abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133189255
Hopelijk wel houten tafels zonder punten anders geen goeie combi met babies :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133189409
Je kan ook een leuk plaid met franjes sliertjes (hoe heten die dingen toch) over die bruine stoel hangen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 12-11-2013 17:32:27 ]
pi_133189921
Thanks Lein. Tuurlijk ken ik Frontpage maar kan niet ruiken dat FP dat maar moet zijn.

Thee en zoute drop kopen en daarna eten. Heb nog nasi over. Satesaus warmen, schep sambal erdoor, jum :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 november 2013 @ 18:21:39 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133190943
Hier de vriezer leeggegeten. Zuurkoolstamp, rode kool en een verdwaalde hamburger :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133191022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Je kan ook een leuk plaid met franjes sliertjes (hoe heten die dingen toch) over die bruine stoel hangen.
:Y franje is prima..
pi_133191059
Ik hou niet van plaids met franje. :N Mijn schommelstoel blijft kleedjes- en kussenloos.

Niettemin voor op de bank, om mee te kroelen als mijn lief uithuizig is, nog wel iets uit de Stockholmserie van Ikea geplukt:

Groot en zwaar en zacht O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133191082
Straks makreel en rijst en gekaramelliseerde prei eten. :9
En daarna dit maken:
http://www.mix-and-stir.com/2013/10/narkel-naru-coconut-ladoo-sweet-coconut.html - maar dan met gember in plaats van kardemom. Kijken of het wellicht geschikt is voor met kerst.
pi_133191121
Ik ben thuis en heb totaal geen trek en wel een knorrend gevoel :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:49:22 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133191693
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef minilot het volgende:
Ik hou niet van plaids met franje. :N Mijn schommelstoel blijft kleedjes- en kussenloos.

Niettemin voor op de bank, om mee te kroelen als mijn lief uithuizig is, nog wel iets uit de Stockholmserie van Ikea geplukt:
[ afbeelding ]

Groot en zwaar en zacht O+
Ik heb de badmat _O_ Zelfde kleurenpatroon, maar dan strepen ipv stipjes :s)

Na de volgende payday heb ik tevens het dekbedovertrek in die serie :@

250 draden per inch, ganz geil :@
Confidence through competence
pi_133192220
Pizza staat in de oven. :9 en het stoofvlees voor morgen is ook al klaar.
pi_133194161
Kijk mini:

Hij staat nog in de studeerkamer, morgen verhuist hij.

Nu nog grijze dip dye gordijnen voor in de keuken maken en dan ben ik er weer even klaar mee...
pi_133194268
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Myraela het volgende:
Pizza staat in de oven. :9 en het stoofvlees voor morgen is ook al klaar.
Ik eet morgen pizza (uit de diepvries, vanavond gekocht :@) want heb morgenmiddag cursus in Hoenderloo tot 17u en dan 'joepiejajee in de filee' een heel eind terug.
pi_133196838
Ik kreeg mijn nieuwe koffiezetapparaat binnen, zou ook koude dranken kunnen maken. Maar ik voel hem net eens, en volgens mij koelt die het water niet echt, dan hoef ik ook geen dure drankjes van ze te hebben. :')
pi_133197003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik eet morgen pizza (uit de diepvries, vanavond gekocht :@) want heb morgenmiddag cursus in Hoenderloo tot 17u en dan 'joepiejajee in de filee' een heel eind terug.
Wel eens over gedacht om bij Hoenderloo in de buurt even een AC in te duiken en de files een beetje af te wachten? Als je rond 19:00 uur gaat rijden is het rustiger over het algemeen :)
pi_133197014
En wij hebben weer gesmuld van worteltjes
http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
met aard/knol puree en duits bieftRtArtje.
Alles zacht voor de ouwe tandjes die eruit vallen ^O^

Met dank aan Jagärtrut die mij ooit op het spoor zette van de site van Kay *O*
Mooie salontafel geworden zeg! _O_
Die poten staan ook onder mijn bureaublad.
  dinsdag 12 november 2013 @ 21:09:56 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_133197344
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel eens over gedacht om bij Hoenderloo in de buurt even een AC in te duiken en de files een beetje af te wachten? Als je rond 19:00 uur gaat rijden is het rustiger over het algemeen :)
mijn idee. laptop of smartfoon mee en eerst rustig de drukte afwachten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_133197469
Mooie tafel weer Jagar! ^O^
pi_133197735
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

AC vind ik vreselijk. Daarbij rijdt er een collega met mij mee en kan ik nu beter even niet uit eten vanwege mn rekeningen ;).
pi_133198029
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Thanks Lein. Tuurlijk ken ik Frontpage maar kan niet ruiken dat FP dat maar moet zijn.
Ja nouja je moet het maar net weten.
pi_133200075
Hallo allen :)

Ik ben vanavond op veler verzoek een blog begonnen over mijn overzeese avonturen ;) Staat in mijn profiel.

Vanaf nu kom ik hier weer wat vaker posten, ik ben nu eindelijk een beetje gesetteld :)
pi_133200409
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Selestha het volgende:

Ik ben vanavond op veler verzoek een blog begonnen over mijn overzeese avonturen ;) Staat in mijn profiel.

Vanaf nu kom ik hier weer wat vaker posten, ik ben nu eindelijk een beetje gesetteld :)
^O^ ^O^ leuk!! Ik ga je volgen!! :Y
pi_133200791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

^O^ ^O^ leuk!! Ik ga je volgen!! :Y
Tof :D
pi_133200843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

AC vind ik vreselijk. Daarbij rijdt er een collega met mij mee en kan ik nu beter even niet uit eten vanwege mn rekeningen ;).
Er zijn alternatieven.... De McD bijv. Het ging om het idee vam even de files afwachten.
  woensdag 13 november 2013 @ 00:09:49 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133205044
quote:

Ik ga je stalken volgen. :')
Maak je er ook nog een tweetalenversie van?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133205105
Volgt Seles ook *)
  woensdag 13 november 2013 @ 00:39:34 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133205836
Jagär, wat een mooie postst. Ik had de tafel niet gebeitst, denk ik,
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 november 2013 @ 00:45:29 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133205987
Dude: hoe waren uwe bloemkolen :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 13 november 2013 @ 00:53:20 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133206146
Zo zielig toch, die grootverdieners:
http://nos.nl/artikel/574289-rijkste-nlers-7-miljard-rijker.html
En maar klagen over hoeveel belasting ze moeten betalen. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 november 2013 @ 00:59:35 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133206283
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:53 schreef golfer het volgende:
Zo zielig toch, die grootverdieners:
http://nos.nl/artikel/574289-rijkste-nlers-7-miljard-rijker.html
En maar klagen over hoeveel belasting ze moeten betalen. ;)
DH kom dr maar in.... Oh wacht.... ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 01:00:42 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133206306
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:59 schreef borisz het volgende:

DH kom dr maar in.... Oh wacht.... ;)
:X
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133208207
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Jagär, wat een mooie postst. Ik had de tafel niet gebeitst, denk ik,
Het is Grenen, en ik vind dat lichte Grenen niet echt mooi. Zo past het ook mooi bij de rest van de kamer, denk ik.

Ach, en als het niet bevalt is het zo nieuw gemaakt! :)
pi_133208592
quote:

Ik moest toevallig gisteren nog aan je denken! Vroeg me precies dat af, of je al een beetje gesettled was *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133208753
Ik kom op kantoor en ruik.....een heerlijke aardgaslucht :') Geen idee wat er aan de hand is, maar het hele gebied ruikt naar gas :{ En we zitten naast de benzinepomp :+
  woensdag 13 november 2013 @ 09:01:17 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_133208868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom op kantoor en ruik.....een heerlijke aardgaslucht :') Geen idee wat er aan de hand is, maar het hele gebied ruikt naar gas :{ En we zitten naast de benzinepomp :+
Hopen dat je geen rokende collega's hebt.
pi_133208881
Oh Yuk Pee :{

Ik zit vandaag de hele dag apart.
Ze hebben me 'weggedaan' ;(
Vanochtend op de kamer van mn teamleider/financ. afwerking en vanmiddag buitenlijntelefoon, ook op een aparte kamer.
Lekker eenzaamdagje *) :D
pi_133208895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wat doe je eigenlijk in zo'n situatie, bel je dan het gasbedrijf?
* Isabeau heeft geen idee

Bluezz, onbespied op FOK! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133208909
Yeah *)
En zonder hem op textonly te zetten!
pi_133208928
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hopen dat je geen rokende collega's hebt.
:D We begonnen al grappen te maken dat we nu gelijk het calamiteitenplan konden testen als het fout ging :')
pi_133208934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat doe je eigenlijk in zo'n situatie, bel je dan het gasbedrijf?
* Isabeau heeft geen idee
Iemand heeft de brandweer gebeld.....

http://112meldingen.nl/me(...)3-11-13&attr=E151AA1

En er zijn nog twee meldingen in Den Haag. Ik zou bijna denken dat er een wolk over Den Haag heen gaat of zo.
pi_133208958
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest toevallig gisteren nog aan je denken! Vroeg me precies dat af, of je al een beetje gesettled was *O*
Ja mijn biologische klok is nu wel aangepast aan het ritme hier (geen jetlag meer) en ik heb eindelijk weer wat rust in mijn hoofd. Het was de eerste week extreem vermoeiend, en daardoor ben ik ook nauwelijks aan iets anders toegekomen dan praten met mijn schoonfamilie en slapen. Nu begin ik eindelijk weer langzaam dingen te kunnen doen :)

Het is wel onwerkelijk soms hoor, nu woon ik opeens in de plaats waar ik altijd van droomde, soms voelt het alsof ik op een andere; vriendelijke planeet zit. Dan voelt het net alsof ik zo kan wakker worden en het dan allemaal een grap was ofzo. Maar het is gelukkig echt *O*

Gisteren ben ik bij het jobcenter geweest voor mijn NI interview, dat was snel geregeld en ik kreeg het compliment dat de medewerkster nu al niet kon horen dat ik hier niet vandaan kom. Volgens haar klink ik al aardig Noordelijk en ze was overtuigd dat ik een baan ging vinden als ik zo door ga :) Ziet er allemaal goed uit dus.
pi_133208966
Leuk hoor al die volgers erbij :)
pi_133209042
O+ tof Seles.. Mijn beste vriendin + partner wonen nu 2 jaar in Wales en zij willen ook nog láááng niet terug. Ze waren er als expats heen gegaan maar zijn nu op zoek naar een eigen koophuis. En dat terwijl ze oorspronkelijk francofielen waren :P Wij hadden ze al verteld dat GB veeeeeel toffer is dan Frankrijk en dat zijn ze nu met ons eens :D ;)
pi_133209313
Kiek, Dude:

pi_133209332
Fijn, Selestha. Trouwens, een jetlag van een uur tijdsverschil vind ik wel wat gek!

wel fijn dat je daar gesettled bent. Woon je bij je schoonfamilie in huis? Dat zou ik echt niet kunnen!
pi_133209380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, Selestha. Trouwens, een jetlag van een uur tijdsverschil vind ik wel wat gek!

wel fijn dat je daar gesettled bent. Woon je bij je schoonfamilie in huis? Dat zou ik echt niet kunnen!
Nou ja,het was ook meteen de week dat de tijd sowieso een uur terugging naar de wintertijd, dus voelde als 2 uur verschil.En er zijn natuurlijk zoveel nieuwe indrukken dat je je al heel snel overweldigt voelt ;) Of dat een jetlag is weet ik niet, maar ik was zeker wel een week uit mijn ritme.

Ja ik woon bij mijn schoonfamilie, maar ik mijn vriend en zijn familie al zo'n vier jaar dus wist dat het goed zou gaan. En gaat ook goed, we zijn wel op zoek naar een eigen huis maar ik moet eerst werk vinden.
pi_133209435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Kiek, Dude:

[ afbeelding ]
:D Het heeft echt een Zweedse sfeer ^O^ leuk! Die stoel is tof zeg O+
pi_133209488
Lijkt mij idd een heerlijke stoel O+
Leuk Jagar!
pi_133209512
quote:
Kiek, Dude:

[ afbeelding ]
Tof ^O^
pi_133209856
Stoel heb ik een paar jaar geleden 2ehands gekocht. Ben er echt blij mee.

Zo langzamerhand probeer ik het huis wat te de-ikea'iseren... T was net een ikea magazine hier. Gaat alleen nog heeeeel lang duren voordat dat proces klaar is.
pi_133209901
Waarom is een vrijwilligersbaan regelen zo lastig. Heb ik eindelijk een afspraak vandaag, is die man er niet. Of ik morgen nog eens terug kan komen.

Ik word er niet enthousiaster van.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:08:20 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133209988
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:

Zo langzamerhand probeer ik het huis wat te de-ikea'iseren... T was net een ikea magazine hier. Gaat alleen nog heeeeel lang duren voordat dat proces klaar is.
Gaat vanzelf, toen Son bij me introk (in ons vorige huis) was het ook een groot Ikea feest, inmiddels zijn er erg veel meubels vervangen (alleen de eettafel, boekenkasten en twee lampjes nog in de kamer, de bank, stoelen, tv meubel etc etc niet meer)..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 13 november 2013 @ 10:09:17 #52
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133210009
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:

Zo probeer ik dat hier ook een beetje voor elkaar te krijgen. En alsnog haal ik nog wel eens wat bij die toko. Vanmiddag komt er een nieuwe ouwe tafel :)
pi_133210037
Ik heb bijna niets van de IKEA. O+ Alleen twee expedit kastjes, van die viervaks dingen, die wilden we als bureaupoten gebruiken, maar we hebben nog geen groot genoeg bureaublad gevonden.
pi_133210062
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Gaat vanzelf, toen Son bij me introk (in ons vorige huis) was het ook een groot Ikea feest, inmiddels zijn er erg veel meubels vervangen (alleen de eettafel, boekenkasten en twee lampjes nog in de kamer, de bank, stoelen, tv meubel etc etc niet meer)..
Ja, dat s het idee. Langzaam maar zeker dingen veranderen. Op dit moment zijn de enige niet ikea meubelen die stoel, de tafel en de eettafel. Voor de rest is echt alles ikea. Tis zo makkelijk en goedkoop, en ook redelijke kwaliteit spul!
pi_133210177
Ik snap echt niet waarom iedereen met IKEA begint. Er zijn genoeg redelijk goedkope zaken zeker als je dingen uit de aanbiedingen kiest of de oude showmodellen.

Zo heb ik een grote grey wash eettafel voor 75 euro gekocht. O+ Echt veel toffer dan welke dan ook bij de IKEA en nog steeds geen geld eigenlijk.

Ik vind IKEA altijd te herkenbaar IKEA, iedereen met dezelfde dingen. Misschien nog eens versterkt door het feit dat ik er gewerkt heb. :')
  woensdag 13 november 2013 @ 10:23:21 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133210330
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen met IKEA begint. Er zijn genoeg redelijk goedkope zaken zeker als je dingen uit de aanbiedingen kiest of de oude showmodellen.

Zo heb ik een grote grey wash eettafel voor 75 euro gekocht. O+ Echt veel toffer dan welke dan ook bij de IKEA en nog steeds geen geld eigenlijk.

Ik vind IKEA altijd te herkenbaar IKEA, iedereen met dezelfde dingen. Misschien nog eens versterkt door het feit dat ik er gewerkt heb. :')
Simpel: je hebt een niet al te groot budget en een lege huiskamer of een kamer vol oude zooi die je ooit gekregen hebt. Je rijdt een keer naar de Ikea en hebt in één keer voor weinig centen een frisse en nieuwe inrichting. En daarna vervang je langzaam maar zeker alles voor duurzamer en nieuwer.

Als ik een wat klassieker huis had gehad had ik het wellicht anders gedaan, maar in redelijke nieuwe woningen vind ik het prima passen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133210371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Simpel: je hebt een niet al te groot budget en een lege huiskamer of een kamer vol oude zooi die je ooit gekregen hebt. Je rijdt een keer naar de Ikea en hebt in één keer voor weinig centen een frisse en nieuwe inrichting. En daarna vervang je langzaam maar zeker alles voor duurzamer en nieuwer.

Als ik een wat klassieker huis had gehad had ik het wellicht anders gedaan, maar in redelijke nieuwe woningen vind ik het prima passen.
Ja, maar het gaat dus eigenlijk allemaal om de lage prijs. En daar zijn dus veel meer opties voor, naast IKEA.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:29:09 #58
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133210469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat ja. Ik had geen huisraad klaarliggen en een beperkt budget toen ik op kamers ging. Dan is Ikea echt nog wel de beste optie. Spul van bouwmarkten is, zeker binnen eenzelfde prijsklasse van gammeler of gewoonweg lelijker. Het is ook een vorm van gemak, je kunt in een keer alle noodzakelijke dingen halen voor een aardige prijs. Weken- of maandenlang de aanbiedingen en kringloopzaken langslopen is ook niet alles. Daar moet je maar net tijd voor hebben en middelen om de dan al vaak in elkaar gezette meubels in je nieuwe huisje te krijgen. Vervangen kan altijd de jaren daarop nog.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:34:32 #59
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133210594
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat dus eigenlijk allemaal om de lage prijs. En daar zijn dus veel meer opties voor, naast IKEA.
Nee, dat probeerde ik net te zeggen: lage prijs voor goede kwaliteit en veel aanbod zodat je ineens alles passend kunt kopen.
Goedkope zooi van leen bakker of bouwmarkten is vaak echt minder goed. En bij de kringloop kun wellicht je veel kopen, maar ik hoef er geen bankstellen, matrassen e.d. van.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:35:19 #60
13783 Anthraxx
pi_133210610
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat zijn die opties dan? Voor het merendeel is IKEA toch echt de goedkoopste oplossing, buiten de kringloop winkel. Maar daar moet je maar net tegen iets moois aanlopen. En het nog in je auto krijgen ook.
pi_133210689
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik vind IKEA altijd te herkenbaar IKEA, iedereen met dezelfde dingen. Misschien nog eens versterkt door het feit dat ik er gewerkt heb.
Ik was tot een paar jaar geleden nog nooit bij de IKEA geweest, dus had geen idee wat nou precies IKEA was. Mijn ex had een grote hechte vriendenkring (allemaal via een sportvereniging) en elke keer al sik bij één van zijn vrienden was dacht ik: AL hun huizen lijken op elkaar. Maar toch hadden ze niet dezelfde meubels of zo, maar ze leken gewoon qua stijl helemaal op elkaar. Ik vond dat toch wel wat raar. Tot ik voor het eerst in een IKEA kwam: toen viel het kwartje. Ze hadden allemaal alleen maar IKEA meubels...
  woensdag 13 november 2013 @ 10:39:29 #62
13783 Anthraxx
pi_133210702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, dat probeerde ik net te zeggen: lage prijs voor goede kwaliteit en veel aanbod zodat je ineens alles passend kunt kopen.
Goedkope zooi van leen bakker of bouwmarkten is vaak echt minder goed. En bij de kringloop kun wellicht je veel kopen, maar ik hoef er geen bankstellen, matrassen e.d. van.
IKEA is verbazingwekkend stevig inderdaad. Zelfs na meerdere verhuizingen zit het nog redelijk stevig in elkaar. Ook het gemak van het in elkaar zetten is een wereld van verschil vergeleken met bouwmarkten e.d.

Maar ook hier vervangen wij steeds meer IKEA door andere dingen. Op de boekenkast na. Dat is prima van de IKEA (en we hebben er nogal wat van nodig).
pi_133210733
Ik heb twee lampjes van IKEA en een gekregen boekenkast :+
pi_133210848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat zijn die opties dan? Voor het merendeel is IKEA toch echt de goedkoopste oplossing, buiten de kringloop winkel. Maar daar moet je maar net tegen iets moois aanlopen. En het nog in je auto krijgen ook.
Er zijn meer grote meubelboulevards, maar om één of andere reden gaat iedereen direct naar IKEA. En die zaken hebben altijd wel aanbiedingen, de prijzen liggen normaal hoger, maar als het in de aanbieding is komt de prijs gewoon bij IKEA in de buurt. En met veel meubelzaken bij elkaar, loop je net zoveel door als één IKEA en kun je ook genoeg uitzoeken.

Ze verpakken het niet in platte dozen nee, daar is alleen IKEA goed in. Maar persoonlijk vind ik een beetje moeite doen als ik een huis inricht geen ramp.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:46:12 #65
13783 Anthraxx
pi_133210873
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er zijn meer grote meubelboulevards, maar om één of andere reden gaat iedereen direct naar IKEA. En die zaken hebben altijd wel aanbiedingen, de prijzen liggen normaal hoger, maar als het in de aanbieding is komt de prijs gewoon bij IKEA in de buurt. En met veel meubelzaken bij elkaar, loop je net zoveel door als één IKEA en kun je ook genoeg uitzoeken.

Ze verpakken het niet in platte dozen nee, daar is alleen IKEA goed in. Maar persoonlijk vind ik een beetje moeite doen als ik een huis inricht geen ramp.
Als het in de aanbieding is, is wel een beetje een gok als je wat nodig hebt :).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 november 2013 @ 10:46:43 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133210883
Hier twee boekenkasten van Ikea, maar die staat op het lijstje om vervangen te worden. :P

quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meubelblvd van Beverwijk is een trieste bende geworden. Kortom IKEA is nu het dichtst bij :P
pi_133210898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als het in de aanbieding is, is wel een beetje een gok als je wat nodig hebt :).
Meerdere muebelzaken bij elkaar, ik kan je garanderen dat elke meubelzaak altijd wel op z'n minst één soort bank/tafel/stoelen/kast in de aanbieding heeft. Dan zit er vast wel iets tussen dat je leuk vind.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:48:10 #68
13783 Anthraxx
pi_133210929
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:46 schreef borisz het volgende:
Hier twee boekenkasten van Ikea, maar die staat op het lijstje om vervangen te worden. :P

[..]

Meubelblvd van Beverwijk is een trieste bende geworden. Kortom IKEA is nu het dichtst bij :P
Qua afstand haalt niets anders het voor mij. IKEA zit op 800 meter van mijn huis. De eerste meubel boer zit 3 km verderop en is een Piet Klerxx De prijzen daar wel eens gezien? :'). Voor de prijs van 1 kast, koop je 3 complete IKEA inrichtingen voor je hele huis.
pi_133211063
Als je inderdaad vanaf nul moet beginnen, en in een studentenkamer trekt ergens, is ikea echt het allermakkelijkst. Je gaat erheen, koopt alles wat je moet hebben, laad het in de auto van je ouders, en gaat naar huis en zet het in elkaar. Makkelijker kan het niet.

Bepaalde ikea dingen heb ik nu al een jaar of 10, zijn van Zwolle naar Maastricht naar Zweden naar Nederland, naar Zweden verhuist en doen het nog steeds zo goed.

En kijk onze bureau op stelling nu eens in de werkkamer, hoe ideaal. Dit is de tafel die alle verhuizing meegemaakt heeft. Voor de rest is alles op het bureauikea, en het functioneert zo goed (behalve dat de tafel wat te laag is voor een bureau, daar moet ik nog wat op verzinnen..
  woensdag 13 november 2013 @ 10:59:15 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133211198
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meerdere muebelzaken bij elkaar, ik kan je garanderen dat elke meubelzaak altijd wel op z'n minst één soort bank/tafel/stoelen/kast in de aanbieding heeft. Dan zit er vast wel iets tussen dat je leuk vind.
Niet mijn ervaring, zelden is wat ik daar mooi vind goedkoop of passend.
pi_133211255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Bepaalde ikea dingen heb ik nu al een jaar of 10, zijn van Zwolle naar Maastricht naar Zweden naar Nederland, naar Zweden verhuist en doen het nog steeds zo goed.
Hier ook :Y Ik heb onderdelen van een kast nu al een jaar of 20 denk ik. Ziet er allemaal nog prima uit en zo.

Ik vind IKEA gewoon makkelijk :@ Je kan het op je gemak online uitzoeken en dan ff snel halen. Delft heeft geen echte meubelboulevards en de winkels die we wel hebben zijn best duur.

Rotterdam heeft wel een meubelboulevard, maar ik heb geen zin om daar uren en uren rond te gaan banjeren en die winkels zijn dus wel echt een stuk duurder dan IKEA en hebben ook niet wat ik zoek (incl. een stel irritante verkopers). Heb daar wel mijn bank gekocht, maar die uitzoeken vond ik ook een drama.
pi_133211264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet mijn ervaring, zelden is wat ik daar mooi vind goedkoop of passend.
Check!
pi_133212114
Ikea kan best fijn zijn, ik heb er op mijn 18e een paar meubels gehaald die vijf verhuizingen mee hebben gemaakt en nog steeds goed waren toen ik ging emigreren. Maar voor spullen met karakter ga ik liever naar de kringloop of iets dergelijks, dat is volhouden om wat leuks te vinden maar wel echt de moeite waard :)
  woensdag 13 november 2013 @ 12:03:07 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133212864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 00:45 schreef golfer het volgende:
Dude: hoe waren uwe bloemkolen :?
ja lekker!!

Leuke manier zo!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133212865
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee dus. Meestal niet. Te klassiek of lelijke stof, of nog steeds veel te duur. Inmiddels wel gevonden dus maar daar zijn totaal wel wat jaren overheen gegaan voor we dé bank vonden, of hét tv kastje.. De eettafel is nog van Ikea, want 'gewone' winkels hebben gewoon niets moois wat ook nog past. Alles is veel te groot daar. Boekenkast wil ik nog wel vervangen voor iets custom made.. moet alleen nog een plannetje hebben.

Maar goed, ik vind veel meubelboulevardwoningen net zo veel op elkaar lijken als Ikea woningen.. Allemaal graywash grenen en lichgrijze banken met blauwe, lime of paarse accenten..
  woensdag 13 november 2013 @ 12:06:14 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133212952
quote:
Kiek, Dude:

[ afbeelding ]
oh staat wel hel tof zeg! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133219782
http://en.rocketnews24.co(...)r-indecisive-diners/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:26:23 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133221416
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)r-indecisive-diners/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja? En?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133221427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja? En?
Lekker eten toch??
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 november 2013 @ 16:27:04 #80
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133221434
Spannend potje schaken tussen Anand en Carlsen :P
  woensdag 13 november 2013 @ 16:48:03 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133222038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Lekker eten toch??
Vind je?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133222086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Lekker eten toch??
niet echt eigenlijk.. het is vooral veel.. :P
pi_133226959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Vind je?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

niet echt eigenlijk.. het is vooral veel.. :P
Ach joh ,het kan veel erger en vetter _O-
pi_133230524
Cursus in Hoenderloo afgesloten met de IKEA _O-. Collega moest nog wat dingen hebben dus zijn daar eerst wezen eten en daarna ff geshopt. Nu lekker thuis :)
pi_133233224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Cursus in Hoenderloo afgesloten met de IKEA _O-. Collega moest nog wat dingen hebben dus zijn daar eerst wezen eten en daarna ff geshopt. Nu lekker thuis :)
Hoenderloo :') Daar woont een ex-collega van mij, is het daar zo mooi landelijk als hij zegt? ;)
  woensdag 13 november 2013 @ 21:46:12 #86
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133233436
Er was toch een Fok! meet van ONZ in Hoenderloo bij Cafetaria 't Hoentje om een halve hoen te eten?
Confidence through competence
  woensdag 13 november 2013 @ 21:51:27 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133233699
Ik heb er vlakbij in Militaire Dienst gezeten. (Harskamp)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 13 november 2013 @ 21:53:23 #88
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133233817
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hoenderloo :') Daar woont een ex-collega van mij, is het daar zo mooi landelijk als hij zegt? ;)
Het is op de Veluwe, dat zou je redelijk landelijk kunnen noemen :)
pi_133235119
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik zat midden in de bossen met gevaar op overstekende zwijnen. In een hotel wat nogal populair is bij het Nederlands Elftal en de Wielrenploeg. Echt in the middle of nowhere, op toch maar een klein stukje van de snelweg af.
  woensdag 13 november 2013 @ 22:19:12 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133235288
Mooi, Hoenderloo. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133235712
Zo. Kascommissie achter de rug. Nu nog de ALV van de VvE en dan is het einde oefening *O* Grote voordeel: mijn woonkamer is weer woonkamer 8-)
  woensdag 13 november 2013 @ 22:29:27 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133235882
Ik ben wel benieuwd naar foto's van je home make over Pee. Of wil je dat liever niet?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133236813
Hoenderloo is prachtig O+
pi_133237170
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar foto's van je home make over Pee. Of wil je dat liever niet?
Als het zaterdag helemaal afgerond en opgeruimd is, zal ik wat posten. Ik heb alleen geen voor-foto's.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:02:18 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133237268
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als het zaterdag helemaal afgerond en opgeruimd is, zal ik wat posten. Ik heb alleen geen voor-foto's.
leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133237471
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef PdeHoog het volgende:

Dan breek je het eerst maar weer af :{w
pi_133237491
Lekker gezongen *O*
Maar sjeesus wat is Waterfalls een ingewikkeld nr.
En zoveel tekst.
En een rap!
:o
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 november 2013 @ 23:07:57 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133237516
We winnen bij de herindelingsverkiezingen. ^O^
PVDA haalt opgelucht adem. VVD krijgt flinke klappen.

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 13-11-2013 23:29:58 ]
pi_133238341
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dan breek je het eerst maar weer af :{w
:')
pi_133238663
Ben benieuwd Pee :)
  donderdag 14 november 2013 @ 00:03:56 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133240106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
We winnen bij de herindelingsverkiezingen. ^O^
PVDA haalt opgelucht adem. VVD krijgt flinke klappen.
We?
PvdA, CDA en Nieuw Elan.
Hoor jij daar ook al bij?
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2013 @ 00:06:52 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133240200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

We?
PvdA, CDA en Nieuw Elan.
Hoor jij daar ook al bij?
:+
D66 in Leeuwarden van 2 naar 5. Alphen van 3 naar 4.

Overigens wel een zeer lage opkomst :{

En de Communisten hebben Lemmer overgenomen :P
  donderdag 14 november 2013 @ 00:09:34 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133240283
Wat zou FFT vandaag gestemd hebben in Alphen? :+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133240415
Ik moet nog voor de freakin waterschap stemmen.. vind dat zo'n onzin.. maar goed, ik hou van water dus ga het toch maar doen :P
  donderdag 14 november 2013 @ 01:04:51 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133241364
*plons*
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133242894
Mogguh :O Het is weer vroeg -O-
pi_133242944
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog voor de freakin waterschap stemmen.. vind dat zo'n onzin.. maar goed, ik hou van water dus ga het toch maar doen :P
Dat vind ik zulke vage verkiezingen 8)7

Goedemorgen :W
pi_133242960
:W
pi_133243238
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef golfer het volgende:
Wat zou FFT vandaag gestemd hebben in Alphen? :+
Ehhh :D

Zo slecht geslapen vanwege overal jeuk en heb ineens uitslag :?
  donderdag 14 november 2013 @ 08:10:09 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133243366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik zat midden in de bossen met gevaar op overstekende zwijnen. In een hotel wat nogal populair is bij het Nederlands Elftal en de Wielrenploeg. Echt in the middle of nowhere, op toch maar een klein stukje van de snelweg af.
Recidence victoria i presume?
  donderdag 14 november 2013 @ 09:09:30 #111
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133243974
Mooie omgeving hoor dat Hoenderloo. Ik fiets nog wel eens, het is hier niet zo ver vandaan :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2013 @ 09:10:15 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133243981
Pa woont er nu in de buurt dus heb er de laatste twee jaar ook veel gefietst :)
pi_133244192
Goedemorgen :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2013 @ 09:32:13 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133244301
*woooooot* We zijn uit de recessie. We hebben een economische groei van 0,1% *O*

:') Over de onderlinge cijfers zullen we het maar niet hebben.
pi_133244322
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef borisz het volgende:
*woooooot* We zijn uit de recessie. We hebben een economische groei van 0,1%

:')
*O* *O* *O* *O*

:P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2013 @ 09:35:34 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133244353
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*

:P
quote:
46 duizend banen minder dan in tweede kwartaal
Ten opzichte van een jaar eerder:
- krimpt de economie met 0,6 procent
- zijn de investeringen 3,0 procent lager
- is de uitvoer 2,1 procent hoger
- is de consumptie door huishoudens 2,3 procent lager en
- zijn er 160 duizend banen minder
Het feestje is weer over :P
  donderdag 14 november 2013 @ 09:35:57 #117
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133244360
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef borisz het volgende:
*woooooot* We zijn uit de recessie. We hebben een economische groei van 0,1% *O*

:') Over de onderlinge cijfers zullen we het maar niet hebben.
Nou, dan kan dan Klaas Knot dus nog even op z'n post blijven zitten :')
pi_133244368
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:35 schreef borisz het volgende:

[..]

[..]

Het feestje is weer over :P
partypooper :6
pi_133246667

SPOILER
pi_133246711
Goedemorgen :)
pi_133246719
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Das klote -O-
  donderdag 14 november 2013 @ 11:52:57 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133247219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Dat is altijd vervelend.
Kan je weer opnieuw beginnen vertrouwen op te bouwen. :{
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133247267
Voordeel was dat vandaag pas de 2e keer was, dus ik heb er ook voor gekozen meteen over te stappen omdat we nu nog maar net begonnen zijn.. Maar ik hoop maar dat de mevrouw die ik nu krijg ook aardig is.. dat is dus afwachten..
pi_133247326
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Voordeel was dat vandaag pas de 2e keer was, dus ik heb er ook voor gekozen meteen over te stappen omdat we nu nog maar net begonnen zijn.. Maar ik hoop maar dat de mevrouw die ik nu krijg ook aardig is.. dat is dus afwachten..
Psychologen hebben bijna allemaal zo'n psychologen aardigheid, zal vast wel goedkomen. Zeker als je met die ander pas net begonnen was
pi_133247374
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Psychologen hebben bijna allemaal zo'n psychologen aardigheid, zal vast wel goedkomen. Zeker als je met die ander pas net begonnen was
Ja is ook zo.. maar het kan altijd dat je net iemand treft die net de verkeerde vragen stelt of je gewoon niet begrijpt.. hoop dus dat dat niet zo is.
pi_133252542
Het kan ķok meevallen, Sun!

Gisteravond laat terug van crematie van Tante in Schagen.
Zeer onder de indruk van de avonddienst en de gesproken ervaringen.
Vormgeving en de plek was ook bijzonder.

Affijn, als laatste klant bij de gele M gegeten om 23 uur en mn.X gaat nu pas brunchen :Y) na de vette smakeloze hap vannacht.
..." nooit meer doen.."
pi_133252614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja is ook zo.. maar het kan altijd dat je net iemand treft die net de verkeerde vragen stelt of je gewoon niet begrijpt.. hoop dus dat dat niet zo is.
Hoezo de verkeerde vragen stelt? En als je merkt dat iemand iets niet begrijpt, kun je dat gewoon zeggen en het uitleggen. Je speelt zelf ook een grote rol in zulke gesprekken.
  donderdag 14 november 2013 @ 15:05:21 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133253111
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef AnneX het volgende:

Affijn, als laatste klant bij de gele M gegeten om 23 uur en mn.X gaat nu pas brunchen :Y) na de vette smakeloze hap vannacht.
..." nooit meer doen.."
Dat roepen wij ook elke keer en dan driekwart jaar later zijn we er toch weer ingetrapt. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133253130
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef AnneX het volgende:
.." nooit meer doen.."
Herkenbaar :+
pi_133253235
Mijn M menu is - nu ongeveer éen keer per jaar - 6 nuggets + kerriesaus/kleintje friet/
kleine milkshake vanille.
Voorheen deed ik het vaker als ik onderweg was van werk naar overleg w/
pi_133253364
En gister en vandaag kwamen "mijn" bestellingen binnen - ipv die van afwezige buren in ontvangst nemen.

Goeie prijs gevonden voor mijn favo onderlakens van Bella Donna en ook nog
' gratis' verstuurd en ingepakt door Anna X ;) volgens de pakbon, in De.
En hupsakee drie nieuwe truien voor mn.X in goede kleuren - zonder oubollig te zijn als in de eigenlijke winter 2012 miskoop w/
pi_133253380
Ik wil niet weten hoe die nuggets worden gemaakt O-) Maar als ik bij de M ben dan bestel ik doorgaans kipnuggets. Oh wacht, de Big Tasty is terug, dan zou ik die bestellen. Maar is alweer meer dan een jaar geleden volgens mij dat ik daar gegeten heb.
pi_133253412
Inderdaad de big Tasty en er waren drie pogingen nodig om een hap te nemen. w/
pi_133253859
Vorige week de Big Tasty weer eens gegeten. Hij was heerlijk O+
pi_133253876
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Recidence victoria i presume?
Jep Golden Tulip Victoria
pi_133254681
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo de verkeerde vragen stelt? En als je merkt dat iemand iets niet begrijpt, kun je dat gewoon zeggen en het uitleggen. Je speelt zelf ook een grote rol in zulke gesprekken.
Ja maar dat bedoel ik dus niet helemaal.. laat maar..

Bah, na 2 dagen koppijn ben ik er wel weer klaar mee eigenlijk }:|
pi_133254875
Bij de Mac haal ik als mijn moeder betaald veel te veel, als ik zelf ga alleen euroknallers. Anders heb ik behalve spijt van de troep ook nog eens spijt van het geld. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 16:12:38 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133255169
Ik ga harings eten.

VIER!

:9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133255632
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga harings eten.

VIER!

Eet smakelijk :D Krijgt Dirkje ook? :o
pi_133255772
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga harings eten.

VIER!

Mét ui :Y) en verder géen sociale activiteiten ?

Kijk, zķ gaan ze de kast in http://www.telegraaf.nl/t(...)_hoeslaken_op__.html
Ik had een minder slimme manier. (8>
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 november 2013 @ 16:30:21 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133255783
AnneX haring eet je zonder ui }:|
;)
  donderdag 14 november 2013 @ 16:32:59 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133255868
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mét ui :Y) en verder géen sociale activiteiten ?

Kijk, zķ gaan ze de kast in http://www.telegraaf.nl/t(...)_hoeslaken_op__.html
Ik had een minder slimme manier. (8>
Met ui, zonder sociale activiteiten.
Al twee op.
:Y)

Nu even naar je linkje kijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 14 november 2013 @ 16:35:08 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133255938
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Eet smakelijk :D Krijgt Dirkje ook? :o
Ik leef in de bizarre omstandigheid dat ik nog nooit een kat heb gehad die op haring viel.
De jam kijkt hij nog van mijn brood, maar haring... :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133255979
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik leef in de bizarre omstandigheid dat ik nog nooit een kat heb gehad die op haring viel.
De jam kijkt hij nog van mijn brood, maar haring... :?
Haha doet me aan Sam denken. Die kwijlt het meest als er een appeltje in het spel is ;)
pi_133255981
Wanneer heb je je eerste afspraak met de nieuwe, Sun?

En Duuude - haring! Ik vind de smaak heel lekker maar de graatjes zo griezelig.. :N

O, en ik moet eigenlijk dozen uitpakken maar ben stiekem kerstrecepten aan het uitproberen }:| :9
pi_133255999
woensdag over een week.
pi_133256090
O, ik moet trouwens een foto van mijn enkel laten maken }:|

Eerder dit jaar kuitbeen (bij mijn enkel) breken en na zes weken in het gips op de eerste dag uit het gips meteen naar Frankrijk voor drie pretparken in drie dagen (zonder krukken, want eigenwijs) was al niet zo slim, maar ben tijdens het verhuizen twee keer door mijn poot gegaan en nu is mijn enkel elke ochtend dik. }:|

</zeurpost>
pi_133256116
Dat klinkt niet handig Mini.. :N
  donderdag 14 november 2013 @ 16:47:09 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133256300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef minilot het volgende:
Wanneer heb je je eerste afspraak met de nieuwe, Sun?

En Duuude - haring! Ik vind de smaak heel lekker maar de graatjes zo griezelig.. :N

O, en ik moet eigenlijk dozen uitpakken maar ben stiekem kerstrecepten aan het uitproberen }:| :9
Goddelijk! Graten vind ik ook naar, maar lust wint het van gruwel, in het geval van haring.

Hoeveel dozen moet je nog?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133256559
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Goddelijk! Graten vind ik ook naar, maar lust wint het van gruwel, in het geval van haring.

Hoeveel dozen moet je nog?
Veertien. :+
pi_133256967
pi_133257224
Een rekening krijgen als je niet weet wat je hebt gekocht is nooit tof.
pi_133257275
quote:
9s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
Een rekening krijgen als je niet weet wat je hebt gekocht is nooit tof.
Ohjee, dat is inderdaad niet leuk. Is het een dure rekening?
pi_133257403
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohjee, dat is inderdaad niet leuk. Is het een dure rekening?
Nee, het is een digitaal schoolproduct. Maar ik heb niets aangevraagd, school zou dat toch niet zomaar voor mij mogen doen?

Klantenservice is al niet meer beschikbaar, ik stuur ze wel een mailtje. Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb besteld.
pi_133257518
Nou, inderdaad! Even achteraan gaan :Y
pi_133257576
Zo mailtje verzonden, waarschijnlijk bel ik ze morgen nog wel, maar dan ben ik het nu in ieder geval kwijt. :')
pi_133257725
Tenenkrommende term trouwens, 'digitaal schoolproduct' :')
pi_133257991
Daar bestaat je halve boekenlijst uit tegenwoordig blijkbaar. Je betaald er nog veel geld voor ook en uiteindelijk kun je inloggen op een slecht programma op de computer, is het maar een jaar geldig (niet in de vakanties) en vervangt het docenten helemaal want die vinden het niet meer nodig om nog les te geven.
pi_133258133
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:51 schreef Myraela het volgende:
Daar bestaat je halve boekenlijst uit tegenwoordig blijkbaar. Je betaald er nog veel geld voor ook en uiteindelijk kun je inloggen op een slecht programma op de computer, is het maar een jaar geldig (niet in de vakanties) en vervangt het docenten helemaal want die vinden het niet meer nodig om nog les te geven.
....

Dit meen je niet? -O-
pi_133258174
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:
....

Dit meen je niet? -O-
Tsja. MBO heh? Triest, toch?
pi_133258243
Mijn lief is kort geleden (na twee jaar) met deeltijd-HBO gestopt wegens zelfde gemiep en vrijwel geen les. :N
pi_133258244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef Leintjeuh het volgende:

Tsja. MBO heh? Triest, toch?
Mijn neefje Brandon had ook al zo'n stupide verhaal wat ik amper kon geloven. Hij moest klassikaal taken doen en de docent was eigenlijk alleen aanwezig en gaf geen les. En de hele klas zat achterstevoren, zat te kletsen, te appen of spelletjes te spelen. Hij zei dat hij die taken niet kon maken in zo'n chaos. Ik vroeg of de docent er dan niets aan deed? Nee, die zat zelf op facebook....
pi_133258307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....

Dit meen je niet? -O-
Jawel. Behalve dat het mbo op het niveau al triest is natuurlijk, zitten daar juist mensen die aandacht en ondersteuning nodig hebben tijdens het leren. Dat krijg je niet.

Overigens is het op het hbo precies hetzelfde, alleen kreeg je daar gewoon opdrachten van de docent en kon je het voor de rest zelf uitzoeken. Zonder de stomme programma's.
pi_133258330
Maar het is heeeeel logisch dat MBO docenten een schaal hoger zitten dan leerkrachten uit het basisonderwijs :Y :X

Al ga ik er van uit, en weet ik, dat er ook goede MBO docenten en opleidingen zijn gelukkig...
pi_133258410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar het is heeeeel logisch dat MBO docenten een schaal hoger zitten dan leerkrachten uit het basisonderwijs :Y :X

Al ga ik er van uit, en weet ik, dat er ook goede MBO docenten en opleidingen zijn gelukkig...
Ach, er zijn uitzonderingen. De vak gerelateerde vakken bijvoorbeeld, want daar is nog niet zo'n algemeen programma voor. Die docent kan wel goed les geven. Al lijkt het me als docent helemaal niet leuk op het mbo hoor, er zitten echt helse leerlingen tussen en je bent ook geen docent geworden om hele dagen niets te doen.
pi_133258446
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, er zijn uitzonderingen. De vak gerelateerde vakken bijvoorbeeld, want daar is nog niet zo'n algemeen programma voor. Die docent kan wel goed les geven. Al lijkt het me als docent helemaal niet leuk op het mbo hoor, er zitten echt helse leerlingen tussen en je bent ook geen docent geworden om hele dagen niets te doen.
Nee het lijkt me verschrikkelijk.. Behalve als echt vakdocent waar de studenten echt voor gekozen hebben, volgens mij kan dat wel leuk zijn als je dat een beetje goed aan pakt.
pi_133258534
Ik kijk junior masterchef, beetje jammer dat ze het wel erg kinderlijk maken. Vind het juist leuk dat ze best goed kunnen koken, doen ze er een opdracht over "cupcakes versieren" bij.
pi_133258602
Oh goed dat je het zegt *zapt*
  donderdag 14 november 2013 @ 18:30:37 #169
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133259120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:59 schreef minilot het volgende:
Mijn lief is kort geleden (na twee jaar) met deeltijd-HBO gestopt wegens zelfde gemiep en vrijwel geen les. :N
Gaat nog leuker worden op het hbo (en waarschijnlijk ook mbo). Blended learning is de mode, minder contacturen en bijna alles digitaal. Zet het nu ff erg zwart/wit neer...
pi_133259129
Er vallen geen appels meer in de tuin waar ik werk. Van de laatste lading wil ik appelstroop maken. Dat heb ik altijd al gewild. :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133259159
Dus ik wacht nu op appelsap wat door een doek druipt. :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133259972
Ha, tof! Appelstroop: :9
Is het lastig, zelf maken?
pi_133260109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef minilot het volgende:
Ha, tof! Appelstroop: :9
Is het lastig, zelf maken?
Nou, ik weet niet.....
Het leuke is dat je het kan maken van afval, schillen en klokhuizen.
Je moet het wel lang laten koken en opletten dat het niet aanbrandt. Je kan er wel water bijdoen, maar als het teveel is, moet je dat later weer laten verdampen om stroop te krijgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133260132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet.....
Het leuke is dat je het kan maken van afval, schillen en klokhuizen.
Je moet het wel lang laten koken en opletten dat het niet aanbrandt. Je kan er wel water bijdoen, maar als het teveel is, moet je dat later weer laten verdampen om stroop te krijgen.
Aha! Nou, succes ermee alvast :)
pi_133260150
Ik ben nu zover dat dat de appelmassa uitlekt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133260200
En als ik dan appelsap heb, moet ik het nog inkoken, ook spannend. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133260243
Appelstroop :9~ :9~ :9~ Ik hoop dat het lukt Krak!
pi_133260345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Appelstroop :9~ :9~ :9~ Ik hoop dat het lukt Krak!
Ik heb het recept gevonden op de site van de Volkskrant. Als het lukt, kan jij het ook. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133260451
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133260475
Leuk, leuk, leuk! Zodra mijn foodblog opgestart is ook maar eens een strooppoging doen. :)
pi_133260568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:10 schreef minilot het volgende:
Leuk, leuk, leuk! Zodra mijn foodblog opgestart is ook maar eens een strooppoging doen. :)
Ik heb ook appelchutney gemaakt.
Dit recept, zonder tijm: http://www.ah.nl/allerhande/recepten/669392/appelchutney
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133260808
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:10 schreef minilot het volgende:
Jij start een foodblog? Tof! Goed idee ;)
pi_133260860
Leuk Krakke, ik hoop dat het lukt!
pi_133260977
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Krakke, ik hoop dat het lukt!
Ik ook! Het leukste is dat ik dat al lang wilde proberen. Ook al zou het mislukken, ik heb het gedaan!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133261088
Teveel kersttestkoekjes op. Nu geen zin meer in avondeten. :')
pi_133261100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:25 schreef minilot het volgende:
Teveel kersttestkoekjes op. Nu geen zin meer in avondeten. :')
Wat voor koekjes?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133261167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat voor koekjes?
Deze! :)

Ben nu wel echt bijna klaar met dingen voor kerst uitproberen. Zoek alleen nog iets knapperigs voor bij piepkleine soep-amuse. Twijfel tussen homemade pittige cracker of zelfgemaakte kroepoek. Alle andere dingen, daar ben ik uit en heb ik afdoende geoefend :)
pi_133261262
Wat voor soep?
pi_133261674
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Deze! :)

Ben nu wel echt bijna klaar met dingen voor kerst uitproberen. Zoek alleen nog iets knapperigs voor bij piepkleine soep-amuse. Twijfel tussen homemade pittige cracker of zelfgemaakte kroepoek. Alle andere dingen, daar ben ik uit en heb ik afdoende geoefend :)
Hoopjes oude kaas bakken?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133261824
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:38 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hoopjes oude kaas bakken?
Nee, dat smaakt niet bij de bouillon die ik serveer:
http://www.theppk.com/2011/10/mushroom-hot-pot/ (gezeefd)

Zit steranijs, kokosmelk, limoen, chilipeper en shiitake in - wil daar iets neutraals bij (zoals deze crackers, minus de komijn) of dus zelfgemaakte kroepoek, aangezien de ervarign met deze bouillon leert dat iets subtiel vissigs er goed bij past :)
pi_133262046
Ah, gered! Mijn lief werkt over en eet op zijn werk iets. Kan ik volstaan met een appel en een paar gebakken tomaten. Is wel even voldoende. :')
pi_133262207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef minilot het volgende:
Ah, gered! Mijn lief werkt over en eet op zijn werk iets. Kan ik volstaan met een appel en een paar gebakken tomaten. Is wel even voldoende. :')
Hmm, echt niet!!!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133262307
Echt wel. :Y
pi_133262345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef minilot het volgende:
Echt wel. :Y
Neuh, geen eiwitten en koolhydraten. }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133262380
Had vandaag al avocado, noten en volkoren matzes, en reken maar dat er ruim voldoende koolhydraten in die koekies zaten ;)
Zit bovendien de rest van de avond op mijn luie kont - weinig extra energie nodig dus. ;)
pi_133262395
Ik hoop dat ik morgen meer dan 400 ml appelsap heb.... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133262409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef minilot het volgende:
Had vandaag al avocado, noten en volkoren matzes, en reken maar dat er ruim voldoende koolhydraten in die koekies zaten ;)
Ozo, dat moet kunnen. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133262895
Trusten iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_133263523
Nu al?!
Welterusten :)
pi_133267925
Damn, wat een verhitte discussie heb ik in DIG met een gast. Die kerel is wel enorm eigenwijs. Zit mij aan te vallen omdat ik mijn mening geef over mijn favoriete apparaten. Deze heb ik gekozen na ervaringen met verschillende apparaten. Daarbij zeggende dat ik het alleen maar toejuich dat mensen andere concurrerende apparaten gebruiken omdat dat innovatie bevordert.

Sommige mensen zijn voor geen enkele redenatie vatbaar. :')
  donderdag 14 november 2013 @ 22:35:18 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133269543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Molleman het volgende:

Sommige mensen zijn voor geen enkele redenatie vatbaar. :')
Welkom op Fok! :')
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133269721
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Welkom op Fok! :')
Ja ik weet het. :') Dit was alleen een erg irritant persoon voor Fok! begrippen. Iedereen met een andere mening werd in het topic aangevallen door TS terwijl hij degene is die om advies vraagt.
pi_133269766
dubbel
pi_133270826
Over Piet; ik snap wel dat ie nog niet terug is. Zou ook niet staan springen als ik een maand (!) zou worden geband.
pi_133270881
Heeft iemand een hamer? Ik kan wel gillen van de jeuk :{ Ben de hele dag aan t krabben en t gaat maar niet over. Hopelijk slaap ik er n beetje doorheen vannacht.
pi_133271553
Jeuk is tha hell :{
Vet houden! Weet niet waar het zit?
pi_133271728
Armen, bovenbenen tot knie, zij (beide kanten), onderrug en schouders.
Maar eens naar de apotheek vragen om zalf ofzo want heb overal bultjes/vlekken die eerst groter worden, weggaan, ergens anders komen en weer terugkomen. Huisarts zei dat t niet aan mn vit.tekort kan liggen. Allergisch?
  donderdag 14 november 2013 @ 23:27:02 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133271848
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Armen, bovenbenen tot knie, zij (beide kanten), onderrug en schouders.
Maar eens naar de apotheek vragen om zalf ofzo want heb overal bultjes/vlekken die eerst groter worden, weggaan, ergens anders komen en weer terugkomen. Huisarts zei dat t niet aan mn vit.tekort kan liggen. Allergisch?
Jeuk is erg!
Kan een allergische reactie zijn, kan ook een soort eczeem zijn.
Vet houden met vaseline of een hydrocortisoonzalfje vragen aan huisarts.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133272337
Ik ga morgen weer bellen dank je. Heb helaas nu geen zalf in huis. Nooit eerder eczeem of allergie gehad! Schrok vannacht toen ik de bulten op mn benen zag.
pi_133274326
Het klinkt naar een 'uitbraak' van 't een of 't ander.
Niet naar drogist of apo, maar naar huisarts en het laten zien.
pi_133274362
Ach en mn zussie toch! Is een uurtje met haar dochter en schdochter (spontaan idee) naar een soort ladiesnight in het tuincentrum om de hoek van het hospice geweest. In rolstoel met dikke jas +zuurstof.
Die foto's zijn echt zooo bijzonder O+ Ze heeft genoten, het leek een soort kerstmarktje.
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:51:35 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133274560
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ach en mn zussie toch! Is een uurtje met haar dochter en schdochter (spontaan idee) naar een soort ladiesnight in het tuincentrum om de hoek van het hospice geweest. In rolstoel met dikke jas +zuurstof.

Die foto's zijn echt zooo bijzonder O+ Ze heeft genoten, het leek een soort kerstmarktje.
Och. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133274634
quote:
Fijn !
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 01:28:32 #214
91830 MaximusTG
pi_133275676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt naar een 'uitbraak' van 't een of 't ander.
Hm klinkt niet zo fijn. Morgen wordt weer een rotdag, net 1 uur geslapen en lig alweer 2 uur wakker met jeuk.

Klinkt mooi van je zus. Zullen vast mooie foto's zijn :)
pi_133275985
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Over Piet; ik snap wel dat ie nog niet terug is. Zou ook niet staan springen als ik een maand (!) zou worden geband.
Toen ik die ban zag was ik daar al bang voor, dat hij weg zou blijven. Misschien dat diegene die besloot hem een maand te bannen daar blij mee is (weet niet wie geband heeft hoor), maar wij een CUL absoluut niet :'(
pi_133275996
quote:
Prachtig O+ Wat kan iets doodgewoons (voor ons) dan zo enorm bijzonder zijn.
pi_133276084
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik die ban zag was ik daar al bang voor, dat hij weg zou blijven. Misschien dat diegene die besloot hem een maand te bannen daar blij mee is (weet niet wie geband heeft hoor), maar wij een CUL absoluut niet :'(
Ik weet natuurlijk niet wat hij gedaan heeft maar vind een ban van een maand dus echt veel te veel. Zeker voor een persoon die zoveel nuttige dingen bijdraagt aan dit forum. Bij iemand die alleen maar zit te trollen in KLB en ONZ kan ik het mij nog wel voorstellen.
pi_133276136
quote:

[..]

Weet je wel wat hij gedaan heeft?
Als ik zie hoeveel er wordt gescholden over en weer in KLB (en nog meer getrolld) snap ik niet dat die mensen allemaal mogen blijven. Alsof t geaccepteerd is omdat het nou eenmaal KLB is.
pi_133276322
Mogguh :O Ochtendje thuis zitten want de tegels worden afgeleverd vandaag. Dat wordt zometeen sjouwen -O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:33:40 #221
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133276629
KLB is sowieso verschrikkelijk. als ik in andere fora zure zeikreacties zie komt het 99 van de 100 keer van een user die ook zeer actief is in de KLB.

Goedemorgen trouwens :W Nog even een dagje gasgeven en dan weekend O+
pi_133277212
quote:
Och, dat klinkt lief zeg! :*
pi_133277255
Sterk voornemens om vandaag, voordat ik naar kantoor moet, de laatste dozen uit te pakken.

Maar ééééérst even langs de Turk, voor feta en yufkadeeg en dan thuis sigara böreği vouwen.. *)

..damn you, nieuwe keuken! }:|
pi_133277290
Iemand gisteren op BBC2 trouwens wetenschapper Brian Cox ( O+ O+ ) gezien, die de 'science' achter Dr. Who ( O+ ) in een tof college verpakte?
Ik zat op de bank te spinnen als een blije poes! *O*
pi_133277294
Fft, al naar de dokter gebeld?

quote:
Ja, gaaf hč? :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 09:31:25 #226
13783 Anthraxx
pi_133277321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:29 schreef minilot het volgende:
Iemand gisteren op BBC2 trouwens wetenschapper Brian Cox ( O+ O+ ) gezien, die de 'science' achter Dr. Who ( O+ ) in een tof college verpakte?
Ik zat op de bank te spinnen als een blije poes! *O*
Nog niet gezien, maar de andere programma's van Brian Cox zijn zeer vermakelijk, dus deze komt nog op de 'te kijken' stapel :P.
pi_133277343
quote:

[..]

Een maand is ook wel echt verdomd lang. :') Ik heb een hoop dingen gedaan die niet mogen, maar nooit langer dan 3 dagen een ban gehad. Vind het zonde, weet niet wat er is gebeurd, maar als het in een ander subforum zo fout ging dat ze een maand nodig vinden, hadden ze hem ook alleen voor dat subforum een ban kunnen geven.
pi_133277628
Mooi B O+ koesteren..

Mini gaat los :D _O-

En feli voor Vork :s)
pi_133277804
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Mini gaat los :D _O-

Hum? :+
pi_133277901
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Hum? :+
In je nieuwe keuken ;)
pi_133278536
Ah. :)

Dit is 'm trouwens (zojuist even op de foto gezet):

Pluspunten ten opzichte van keuken in oude flat:
- Meer keukenkastjes/-laden
- Robuuster gasstel
- Grotere koelkast
- Lager werkblad (ik ben nogal klein)
- Afwasmachine! O+
- Glad aanrechtoppervlak (maakt makkelijk schoon)

Nadelen:
- Geen ra(a)m(en)
- Truttige stijl }:|
- Onhandige werkruimte (in een hoek)
- Tegelvloer (ik laat vaak iets vallen)
- Kleinere oven, al telt die niet, want ik heb ook mijn oude grote oven meegenomen en die staat nu in de bijkeuken! *)

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 15-11-2013 10:56:49 ]
pi_133278876
Het is idd een beetje truttig, maar verder ziet het er prima uit ^O^ Is het een Ikea keuken? Want dan is het vrij eenvoudig en relatief goedkoop, op den duur, de frontjes te vervangen :)
pi_133278896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is idd een beetje truttig, maar verder ziet het er prima uit ^O^ Is het een Ikea keuken? Want dan is het vrij eenvoudig en relatief goedkoop, op den duur, de frontjes te vervangen :)
Yep, Ikea-keuken! Nieuwe deurtjes gaan er zeker ooit een keer komen. Maar ik vind die tegels (en die kraan!) ook echt afschuwelijk.
Maar goed, het kookt prima dus zo heel erg boeit het me allemaal niet.
pi_133278965
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, Ikea-keuken! Nieuwe deurtjes gaan er zeker ooit een keer komen. Maar ik vind die tegels (en die kraan!) ook echt afschuwelijk.
Maar goed, het kookt prima dus zo heel erg boeit het me allemaal niet.
Kraan is best afschuwelijk ja :D Maar ook dat is snel vervangen.. Tegels zijn wat lastiger. Al denk ik dat het al heel anders oogt als er andere deurtjes op de kastjes zitten :Y Je zou er een zeiltje overheen kunnen leggen, is het meteen wat 'zachter' en toch nog makkelijk te dweilen.
pi_133278992
Die kraan is wel extreem lelijk ja. :')
pi_133279008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kraan is best afschuwelijk ja :D Maar ook dat is snel vervangen.. Tegels zijn wat lastiger. Al denk ik dat het al heel anders oogt als er andere deurtjes op de kastjes zitten :Y Je zou er een zeiltje overheen kunnen leggen, is het meteen wat 'zachter' en toch nog makkelijk te dweilen.
O, dat laatste is nog best een idee. Extra plintje ertegen en klaar. Dank voor de tip! ^O^
pi_133279044
Dat iemand ook ooit echt dacht: daar gaan we nou eens even honderddertig euro aan uitgeven..

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30225606/

... 8)7
pi_133279213
:D smaken verschillen, dat is wel weer heel erg duidelijk ;)
pi_133279246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef minilot het volgende:
Dat iemand ook ooit echt dacht: daar gaan we nou eens even honderddertig euro aan uitgeven..

[ afbeelding ]

... 8)7
doet me denken aan zo'n ouderwets pompsysteem.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_133279280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

... 8)7
Daar ging het mis ! 8)7
Gister een mailtje van nieuwe buren ( sinds een half jaar) dat zij uit elkaar gaan en
huis te koop ! Sneu.

En felicitaties voor Vork : van Harte w/
pi_133279476
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:17 schreef AnneX het volgende:

[..]

Daar ging het mis ! 8)7
Gister een mailtje van nieuwe buren ( sinds een half jaar) dat zij uit elkaar gaan en
huis te koop ! Sneu.

Hč, ook al? Wij kochten dit huis van een stelletje dat er krap drie maanden heeft gewoond vooraleer ze besloten te gaan scheiden. Mijn collega had ongeveer hetzelfde, eerder dit jaar..
Wat is er toch loos?
pi_133279552
Mijn stiefbroer woont ook weer thuis nadat zijn relatie over ging. Ik denk dat alle relaties verdoemd zijn om te mislukken. ;(
pi_133279586
Die van mij niet hoor :D maar we zijn dan ook niet getrouwd, scheelt misschien :P ;)
pi_133279618
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefbroer woont ook weer thuis nadat zijn relatie over ging. Ik denk dat alle relaties verdoemd zijn om te mislukken. ;(
Al zo'n vijftien jaar samen met de mijne. Om en nabij. Geloof ik. *O*
pi_133279743
9 jaar hier :) onvoorstelbaar hoe snel dat gaat en aan de andere kant voelt het alsof we altijd al samen waren :D
  vrijdag 15 november 2013 @ 11:50:57 #246
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_133279976
Ik ben ook al ruim 7 jaar met mijn vriend samen...gaat inderdaad erg snel!
pi_133280016
ik ben single maar woon 11 jaar op mezelf. het voelt echt alsof het gisteren was.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_133280216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Hč, ook al? Wij kochten dit huis van een stelletje dat er krap drie maanden heeft gewoond vooraleer ze besloten te gaan scheiden. Mijn collega had ongeveer hetzelfde, eerder dit jaar..
Wat is er toch loos?
Vroeger waren mensen meer afhankelijk van elkaar. Man werkte, vrouw thuis. Tegenwoordig zijn beiden zelfstandig en onafhankelijk. Op het moment dat er een kink in de kabel komt gaan mensen gemakkelijker hun eigen weg. Vaak zonder enige moeite te doen om het te lijmen.
pi_133280785
Feli Vork *O*

Ik heb (o.a.) KLB uit my actives gesloopt.

En Piet is wel meer geband, nooit zo lang en ook ooit gezworen nooit meer terug te zullen komen.
En ineens was ie er weer....
Wie weet, wel jammer als ie hierdoor geen zin meer heeft. -O-

Prima toch die keuken! Over een tijdje idd zeil op de vloer en andere frontjes dan ben je er al!
En ik zie kruidenpotjes in een rekje aan de muur, wij zoeken ook nog iets voor de kruiden.
Liefst allemaal dezelfde potjes in een mooi rekje.
't Wordt wel gauw vettig he zo bloot in de keuken.
pi_133280861
Voor het eerst om mijn id bewijs gevraagd bij de slijterij. :') Niet bij natuurlijk. Achterlijk gedoe.
pi_133280903
Fotootjes worden geappt van het nieuwe huisje van de Rijswijkers, begint er goed uit te zien!
Vorige week dinsdag de sleutel, keihard gewerkt en morgen al verhuizen!
De vloeren wordt nog haastwerk schrijft F.
pi_133280937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van mij niet hoor :D maar we zijn dan ook niet getrouwd, scheelt misschien :P ;)
Nope maakt niks uit :s)
pi_133280949
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst om mijn id bewijs gevraagd bij de slijterij. :') Niet bij natuurlijk. Achterlijk gedoe.
:D ik vind het altijd wel een compliment ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 12:33:07 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133280962
In de categorie bizarre statistieken: Cricketlegende Sachin Tendulkar heeft 15847 runs gemaakt in testmatches.
India werd onafhankelijk binnen de Commonwealth op 15 augustus 1947.

Ofwel 15/8/47 :P
pi_133280980
En dan hebben we het over welke sport Boor? :D
pi_133280996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind het eerder een belediging dat er echt nog twijfel over bestaat of ik wel 18 ben of niet. :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 12:35:32 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133281030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Bluezz het volgende:
En dan hebben we het over welke sport Boor? :D
pi_133281046
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had het vorig jaar nog. Toen was ik dertig. :D
Maar was wel een beetje onnozel, want als je goed kijkt, kun je prima zien dat ik oud genoeg ben voor wodka. :)
pi_133281055
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het eerder een belediging dat er echt nog twijfel over bestaat of ik wel 18 ben of niet. :')
Hangt misschien een beetje van je leeftijd af ;) Ik werd als 32jarige in GB gevraagd om mijn ID waar ze om moeten vragen als ze denken dat je onder de 25 bent. Heb de kassamevrouw uitgebreid bedankt voor het compliment :P :D
pi_133281074
De rode wijn-truffels die ik voor kerst in gedachten had net gemaakt met (zelfgetrokken) glühwein. Groot succes! *O* :9

Moet nu wel echt naar kantoor..
pi_133281077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:35 schreef borisz het volgende:

[ afbeelding ]
Dacht ik al *)
Wel leuk trouwens, ik snap de regels redelijk *O*
pi_133281091
Ik ga inkopen doen voor indisch stoofvlees, want : sudderen rest vd middag en een speculaascake van de molen bakken om morgen mee te nemen tijdens de verhuizen :9
Wasje zit in de masjien en verder doe ik lekker rustig aan.
pi_133281127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hangt misschien een beetje van je leeftijd af ;) Ik werd als 32jarige in GB gevraagd om mijn ID waar ze om moeten vragen als ze denken dat je onder de 25 bent. Heb de kassamevrouw uitgebreid bedankt voor het compliment :P :D
Maar 25 is ook gewoon een mooie leeftijd. :P 18 is gewoon echt te jong. :')

Daarbij ben ik er in mijn hele leven nog nooit om gevraagd en haal ik al vanaf mijn 14de drank. Wil ik nu even een flesje halen voor een meeting morgen krijg ik het niet mee. :') "Komt u nog terug." "Ja, zodra ik 18 ben."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 november 2013 @ 12:41:07 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133281154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dacht ik al *)
Wel leuk trouwens, ik snap de regels redelijk *O*
Het is niet zo moeilijk. Net honkbal maar dan iets anders :P
pi_133281157
Klinkt goed B :) Ik heb de boskippen al binnen, Sam is uitgelaten. Nog even lunchen en ik mag de rest van de dag lekker haken, lezen en een beetje tv kijken.. Vanavond foto's maken van een optreden, dus genoeg 'drukte' nog te gaan vandaag..
pi_133281170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga inkopen doen voor indisch stoofvlees, want : sudderen rest vd middag en een speculaascake van de molen bakken om morgen mee te nemen tijdens de verhuizen :9
^O^
pi_133281182
Anyhow, de rest van de boodschappen zijn wel in huis. Dus nu kan ik mijn oreo cheesecake gaan maken en gelukkig aan mijn nieuwe basilicum plante ruiken die ik dit keer ga proberen levend te houden. O+
pi_133281369
Mij lukt dat erg goed sinds ik potjes gebruik met een waterreservoir onder op en een soort lont wat je van onder in de plant steekt ^O^
pi_133281463
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij lukt dat erg goed sinds ik potjes gebruik met een waterreservoir onder op en een soort lont wat je van onder in de plant steekt ^O^
Zoiets had ik ook gelezen, niet van bovenaf water geven maar van onderaf. Dus dat ga ik proberen. :Y

Hopelijk werkt het, want ik ben zo onwijs gek op verse basilicum, maar telkens nieuwe plantjes kopen is zo duur.
pi_133281475
Zo. Ben weer op kantoor. Tegels zijn afgeleverd en verplaatst naar binnen in drie ritjes met een grote kar. Leuk hoor....grote vloertegels :') Zaten per 4 in een pak. Pak woog 32 kg. Ze waren per twee pakken aan elkaar vast gemaakt :')

Mijn rug had hier een mening over :Y)
pi_133281482
Iets simpeler... De pot basilicum staat op een dubbelgevouwen keukenpapiertje
op een oud bord in de vensterbank.
Krijgt iedere dag een scheut water en doet het daar prima op. *O*

# kniertje vond de pot van Sun té prijzig. 8)7

En zojuist het indisch stoofvlees van Kay uit de vriezer getrokken w/
http://www.kayotic.nl/blog/semur-daging-djawa
  † In Memoriam † vrijdag 15 november 2013 @ 12:56:31 #272
91830 MaximusTG
pi_133281508
In Nederland is de regel dat ze om je ID vragen als ze denken dat je onder de 21 zou kunnen zijn.
Dat is zo'n grijs gebied, je kan iemand heel moeilijk op leeftijd schatten.
En omdat de boetes zo hoog zijn voor de winkels..
Wat mij betreft gewoon iedereen altijd ID laten zien, en boetes voor de koper.
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:58:14 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133281549
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook gelezen, niet van bovenaf water geven maar van onderaf. Dus dat ga ik proberen. :Y

Hopelijk werkt het, want ik ben zo onwijs gek op verse basilicum, maar telkens nieuwe plantjes kopen is zo duur.
Aldi!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133281579
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:55 schreef AnneX het volgende:
Iets simpeler... De pot basilicum staat op een dubbelgevouwen keukenpapiertje
op een oud bord in de vensterbank.
Krijgt iedere dag een scheut water en doet het daar prima op. *O*

# kniertje vond de pot van Sun té prijzig. 8)7
Ik heb er 3 :+ Ik vind ze tof en je hoeft niet iedere dag water te geven, dat vergeet ik namelijk ;)
pi_133281631
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:56 schreef MaximusTG het volgende:
In Nederland is de regel dat ze om je ID vragen als ze denken dat je onder de 21 zou kunnen zijn.
Laatste keer dat ik mijn ID moest laten zien was op mijn 24e, voor een pakje sigaretten. Daarnaast had ik ook nog een behoorlijke baard staan. Als je dan als kassamedewerker twijfelt dan ben je erg dom :')

Verder nog nooit mijn ID hoeven te laten zien. Behalve toen ik een keer aangehouden werd voor te hard rijden. :P
pi_133282017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb er 3 :+ Ik vind ze tof en je hoeft niet iedere dag water te geven, dat vergeet ik namelijk ;)
Linkje? Wil ook wel van die potjes :)
pi_133282069
Wat betreft ID laten zien, ik ben nou eenmaal maar één meter achtenvijftig hoog, en met blozende wangen en een blonde paardenstaart word ik waarschijnlijk nog tot ik veertig ben om mijn leeftijd gevraagd bij de slijterij :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:20:20 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133282083
Ik zou willen dat ze mij om mijn ID zouden vragen. O-)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133282096
Ze zijn van Mepal, en ze zijn er in 3 maten geloof ik. Ik heb medium dacht ik.

pi_133282165
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze zijn van Mepal, en ze zijn er in 3 maten geloof ik. Ik heb medium dacht ik.

[ afbeelding ]
Ah, Mepal! Ken ik wel ja. Dank :Y)
pi_133282488
Inmiddels op kantoor.
Aan het inlezen op: http://www.makkelijkemoestuin.nl/
pi_133282541
Oh gosh, de cheesecake is nu al zo lekker dat ik hem eigenlijk niet wil delen

/spatel aflikt.
pi_133282699
:D dat heb je met cheesecake he.. :9 :9
pi_133282735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
:D dat heb je met cheesecake he.. :9 :9
Normaal krijg ik hele lage cheesecake, deze is wel een mooie taarthoogte. O+

Hopelijk is die na een lange autorit ook nog lekker. :')
pi_133282795
Vast wel. Althans, is het een gebakken cake? Want die blijven lang lekker is mijn ervaring..
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:47:05 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133282929
Ik zit met een klein ienieminie traantje in mijn linkeroog omdat onze Curacao-vakantie niet doorgaat. Luxeproblemen.
Maar ik voelde het witte zand al haast tussen mijn tenen. Nu weer even resetten dat we een zonloze winter tegemoet gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133282970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Vast wel. Althans, is het een gebakken cake? Want die blijven lang lekker is mijn ervaring..
Nee, is een koude. :@

Ik dacht, misschien zet ik hem voordat we vertrekken even een paar uurtjes in de vriezer, dan is die flink koud als we vertrekken en gaat het misschien beter. Of ik neem hem gewoon mee samen met een zak diepvries tuinbonen, die dingen lust ik toch niet. :7 Beetje koeling erbij.
pi_133282979
Oh jammer Dude.. kan me voorstellen dat je je er op verheugd had.

Ik ga nog steeds voor een mooie witte winter met een overvloed aan koude zonnige dagen. O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:48:38 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133282987
Oh, te snel verzonden: Arty kon onverwacht geen vrij nemen. Zodoende. Wel in de kerstvakantie, maar dan is het onbetaalbaar.

Dus.

Leuk die potjes, sun! Daar ga ik ook eens naar op zoek. In de zomer heb ik buiten een zinken bak vol kruiden, maar ik moet zo langzamerhand weer naar binnen met ze.
Koop je die potten bij Tuinland ed?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133283028
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, te snel verzonden: Arty kon onverwacht geen vrij nemen. Zodoende. We in de kerstvakantie, maar dan is het onbetaalbaar.

Dus.

Leuk die pitjes, sun! Daar ga ik ook eens naar op zoek. In de zomer heb ik buiten een zinken bak vol kruiden, maar ik moet zo langzamerhand weer naar binnen met ze.
Koop je die potten bij Tuinland ed?
Volgens mij had de Appie ze een keer.. en de Bijenkorf. Maar ook online te krijgen :)

Ik heb nu 1 volwassen basilicum plant in zo'n pot en 4 mini-kasjes met zaaigoed in de keuken-vensterbank.. Zo leuk, zaadjes zaaien..
pi_133283150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:34 schreef minilot het volgende:
Inmiddels op kantoor.
Aan het inlezen op: http://www.makkelijkemoestuin.nl/
Leuke site :Y

Mijn balkontuin is aan het verpieteren op dit moment -O- Kon een tijd niet bij de deur komen en ik vergeet het nu door alle drukte op kantoor en met die verbouwing -O-
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:55:40 #292
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133283213
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh jammer Dude.. kan me voorstellen dat je je er op verheugd had.

Ik ga nog steeds voor een mooie witte winter met een overvloed aan koude zonnige dagen. O+
Ik trek de winter heel erg slecht. Ben echt een beetje dood in die maanden. En dan herrijs ik in mei weer uit de as.

Het is wel fijn om dat lange, donkere even twee weken te doorbreken. Dan kan ik wel weer even voort.
Maar goed, helaas.
Werkgever had nog aangeboden ons financieel te compenseren zodat we toch kunnen ín de dure kerstvakantie. :o

Heel aardig, maar het is maar een luxeprobleem en we gaan nu gweoon een weekje naar Berlijn of zo. Toch even iets om naar uit te kijken. :) we zijn al een jaar niet op vakantie geweest. Voor ons doen lang!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133283237
Wel lief van de werkgever.
pi_133283273
Nou nogal! :D

Ik zou met kerst wel een keer graag in Edinburgh willen zitten btw O+
Maar dit jaar gaan we 2 dagen later naar Texel, ook fijn :)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:58:10 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133283308
Wat vervelend dat Curaįao niet doorgaat, Dude.
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:58:50 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133283330
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef Myraela het volgende:
Wel lief van de werkgever.
Ja!

Maar semi-overheid, dus geen rijke zakenkerel of zo. Voelt dan niet juist om het aan te nemen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133283421
Jammer Dude! Maar Berlijn is ook tof. :)

Laatste keer dat ik langer dan vier dagen van huis was was in 2011 (eerst nerd-reisje naar CERN in Zwitserland, maand later vijf dagen naar Londen voor internationale pretpark-expo waar ik een babbel moest houden). :')
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:01:59 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133283429
Misschien even via http://ticketspy.nl/ kijken of er aantrekkelijke last-minutes te vinden zijn in die periode?
Zanzibar of zo?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133283432
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef sararaats het volgende:

doet me denken aan zo'n ouderwets pompsysteem.
:Y nu nog zo'n handel om het water op te pompen :D Maar idd extreem lelijk ding.
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:03:53 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133283504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef golfer het volgende:
Wat vervelend dat Curaįao niet doorgaat, Dude.
Nu maar kijken of er een andere periode in het jaar is dat het betaalbaar is. Heel januari was het nog stervensduur.
Wellicht het voorjaar. Nu zal ik er naartoe ook. :( ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133283545
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:56 schreef MaximusTG het volgende:
In de VS is de regel 'iedereen die jonger lijkt dan 30'. Dan zit tenminste niemand te morren als ze eens hun ID moeten laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')