quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Je kan ook een leuk plaid met franjes sliertjes (hoe heten die dingen toch) over die bruine stoel hangen.
Ik heb de badmatquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef minilot het volgende:
Ik hou niet van plaids met franje.Mijn schommelstoel blijft kleedjes- en kussenloos.
Niettemin voor op de bank, om mee te kroelen als mijn lief uithuizig is, nog wel iets uit de Stockholmserie van Ikea geplukt:
[ afbeelding ]
Groot en zwaar en zacht
Ik eet morgen pizza (uit de diepvries, vanavond gekochtquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Myraela het volgende:
Pizza staat in de oven.en het stoofvlees voor morgen is ook al klaar.
Wel eens over gedacht om bij Hoenderloo in de buurt even een AC in te duiken en de files een beetje af te wachten? Als je rond 19:00 uur gaat rijden is het rustiger over het algemeenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik eet morgen pizza (uit de diepvries, vanavond gekocht) want heb morgenmiddag cursus in Hoenderloo tot 17u en dan 'joepiejajee in de filee' een heel eind terug.
mijn idee. laptop of smartfoon mee en eerst rustig de drukte afwachten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel eens over gedacht om bij Hoenderloo in de buurt even een AC in te duiken en de files een beetje af te wachten? Als je rond 19:00 uur gaat rijden is het rustiger over het algemeen
AC vind ik vreselijk. Daarbij rijdt er een collega met mij mee en kan ik nu beter even niet uit eten vanwege mn rekeningenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel eens over gedacht om bij Hoenderloo in de buurt even een AC in te duiken en de files een beetje af te wachten? Als je rond 19:00 uur gaat rijden is het rustiger over het algemeen
Ja nouja je moet het maar net weten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Thanks Lein. Tuurlijk ken ik Frontpage maar kan niet ruiken dat FP dat maar moet zijn.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Selestha het volgende:
Hallo allen
Ik ben vanavond op veler verzoek een blog begonnen over mijn overzeese avonturenStaat in mijn profiel.
Vanaf nu kom ik hier weer wat vaker posten, ik ben nu eindelijk een beetje gesetteld
Er zijn alternatieven.... De McD bijv. Het ging om het idee vam even de files afwachten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
AC vind ik vreselijk. Daarbij rijdt er een collega met mij mee en kan ik nu beter even niet uit eten vanwege mn rekeningen.
Ik ga je stalken volgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Selestha het volgende:
Hallo allen
Ik ben vanavond op veler verzoek een blog begonnen over mijn overzeese avonturenStaat in mijn profiel.
Vanaf nu kom ik hier weer wat vaker posten, ik ben nu eindelijk een beetje gesetteld
DH kom dr maar in.... Oh wacht....quote:Op woensdag 13 november 2013 00:53 schreef golfer het volgende:
Zo zielig toch, die grootverdieners:
http://nos.nl/artikel/574289-rijkste-nlers-7-miljard-rijker.html
En maar klagen over hoeveel belasting ze moeten betalen.
quote:
Het is Grenen, en ik vind dat lichte Grenen niet echt mooi. Zo past het ook mooi bij de rest van de kamer, denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Jagär, wat een mooie postst. Ik had de tafel niet gebeitst, denk ik,
Ik moest toevallig gisteren nog aan je denken! Vroeg me precies dat af, of je al een beetje gesettled wasquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Selestha het volgende:
Hallo allen
Hopen dat je geen rokende collega's hebt.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom op kantoor en ruik.....een heerlijke aardgasluchtGeen idee wat er aan de hand is, maar het hele gebied ruikt naar gas
En we zitten naast de benzinepomp
Wat doe je eigenlijk in zo'n situatie, bel je dan het gasbedrijf?quote:Op woensdag 13 november 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom op kantoor en ruik.....een heerlijke aardgasluchtGeen idee wat er aan de hand is, maar het hele gebied ruikt naar gas
En we zitten naast de benzinepomp
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hopen dat je geen rokende collega's hebt.
Iemand heeft de brandweer gebeld.....quote:Op woensdag 13 november 2013 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in zo'n situatie, bel je dan het gasbedrijf?
* Isabeau heeft geen idee
Ja mijn biologische klok is nu wel aangepast aan het ritme hier (geen jetlag meer) en ik heb eindelijk weer wat rust in mijn hoofd. Het was de eerste week extreem vermoeiend, en daardoor ben ik ook nauwelijks aan iets anders toegekomen dan praten met mijn schoonfamilie en slapen. Nu begin ik eindelijk weer langzaam dingen te kunnen doenquote:Op woensdag 13 november 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest toevallig gisteren nog aan je denken! Vroeg me precies dat af, of je al een beetje gesettled was
Nou ja,het was ook meteen de week dat de tijd sowieso een uur terugging naar de wintertijd, dus voelde als 2 uur verschil.En er zijn natuurlijk zoveel nieuwe indrukken dat je je al heel snel overweldigt voeltquote:Op woensdag 13 november 2013 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, Selestha. Trouwens, een jetlag van een uur tijdsverschil vind ik wel wat gek!
wel fijn dat je daar gesettled bent. Woon je bij je schoonfamilie in huis? Dat zou ik echt niet kunnen!
Tofquote:
Gaat vanzelf, toen Son bij me introk (in ons vorige huis) was het ook een groot Ikea feest, inmiddels zijn er erg veel meubels vervangen (alleen de eettafel, boekenkasten en twee lampjes nog in de kamer, de bank, stoelen, tv meubel etc etc niet meer)..quote:Op woensdag 13 november 2013 10:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Stoel heb ik een paar jaar geleden 2ehands gekocht. Ben er echt blij mee.
Zo langzamerhand probeer ik het huis wat te de-ikea'iseren... T was net een ikea magazine hier. Gaat alleen nog heeeeel lang duren voordat dat proces klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |