Ze maken dan ook geen Haggisquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
De basis is al fout voor Haggis, wordt net als Sheperd's Pie gemaakt van Schaap....
Steek 'm d'r maar in hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
Soort gevulde vagina. Ik dig het wel.
Meer een baarmoederquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
Soort gevulde vagina. Ik dig het wel.
Maar wel een beetje omslachtig waar ze alle producten vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel goed dat alles van het varken gebruikt wordt. Dan is dat beestje niet voor niks gestorven.
Dikke arm welquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Nou ziet er lekker uit hoor. net een afgehakte arm.
Het is de Maltese versiequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
De basis is al fout voor Haggis, wordt net als Sheperd's Pie gemaakt van Schaap....
Jij hebt nog die mental image van alors in je hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat kon ik niet waarderen
De eerste keer.
Dat de maag van een ander dier is bedoel je?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel een beetje omslachtig waar ze alle producten vandaan halen.
Nu kan ik minstens een kwartier niet fappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt nog die mental image van alors in je hoofd.
Met plezier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stoer praten, eerst zien dat je zoiets opvreet dan pas geloven
Debielquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stoer praten, eerst zien dat je zoiets opvreet dan pas geloven
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou dit nou gezond zijn al deze ranzigheid
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou dit nou gezond zijn al deze ranzigheid
Ik kop hem niet in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
En nu een uur uit je bek stinken naar oud bloed
dartsquote:
Wijn interesseert me niet zoveel, de 'prachtige landschappen' waar tvgids.nl over spreekt welquote:
Hij vertelt het wel heel leuk. Voornaamste reden ook dat ik het kijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wijn interesseert me niet zoveel, de 'prachtige landschappen' waar tvgids.nl over spreekt wel
Maar ik ga toch voor verslaafd denk ik
Aan de schijt zullen ze vanavond wel zijn ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:18 schreef Arcee het volgende:
Giro 555, niemand geeft een neuk wie er in dat huis gaat en die Kranenborg met z'n rotzooi.
Godverdomme wat een schijtuitzending.
2 weken geleden was echt een topshow,vorige week heb ik het niet gezien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verslaafd lijkt mij niet leuk
Stoere boy gespotquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:18 schreef Arcee het volgende:
Giro 555, niemand geeft een neuk wie er in dat huis gaat en die Kranenborg met z'n rotzooi.
Godverdomme wat een schijtuitzending.
Sucker punch op VOO.quote:
Mooie beelden, best aardig programma nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vertelt het wel heel leuk. Voornaamste reden ook dat ik het kijk.
Ja erg leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooie beelden, best aardig programma nog
Ik ben hier bijna elke dagquote:Op woensdag 13 november 2013 04:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hey, jij ook hier?
Is gewoon vlees en bloed, dus prima te eten. Nog nooit bloedworst op?
Ken je beuling ?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben hier bijna elke dag
Ik eet geen vlees, bloedworst nooit op nee. Klinkt heel vies.
Wauke, maar dat lijkt mij geen type voor balkenbrij.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nu weer Saartje? Het was toch Wouke?
Meer voor thee zeker? Maar daar houd ik niet van hoor. Nou, dan doe maar Saartje.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Wauke, maar dat lijkt mij geen type voor balkenbrij.
Het gaat om de smaakquote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef Specularium het volgende:
Ding zag er uit alsof het door een nijlpaard was uitgescheten.
En daar dan heel veel geld voor betalen,.
Ik klikte op de afbeelding en er gebeurde weinig.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef Specularium het volgende:
Deze zou eventueel nog groter kunnen op de site voor het effect.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november zal onze uitzending in het teken staan van de Filipijnen en we nodigen je uit, we dagen je uit: meld je aan voor de DWDD-Bingo! Help de slachtoffers van Haiyan en koop voor 100 euro een plek in de studio en maak kans op een halve minuut DWDD zendtijd.
Ze zoeken een nieuwe Instagram Stagiairtwitter:dwdd twitterde op woensdag 13-11-2013 om 14:52:47Wil jij meehelpen de TV Draait Door te maken? Kom dan stage lopen op de #DWDD beeldredactie! http://t.co/EE9RPEOsHN #stages @Mediastages reageer retweet
Zou mooi zijn als een supermarktketen al die kaartjes opkoopt. Half uur reclame voor maar een paar duizend euroquote:
Gelieve iemand met blond haar, leuke lach en dikke jetsers.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:07 schreef Rickario het volgende:
Ze zoeken een nieuwe Instagram Stagiairtwitter:dwdd twitterde op woensdag 13-11-2013 om 14:52:47Wil jij meehelpen de TV Draait Door te maken? Kom dan stage lopen op de #DWDD beeldredactie! http://t.co/EE9RPEOsHN #stages @Mediastages reageer retweet
Heb me aangemeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:43 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Gelieve iemand met blond haar, leuke lach en dikke jetsers.
Met vriendelijke groet,
Matthijs van N.
Zullen wij anders samen iets doen?quote:
Ik hoef geen pics.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zullen wij anders samen iets doen?
Ik kan nu niet eens dwdd kijken omdat ik nog op mijn stage zit. Sinds 7.30 vanochtend.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Stage bij dwdd klinkt beter dan mijn huidige stage.
Dat is slavernijquote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan nu niet eens dwdd kijken omdat ik nog op mijn stage zit. Sinds 7.30 vanochtend.
En wel die 275 euro stagevergoeding?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan nu niet eens dwdd kijken omdat ik nog op mijn stage zit. Sinds 7.30 vanochtend.
Stinkende kinderen, sodemieter op!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef Specularium het volgende:
Deze zou eventueel nog groter kunnen op de site voor het effect.
[ afbeelding ]
Micha Wertheimquote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef OverRated het volgende:
Waar is die mocro imitatie uitgebreider te zien? Hoe heet die gast?
Micha Wertheimquote:Op woensdag 13 november 2013 19:31 schreef OverRated het volgende:
Waar is die mocro imitatie uitgebreider te zien? Hoe heet die gast?
Niemand wil Sjek in haar doos.quote:
Geen idee, leuk is die wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Was dat niet al een hele oude reclame?
Prioriteitenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Ze hebben geen probleem met een paling in de flamoes te duwen,maar een hamburger eten gaat te ver
Nu moeten we zeker allemaal naar jouw fobo gaan kijken.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al mijn werken zijn gelukkig veel meer waard dan 127 miljoen.
Vooral die in mijn FoBo
Nou nee, iedereen heeft de schitterende GGMM Uh oké reeks in zijn geheugen gegrift.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moeten we zeker allemaal naar jouw fobo gaan kijken.
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken zal ik toch even een sfeerimpressie geven.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee, iedereen heeft de schitterende GGMM Uh oké reeks in zijn geheugen gegrift.
Kunst met de airbrush van Paint, wat een visionairquote:Op woensdag 13 november 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nee, iedereen heeft de schitterende GGMM Uh oké reeks in zijn geheugen gegrift.
Die hangt wel in mijn gallerij ja, maar dat is gemaakt door de grootmeester Littlerabbit.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken zal ik toch even een sfeerimpressie geven.
[ afbeelding ]
uh, okquote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor de mensen die te lui zijn om te klikken zal ik toch even een sfeerimpressie geven.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de mogelijkheden van Paint uitgebreid benut.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Kunst met de airbrush van Paint, wat een visionair
En waarom zou kunst in minecraft niet echt zijn?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:40 schreef waxmask het volgende:
Ik heb net in de docu van Minecraft meer kunst gezien dan wat er de laatste jaren in het echt gemaakt is in de wereld...
Volgens mij verveelt dit item jou een beetjequote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Als je de N en de S uit kunst haalt, krijg je kut. [ afbeelding ]
En als je de kut uit kunst haalt krijg je de NSquote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Als je de N en de S uit kunst haalt, krijg je kut. [ afbeelding ]
Omdat het schijnbaar erkend moet worden door elite kutten zoals op TV voor het wat waard is of in musea komt te hangen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En waarom zou kunst in minecraft niet echt zijn?
Ik heb mooiere dingen op DiviantArt gezien dan dat dat persoon heeft gekocht voor 93m euroquote:Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat het schijnbaar erkend moet worden door elite kutten zoals op TV voor het wat waard is of in musea komt te hangen.
Kunst is alleen kunst als er geen ander doel is.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Omdat het schijnbaar erkend moet worden door elite kutten zoals op TV voor het wat waard is of in musea komt te hangen.
Absoluut!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb mooiere dingen op DiviantArt gezien dan dat dat persoon heeft gekocht voor 93m euro
twitter:MartijnKonings twitterde op woensdag 13-11-2013 om 19:41:20Ik weet niet precies wie die tafeldame is, maar volgens mij is het best een aardige gozer. #dwdd reageer retweet
xDquote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MartijnKonings twitterde op woensdag 13-11-2013 om 19:41:20Ik weet niet precies wie die tafeldame is, maar volgens mij is het best een aardige gozer. #dwdd reageer retweet
HAHAHA!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:
Nou het levert ook geld op he.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef waxmask het volgende:
Van mij mag al die kunst de brandstapel op en de kunstgekkies de bak in voor oplichting...
Er bestaan geen winstgevende musea in dit land...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou het levert ook geld op he.
Belasting bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen we ons wat betreft slechte grappen (en die van mij) beperken tot het topic en ons niet bezighouden met externe media zoals twitter.
twitter:
Jij hoorde het ook?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al staat haar vrouw er naast te huilen inderdaad
Een legertje van paarsgepunte lansen, kijk dus maar uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef luxerobots het volgende:
Opgericht door Fok, ze zei het. Ik weet niet of de fokridders met pudingbuks als wapens echt effectief zouden zijn tegen de nieuwe bezetters.
Hij ook, dus dat schept een band.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze is een geloofsgekkie met een trauma, zo hebben we vernomen via Zomergasten.....
Ja de verzetstrijders hebben de oorlog gewonnen met hun krantjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef BlueMage het volgende:
Waar gaat dit over? Is dit 'n clubje zolderkamerautisten vs De Russen?
Dan hebben we in ieder geval iets gemeen.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze is een geloofsgekkie met een trauma, zo hebben we vernomen via Zomergasten.....
Hij ziet er ziek uit iig.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef BlueMage het volgende:
Waarom zit ie in 'n rolstoel? Mislukt experiment?
In een communistische heilstaat wordt je vooruit geduwd...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:51 schreef BlueMage het volgende:
Waarom zit ie in 'n rolstoel? Mislukt experiment?
Dat is met kruiwagensquote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
In een communistische heilstaat wordt je vooruit geduwd...
Bernhard schavuit van Oranjequote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Prins bernhard de schavuit van oranje
Alleen is haar wereldbeeld een beetje verwrongen, ik zou niet les willen hebben van haar.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:52 schreef BlueMage het volgende:
Ze geeft les over oorlog, spionnen, terroristen, dit dat. Lijkt me een leuk vak hoor.
nouja leidenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bernhard schavuit van Oranje
het verzet leiden ja dat kan je
Ik ken dat hele mens niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alleen is haar wereldbeeld een beetje verwrongen, ik zou niet les willen hebben van haar.
Hetzelfde wat ik zie in Mirjam Sterk en Sabine Uitslag.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat zien jullie in deze dooie frigide greppelheks?
Die wat rechts achter die kerel zit ziet er beter uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik zie in Mirjam Sterk en Sabine Uitslag.
Rutte zou trots zijn op dit fantastische leiderschap.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja leidenhij zei aan het einde hey allemaal even bij elkaar komen... ik heb dit geroggeld okay
Kan ze ook goed zingen?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik zie in Mirjam Sterk en Sabine Uitslag.
RARA hadden we ook nog.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
In duitsland hadden ze nog de raf en hier hadden we gekke henkie in een schuurtje
...---...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef BlueMage het volgende:
Volgens mij duurt het leren van Morse niet zo lang.
Ja maar tegenwoordig moet je alles relateren aan de sociale hippe media natuurlijk. En dat morse he..? Dat ging niet eens naar de beurs. Twitter wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Mathijs, wij eenvoudige schoenenlappers weten echt wel wat morse is hoor. Pipo.
Ligt eraan er is een langzame vorm die leer je in een jaar in dienst, er is ook een snelle die leer je bijna niet...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:56 schreef BlueMage het volgende:
Volgens mij duurt het leren van Morse niet zo lang.
Wij hadden Cobra mafketels....waar het verval van wat kunst moest zijn begon....met als einde een opblaaspoedel van koper....quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
In duitsland hadden ze nog de raf en hier hadden we gekke henkie in een schuurtje
Niet gezien, ik ga even zoeken, hoe heet die troela?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft ook een avond zomergasten gedaan...
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wij hadden Cobra mafketels....waar het verval van wat kunst moest zijn begon....met als einde een opblaaspoedel van koper....
Beatrice de Graaf...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet gezien, ik ga even zoeken, hoe heet die troela?
Ja leuk programma alhoewel ik vaak toch iets anders kijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |