je date natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wacht welke boi hebben we het nu over
[..]![]()
Ik weet niks over het jodendom, dit wordt wat
Ik heb vorige week date gehad met een jongen, dat was gewoon tof en date 2 is in de planning. Morgen date met andere jongen die ik dit weekend heb leren kennenquote:
Ik wist het wel, je date die vier die sardu telkens erbij haaltquote:Op woensdag 13 november 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wacht welke boi hebben we het nu over
Neither do I, you're gonna need all the luckquote:[..]![]()
Ik weet niks over het jodendom, dit wordt wat
Die eerste wordt dus niks?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week date gehad met een jongen, dat was gewoon tof en date 2 is in de planning. Morgen date met andere jongen die ik dit weekend heb leren kennen
Wow, je werkt er nog wel een paar af zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week date gehad met een jongen, dat was gewoon tof en date 2 is in de planning. Morgen date met andere jongen die ik dit weekend heb leren kennen
Lijkt erop dat ze een back-up plan heeftquote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow, je werkt er nog wel een paar af zo.
2quote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je date die vier die sardu telkens erbij haalt
[..]
Neither do I, you're gonna need all the luck
dat weet ik echt niet na 1 datequote:
gewoon toevallig 2 leuke jongens in een korte periode tegengekomen, is ook wel leuk na een lange tijd nietsquote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow, je werkt er nog wel een paar af zo.
Verstandig van die krullebol.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze een back-up plan heeftShe stole the tactic from the guys
Als er echt een klik is dan ga je niet een week later met een ander datenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat weet ik echt niet na 1 date
Ik vind niet dat jij er zo op mag oordelenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als er echt een klik is dan ga je niet een week later met een ander daten
Of ben ik nou gek?
Ik heb wel meer dan een klik nodig om exclusief te worden met iemand hoor, maar wie ben ikquote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?
Play the field a little bit.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?
Is slim hoor. Doe ik ook weetje daarna wie je leuker vindt.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
Of ben ik nou gek?
Dat zeggen gold diggers altijdquote:
Ze moet ergens geld vandaan halenquote:
ze zijn 16 en 18 als ik wou golddiggen zou ik wel iemand van 30 gaan daten ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeggen gold diggers altijdMisschien kan die andere kerel jou helpen, vraag hem of hij iets afweet van het jodendom.
[..]
Ze moet ergens geld vandaan halen
Waarom praat je...met 3 punten...tussen...elke...zin...quote:Op woensdag 13 november 2013 00:07 schreef Channie83 het volgende:
Zooooo Tjoepie is klaar...fotos volgen...ff uploaden
You called?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze zijn 16 en 18 als ik wou golddiggen zou ik wel iemand van 30 gaan daten ofzo
Zo dom ben jij niet, jij zoekt een sugar daddy van ongeveer jou leeftijd. Die kan je makkelijk om je vinger wikkelen. Of hij jou om zijn vingerquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze zijn 16 en 18 als ik wou golddiggen zou ik wel iemand van 30 gaan daten ofzo
Gewoon omdat... dat... kan je weet... tochquote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom praat je...met 3 punten...tussen...elke...zin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |