Ik heb het gevoel dat je de populariteit van Koos niet goed vindt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dartsen in het darts topic graag
De TT is rullevant.quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dartsen in het darts topic graag
Koos is prima.quote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je de populariteit van Koos niet goed vindt.
Ik heb het opgenomen dus bekijk het morgen op mijn gemakje terugquote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef aadspagaat het volgende:
bazenshow weer! showtje over boskamp op canvas was ook dikke klasse
echt een topgozer die boskampquote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen dus bekijk het morgen op mijn gemakje terug
quote:
Ah klasse ventjequote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)919-b46a3cbb2085.mp4
heeft die wat te verliezen dan?quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat co zich leent voor zo'n publiekelijke liquidatie.
Good point,quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heeft die wat te verliezen dan?
Marcel is de boosdoener inderdaad. Jij dacht "laat ik de topictitel eens googlen" ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
blijkbaar heet dit topic al 3 maanden lang Voetbal Lnternational
kutstijn
verder leuke show
Zullen we stemmen dat ie weg moet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel is de boosdoener inderdaad. Jij dacht "laat ik de topictitel eens googlen" ?
niet googlen, ik wilde ctrl+f doen in VBl topics voor Intern om dit topic te vinden, want dat levert iets minder hits op dan beginnen met voetbalquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel is de boosdoener inderdaad. Jij dacht "laat ik de topictitel eens googlen" ?
Onderzoeksjournalist Adamesquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
niet googlen, ik wilde ctrl+f doen in VBl topics voor Intern om dit topic te vinden, want dat levert iets minder hits op dan beginnen met voetbal
Dit verklaart wel waarom ik het nooit meer met control+f kon vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
kutstijn
verder leuke show
Hans is druk bezigquote:
Wel op dumpert als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 02:56 schreef DrDentz het volgende:
Is er nog een filmpje van Johan die Arno Vermeulen imiteert op YouTube?
godverdommequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit verklaart wel waarom ik het nooit meer met control+f kon vinden.
Had al bijna een nieuwe computer gekocht, want dit topic is natuurlijk één van de belangrijkste dingen op het internet.
Ik zou graag zien dat de schuldigen gestraft zullen worden.quote:
En vanaf Dumpert wil je dat niet omdat je niet als een patjepeeër over wilt komen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil het eigenlijk downloaden want ik ben bezig met een nieuw groots project.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
kutstijn
verder leuke show
Je mag je excuses wel even aanbieden.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
kutstijn
verder leuke show
Bam.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef Zipportal het volgende:
#12 VOETBAL INTERNATIONAL 871.000
FOX VOETBAL 49.000
Nope, bestaat nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:32 schreef tralalala het volgende:
Iemand een idee waar je Karakters met Boskamp terug kan kijken?
Ik zie alleen de promo staan http://www.canvas.be/video_overzicht/244792 en het lijkt mij dat de publieke zenders in Belgie ook wel een soort van uitzending gemist hebben.
Meneer die ene gozer voor jouquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je mag je excuses wel even aanbieden.
Die ene gozer had bijna een nieuwe computer gekocht door jouw gekloot.
Dit wordt een stoeptegel neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:24 schreef Evertjan het volgende:
ik ben bezig met een boek over johannes_vermeer, en dan mogen alle VI Hooligans vragen insturen voor johannes_vermeer via johannes_vermeer@fok.nl. En de 1000 leukste vragen komen dan in dat boek. Lijkt jullie dat wat?
Meneer met de grijze haren, is dat uw dochter?quote:Op dinsdag 12 november 2013 04:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tijdens de laatste aflevering zit er trouwens wel een lekkere milf achter Derksen. Beetje een oudere versie van Angelina Jolie.
Dat vrouwtje dat tijdens de reclame opgegeten werd door de broer van Boskamp? Of Sigourney Weaver ernaast?quote:Op dinsdag 12 november 2013 04:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tijdens de laatste aflevering zit er trouwens wel een lekkere milf achter Derksen. Beetje een oudere versie van Angelina Jolie.
Ja, "ooit gemist" en "net gemist".quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:32 schreef tralalala het volgende:
het lijkt mij dat de publieke zenders in Belgie ook wel een soort van uitzending gemist hebben.
Het RTL gedeelte van die actie zal wel op RTL4 gebeuren, denk niet dat VI gecancelled gaat worden of in het teken van die typhoon komt te staan. Al zou dat misschien wel geinig zijn, Gijp en Derksen die bepaalde dingen voor geld dan doen. Beetje in de trant van die vrouw die eens aan de bar zat om door Derksen afgezeken te worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:08 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk wel VI maandag, met die TV actie.
De Ici Paris uitzendingquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het RTL gedeelte van die actie zal wel op RTL4 gebeuren, denk niet dat VI gecancelled gaat worden of in het teken van die typhoon komt te staan. Al zou dat misschien wel geinig zijn, Gijp en Derksen die bepaalde dingen voor geld dan doen. Beetje in de trant van die vrouw die eens aan de bar zat om door Derksen afgezeken te worden.
quote:Wilfred Genee denkt er steeds vaker over om te stoppen met zijn televisiewerk in Nederland. Dat vertelt de RTL 7-ster in Privé. Genee denkt dan ook niet dat zijn ruzies met Johan Derksen de reden zullen zijn dat Voetbal International op een gegeven moment stopt. “Nee, tegen die tijd ben ik zelf al vertrokken. Ik denk namelijk dat ik over niet al te lange tijd zelf een punt zet achter mijn tv-carrière. Mijn vrouw Lili is van Iraanse komaf en voelt zich meer een wereldburger dan Nederlands.“
Dat betekent dat ze emigratie wenselijk vindt. “Ik heb als rechtgeaarde Fries misschien iets meer wortels hier, maar ik begrijp wat ze bedoelt. Ik denk zelf ook dat we ons goed thuis zullen voelen in Australië of Canada.”
Wanneer dat precies gaat gebeuren, weet hij niet. “Als we met z’n viertjes aanvoelen dat het tijd is om naar het buitenland te gaan, doen we dat. Lili en ik hebben het er de laatste maanden wel steeds vaker over.”
Voetbal International is de grootste hit van mannenzender RTL 7.
Het is wel erg ja die typhoon, vooral voor al die verzopen hoertjes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het RTL gedeelte van die actie zal wel op RTL4 gebeuren, denk niet dat VI gecancelled gaat worden of in het teken van die typhoon komt te staan. Al zou dat misschien wel geinig zijn, Gijp en Derksen die bepaalde dingen voor geld dan doen. Beetje in de trant van die vrouw die eens aan de bar zat om door Derksen afgezeken te worden.
Ja, dat zou heel wat worden toen ie aangekondigd werd door Johan. Met zijn interviewtechnieken etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Freek van der Linden wat een topgast is dat
Minachting van de kijker door Wilfret. Gewoon hier blijven lul.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=162766
[..]
Lol, dat is mij niet eens opgevallen. Maar inderdaad dat vrouwtje dat tijdens de reclame werd opgegeten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje dat tijdens de reclame opgegeten werd door de broer van Boskamp? Of Sigourney Weaver ernaast?
[ afbeelding ]
Zonder Genee is het kansloos natuurlijk. De VI-formule is erg broos en het weghalen van een karakter zorgt dan ook voor een veel mindere uitzending. Persoonlijk vind ik als gasten alleen Kraaij, Kieft en Boskamp te pruimen omdat ze allemaal op hun eigen manier in de uitzending steken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Peter R. de Vries lijkt me dan een prima vervanger.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
Zonder Wilfried is VI niets, niemand kan hem in zo'n rol vervangen.
Nico Dijkshoorn, Andy vd Meyde, John van Zwedenquote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder Genee is het kansloos natuurlijk. De VI-formule is erg broos en het weghalen van een karakter zorgt dan ook voor een veel mindere uitzending. Persoonlijk vind ik als gasten alleen Kraaij, Kieft en Boskamp te pruimen omdat ze allemaal op hun eigen manier in de uitzending steken.
Kraaij: Zorgt ervoor dat Genee niet meer de ijdelste man aan tafel is waardoor Genee en Derksen in plaats van elkaar juist Kraaij gaan afzeiken.
Kieft: Nog negatiever over niveau van voetbal dan Gijp, waardoor Gijp juist tegengas probeert te geven.
Boskamp: Zit aan tafel als verstokte supporter van Feyenoord en pakt kritiek op zijn club op een aparte manier op. Hierdoor komt Gijp ook beter uit de verf omdat hij van kleine speldenprikjes houdt. Speldenprikjes die onschuldig genoeg zijn maar waarbij Boskamp zich telkens afvraagt of de draak met hem wordt gestoken.
Schelvis, de Mos etc. zijn allemaal te weinig complementair aan wat er al zit aan tafel. Schelvis bijvoorbeeld wil iets te veel nieuwtjes brengen, daar zit Derksen al voor. Op het moment dat hij dit doorheeft probeert hij grappig te doen maar daar zit Gijp al voor. De Mos heeft gewoon geen persoonlijkheid.
Om nog maar te zwijgen over al die probeersels. Die knakker van de Lama's, dat was echt een drama. Ook die Kluun (?) was buitenproportioneel irritant. Wie hebben we verder nog gehad? Het is in ieder geval kut met peren.
Laten we met z'n allen hopen dat Cambuur goed presteert in de Eredivisie dan blijft Genee nog wel wat langer.
Bedankt voor het duiden van VI.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder Genee is het kansloos natuurlijk. De VI-formule is erg broos en het weghalen van een karakter zorgt dan ook voor een veel mindere uitzending. Persoonlijk vind ik als gasten alleen Kraaij, Kieft en Boskamp te pruimen omdat ze allemaal op hun eigen manier in de uitzending steken.
Kraaij: Zorgt ervoor dat Genee niet meer de ijdelste man aan tafel is waardoor Genee en Derksen in plaats van elkaar juist Kraaij gaan afzeiken.
Kieft: Nog negatiever over niveau van voetbal dan Gijp, waardoor Gijp juist tegengas probeert te geven.
Boskamp: Zit aan tafel als verstokte supporter van Feyenoord en pakt kritiek op zijn club op een aparte manier op. Hierdoor komt Gijp ook beter uit de verf omdat hij van kleine speldenprikjes houdt. Speldenprikjes die onschuldig genoeg zijn maar waarbij Boskamp zich telkens afvraagt of de draak met hem wordt gestoken.
Schelvis, de Mos etc. zijn allemaal te weinig complementair aan wat er al zit aan tafel. Schelvis bijvoorbeeld wil iets te veel nieuwtjes brengen, daar zit Derksen al voor. Op het moment dat hij dit doorheeft probeert hij grappig te doen maar daar zit Gijp al voor. De Mos heeft gewoon geen persoonlijkheid.
Om nog maar te zwijgen over al die probeersels. Die knakker van de Lama's, dat was echt een drama. Ook die Kluun (?) was buitenproportioneel irritant. Wie hebben we verder nog gehad? Het is in ieder geval kut met peren.
Laten we met z'n allen hopen dat Cambuur goed presteert in de Eredivisie dan blijft Genee nog wel wat langer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Koert is zo'n baas he, die grappen zijn zo slecht maar daardoor juist hilarischquote:Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef satecl het volgende:
Koert zou het overigens prima kunnen overnemen. Zijn grappen komen er meestal wel uit.
Ik maak me ook echt niet druk om Wilfried. Mensen met een mening zijn er niet zo veel, maar presentatoren genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Koert is zo'n baas he, die grappen zijn zo slecht maar daardoor juist hilarisch
Als je dat zou willen doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nope, bestaat nietHeb het opgenomen dus als het niet online komt, kan ik het altijd nog online zetten. (helaas niet simpel om het snel over te zetten van mijn HD-recorder, anders had ik het zo gedaan)
Dat heeft in alle kranten gestaan!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
VI = Genee / Derksen. Genee is ook echt niet vervangbaar, daar wordt het programma per definitie heel anders door.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik maak me ook echt niet druk om Wilfried. Mensen met een mening zijn er niet zo veel, maar presentatoren genoeg.
Mee eens. Al geloof ik ook wel dat Satecl het enkel om de VI-quote deedquote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
VI = Genee / Derksen. Genee is ook echt niet vervangbaar, daar wordt het programma per definitie heel anders door.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan!
http://www.mediacourant.nl/?p=128331 Hier hetzelfde nieuwsbericht maar dan van anderhalf jaar teurg. Mediacourant
Duo presentatie met Frits.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De comeback van Barbara Barend, valt daar niet over te praten?
Ben jij toevallig de vierde fan van Bassie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is wel erg ja die typhoon, vooral voor al die verzopen hoertjes.
Ik bedoel waar moet ik nou naartoe voor 35 euro.
Ha! Ik ben wel een groot fan van de Bassie en Rene Froger imitaties bij Robert Jensen op de radio. Ik moest soms gewoon mijn auto langs de kant van de weg zetten omdat ik zo vreselijk hard moest lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de vierde fan van Bassie?
Nou pik, die heeft tralalala toevallig geupload. Bijna speciaal voor jou!quote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ha! Ik ben wel een groot fan van de Bassie en Rene Froger imitaties bij Robert Jensen op de radio. Ik moest soms gewoon mijn auto langs de kant van de weg zetten omdat ik zo vreselijk hard moest lachen.
Top upload:quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou pik, die heeft tralalala toevallig geupload. Bijna speciaal voor jou!
http://www.youtube.com/channel/UCzYApKdqb-bH-4jCTRDdoWQ/videos
Ahh klasse ventje.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een hele redactie achter je staan, ik moet het allemaal in mijn eentje opknappen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ahh klasse ventje.
Ik had ze zelf ook al gevonden, maar dit geheel terzijde natuurlijk.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit blijft mijn favoriet, schitterende radio.
Wouter Bos vond ik wel oke.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
je weet dat Frank Evenblij de man was achter de imitaties van Bassie en Frogerquote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was toen ook een keer op TV bij Jensen samen met de echte Bassie, twee van die dikke clowns dat is een topshow verzekerd.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet dat Frank Evenblij de man was achter de imitaties van Bassie en Froger
http://ooginoog.incontxt.(...)everingen/25-05-2011quote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef Evertjan het volgende:
Sven Kockelmijer zou ook een goede vervanger zijn van Genee
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://ooginoog.incontxt.(...)everingen/25-05-2011
Ik geniet weer van Johan
Vermoedelijk wel ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
wie zitten er vrijdag bij portugal -zweden, gewoon gijp en derksen?
Dat was de enige topshow ooit van dat kutprogramma met die vervelende Jensen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij was toen ook een keer op TV bij Jensen samen met de echte Bassie, twee van die dikke clowns dat is een topshow verzekerd.
Ik vond Manager Mitchel ook wel een gast die een intellectueel steentje bij kon dragen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was de enige topshow ooit van dat kutprogramma met die vervelende Jensen.
Maar een topshow was het zeker.
Ja ja, Jensen elke avond dat was heel wat toen VI enkel op zondagavond kwam.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond Manager Mitchel ook wel een gast die een intellectueel steentje bij kon dragen.
Harm wie? Dat is toch zo'n gaylord?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:44 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wat ik ook zo'n engerd vind? Harm Edens.
Maar het merk Interpolis bracht hij wel glashelder.quote:Op donderdag 14 november 2013 02:06 schreef DrDentz het volgende:
Kluivert de ster van de EK van 1990, die man weet niet of er lucht of zand in een voetbal zit of in een mobiele telefoon.
Jij gaat straks nog even de burgemeester van Groningen verwennen zekerquote:Op donderdag 14 november 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje een pleaser.
Ik druk wel op de rode knop in het kantoortje net als de grote Hans Nijlandgod, je zal er morgen wel van horen in de krant.quote:Op donderdag 14 november 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij gaat straks nog even de burgemeester van Groningen verwennen zeker
quote:Op donderdag 14 november 2013 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik druk wel op de rode knop in het kantoortje net als de grote Hans Nijlandgod, je zal er morgen wel van horen in de krant.
Uhhhhhhh... Okee?quote:Op donderdag 14 november 2013 02:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhhhhhhh... Okee?
[ afbeelding ]
quote:
Kwaliteitje is prima hoor, niks mis mee. Bedanktquote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is helaas niet fantastisch, maar wel de moeite waard: leuke gesprekken en archiefbeelden.
Klasse gozer!quote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is helaas niet fantastisch, maar wel de moeite waard: leuke gesprekken en archiefbeelden.
Heldquote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik 'm vanochtend al geladen heb.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is helaas alweer geblokkeerd
Spijtig. Ik had het graag gekeken maar de VRT doet ook al moeilijkquote:Op donderdag 14 november 2013 04:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
6:55 doet me aan The Boss denken.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat was de enige topshow ooit van dat kutprogramma met die vervelende Jensen.
Maar een topshow was het zeker.
Het is toch godverdomme niet te geloven?quote:"Jan Boskamp - Kara..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door VRT
Aah klasse ventje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Arn0 het volgende:
Verdomme. Als ik de heren van de VRT een koek kon geven, had ik dat bij deze gedaan. Dan maar zo:
https://mega.co.nz/#!AcEE(...)gtWR76I1cDxcW8BnuGCw
Gelukkig zijn Tom en Iwan met zeer belangrijk onderzoek bezig dus hun baantje lijkt wel verzekerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
grote problemen bij de uitgever van de VI er staan 100 van de 700 banen op de tocht
http://nos.nl/artikel/575116-100-banen-weg-bij-uitgever-vi.html
Johan en Genee die deze wedstrijd opluisteren. Gijpie er ook bij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:39 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, zit me vanaf gister al te verheugen op een topshow, realiseer ik me nu pas weer dat er geen showtje is vanavond ...
Cr7 en Zlatan zijn er ook bij, dus Gijpie vast ook welquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Johan en Genee die deze wedstrijd opluisteren. Gijpie er ook bij?
Maar hij ligt vast liever op z'n bankie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:12 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Cr7 en Zlatan zijn er ook bij, dus Gijpie vast ook wel
Bij de Europa League was hij spontaan ziek geworden van dat slechte voetbal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:13 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar hij ligt vast liever op z'n bankie.
Ik vermoed Leo Driessen, maar hopelijk speelt diens vliegangst weer op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef tralalala het volgende:
Lijkt mij een perfecte wedstrijd voor El Sierd, maar dat zal wel weer niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vermoed Leo Driessen, maar hopelijk speelt diens vliegangst weer op.
quote:Op vrijdag 15 november wordt Portugal – Zweden rechtstreeks in beeld gebracht bij de mannenzender en op dinsdag 19 november gebeurt hetzelfde met de alles beslissende return. Beide avonden worden gepresenteerd door Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. En Leo Driessen levert bij de twee wedstrijden het commentaar.
quote:
Toch wel? Mooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
Nou ja Gijp, Derksen en Genee presenteren/analyseren wel de wedstrijd vanavond.
Oh dat is leuk. Tenminste iets.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
Nou ja Gijp, Derksen en Genee presenteren/analyseren wel de wedstrijd vanavond.
Niet echt. Een wedstrijd waarin Ronaldo geblesseerd uitvalt en Ibrahimovic met rood eraf moet wordt niet echt leuker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Neuroscience het volgende:
Ben ik er sensatiebelust als ik hoop dat Zlatan Ronaldo een subtiel tikje geeft?
Nope, alleen een beetje raar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:06 schreef Neuroscience het volgende:
Ben ik er sensatiebelust als ik hoop dat Zlatan Ronaldo een subtiel tikje geeft?
Dat is geen nieuwsquote:
Die is er niet zo kaPot van heb ik het idee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Cor Pot is tot de winterstop interim-trainer van Xerxes.
Wat vindt Emile hiervan?
Ik ben zelf meer fan van TheOliversWorld en Superbeelden, maar dat geheel terzijde.quote:
Sierd is niet de bepaald te maatstaf voor het commentaar met zijn nutteloze gebral. Irritant manneke johquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:05 schreef Pascalus het volgende:
Altijd die vervelende Leo Driessen. Dan kijk ik liever naar de wedstrijd zonder geluid.
Het gemiddelde niveau van het Nederlandse commentaar is triest. Naast Evert en Sierd zijn er geen goeie commentatoren.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:11 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Sierd is niet de bepaald te maatstaf voor het commentaar met zijn nutteloze gebral. Irritant manneke joh
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:11 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Sierd is niet de bepaald te maatstaf voor het commentaar met zijn nutteloze gebral. Irritant manneke joh
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Klasse.quote:
Waar jij fan van bent vind ik niet zo rullevantquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer fan van TheOliversWorld en Superbeelden, maar dat geheel terzijde.
Wat jij wel of niet rullevant vindt, vind ik ook niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar jij fan van bent vind ik niet zo rullevant
Wat een waardeloze gozer ben jij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso fan zijn van een YouTube kanaalkijk liever op RTL xl daar blijft alles tenminste staan
Jij bent niet voor niets geroyeerd als VI Hooligan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso fan zijn van een YouTube kanaalkijk liever op RTL xl daar blijft alles tenminste staan
Nee, want hij is altijd overdreven positief over Ronaldo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waar moet Kieft nu somber van worden als er geen eredivisie was? De geirriteerde acties van Ronaldo?
quote:1 VOICE OF HOLLAND LIVE 2.690.000
2 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 2.037.000
9 VOETBAL WK PO PRT SWE 1.034.00
Oh leuk! Ben benieuwd wie hij kiest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Johan volgende week bij Toppop 3. Gaat een artiest aan de Wall of Fame hangen.
Wilfred Genee natuurlijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk! Ben benieuwd wie hij kiest.
Ik dacht Hep-ie Luis?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn Guilty Pleasure blijkt 'Er zal er altijd eentje winnen' te zijn.
Ik hoorde laatst dat hij dat nummer helemaal niet zelf heeft geschrevenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:16 schreef Grifte het volgende:
Er is maar één optie mogelijk:
Lee Towers
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:45 schreef WethouderHekking het volgende:
De jongere uitvoering van Beenhakker.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat hij dat nummer helemaal niet zelf heeft geschreven
twitter:
Leugens! Beetje Leen door het slijk halenquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat hij dat nummer helemaal niet zelf heeft geschreven
Ik voorzie een Hansfer naar Fox. Die hoge kijkcijfers zijn volledig op zijn conto te schrijven.quote:Op maandag 18 november 2013 09:44 schreef Evertjan het volgende:
Hansie mag binnenkort nog alleen maar scheitlollige filmpjes aan elkaar praten bij SBS want Fox gaat de oefenduels van Oranje uitzenden
Hansfer... Ik vind 'm nog leuk ook. Heb je die zelf bedacht?quote:Op maandag 18 november 2013 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voorzie een Hansfer naar Fox. Die hoge kijkcijfers zijn volledig op zijn conto te schrijven.
Ja, schudde ik zo uit de lange mouw van mijn trui.quote:Op maandag 18 november 2013 10:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hansfer... Ik vind 'm nog leuk ook. Heb je die zelf bedacht?
De mensen kunnen die trui nabestellen bij Wehkamp toch?quote:Op maandag 18 november 2013 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, schudde ik zo uit de lange mouw van mijn trui.
Zal ik mijn oma vragen er ook eentje voor jou te breien?quote:Op maandag 18 november 2013 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mensen kunnen die trui nabestellen bij Wehkamp toch?
Zou jij er in lopen? Ja in de tuin, bij het grasmaaien!quote:Op maandag 18 november 2013 16:33 schreef Pascalus het volgende:
Is het een Noorse Kabeltrui of een Trendy Schipperstrui?
En anders komt hij welquote:Op maandag 18 november 2013 17:51 schreef GGMM het volgende:
Dries Roelvink heeft beloofd dat als er genoeg geld ingezameld wordt vanavond dat hij dan niet komt zingen.
Goh samen of per persoon ?quote:Op maandag 18 november 2013 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En anders komt hij wel
Doen ze er uberhaupt iets aan vanavond?
De spelers van Oranje wel iig:
De spelers van het Nederlands elftal hebben 50.000 euro gedoneerd aan Giro 555 voor de slachtoffers van de tyfoon op de Filipijnen • Namens Oranje maakte Kevin Strootman, na Robin van Persie en Arjen Robben de derde aanvoerder, de gift voor het zwaar getroffen land bekend •
quote:Op maandag 18 november 2013 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Johan, voor het goede doel, zijn snor eraf haalt.
Ach, 2k de man ofzo, toch netjes. Natuurlijk is dat voor hun <1% jaarsalaris, maar laten we nou ook niet net doen alsof jan met de pet zo even 200 - 300 euro overmaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zegt het ik dacht het... kan het eraf.
Mmm zo kun je het ook bekijken heb je eigenlijk wel gelijk in. Al klinkt 2K voor hen toch wel weinig.quote:Op maandag 18 november 2013 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, 2k de man ofzo, toch netjes. Natuurlijk is dat voor hun <1% jaarsalaris, maar laten we nou ook niet net doen alsof jan met de pet zo even 200 - 300 euro overmaakt.
quote:De Ajax Foundation heeft een speciale Ajax-veiling voor de slachtoffers van de orkaan op de Filipijnen georganiseerd. De opbrengst van deze online veiling gaat volledig naar de samenwerkende hulporganisaties (giro 555). Er kan onder andere op Field Seats voor Ajax - PSV worden geboden.
Ajax heeft een aantal unieke veilingitems ter beschikking gesteld:
* Lunchen met Frank en Ronald de Boer in het spelershome van Ajax. Inclusief rondleiding op sportcomplex de Toekomst voor 2 personen.
* Clinic voor 20 personen door Heini Otto
* Gesigneerd Ajax-thuisshirt (ingelijst)
* Mascotteplek en wedstrijdkaarten
* Lunchen met Ajax-helden voor 2 personen
* Business seats Nederland - Colombia, inclusief diner (dinsdag 19 november in de ArenA)
* Field seats Ajax - PSV (zondag 19 januari in de ArenA)
Eerder 20-30 euro als je het wil vergelijken. En die komen ook niet op TV ofzo.quote:Op maandag 18 november 2013 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, 2k de man ofzo, toch netjes. Natuurlijk is dat voor hun <1% jaarsalaris, maar laten we nou ook niet net doen alsof jan met de pet zo even 200 - 300 euro overmaakt.
Moet je nog skûtsjesilen ofzo?quote:Op maandag 18 november 2013 16:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zou jij er in lopen? Ja in de tuin, bij het grasmaaien!
Ach, die eredivisie spelertjes verdienen paar ton, met van Persie pak je ook wel de absolute ster meteen. Als je een modaal inkomen van 33k neemt is 1 procent 330 euro, dat geeft echt de gemiddelde Nederlander niet. Bovendien betalen zij (in ieder geval die in Nederland voetballen) ook wat meer belasting dan diegene met een modaal inkomen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Eerder 20-30 euro als je het wil vergelijken. En die komen ook niet op TV ofzo.
Nog wel minder. het is een 0,5% van het inkomen van Van Persie, het hele bedrag.
Je kan lullen met die 1% maar dat klopt gewoon niet.quote:Op maandag 18 november 2013 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, die eredivisie spelertjes verdienen paar ton, met van Persie pak je ook wel de absolute ster meteen. Als je een modaal inkomen van 33k neemt is 1 procent 330 euro, dat geeft echt de gemiddelde Nederlander niet. Bovendien betalen zij (in ieder geval die in Nederland voetballen) ook wat meer belasting dan diegene met een modaal inkomen.
Heej we moeten wel WAT te zeiken hebben hequote:Op maandag 18 november 2013 18:47 schreef Evertjan het volgende:
als ze niks geven is het ook niet goed
Mjah en dan moeten ze maar verplicht aan iedere ramp of goed doel minsten 10k per jaar geven ofzo? Natuurlijk kúnnen ze meer missen, maar wij Nederlanders weten altijd heel goed voor anderen wat ze wel en niet kunnen missenquote:Op maandag 18 november 2013 18:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan lullen met die 1% maar dat klopt gewoon niet.
Als je Van Persie neemt is het bedrag 0,05 % van zijn inkomen
Als je Clasie neemt ongeveer 0.3 %.
Los nog van reclameinkomsten e.d.
Leuk dat ze het geven, maar doe dat lekker zonder publiciteit van hoe goed zijn we toch weer.
Om het maar in perspectief te zien, bij elkaar verdienen ze 78 miljoen per jaar !!!!!!!!!!
Nee ze hoeven niets te geven, maar presenteer geen cheque ofzo met een houding van kijk ons eens gul zijn, naar verhouding is het net zoveel wat 10.000den gewone mensen ook geven.quote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah en dan moeten ze maar verplicht aan iedere ramp of goed doel minsten 10k per jaar geven ofzo? Natuurlijk kúnnen ze meer missen, maar wij Nederlanders weten altijd heel goed voor anderen wat ze wel en niet kunnen missen
Toine die een middagje afscheidsspeeches komt gevenquote:Op maandag 18 november 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
En diner met Iwan en Tom, de echte fans hebben daar vast een miljoen voor over.
Ach ja, is ook zo hoor, maar dat hou je toch vaak. Ook al die BN'ers die nu zo belangeloos op komen treden op allerhande radio- en tv-showtjes. Halen ze lekker ook nog lekker de krant mee, maar oh jongens, wat is het toch goed dat we dat voor niks doen héquote:Op maandag 18 november 2013 18:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee ze hoeven niets te geven, maar presenteer geen cheque ofzo met een houding van kijk ons eens gul zijn, naar verhouding is het net zoveel wat 10.000den gewone mensen ook geven.
Ja die gasten zijn nog erger, effe hun eigen carriere promoten.quote:Op maandag 18 november 2013 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, is ook zo hoor, maar dat hou je toch vaak. Ook al die BN'ers die nu zo belangeloos op komen treden op allerhande radio- en tv-showtjes. Halen ze lekker ook nog lekker de krant mee, maar oh jongens, wat is het toch goed dat we dat voor niks doen hé
Gewoon weer een nieuw boekie aanprijzen met als belofte dat 1-5% van de opbrengsten naar de Filipijnen gaat.quote:Op maandag 18 november 2013 18:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja die gasten zijn nog erger, effe hun eigen carriere promoten.
Hoop dat ze op RTL7 een beetje normaal doen vanavond.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:20:52Ja zeg, zo gaat mijn hele televisieavond naar de Filipijnen! #555 reageer retweet
Dat hoop ik ook. Doneer gewoon allemaal en zout op met al die BN'ers.quote:Op maandag 18 november 2013 18:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja die gasten zijn nog erger, effe hun eigen carriere promoten.
Hoop dat ze op RTL7 een beetje normaal doen vanavond.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:20:52Ja zeg, zo gaat mijn hele televisieavond naar de Filipijnen! #555 reageer retweet
quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
twitter:SuperVakF twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:35:28@KoertWesterman moet je nou altijd grappig doen? Over de rug van een ander en van overledenen. #ongepast #droeftoeter reageer retweet
RKC dan kan je toch maar beter voor Groningen zijn ouwe pikkebaasquote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb even gereageerd.twitter:SuperVakF twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:35:28@KoertWesterman moet je nou altijd grappig doen? Over de rug van een ander en van overledenen. #ongepast #droeftoeter reageer retweet
quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een verstopte neus, moet de hele tijd snuiven
quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb even gereageerd.twitter:SuperVakF twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:35:28@KoertWesterman moet je nou altijd grappig doen? Over de rug van een ander en van overledenen. #ongepast #droeftoeter reageer retweet
Zo, jij weet ook weer waar je staat.twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 18-11-2013 om 20:10:12@SuperVakF Ik lul niks recht. Dat het jouw humor niet is, geen probleem, maar je beschuldigt me van zeer ernstige zaken. #triest reageer retweet
Hoezo publiekelijk voor lul laten zettenquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Het was weer een topshow (alleen al omdat Koos zich publiekelijk voor lul liet zetten). Maar dat van die lelijke overhemden klopt wel
Posts quoten van een week geledenquote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Hoezo publiekelijk voor lul laten zetten
Ze waren hem de hele avond al belachelijk aan het maken, ik heb er meer respect voor dat hij naar ze toe komt in plaats van buiten beeld te blijven.
Có is gewoon een baas.
Nee, Co is een klaphark met het iq van een tuinhek.quote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Hoezo publiekelijk voor lul laten zetten
Ze waren hem de hele avond al belachelijk aan het maken, ik heb er meer respect voor dat hij naar ze toe komt in plaats van buiten beeld te blijven.
Có is gewoon een baas.
bingoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |