vind ik ze allemaal wel gaaf eigenlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Murray Street en Sonic Nurse vind ik toch behoorlijk tegenvallen in vergelijking met hun jaren 80/90 werk. The Eternal vind ik van hun post-2000 werk verreweg het best.
Hoho.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
(pre-?)Electronisch:
Droney:
Poppy:
uit dezelfde hoek (ook elephant-6):
Rare fusion:
Spacy:
Spacy + Japans:
Folky:
Raga:
stoner:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef Z het volgende:
(de goede PF beoordeling die je wist dat zou komen)
Ah, dan moet je ook eens op zoek naar The Bens EP. Die maakte hij samen met Ben Folds en Ben Lee. Ook erg leuk, vind ik!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoorde deze laatst weer eens bij een quiz toen de quizmaster het vinylsingletje draaide. Was de man een beetje vergeten.
Good oldfashioned indie, ergens tussen Weezer en Wilco dit nummer.
Ik vind Axxess & Ace ook zijn beste. Samen met Josephine.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Axxess & Ace vind ik ook heel mooi, die is wat onderschat heb ik het idee.
Brr ik herinner me haar altijd live dat was geen pretje...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuwe plaat van Josephine Foster heeft wel wat. Ik weet niet of ik 'm nog vaak op ga hebben, maar zeker charmant.
Dit is fijnquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Ken je Asian Women on the Telephone al Kerfty?
Psychedelische extreme krautrock uit japan:
Dat ATP concert was wel vrij ongemakkelijk iddquote:Op donderdag 14 november 2013 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Brr ik herinner me haar altijd live dat was geen pretje...
Boeiend.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
toch niet een die ik een beginnende Sonic Youth ontdekker zou aanraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |