Neuh juist niet, er is maar weinig wat ik niet luister of helemaal niet mooi vind.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt vast een hele be[ertke smaak
Je zou zijn nieuwe tafel moeten zienquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik blij altijd het sukkeltje / kneusje van de groep ongeacht welke groep het ook is![]()
Yay fijn om te horen. Is je huisje eigenlijk al echt jouw huisje? Als in helemaal ingericht etc.?(Dat wil ik al een tijdje aan je vragen)
Pics zijn waar te vinden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou zijn nieuwe tafel moeten zienIk ben zo jaloers, zo jaloers
Fucking awesomequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
V&A / [TK] Massief eiken salontafel / drankkist
Ik help je welquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga gewoon stiekem een keer Mur zijn huis in 's nachts en dan jat ik hem wel even (haha ding is vet zwaar)
damn hoeveel drank kan daarin?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
V&A / [TK] Massief eiken salontafel / drankkist
goede vraag, daar moet ik achter komenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
damn hoeveel drank kan daarin?
wat zijn je favoriete ALBUMSquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neuh juist niet, er is maar weinig wat ik niet luister of helemaal niet mooi vind.
Waar woon je nu?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede vraag, daar moet ik achter komen
En ja flips ik ben echt gelukkig hier! Voel me echt thuis
Whehehequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
600 meter van mijn vorige appartement vandaan
Swag. Wat zijn je tijden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
En een tweede werkdag erbij
Woensdag EN donderdag werken
Fijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede vraag, daar moet ik achter komen
En ja flips ik ben echt gelukkig hier! Voel me echt thuis
Jep. Ik ga het wel combineren met post maar als dat neit meer gaat stop ik daarmeequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Netjes, tenminste een dag waar je wat aan hebt.
Uit het hoofd hoort zeker mijn mijn favo's:quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat zijn je favoriete ALBUMS
Alleen wel behoorlijk kut qua salaris als je dan de loonheffingskorting bij een van de 2 niet laat gelden, dan voel je je behoorlijk nutteloos voor dat pietluttige salarisje dan. Zeer demotiverendquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jep. Ik ga het wel combineren met post maar als dat neit meer gaat stop ik daarmee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |