Als ik naturel een 340kg deadlift, 300kg squat, 180 bench kan halen binnen 3 jaar ofzo zit ik redelijk tegen mijn krachtplateau aan.. ga ik misschien wel dark siden .. maar dat is onzekere toekomst praat.. dus we zullen zien. Zou het niet zo zeer voor de massa doen, maar meer voor de kracht .. al is die massa wel een leuke bijkomstigheid hahaquote:Op zondag 17 november 2013 00:32 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Hey dreamer, nooit eraan gedacht om naar de dark side te gaan en echt enorm te worden?
goed fysiek btw ookquote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dave Draper. Hij heeft het dan net niet voor me.
[ afbeelding ]
En lees maar eens wat van hem. Voor je het weet ben je iets aan het lezen wat je totaal niet intereseert. Hoe hij op eiwitten leeft en hoe hij zijn spieren onderhoudt.
/care
als je enige promotie van kracht gerelateerde sporten afhangt van SBS6, tsja, dan kun je niet te veel verwachten ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echt zonde voor de sport. Zo wordt het gedegradeerd tot een tokkie sport.
Je moet wel respect voor hem opbrengen. http://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Draperquote:
gave gast!quote:Op zondag 17 november 2013 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet wel respect voor hem opbrengen. http://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Draper
Hij heeft het nooit echt kunnen winnen, zeker niet van Arnie waar hij een tijdje mee heeft getrained.
He's still going strong though. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 00:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gave gast!
zie nu pas dat dit Dave Draper is .. vond die foto altijd al koel
[ afbeelding ]
sick, wel betere benen dan arnie imoquote:
tijdje terug had kneets een soort sterkste man contest, werd het gehouden bijquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echt zonde voor de sport. Zo wordt het gedegradeerd tot een tokkie sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de paar sterke gasten die we hebben zie ik daar niet heen gaan![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 01:15 schreef seto het volgende:
[..]
tijdje terug had kneets een soort sterkste man contest, werd het gehouden bijlolol wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de paar sterke gasten die we hebben zie ik daar niet heen gaan
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op zondag 17 november 2013 01:15 schreef seto het volgende:
[..]
tijdje terug had kneets een soort sterkste man contest, werd het gehouden bijBarbie is echt zo iemand waar je naar kijkt als je je mojo wil verliezen. Wat een vreselijk lelijke vrouw is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de paar sterke gasten die we hebben zie ik daar niet heen gaan
Je wilt het constant door laten lopen de wedstrijd, en lifters hebben genoeg rust nodig tussen hun pogingen in, dus op deze manier kan je de wedstrijd constant bezig laten zijn... zonder dat er momenten zijn waarbij er niet wordt gelift.quote:Op zondag 17 november 2013 01:23 schreef seto het volgende:
[..]
verschillende gewichten/klasses? door elkaar heen
walgelijk sick jaquote:Op zondag 17 november 2013 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
925 lbs squat is ook wel echt fucking sick hoor.
ik gebruik het meer als indicator van hoeveel werk ik heb verzet. Kijken of ik dat ding iedere keer hoger kan krijgen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het gaat ergens mis met die berekeningen. Met een bench press van 5 x 100 zou mijn 1RM 113 zijn volgens ExRx. Maar ik druk een 1RM van 120.
Als ik 5 reps van 140 doe op de DL, zou mijn 1RM zou dan 158 moeten zijn. Ik trok net aan 150 1RM toen ik 5 x 140 deed. Dus een verschil van 8 kilo. 7 - 8 kilo vind ik wel een behoorlijke afwijking.
Ik gebruik het dan ook maar zelden, die max berekeningen. Het geeft een aardige indicatie, maar er spelen zoveel andere omstandigheden een rol. Hoewel het wel leuk is om naar te kijken.
brandon lilly en daniel green moeten dit weekend in Australie een meet doen, iets gehoord van grote PL meet in australie?quote:Op zondag 17 november 2013 01:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik gebruik het meer als indicator van hoeveel werk ik heb verzet. Kijken of ik dat ding iedere keer hoger kan krijgen.
en waar is Star_Gazer gevestigd?quote:
Hij woont in Sydney, ik woon in Brisbane. Allemaal ver van Melbourne helaas.quote:Op zondag 17 november 2013 02:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en waar is Star_Gazer gevestigd?
Ach zoquote:Op zondag 17 november 2013 02:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hij woont in Sydney, ik woon in Brisbane. Allemaal ver van Melbourne helaas.
Zonder make up ziet ze er beter uit.quote:Op zondag 17 november 2013 01:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Barbie is echt zo iemand waar je naar kijkt als je je mojo wil verliezen. Wat een vreselijk lelijke vrouw is dat.
Mnee,dat wordt nooit meer wat hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 02:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zonder make up ziet ze er beter uit.
Gewoon beetje wenkie laten groeien, laten verven in een natuurlijke tint wat bij haar huidskleur past. Die dode albino fret van der kop af en een normaal kapsel aan laten meten. Minder zoute shit eten zodat der kop niet zo opgeblazen is. Minder tannen en meer naar de sportschool.quote:Op zondag 17 november 2013 02:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnee,dat wordt nooit meer wat hoor.
Alleen jammer dat die down is.quote:Op zondag 17 november 2013 01:52 schreef dreamerbulk het volgende:
zaterdagavond leven
Powerlift stream, windows 8.1 installeren op mijn surface, pizzas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |