Ze maken dan ook geen Haggisquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
De basis is al fout voor Haggis, wordt net als Sheperd's Pie gemaakt van Schaap....
Steek 'm d'r maar in hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
Soort gevulde vagina. Ik dig het wel.
Meer een baarmoederquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
Soort gevulde vagina. Ik dig het wel.
Maar wel een beetje omslachtig waar ze alle producten vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel goed dat alles van het varken gebruikt wordt. Dan is dat beestje niet voor niks gestorven.
Dikke arm welquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Nou ziet er lekker uit hoor. net een afgehakte arm.
Het is de Maltese versiequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
De basis is al fout voor Haggis, wordt net als Sheperd's Pie gemaakt van Schaap....
Jij hebt nog die mental image van alors in je hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat kon ik niet waarderen
De eerste keer.
Dat de maag van een ander dier is bedoel je?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel een beetje omslachtig waar ze alle producten vandaan halen.
Nu kan ik minstens een kwartier niet fappen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt nog die mental image van alors in je hoofd.
Met plezier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stoer praten, eerst zien dat je zoiets opvreet dan pas geloven
Debielquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stoer praten, eerst zien dat je zoiets opvreet dan pas geloven
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou dit nou gezond zijn al deze ranzigheid
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou dit nou gezond zijn al deze ranzigheid
Ik kop hem niet in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
En nu een uur uit je bek stinken naar oud bloed
dartsquote:
Wijn interesseert me niet zoveel, de 'prachtige landschappen' waar tvgids.nl over spreekt welquote:
Hij vertelt het wel heel leuk. Voornaamste reden ook dat ik het kijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wijn interesseert me niet zoveel, de 'prachtige landschappen' waar tvgids.nl over spreekt wel
Maar ik ga toch voor verslaafd denk ik
Aan de schijt zullen ze vanavond wel zijn ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:18 schreef Arcee het volgende:
Giro 555, niemand geeft een neuk wie er in dat huis gaat en die Kranenborg met z'n rotzooi.
Godverdomme wat een schijtuitzending.
2 weken geleden was echt een topshow,vorige week heb ik het niet gezien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verslaafd lijkt mij niet leuk
Stoere boy gespotquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:18 schreef Arcee het volgende:
Giro 555, niemand geeft een neuk wie er in dat huis gaat en die Kranenborg met z'n rotzooi.
Godverdomme wat een schijtuitzending.
Sucker punch op VOO.quote:
Mooie beelden, best aardig programma nogquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vertelt het wel heel leuk. Voornaamste reden ook dat ik het kijk.
Ja erg leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mooie beelden, best aardig programma nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |