quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
Lol morgen al aan de slag bij de nieuwe baan
duivenpoepquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ruzie.ze zeikt, zeik ik terug. boeie.
Dat heb je me nooit horen zeggen, moet je nagaan hoe ik jullie situatie me aantrekquote:
Ik vind dat uns de laatste tijd wel gewoon normaal mee doet, tot zover ik hier eens meelees.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ík betrek me erbij om jou eruit te halen.
Iedereen is jouw achterlijke gedrag onderhand wel helemaal zat. Over het mur en vas probleem gá ik het niet eens hebben want dat is niet onze verantwoordelijkheid. Niet -meer- de mijne in ieder geval.
En jouw mening is helemaal niet van belang hier.
Kankerjong
Wij hebben nog steeds ruzie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
Laten we nu gewoon allemaal lief doen
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds ruzie.
Ik pis in je baarmoeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Dan neem ik dat terugquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind dat uns de laatste tijd wel gewoon normaal mee doet, tot zover ik hier eens meelees.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wij hebben nog steeds ruzie.
Oke doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eten en plasseks.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:50 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik weet helemaal niet waar het over gaat.
As usual.
mmmm etenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eten en plasseks.![]()
Ohnee dat was klb.
Ja godverdomme, kom je zo doen?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Fittie dan. En de vorige keer dat dat gebeurde, en andersom was was het -niet- oké?
Dit ja. Zou het komen door zijn chicka?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind dat uns de laatste tijd wel gewoon normaal mee doet, tot zover ik hier eens meelees.
Mijn achterlijke gedrag? Ik doe gewoon normaal hier de laatste tijd. En ja, ik uit mijn mening een keer over iets wat niet over bloemetjes en zonneschijn gaat, so what? Het leven bestaat toch ook uit balans van positieve en negatieve dingen? Tevens vind ik het zeer vervelend dat jij mij niet mijn mening laat uiten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ík betrek me erbij om jou eruit te halen.
Iedereen is jouw achterlijke gedrag onderhand wel helemaal zat. Over het mur en vas probleem gá ik het niet eens hebben want dat is niet onze verantwoordelijkheid. Niet -meer- de mijne in ieder geval.
En jouw mening is helemaal niet van belang hier.
Kankerjong
Plottwist: uns post niet, maar zijn gfquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]jezus klo. Hoe je bek gewoon
[..]
Dit ja. Zou het komen door zijn chicka?![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Plottwist: uns post niet, maar zijn gf
Ze waren bij gesprek al overtuigd en durfden bijna niet te vragen of ik morgen kan maar ik ben zo flexibel dat dat gewoon kan.quote:
Bekkenbotsen met matras jonge!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uns, ik ben nog steeds benieuwd naar je chickzijn er al pics te bewonderen in dm?
Waar werk je nuuquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze waren bij gesprek al overtuigd en durfden bijna niet te vragen of ik morgen kan maar ik ben zo flexibel dat dat gewoon kan.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Plottwist: uns post niet, maar zijn gf
Oke Ama, kom er maar in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nah, eigenlijk had ik geen zin meer in dat meisje om een paar redenen, ze is heel lief, maar het werkt niet I guess. Ik laat het maar gewoon bij vrienden.
Het kan zijn dat ik anders ben omdat ik de laatste 2 weken bijna elke dag blow. Dan heeft het mij dus wel veranderd.
Bij een bedrijf dat spullen vervangt qua computer apperatuur. Morgen beeldschermen vervangenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar werk je nuu
Gefeliciteerd g
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |