\quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry dat ik je wrecking ball noemde
wee nie of compliment of niet.quote:
we whappenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
\
[..]
wee nie of compliment of niet.
Nu van FOK! kusje
junkie :squote:Op dinsdag 12 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo maar lekker dampen in de coffeeshop
Junkquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kon het niet laten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kon het niet laten.![]()
Vanavond boeien geen hersencellen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na je beloftes van vanmiddag wil ik dat wel geloven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanavond boeien geen hersencellen nu
[..]
Kon het niet laten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond allemaal![]()
[..]
Kon het niet laten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ontloopt je verplichting de hele dag al.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Sexy free and single
And ready to bingo!!!
Ben je seniel aan het worden ofzo? Wie gaat voor de lol bingo spelen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Sexy free and single
And ready to bingo!!!
Welke verlichtingquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij ontloopt je verplichting de hele dag al.
Morgen rode brievenbus.![]()
Ja weenie komt uit een koreaans liedjequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben je seniel aan het worden ofzo? Wie gaat voor de lol bingo spelen?
PSY?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja weenie komt uit een koreaans liedje
Verlichten kan ik je ook wel, hoewel verzwaren de leukere optie is.quote:
Nee dat vind je alleen maar opwindend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verlichten kan ik je ook wel, hoewel verzwaren de leukere optie is.![]()
We gingen vechten.
Ik vind alles aan je opwindend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee dat vind je alleen maar opwindend.
Dat weet jij heul nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vind alles aan je opwindend.![]()
Je puntige kin
De manier waarop je mij quote
Je aandacht
De manier waarop je haar valt als je lacht
Hoe je voluptueuze heupjes wiegen in de wind
Etc..etc..
Hier ook.quote:
Handig tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Denk dat ze het overal mee eens is.
Ik heb geen ervaring met vrouwen die het niet met me eens zijn.quote:
Ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vrouwen die het niet met me eens zijn.
Dat zeg je hier. Je geeft me op elke andere manier wel gelijk. En wanneer ik tegenover je zit dan maak je helemaal geen kans.quote:
Dat denk jequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zeg je hier. Je geeft me op elke andere manier wel gelijk. En wanneer ik tegenover je zit dan maak je helemaal geen kans.
I'd like to see you try.quote:
Leg dat eens uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
I'd like to see you try.![]()
![]()
Zelfs mijn werkgeefster kan me niks weigeren.
Ze is het, net als jou, altijd met me eens.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze is het, net als jou, altijd met me eens.
Ik ga binnenkort eens een tripje naar dat gat van je plannen en kijken of je daad bij woord kan voegen.quote:
Je kan me nergens toe dwingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een tripje naar dat gat van je plannen en kijken of je daad bij woord kan voegen.
Er staat ook nergens dat het mijn bedoeling is om je ergens toe te dwingen.quote:
quote:
Good busy, ik was al stoned en ben in plaats van douchen of film kijken op fok blijven hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |