aaaaahwwwwwwquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
ik onderbreek het topic even met een foto van mijnkatje
[ afbeelding ]
Je onderbreekt helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
He de source who brought me into this mess.quote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wees mij maar dankbaar mannetjequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
He de source who brought me into this mess.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wees mij maar dankbaar mannetjeIk ben je dankbaar. Zou de hele avond op je foto bekkenstoten als ik die had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de rest van de users er blij mee zijn weet ik niet.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ik begon je net weer aardig te vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
Wow ik lees dit nu:
[ afbeelding ]
Dit is precies hoe ik me voel, wat ik denk en wat ik gebruik / heb gebruikt
Zieke shit
Gelukkig. Je kan beter bekkenstoten in een chick denk ik zo en dan denken aan mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar. Zou de hele avond op je foto bekkenstoten als ik die had.
Of de rest van de users er blij mee zijn weet ik niet.
Nee daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar de beschrijving deed me wel aan mezelf denken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik begon je net weer aardig te vinden.![]()
![]()
Maar zo'n algemene beschrijving slaat natuurlijk nergens op.
Elke dag als ik met trillende vingers dit topic open dan denk ik nog aan je. Het mysterie dat ik na al die tijd niet weet wie je nu precies bent, de vele mooie momenten in dit topic, het bekkenstoten om van mijn odol af te komen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig. Je kan beter bekkenstoten in een chick denk ik zo en dan denken aan mij
Vast wel, je post hier nog steeds. En anders dikke /care. Je smoked toch dus wat is hun probleem dan![]()
Ik zou misschien iets minder drugs gaan gebruikenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Elke dag als ik met trillende vingers dit topic open dan denk ik nog aan je. Het mysterie dat ik na al die tijd niet weet wie je nu precies bent, de vele mooie momenten in dit topic, het bekkenstoten om van mijn odol af te komen.
Flippieee, je bent mijn lust en mijn leven.
Tjah, maar dan zal je je voor een gedeelte ook hier wel in kunnen vinden. Ik prefereer dan ook liever deze term dan al die selectief verzonnen internet shit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar de beschrijving deed me wel aan mezelf denken.
Niet op de ego-manier bedoeld.
Maar ik kan ook zo denken als ik nuchter ben, eigenlijk is het gewoon een deur die je kan openen I guess. Maar psychedelische drugs helpt daar zeker wel bij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, maar dan zal je je voor een gedeelte ook hier wel in kunnen vinden. Ik prefereer dan ook liever deze term dan al die selectief verzonnen internet shit.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Psychonaut
Vanwege de trillende vingers? Je moest eens weten hoe mijn lichaam op dat moment strak staat van de adrenaline, alleen bij de gedachte dat jij weleens in dit mooie topic gepost kan hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou misschien iets minder drugs gaan gebruiken
Zo iets liefs heb ik nog nooit gehoord
Er staat dan ook nergens in het stuk dat je onder invloed MOET zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ook zo denken als ik nuchter ben, eigenlijk is het gewoon een deur die je kan openen I guess. Maar psychedelische drugs helpt daar zeker wel bij.
Haha ohwell even een jointje opsteken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er staat dan ook nergens in het stuk dat je onder invloed MOET zijn.
Hoiiii trolliewolliequote:
Murrrieeeequote:
Precies daarom jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanwege de trillende vingers? Je moest eens weten hoe mijn lichaam op dat moment strak staat van de adrenaline, alleen bij de gedachte dat jij weleens in dit mooie topic gepost kan hebben.
die tettenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:21 schreef Sardu het volgende:
Chick fixen en aan Flippieeee denken tijdens het bekkenstoten.![]()
![]()
we missen jequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoiiii trolliewollie
[..]
Murrrieeee![]()
[..]
Precies daarom jaWat een teleurstelling moet het dan zijn dat ik nauwelijks op fok kom
Echt wel, elke dag dat je er niet bent sterven er duizenden potentiele zwemmers in mijn matras.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Precies daarom jaWat een teleurstelling moet het dan zijn dat ik nauwelijks op fok kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |