Moet je nagaan hoeveel chicks je al had kunnen bezwangeren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Echt wel, elke dag dat je er niet bent sterven er duizenden potentiele zwemmers in mijn matras.
Ik mis jou ookquote:
Gelukkig is dat een bewuste keuze.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel chicks je al had kunnen bezwangeren.
[..]
Ik mis jou ook
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel chicks je al had kunnen bezwangeren.
[..]
Ik mis jou ook
luister dan gewoon het hele albumquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik luister hier nu al een uur en een kwartier naar
Ja godzijdank wel. Geen boze manager of iets en hij reageerde heel begripvolquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]hoe is het mwt je? Is het nog goedgekomen op werk na je foutje?
Maar het intro is het beste van heel het albumquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister dan gewoon het hele album
studeer je niet meer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja godzijdank wel. Geen boze manager of iets en hij reageerde heel begripvol
Oh en het gaat wel goed ansich en daar
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar het intro is het beste van heel het album
Ik was zo psyched toen in het intro hoorde en toen vond ik het album daarna tegenvallenquote:
fijn!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja godzijdank wel. Geen boze manager of iets en hij reageerde heel begripvol
Oh en het gaat wel goed ansich en daar
jij hebt vast een hele be[ertke smaakquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik was zo psyched toen in het intro hoorde en toen vond ik het album daarna tegenvallen
Ik blij altijd het sukkeltje / kneusje van de groep ongeacht welke groep het ook isquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
fijn!sukkeltje ben je ook
![]()
Mooi! Hier ook goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |