Nee, ik ontvoer degene gelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
as if you don't do thatHij is joods
Net klaar met havo of vwo
2 gemeenschappelijke vrienden
fucking veel vage foto's
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ik ontvoer degene gelijkJoods betekent dat zijn familie of hij geld heeft wat jou bij deze een gold digger maakt
Andere topic?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Channie83 het volgende:
Ga nog 1tje draaien......Volgens mij heb ik in dat andere topic een waarschuwing gehad....hahaha
STUquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Wejo, 15 delen niet gepost hier.
Net een hasjpitje gehaald na werk, nu mag ik weer posten.
Hee jij bent nieuw wat leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Channie83 het volgende:
Ga nog 1tje draaien......Volgens mij heb ik in dat andere topic een waarschuwing gehad....hahaha
shitquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, ik ontvoer degene gelijkJoods betekent dat zijn familie of hij geld heeft wat jou bij deze een gold digger maakt
Harde baas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Hier mag je zoveel posten als je wiltquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Channie83 het volgende:
Yessss ik ben nieuw hier....nou ik ga nu een tjoepie draaien....ik zal wel delenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hee jij bent nieuw wat leuk.
Hier mag je zo veel over wiet posten als je maar wilt.
Pics van je draaikunsten zijn welkomquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Yessss ik ben nieuw hier....nou ik ga nu een tjoepie draaien....ik zal wel delen
Welcome backquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Studeur het volgende:
Joaa beetje veel werken enzo ipv studeren, voelt veel beter en ik maak ook nog eens dikke cash. Jij nog wat te melden?quote:
Wdj voor werk?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Joaa beetje veel werken enzo ipv studeren, voelt veel beter en ik maak ook nog eens dikke cash. Jij nog wat te melden?
Nicequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Joaa beetje veel werken enzo ipv studeren, voelt veel beter en ik maak ook nog eens dikke cash. Jij nog wat te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |