Had je hier moeten bedenken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Popcorn komt er niet hoor, ga m'n tijd niet verspillen aan deze onzin
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Srs moet jij niet aan je werk ofzo?
Wordt je pis ook alleen maar zuur van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Popcorn komt er niet hoor, ga m'n tijd niet verspillen aan deze onzin
hahaha jankerdje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je bek maar gewoon weer hoor als je niet normaal kan reagen, mafkees.
van zoete EN zoute popcorn? Of is daar nog een verschil in?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wordt je pis ook alleen maar zuur van.
Nee, van Vas die haar tijd aan het verspillen is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
van zoete EN zoute popcorn? Of is daar nog een verschil in?
Ik dacht dan meer aan lauw.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, van Vas die haar tijd aan het verspillen is.
Eigenlijk verspild iedereen z'n tijd op FOK!.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, van Vas die haar tijd aan het verspillen is.
Ik probeer eigenlijk al een jaar lang Veer te hosselen hier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk verspild iedereen z'n tijd op FOK!.Daar is het voor.
Een heel jaar lang ja? Ik dacht dat je d'r pas sinds een paar maanden ontdekt had.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk al een jaar lang Veer te hosselen hier.![]()
One day pinkey, one day we will rule the earth!
Ik droomde vroeger al over Veer. Ze was de schone jonkvrouwe van ridder Roderick.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een heel jaar lang ja? Ik dacht dat je d'r pas sinds een paar maanden ontdekt had.
hou je erbuitenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
Vas zoek het dan ook gewoon niet op.
Nee. Het gebeurt op dit forum. En als ik een mening heb, dan uit ik die, net als Vas, toch? Ook de niet-leuke dingen horen daarbij heb ik geleerd van d'r. Maar ze moet niet eerst bitchen tegen Mur en dan opeens zeggen dat ie niet moet reageren, dan vraag je er toch zelf om? Tevens trek jij jezelf er nu ook bij, dus je had het beter 1 kunnen houden die er niet bij horen dan 2, toch?quote:
Omdat ik niet wil dat jullie twee ruzie maken, en dat gebeurt - elke - keer als jullie op elkaar reageren.quote:
Wat de neuk zoek ik op dan? Zoiets zou ik toch ook tegen een ander zeggen en krijg dan toch ook niet zo'n achterlijke reactie terug?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
Vas zoek het dan ook gewoon niet op.
De grond inschoppen.quote:
ruzie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat jullie twee ruzie maken, en dat gebeurt - elke - keer als jullie op elkaar reageren.
Je had gewoon zelf niet hoeven te reagerenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat de neuk zoek ik op dan? Zoiets zou ik toch ook tegen een ander zeggen en krijg dan toch ook niet zo'n achterlijke reactie terug?
ík betrek me erbij om jou eruit te halen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee. Het gebeurt op dit forum. En als ik een mening heb, dan uit ik die, net als Vas, toch? Ook de niet-leuke dingen horen daarbij heb ik geleerd van d'r. Maar ze moet niet eerst bitchen tegen Mur en dan opeens zeggen dat ie niet moet reageren, dan vraag je er toch zelf om? Tevens trek jij jezelf er nu ook bij, dus je had het beter 1 kunnen houden die er niet bij horen dan 2, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |