quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sardu op 12-11-2013 23:16:50 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dat ga ik binnenkort ook zeker veranderenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen wel behoorlijk kut qua salaris als je dan de loonheffingskorting bij een van de 2 niet laat gelden, dan voel je je behoorlijk nutteloos voor dat pietluttige salarisje dan. Zeer demotiverend
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil een Miley gif met wrecking ball maar al die gifjes zijn te groot voor mypictr.
Zou je willen helpen maar ben al blij dat ik mijn eigen pic kan uploaden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil een Miley gif met wrecking ball maar al die gifjes zijn te groot voor mypictr.
Ja first world problems.quote:
First world problemsquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou je willen helpen maar ben al blij dat ik mijn eigen pic kan uploaden.
minus.comquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef Flippiee het volgende:
Geef ik niet want Mileyquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
vas weet zo'n site waarmee je gifjes kan bewerken enz
Dat bewerken naar 60x60 is mij al gelukt maar nu is het te groot voor fokquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
vas weet zo'n site waarmee je gifjes kan bewerken enz
Gave sitequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
je bent gewoon een mietje fl ik kan het ook
mb sturgglesquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bewerken naar 60x60 is mij al gelukt maar nu is het te groot voor fok
[..]
Gave sitemaar kan nog niet vinden hoe ik het bestand qua bytes kleiner maak of bites whatevur
Ik kan toch nee zeggen tegen iedereen, je kent me toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu moet je wel. Hoe kun je nou nee zeggen tegen flips
Niet tegen mij swsquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan toch nee zeggen tegen iedereen, je kent me toch?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan toch nee zeggen tegen iedereen, je kent me toch?
minus.com ondersteunt tot 10mb geloof ik, dus dan hoef je het niet kleiner te makenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bewerken naar 60x60 is mij al gelukt maar nu is het te groot voor fok
[..]
Gave sitemaar kan nog niet vinden hoe ik het bestand qua bytes kleiner maak of bites whatevur
Niet voor die site maar voor FOK!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
minus.com ondersteunt tot 10mb geloof ik, dus dan hoef je het niet kleiner te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet voor die site maar voor FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
hoe noem je FL?lachuh man xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry manquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd toch als het over mij gaat.
Jan, Pier, Tjores en Corneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
OhGeeft niet, het is al geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krul zou ze allemaal doen en zonder van het bed af te komen, ze drijft zo van de één onder de ander.quote:
Die was iedere keer te groot voor FOK! en ik kan bestanden niet resizen qua bites of bytes of whateveryrquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom dan niet het stukje dat ze op die bal zit?
jammer johquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die was iedere keer te groot voor FOK! en ik kan bestanden niet resizen qua bites of bytes of whateveryr
\quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry dat ik je wrecking ball noemde
wee nie of compliment of niet.quote:
we whappenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
\
[..]
wee nie of compliment of niet.
Nu van FOK! kusje
junkie :squote:Op dinsdag 12 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo maar lekker dampen in de coffeeshop
Junkquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kon het niet laten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kon het niet laten.![]()
Vanavond boeien geen hersencellen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na je beloftes van vanmiddag wil ik dat wel geloven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanavond boeien geen hersencellen nu
[..]
Kon het niet laten.![]()
Goedenavond allemaal![]()
[..]
Kon het niet laten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ontloopt je verplichting de hele dag al.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Sexy free and single
And ready to bingo!!!
Ben je seniel aan het worden ofzo? Wie gaat voor de lol bingo spelen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Sexy free and single
And ready to bingo!!!
Welke verlichtingquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij ontloopt je verplichting de hele dag al.
Morgen rode brievenbus.![]()
Ja weenie komt uit een koreaans liedjequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben je seniel aan het worden ofzo? Wie gaat voor de lol bingo spelen?
PSY?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja weenie komt uit een koreaans liedje
Verlichten kan ik je ook wel, hoewel verzwaren de leukere optie is.quote:
Nee dat vind je alleen maar opwindend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verlichten kan ik je ook wel, hoewel verzwaren de leukere optie is.![]()
We gingen vechten.
Ik vind alles aan je opwindend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dat vind je alleen maar opwindend.
Dat weet jij heul nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind alles aan je opwindend.![]()
Je puntige kin
De manier waarop je mij quote
Je aandacht
De manier waarop je haar valt als je lacht
Hoe je voluptueuze heupjes wiegen in de wind
Etc..etc..
Hier ook.quote:
Handig tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Denk dat ze het overal mee eens is.
Ik heb geen ervaring met vrouwen die het niet met me eens zijn.quote:
Ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vrouwen die het niet met me eens zijn.
Dat zeg je hier. Je geeft me op elke andere manier wel gelijk. En wanneer ik tegenover je zit dan maak je helemaal geen kans.quote:
Dat denk jequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zeg je hier. Je geeft me op elke andere manier wel gelijk. En wanneer ik tegenover je zit dan maak je helemaal geen kans.
I'd like to see you try.quote:
Leg dat eens uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
I'd like to see you try.![]()
![]()
Zelfs mijn werkgeefster kan me niks weigeren.
Ze is het, net als jou, altijd met me eens.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze is het, net als jou, altijd met me eens.
Ik ga binnenkort eens een tripje naar dat gat van je plannen en kijken of je daad bij woord kan voegen.quote:
Je kan me nergens toe dwingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een tripje naar dat gat van je plannen en kijken of je daad bij woord kan voegen.
Er staat ook nergens dat het mijn bedoeling is om je ergens toe te dwingen.quote:
quote:
Good busy, ik was al stoned en ben in plaats van douchen of film kijken op fok blijven hangen.quote:
leuke zijn leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nja soms zijn ytp's heel saai hoor
dat is geen leuk programmaquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Trollscience het volgende:
vriend van mn zus kwam toevallig langs, hij had geoogst en heeft me een paar prettige topjes meegegeven.. voor niks
[ afbeelding ]
politie gebeldquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Trollscience het volgende:
vriend van mn zus kwam toevallig langs, hij had geoogst en heeft me een paar prettige topjes meegegeven.. voor niks
[ afbeelding ]
Was het fijn in de stad?quote:
Must...resist....urge...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor FasjeBen knetterstoned.
[ afbeelding ]
Kan ik je nu makkelijk bespelen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor FasjeBen knetterstoned.
[ afbeelding ]
Je bent net als andere mannen he, alleen maar uit op seks. Bahquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik je nu makkelijk bespelen?
Knuffelseks met knuffelrock deel 13 op de achtergrond.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent net als andere mannen he, alleen maar uit op seks. Bah
Riem, knoop en rits open. Kom naar de douchecabine, Vasje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die moet je haast graties hebben gekregen. deel 13 ligt hier ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knuffelseks met knuffelrock deel 13 op de achtergrond.
Bah, weer te zoetsappig hoor dit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knuffelseks met knuffelrock deel 13 op de achtergrond.
Lekker pissenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Riem, knoop en rits open. Kom naar de douchecabine, Vasje.
Zeiken alsof het een lieve lust is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bah, weer te zoetsappig hoor dit.
[..]
Lekker pissen
Hetzelfde kan je zeggen van vrouwen. Bahquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welcome to my underground lair!!quote:
No worries babe! Jij blijft mijn plastuitje voor aaaaltijd.quote:
Jammer had wel girl on girl action willen zienquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:33 schreef Channie83 het volgende:
neee dat is echt niet nodig hoor....ik doe nooit moeilijk tegen andere dames
Jij gaat niet verder dan zoenen dus niet jelly zijnquote:
Hmmmmmquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Jammer had wel girl on girl action willen zien
[..]
Jij gaat niet verder dan zoenen dus niet jelly zijn
Valt me tegen, had jou en Vas wel willen zien bekkenstoten op ritmische muziek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:33 schreef Channie83 het volgende:
neee dat is echt niet nodig hoor....ik doe nooit moeilijk tegen andere dames
Nja, ze wil wel, maar ze nekt dan de halve straat onder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij gaat niet verder dan zoenen dus niet jelly zijn
Hahaha kom vechten joh......quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Valt me tegen, had jou en Vas wel willen zien bekkenstoten op ritmische muziek.
Ey sahbiquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja, ze wil wel, maar ze nekt dan de halve straat onder.
Daar zit ik niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja, ze wil wel, maar ze nekt dan de halve straat onder.
Thefuck, ik wil niet vechten gek kind.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha kom vechten joh......
Ben niet zo haatdragend.......
Jij wil de matras verdrinken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck, ik wil niet vechten gek kind.![]()
Jij en Vas, on the double!
Als kind droomde ik er al van om met een matras als vlot naar de andere kant van het land te varen.quote:
Doe dan ook niet zo stoer johquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thefuck, ik wil niet vechten gek kind.![]()
Jij en Vas, on the double!
Hoeveel matrassen heb je vandaag gebruikt? Dromen zijn er om ze uit te laten komenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als kind droomde ik er al van om met een matras als vlot naar de andere kant van het land te varen.![]()
2 totaal. 1 vol met een slijtplek en 1 halfleeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoeveel matrassen heb je vandaag gebruikt? Dromen zijn er om ze uit te laten komen
Doe eens een wilde gok en slinger een paar hersenscheten de ether in.quote:
Of halfvolquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
2 totaal. 1 vol met een slijtplek en 1 halfleeg.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
yes date zijn facebook gevonden, stalker time
as if you don't do thatquote:
Ik, tot op heden ben ik nog geen oudere tegengekomen.quote:
oeh :$quote:
ik natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
lekker bijdehand....![]()
wat is oudste hier
De zin is vreemd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik, tot op heden ben ik nog geen oudere tegengekomen.
Nee, ik ontvoer degene gelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
as if you don't do thatHij is joods
Net klaar met havo of vwo
2 gemeenschappelijke vrienden
fucking veel vage foto's
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ik ontvoer degene gelijkJoods betekent dat zijn familie of hij geld heeft wat jou bij deze een gold digger maakt
Andere topic?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Channie83 het volgende:
Ga nog 1tje draaien......Volgens mij heb ik in dat andere topic een waarschuwing gehad....hahaha
STUquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Wejo, 15 delen niet gepost hier.
Net een hasjpitje gehaald na werk, nu mag ik weer posten.
Hee jij bent nieuw wat leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Channie83 het volgende:
Ga nog 1tje draaien......Volgens mij heb ik in dat andere topic een waarschuwing gehad....hahaha
shitquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ik ontvoer degene gelijkJoods betekent dat zijn familie of hij geld heeft wat jou bij deze een gold digger maakt
Harde baas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Hier mag je zoveel posten als je wiltquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Channie83 het volgende:
Yessss ik ben nieuw hier....nou ik ga nu een tjoepie draaien....ik zal wel delenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hee jij bent nieuw wat leuk.
Hier mag je zo veel over wiet posten als je maar wilt.
Pics van je draaikunsten zijn welkomquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Yessss ik ben nieuw hier....nou ik ga nu een tjoepie draaien....ik zal wel delen
Welcome backquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Joaa beetje veel werken enzo ipv studeren, voelt veel beter en ik maak ook nog eens dikke cash. Jij nog wat te melden?quote:
Wdj voor werk?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Joaa beetje veel werken enzo ipv studeren, voelt veel beter en ik maak ook nog eens dikke cash. Jij nog wat te melden?
Nicequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Joaa beetje veel werken enzo ipv studeren, voelt veel beter en ik maak ook nog eens dikke cash. Jij nog wat te melden?
je date natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wacht welke boi hebben we het nu over
[..]![]()
Ik weet niks over het jodendom, dit wordt wat
Ik heb vorige week date gehad met een jongen, dat was gewoon tof en date 2 is in de planning. Morgen date met andere jongen die ik dit weekend heb leren kennenquote:
Ik wist het wel, je date die vier die sardu telkens erbij haaltquote:Op woensdag 13 november 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wacht welke boi hebben we het nu over
Neither do I, you're gonna need all the luckquote:[..]![]()
Ik weet niks over het jodendom, dit wordt wat
Die eerste wordt dus niks?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week date gehad met een jongen, dat was gewoon tof en date 2 is in de planning. Morgen date met andere jongen die ik dit weekend heb leren kennen
Wow, je werkt er nog wel een paar af zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week date gehad met een jongen, dat was gewoon tof en date 2 is in de planning. Morgen date met andere jongen die ik dit weekend heb leren kennen
Lijkt erop dat ze een back-up plan heeftquote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow, je werkt er nog wel een paar af zo.
2quote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je date die vier die sardu telkens erbij haalt
[..]
Neither do I, you're gonna need all the luck
dat weet ik echt niet na 1 datequote:
gewoon toevallig 2 leuke jongens in een korte periode tegengekomen, is ook wel leuk na een lange tijd nietsquote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow, je werkt er nog wel een paar af zo.
Verstandig van die krullebol.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze een back-up plan heeftShe stole the tactic from the guys
Als er echt een klik is dan ga je niet een week later met een ander datenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat weet ik echt niet na 1 date
Ik vind niet dat jij er zo op mag oordelenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als er echt een klik is dan ga je niet een week later met een ander daten
Of ben ik nou gek?
Ik heb wel meer dan een klik nodig om exclusief te worden met iemand hoor, maar wie ben ikquote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?
Play the field a little bit.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?
Is slim hoor. Doe ik ook weetje daarna wie je leuker vindt.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?
Dat zeggen gold diggers altijdquote:
Ze moet ergens geld vandaan halenquote:
ze zijn 16 en 18 als ik wou golddiggen zou ik wel iemand van 30 gaan daten ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeggen gold diggers altijdMisschien kan die andere kerel jou helpen, vraag hem of hij iets afweet van het jodendom.
[..]
Ze moet ergens geld vandaan halen
Waarom praat je...met 3 punten...tussen...elke...zin...quote:Op woensdag 13 november 2013 00:07 schreef Channie83 het volgende:
Zooooo Tjoepie is klaar...fotos volgen...ff uploaden
You called?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze zijn 16 en 18 als ik wou golddiggen zou ik wel iemand van 30 gaan daten ofzo
Zo dom ben jij niet, jij zoekt een sugar daddy van ongeveer jou leeftijd. Die kan je makkelijk om je vinger wikkelen. Of hij jou om zijn vingerquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon omdat... dat... kan je weet... tochquote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom praat je...met 3 punten...tussen...elke...zin...
Sowieso dat die van 18 beter is want ouder dus beterquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou ik vind het maar raar staanquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon omdat... dat... kan je weet... toch
wat denk jij wel niet van mijquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo dom ben jij niet, jij zoekt een sugar daddy van ongeveer jou leeftijd. Die kan je makkelijk om je vinger wikkelen. Of hij jou om zijn vinger![]()
age is just a numberquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
Sowieso dat die van 18 beter is want ouder dus beter
Oi... Dat voelde zo hard als een trap in m'n ballen dat zelfs mijn onderbuik nu nog pijn doet.quote:
kut voor je manquote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi... Dat voelde zo hard als een trap in m'n ballen dat zelfs mijn onderbuik nu nog pijn doet.
daar koop ik niks vanquote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien is ie wel rijk aan ervaring of wiet, weet jij niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Channie83 het volgende:
waarom ik dat doe?? ik denk daar niet over na...met puntjes......typen.........
Krul moet iemand hebben die een walk-in closet voor haar koopt en daarna de kast vult met kleding en schoenenquote:
dank je! ja lekker groen.....vitamientjesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je hebt talent zo te zien, en ook nog eens lekker groen.
FOK!logo om het af te maken
Rook ze [ afbeelding ]
oh god go onquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krul moet iemand hebben die een walk-in closet voor haar koopt en daarna de kast vult met kleding en schoenen
Ik vind je verder wel tof hoor maar al die puntjes steedsquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef Channie83 het volgende:
[..]
dank je! ja lekker groen.....vitamientjes
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wat denk jij wel niet van mij
[..]
age is just a number
Je beantwoord mijn vraagquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Channie83 het volgende:
waarom ik dat doe?? ik denk daar niet over na...met puntjes......typen.........
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Channie83 je typt als een huisvrouw op het viva forum
Ditquote:Op woensdag 13 november 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je verder wel tof hoor maar al die puntjes steeds
haters kunnen verlatenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:16 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Je beantwoord mijn vraag
Je bent een gold digger ondanks jouw harde ontkenning
krullebol kiertquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Aaaaahquote:Op woensdag 13 november 2013 00:17 schreef Rozzje het volgende:
Ik kan niet draaien men.
Ik voel me wel echt een amateur.
Maar ik blow niet zo vaak meer.
ik weet ook echt niet waarom ik dat doe! misschien typt dat wat lekkerderderquote:Op woensdag 13 november 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je verder wel tof hoor maar al die puntjes steeds
Oh snapquote:Op woensdag 13 november 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Kan het me niet voorstellen, net als breezertaal. Het is alleen maar meer moeite toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:17 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik weet ook echt niet waarom ik dat doe! misschien typt dat wat lekkerderder
kan me voorstellen dat het een soort tik is...quote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, net als breezertaal. Het is alleen maar meer moeite toch?
Ik moet nog beginnen.quote:
Trusten kleuterjufquote:
Zij lijkt mij wel zo een typequote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zat ze hiervoor ook op het Viva forum
neuh niet echt moeite ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, net als breezertaal. Het is alleen maar meer moeite toch?
Ik typ ook wel eens met twee puntjes maar niet elke zinquote:Op woensdag 13 november 2013 00:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat het een soort tik is...
Ono jongenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
hallo jongens.....alles goed hier
ik bouw er zo
nog eentje
neen de Tinaquote:Op woensdag 13 november 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem zat ze hiervoor ook op het Viva forum
En weer de hele bank onder de tabak liggen.quote:
Onoquote:Op woensdag 13 november 2013 00:20 schreef Onorgineel het volgende:
hallo jongens.....alles goed hier
ik bouw er zo
nog eentje
Thank me later.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:21 schreef Viro het volgende:
Het wordt steeds gezelliger hiero en dat op een dinsdag avond
Met geile noortje op de achterkant.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
een meiden blad........de jongere versie van de Viva
Stoners is gewoon gezelligquote:Op woensdag 13 november 2013 00:21 schreef Viro het volgende:
Het wordt steeds gezelliger hiero en dat op een dinsdag avond
hahaha ga stuk hier!! jaaaaa Noortje....en dan al die probleem verhaaltjes....quote:Op woensdag 13 november 2013 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met geile noortje op de achterkant.
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
een meiden blad........de jongere versie van de Viva
Dafuq sarduquote:Op woensdag 13 november 2013 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met geile noortje op de achterkant.
Helemaal mee eensquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vroeger lid van de Tina14 jaar terug ofzo
Maarre kom je uit 1983? (gezien je username)quote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ga stuk hier!! jaaaaa Noortje....en dan al die probleem verhaaltjes....
Wij hadden vroeger een leesmap en ik las alles wat in stripversie erbij zat.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik was vroeger lid van de Tina14 jaar terug ofzo
Fucking geile redhead met sproeten joh!!quote:
Jep jepquote:Op woensdag 13 november 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maarre kom je uit 1983? (gezien je username)
quote:
Het komt wel goedquote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
* Sardu gaat huilen in een hoekje.
Jong en stoned van geest Meidquote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je typt als iemand van 12?![]()
![]()
Oh kunnen we elkaar de hand schudden. Ben ook jong van geest en stonedquote:
Waarom dat dan? Jankebalquote:Op woensdag 13 november 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
* Sardu gaat huilen in een hoekje.
Beetje grote mond wel in mijn lair...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |