Hier ook.quote:
Handig tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier ook.![]()
Denk dat ze het overal mee eens is.
Ik heb geen ervaring met vrouwen die het niet met me eens zijn.quote:
Ik ben het niet met je eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vrouwen die het niet met me eens zijn.
Dat zeg je hier. Je geeft me op elke andere manier wel gelijk. En wanneer ik tegenover je zit dan maak je helemaal geen kans.quote:
Dat denk jequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat zeg je hier. Je geeft me op elke andere manier wel gelijk. En wanneer ik tegenover je zit dan maak je helemaal geen kans.
I'd like to see you try.quote:
Leg dat eens uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
I'd like to see you try.![]()
![]()
Zelfs mijn werkgeefster kan me niks weigeren.
Ze is het, net als jou, altijd met me eens.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze is het, net als jou, altijd met me eens.
Ik ga binnenkort eens een tripje naar dat gat van je plannen en kijken of je daad bij woord kan voegen.quote:
Je kan me nergens toe dwingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een tripje naar dat gat van je plannen en kijken of je daad bij woord kan voegen.
Er staat ook nergens dat het mijn bedoeling is om je ergens toe te dwingen.quote:
quote:
Good busy, ik was al stoned en ben in plaats van douchen of film kijken op fok blijven hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |