Ik heb het gevoel dat je de populariteit van Koos niet goed vindt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dartsen in het darts topic graag
De TT is rullevant.quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dartsen in het darts topic graag
Koos is prima.quote:Op maandag 11 november 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je de populariteit van Koos niet goed vindt.
Ik heb het opgenomen dus bekijk het morgen op mijn gemakje terugquote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef aadspagaat het volgende:
bazenshow weer! showtje over boskamp op canvas was ook dikke klasse
echt een topgozer die boskampquote:Op maandag 11 november 2013 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen dus bekijk het morgen op mijn gemakje terug
quote:
Ah klasse ventjequote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)919-b46a3cbb2085.mp4
heeft die wat te verliezen dan?quote:Op maandag 11 november 2013 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat co zich leent voor zo'n publiekelijke liquidatie.
Good point,quote:Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heeft die wat te verliezen dan?
Marcel is de boosdoener inderdaad. Jij dacht "laat ik de topictitel eens googlen" ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
blijkbaar heet dit topic al 3 maanden lang Voetbal Lnternational
kutstijn
verder leuke show
Zullen we stemmen dat ie weg moet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel is de boosdoener inderdaad. Jij dacht "laat ik de topictitel eens googlen" ?
niet googlen, ik wilde ctrl+f doen in VBl topics voor Intern om dit topic te vinden, want dat levert iets minder hits op dan beginnen met voetbalquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marcel is de boosdoener inderdaad. Jij dacht "laat ik de topictitel eens googlen" ?
Onderzoeksjournalist Adamesquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
niet googlen, ik wilde ctrl+f doen in VBl topics voor Intern om dit topic te vinden, want dat levert iets minder hits op dan beginnen met voetbal
Dit verklaart wel waarom ik het nooit meer met control+f kon vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
kutstijn
verder leuke show
Hans is druk bezigquote:
Wel op dumpert als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 02:56 schreef DrDentz het volgende:
Is er nog een filmpje van Johan die Arno Vermeulen imiteert op YouTube?
godverdommequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit verklaart wel waarom ik het nooit meer met control+f kon vinden.
Had al bijna een nieuwe computer gekocht, want dit topic is natuurlijk één van de belangrijkste dingen op het internet.
Ik zou graag zien dat de schuldigen gestraft zullen worden.quote:
En vanaf Dumpert wil je dat niet omdat je niet als een patjepeeër over wilt komen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil het eigenlijk downloaden want ik ben bezig met een nieuw groots project.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
kutstijn
verder leuke show
Je mag je excuses wel even aanbieden.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Adames het volgende:
kutstijn
verder leuke show
Bam.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef Zipportal het volgende:
#12 VOETBAL INTERNATIONAL 871.000
FOX VOETBAL 49.000
Nope, bestaat nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:32 schreef tralalala het volgende:
Iemand een idee waar je Karakters met Boskamp terug kan kijken?
Ik zie alleen de promo staan http://www.canvas.be/video_overzicht/244792 en het lijkt mij dat de publieke zenders in Belgie ook wel een soort van uitzending gemist hebben.
Meneer die ene gozer voor jouquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je mag je excuses wel even aanbieden.
Die ene gozer had bijna een nieuwe computer gekocht door jouw gekloot.
Dit wordt een stoeptegel neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:24 schreef Evertjan het volgende:
ik ben bezig met een boek over johannes_vermeer, en dan mogen alle VI Hooligans vragen insturen voor johannes_vermeer via johannes_vermeer@fok.nl. En de 1000 leukste vragen komen dan in dat boek. Lijkt jullie dat wat?
Meneer met de grijze haren, is dat uw dochter?quote:Op dinsdag 12 november 2013 04:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tijdens de laatste aflevering zit er trouwens wel een lekkere milf achter Derksen. Beetje een oudere versie van Angelina Jolie.
Dat vrouwtje dat tijdens de reclame opgegeten werd door de broer van Boskamp? Of Sigourney Weaver ernaast?quote:Op dinsdag 12 november 2013 04:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tijdens de laatste aflevering zit er trouwens wel een lekkere milf achter Derksen. Beetje een oudere versie van Angelina Jolie.
Ja, "ooit gemist" en "net gemist".quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:32 schreef tralalala het volgende:
het lijkt mij dat de publieke zenders in Belgie ook wel een soort van uitzending gemist hebben.
Het RTL gedeelte van die actie zal wel op RTL4 gebeuren, denk niet dat VI gecancelled gaat worden of in het teken van die typhoon komt te staan. Al zou dat misschien wel geinig zijn, Gijp en Derksen die bepaalde dingen voor geld dan doen. Beetje in de trant van die vrouw die eens aan de bar zat om door Derksen afgezeken te worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:08 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk wel VI maandag, met die TV actie.
De Ici Paris uitzendingquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het RTL gedeelte van die actie zal wel op RTL4 gebeuren, denk niet dat VI gecancelled gaat worden of in het teken van die typhoon komt te staan. Al zou dat misschien wel geinig zijn, Gijp en Derksen die bepaalde dingen voor geld dan doen. Beetje in de trant van die vrouw die eens aan de bar zat om door Derksen afgezeken te worden.
quote:Wilfred Genee denkt er steeds vaker over om te stoppen met zijn televisiewerk in Nederland. Dat vertelt de RTL 7-ster in Privé. Genee denkt dan ook niet dat zijn ruzies met Johan Derksen de reden zullen zijn dat Voetbal International op een gegeven moment stopt. “Nee, tegen die tijd ben ik zelf al vertrokken. Ik denk namelijk dat ik over niet al te lange tijd zelf een punt zet achter mijn tv-carrière. Mijn vrouw Lili is van Iraanse komaf en voelt zich meer een wereldburger dan Nederlands.“
Dat betekent dat ze emigratie wenselijk vindt. “Ik heb als rechtgeaarde Fries misschien iets meer wortels hier, maar ik begrijp wat ze bedoelt. Ik denk zelf ook dat we ons goed thuis zullen voelen in Australië of Canada.”
Wanneer dat precies gaat gebeuren, weet hij niet. “Als we met z’n viertjes aanvoelen dat het tijd is om naar het buitenland te gaan, doen we dat. Lili en ik hebben het er de laatste maanden wel steeds vaker over.”
Voetbal International is de grootste hit van mannenzender RTL 7.
Het is wel erg ja die typhoon, vooral voor al die verzopen hoertjes.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het RTL gedeelte van die actie zal wel op RTL4 gebeuren, denk niet dat VI gecancelled gaat worden of in het teken van die typhoon komt te staan. Al zou dat misschien wel geinig zijn, Gijp en Derksen die bepaalde dingen voor geld dan doen. Beetje in de trant van die vrouw die eens aan de bar zat om door Derksen afgezeken te worden.
Ja, dat zou heel wat worden toen ie aangekondigd werd door Johan. Met zijn interviewtechnieken etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Freek van der Linden wat een topgast is dat
Minachting van de kijker door Wilfret. Gewoon hier blijven lul.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=162766
[..]
Lol, dat is mij niet eens opgevallen. Maar inderdaad dat vrouwtje dat tijdens de reclame werd opgegeten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:01 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje dat tijdens de reclame opgegeten werd door de broer van Boskamp? Of Sigourney Weaver ernaast?
[ afbeelding ]
Zonder Genee is het kansloos natuurlijk. De VI-formule is erg broos en het weghalen van een karakter zorgt dan ook voor een veel mindere uitzending. Persoonlijk vind ik als gasten alleen Kraaij, Kieft en Boskamp te pruimen omdat ze allemaal op hun eigen manier in de uitzending steken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Peter R. de Vries lijkt me dan een prima vervanger.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
Zonder Wilfried is VI niets, niemand kan hem in zo'n rol vervangen.
Nico Dijkshoorn, Andy vd Meyde, John van Zwedenquote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder Genee is het kansloos natuurlijk. De VI-formule is erg broos en het weghalen van een karakter zorgt dan ook voor een veel mindere uitzending. Persoonlijk vind ik als gasten alleen Kraaij, Kieft en Boskamp te pruimen omdat ze allemaal op hun eigen manier in de uitzending steken.
Kraaij: Zorgt ervoor dat Genee niet meer de ijdelste man aan tafel is waardoor Genee en Derksen in plaats van elkaar juist Kraaij gaan afzeiken.
Kieft: Nog negatiever over niveau van voetbal dan Gijp, waardoor Gijp juist tegengas probeert te geven.
Boskamp: Zit aan tafel als verstokte supporter van Feyenoord en pakt kritiek op zijn club op een aparte manier op. Hierdoor komt Gijp ook beter uit de verf omdat hij van kleine speldenprikjes houdt. Speldenprikjes die onschuldig genoeg zijn maar waarbij Boskamp zich telkens afvraagt of de draak met hem wordt gestoken.
Schelvis, de Mos etc. zijn allemaal te weinig complementair aan wat er al zit aan tafel. Schelvis bijvoorbeeld wil iets te veel nieuwtjes brengen, daar zit Derksen al voor. Op het moment dat hij dit doorheeft probeert hij grappig te doen maar daar zit Gijp al voor. De Mos heeft gewoon geen persoonlijkheid.
Om nog maar te zwijgen over al die probeersels. Die knakker van de Lama's, dat was echt een drama. Ook die Kluun (?) was buitenproportioneel irritant. Wie hebben we verder nog gehad? Het is in ieder geval kut met peren.
Laten we met z'n allen hopen dat Cambuur goed presteert in de Eredivisie dan blijft Genee nog wel wat langer.
Bedankt voor het duiden van VI.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder Genee is het kansloos natuurlijk. De VI-formule is erg broos en het weghalen van een karakter zorgt dan ook voor een veel mindere uitzending. Persoonlijk vind ik als gasten alleen Kraaij, Kieft en Boskamp te pruimen omdat ze allemaal op hun eigen manier in de uitzending steken.
Kraaij: Zorgt ervoor dat Genee niet meer de ijdelste man aan tafel is waardoor Genee en Derksen in plaats van elkaar juist Kraaij gaan afzeiken.
Kieft: Nog negatiever over niveau van voetbal dan Gijp, waardoor Gijp juist tegengas probeert te geven.
Boskamp: Zit aan tafel als verstokte supporter van Feyenoord en pakt kritiek op zijn club op een aparte manier op. Hierdoor komt Gijp ook beter uit de verf omdat hij van kleine speldenprikjes houdt. Speldenprikjes die onschuldig genoeg zijn maar waarbij Boskamp zich telkens afvraagt of de draak met hem wordt gestoken.
Schelvis, de Mos etc. zijn allemaal te weinig complementair aan wat er al zit aan tafel. Schelvis bijvoorbeeld wil iets te veel nieuwtjes brengen, daar zit Derksen al voor. Op het moment dat hij dit doorheeft probeert hij grappig te doen maar daar zit Gijp al voor. De Mos heeft gewoon geen persoonlijkheid.
Om nog maar te zwijgen over al die probeersels. Die knakker van de Lama's, dat was echt een drama. Ook die Kluun (?) was buitenproportioneel irritant. Wie hebben we verder nog gehad? Het is in ieder geval kut met peren.
Laten we met z'n allen hopen dat Cambuur goed presteert in de Eredivisie dan blijft Genee nog wel wat langer.
quote:Op woensdag 13 november 2013 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Koert is zo'n baas he, die grappen zijn zo slecht maar daardoor juist hilarischquote:Op woensdag 13 november 2013 10:45 schreef satecl het volgende:
Koert zou het overigens prima kunnen overnemen. Zijn grappen komen er meestal wel uit.
Ik maak me ook echt niet druk om Wilfried. Mensen met een mening zijn er niet zo veel, maar presentatoren genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Koert is zo'n baas he, die grappen zijn zo slecht maar daardoor juist hilarisch
Als je dat zou willen doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nope, bestaat nietHeb het opgenomen dus als het niet online komt, kan ik het altijd nog online zetten. (helaas niet simpel om het snel over te zetten van mijn HD-recorder, anders had ik het zo gedaan)
Dat heeft in alle kranten gestaan!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
VI = Genee / Derksen. Genee is ook echt niet vervangbaar, daar wordt het programma per definitie heel anders door.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik maak me ook echt niet druk om Wilfried. Mensen met een mening zijn er niet zo veel, maar presentatoren genoeg.
Mee eens. Al geloof ik ook wel dat Satecl het enkel om de VI-quote deedquote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
VI = Genee / Derksen. Genee is ook echt niet vervangbaar, daar wordt het programma per definitie heel anders door.
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Heufd het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan!
http://www.mediacourant.nl/?p=128331 Hier hetzelfde nieuwsbericht maar dan van anderhalf jaar teurg. Mediacourant
Duo presentatie met Frits.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De comeback van Barbara Barend, valt daar niet over te praten?
Ben jij toevallig de vierde fan van Bassie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is wel erg ja die typhoon, vooral voor al die verzopen hoertjes.
Ik bedoel waar moet ik nou naartoe voor 35 euro.
Ha! Ik ben wel een groot fan van de Bassie en Rene Froger imitaties bij Robert Jensen op de radio. Ik moest soms gewoon mijn auto langs de kant van de weg zetten omdat ik zo vreselijk hard moest lachen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de vierde fan van Bassie?
Nou pik, die heeft tralalala toevallig geupload. Bijna speciaal voor jou!quote:Op woensdag 13 november 2013 16:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ha! Ik ben wel een groot fan van de Bassie en Rene Froger imitaties bij Robert Jensen op de radio. Ik moest soms gewoon mijn auto langs de kant van de weg zetten omdat ik zo vreselijk hard moest lachen.
Top upload:quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou pik, die heeft tralalala toevallig geupload. Bijna speciaal voor jou!
http://www.youtube.com/channel/UCzYApKdqb-bH-4jCTRDdoWQ/videos
Ahh klasse ventje.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou pik, die heeft tralalala toevallig geupload. Bijna speciaal voor jou!
http://www.youtube.com/channel/UCzYApKdqb-bH-4jCTRDdoWQ/videos
Maar jij hebt dan ook een hele redactie achter je staan, ik moet het allemaal in mijn eentje opknappen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ahh klasse ventje.
Ik had ze zelf ook al gevonden, maar dit geheel terzijde natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |