LOLquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kies maar uit
1 december of 21 december 18:11
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:54 schreef Djeez het volgende:
Helemaal vernikkeld tijdens de Sinterklaasintocht van Assen. Wat een kou, zo vroeg in het jaar al. Het kan niet anders of dit wordt de strengste winter van de eeuw. Ik gok op een Elfstedentocht eind dit jaar
Zijn er ook zat die zeggen dat het een zachte / milde winter gaat wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik lach mezelf een hersenbloeding als dit de meest zachte winter aller tijden gaat wordenleuk die lagere temperatuur, maar voor het gemak wordt eraan voorbij gegaan dat het ook van die ranzige waterkou is. Het waait zeker ook weer stevig?
Het is gewoon niet zo goed te voorspellen. Ik geloof het allemaal niet. Al wil ik stiekem wel een weekje zoals we 2 jaar terug hadden. -14 met een gevoelstemperatuur van bijna -20quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zijn er ook zat die zeggen dat het een zachte / milde winter gaat worden
Niet zo? Er valt toch helemaal niets aan te voorspellen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo goed te voorspellen. Ik geloof het allemaal niet. Al wil ik stiekem wel een weekje zoals we 2 jaar terug hadden. -14 met een gevoelstemperatuur van bijna -20
'Vroeger' was er inderdaad veel vaker mist!quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:40 schreef DemonRage het volgende:
MIST!!!! Damn wat heb ik dat gemist. Altijd maar zon, regen en wind... nou een keertje mist!
en je gaat koud krijgen. ik was weer zo dom want had geen warme trui aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:17 schreef -CRASH- het volgende:
Als je nu naar buiten gaat... neem een broodmes mee.
Je moet je een weg door de mist snijden.
Hoe kouder hoe beterquote:
Ik weet het niet, ik denk haast wel dat er een globale voorspelling mogelijk is.. Met straalstromen en dergelijke.. Maar daarvoor heb ik zelf te weinig meteorologische kennis.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet zo? Er valt toch helemaal niets aan te voorspellen?
Ik wil niet-stiekem wel dat mensen die dat willen, naar Siberië worden overgeplaatst.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo goed te voorspellen. Ik geloof het allemaal niet. Al wil ik stiekem wel een weekje zoals we 2 jaar terug hadden. -14 met een gevoelstemperatuur van bijna -20
Bullshit, zegt helemaal niks die vroege kou.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:54 schreef Djeez het volgende:
Helemaal vernikkeld tijdens de Sinterklaasintocht van Assen. Wat een kou, zo vroeg in het jaar al. Het kan niet anders of dit wordt de strengste winter van de eeuw. Ik gok op een Elfstedentocht eind dit jaar
Djeez houdt wel van een beetje drama, beetje boelquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bullshit, zegt helemaal niks die vroege kou.
Voor het zelfde geld is die Elfstedentocht in Februari, of helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Bullshit, zegt helemaal niks die vroege kou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |