Nope maakt niks uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van mij niet hoormaar we zijn dan ook niet getrouwd, scheelt misschien
![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:29 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst om mijn id bewijs gevraagd bij de slijterij.Niet bij natuurlijk. Achterlijk gedoe.
Ik vind het eerder een belediging dat er echt nog twijfel over bestaat of ik wel 18 ben of niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik vind het altijd wel een compliment
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:33 schreef Bluezz het volgende:
En dan hebben we het over welke sport Boor?
Ik had het vorig jaar nog. Toen was ik dertig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik vind het altijd wel een compliment
Hangt misschien een beetje van je leeftijd afquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een belediging dat er echt nog twijfel over bestaat of ik wel 18 ben of niet.
Maar 25 is ook gewoon een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt misschien een beetje van je leeftijd afIk werd als 32jarige in GB gevraagd om mijn ID waar ze om moeten vragen als ze denken dat je onder de 25 bent. Heb de kassamevrouw uitgebreid bedankt voor het compliment
![]()
Het is niet zo moeilijk. Net honkbal maar dan iets andersquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht ik al
Wel leuk trouwens, ik snap de regels redelijk
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga inkopen doen voor indisch stoofvlees, want : sudderen rest vd middag en een speculaascake van de molen bakken om morgen mee te nemen tijdens de verhuizen
Zoiets had ik ook gelezen, niet van bovenaf water geven maar van onderaf. Dus dat ga ik proberen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij lukt dat erg goed sinds ik potjes gebruik met een waterreservoir onder op en een soort lont wat je van onder in de plant steekt
Aldi!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gelezen, niet van bovenaf water geven maar van onderaf. Dus dat ga ik proberen.
Hopelijk werkt het, want ik ben zo onwijs gek op verse basilicum, maar telkens nieuwe plantjes kopen is zo duur.
Ik heb er 3quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:55 schreef AnneX het volgende:
Iets simpeler... De pot basilicum staat op een dubbelgevouwen keukenpapiertje
op een oud bord in de vensterbank.
Krijgt iedere dag een scheut water en doet het daar prima op.![]()
# kniertje vond de pot van Sun té prijzig.
Laatste keer dat ik mijn ID moest laten zien was op mijn 24e, voor een pakje sigaretten. Daarnaast had ik ook nog een behoorlijke baard staan. Als je dan als kassamedewerker twijfelt dan ben je erg domquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:56 schreef MaximusTG het volgende:
In Nederland is de regel dat ze om je ID vragen als ze denken dat je onder de 21 zou kunnen zijn.
Dat is zo'n grijs gebied, je kan iemand heel moeilijk op leeftijd schatten.
En omdat de boetes zo hoog zijn voor de winkels..
Wat mij betreft gewoon iedereen altijd ID laten zien, en boetes voor de koper.
Linkje? Wil ook wel van die potjesquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er 3Ik vind ze tof en je hoeft niet iedere dag water te geven, dat vergeet ik namelijk
Ah, Mepal! Ken ik wel ja. Dankquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze zijn van Mepal, en ze zijn er in 3 maten geloof ik. Ik heb medium dacht ik.
[ afbeelding ]
Normaal krijg ik hele lage cheesecake, deze is wel een mooie taarthoogte.quote:
Nee, is een koude.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Vast wel. Althans, is het een gebakken cake? Want die blijven lang lekker is mijn ervaring..
Volgens mij had de Appie ze een keer.. en de Bijenkorf. Maar ook online te krijgenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, te snel verzonden: Arty kon onverwacht geen vrij nemen. Zodoende. We in de kerstvakantie, maar dan is het onbetaalbaar.
Dus.
Leuk die pitjes, sun! Daar ga ik ook eens naar op zoek. In de zomer heb ik buiten een zinken bak vol kruiden, maar ik moet zo langzamerhand weer naar binnen met ze.
Koop je die potten bij Tuinland ed?
Leuke sitequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:34 schreef minilot het volgende:
Inmiddels op kantoor.
Aan het inlezen op: http://www.makkelijkemoestuin.nl/
Ik trek de winter heel erg slecht. Ben echt een beetje dood in die maanden. En dan herrijs ik in mei weer uit de as.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh jammer Dude.. kan me voorstellen dat je je er op verheugd had.
Ik ga nog steeds voor een mooie witte winter met een overvloed aan koude zonnige dagen.
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:15 schreef sararaats het volgende:
doet me denken aan zo'n ouderwets pompsysteem.
Nu maar kijken of er een andere periode in het jaar is dat het betaalbaar is. Heel januari was het nog stervensduur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef golfer het volgende:
Wat vervelend dat Curaçao niet doorgaat, Dude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |