Er staat dan ook nergens in het stuk dat je onder invloed MOET zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ook zo denken als ik nuchter ben, eigenlijk is het gewoon een deur die je kan openen I guess. Maar psychedelische drugs helpt daar zeker wel bij.
Haha ohwell even een jointje opsteken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er staat dan ook nergens in het stuk dat je onder invloed MOET zijn.
Hoiiii trolliewolliequote:
Murrrieeeequote:
Precies daarom jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanwege de trillende vingers? Je moest eens weten hoe mijn lichaam op dat moment strak staat van de adrenaline, alleen bij de gedachte dat jij weleens in dit mooie topic gepost kan hebben.
die tettenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:21 schreef Sardu het volgende:
Chick fixen en aan Flippieeee denken tijdens het bekkenstoten.![]()
![]()
we missen jequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiii trolliewollie
[..]
Murrrieeee![]()
[..]
Precies daarom jaWat een teleurstelling moet het dan zijn dat ik nauwelijks op fok kom
Echt wel, elke dag dat je er niet bent sterven er duizenden potentiele zwemmers in mijn matras.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Precies daarom jaWat een teleurstelling moet het dan zijn dat ik nauwelijks op fok kom
Moet je nagaan hoeveel chicks je al had kunnen bezwangeren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Echt wel, elke dag dat je er niet bent sterven er duizenden potentiele zwemmers in mijn matras.
Ik mis jou ookquote:
Gelukkig is dat een bewuste keuze.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel chicks je al had kunnen bezwangeren.
[..]
Ik mis jou ook
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel chicks je al had kunnen bezwangeren.
[..]
Ik mis jou ook
luister dan gewoon het hele albumquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik luister hier nu al een uur en een kwartier naar
Ja godzijdank wel. Geen boze manager of iets en hij reageerde heel begripvolquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]hoe is het mwt je? Is het nog goedgekomen op werk na je foutje?
Maar het intro is het beste van heel het albumquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister dan gewoon het hele album
studeer je niet meer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja godzijdank wel. Geen boze manager of iets en hij reageerde heel begripvol
Oh en het gaat wel goed ansich en daar
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar het intro is het beste van heel het album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |