Hou de moed erinquote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga dus, hoogstwaarschijnlijk, niet meer beter worden.
Heel erg bedanktquote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Emm16 het volgende:
Wat vreselijk zeg! Ik ken je niet maar ik gun je alle geluk van de wereld toe.
Ik hoop voor je dat je nog een mooie tijd tegemoet gaat. Blijf sterk en heel veel sterkte toegewenst!
Heel veel sterkte zeg en beterschap!! Hou de moed erin...Hoop echt dat 't beter zal gaan met je en gun je het beste!! We all will miss you!quote:
Nogmaals veel sterkte...Ik hoop het beste voor jequote:Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef CandyApplez het volgende:
Als ik beter word, zal ik weer actief worden op FOK!, maar als ik het niet red, dan weten jullie in ieder geval hoe het komt.
M'n eerste kuur is geweest, dus ik ben weer thuis. Ik hoef pas over 2 weken terug. En dankjewel, trouwens.quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef mirjammajrim het volgende:
Fijn dat het iets beter gaat! Lig je in het ziekenhuis? Sterkte!
Tja, die dingen gebeuren nou eenmaal he. Vorige week is er iemand die jonger was dan mij overleden. Dat geeft je ook twijfel over of jij nog wel geneestquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef LompeWorst het volgende:
Je hoopt altijd dat mensen liegen, of trollen, maar bah.
16 jaar en dan Leukemie, moet er niet aan denken :C
Acute leukemie, enne, ze geven me gewoon steeds zo'n zak, dat is m'n kuur??quote:Op maandag 9 december 2013 00:30 schreef Shivo het volgende:
Wat voor leukemie en wat voor behandeling?
De klachten had ik al een tijdje, maar een maandje geleden hebben ze pas ontdekt dat ik leukemie heb.quote:Op maandag 9 december 2013 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Heel veel sterkte! Hou de moed er in en geniet van ieder moment! Dat is iets wat we allen zouden moeten doen.
Hoe lang ben je er eigenlijk al achter?
Het is te hopen dat je niet dood gaat neequote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Misschien ga ik helemaal niet dooddus het is wel ongepast ja
.
Je bent jong. Dat is heel erg goed voor je overlevingskansen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Misschien ga ik helemaal niet dooddus het is wel ongepast ja
.
waarom ben je opgenomen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje, allemaal. ;]
Nja, ik heb een vrij zwak immuunsysteem (zover ik weet)
Maar we hopen op het beste!
Ben helaas vandaag wel weer opgenomen...
Dankje, ik hoop het ookquote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
Heftig. Sterkte meid en laten we hopen op het beste.
Ja , dankje, ik ook, hahaquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi klote! Hoop dat 't snel weer beter gaat!
Stay tightquote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga weer van FOK! af, dit kost erg veel energie
Is er iets waar wij mee kunnen helpen op Fok! denk je? We kunnen je moeilijk kindjes en een goede baan geven.quote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef CandyApplez het volgende:
ben ik weer heel ff,
uhhmm, ja ik wil nog zoveel doen in m'n leven!
Kindjes krijgen, een wereldreis maken, een goeie baan krijgen, mensen helpen... tja, en nog meer, maar ik denk er maar gewoon niet meer aan
Haha, nee, klopt. Uhm, wat ik gewoon zou willen is gewaardeerd worden.quote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is er iets waar wij mee kunnen helpen op Fok! denk je? We kunnen je moeilijk kindjes en een goede baan geven.
Ik waardeer je op 50000 euro.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, nee, klopt. Uhm, wat ik gewoon zou willen is gewaardeerd worden.
Haha, ja, 'n glimlach op m'n gezichtquote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Hopelijk kon ik je laten lachen met mijn flauwe humor.
Zal ik doenquote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef YuckFou het volgende:
Focking heftig, ik ken je niet, heb je hier op Fok! nooit gezien, maar heel veel sterkte en kracht en kom af en toe ff terug hier zodat je wat positieve energie van de Fok!kertjes krijgt![]()
Ik bied 5 miljoenquote:Op maandag 9 december 2013 18:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik waardeer je op 50000 euro.
Iemand die hoger biedt?
Eerder stommemie, of kutemie.quote:Op maandag 9 december 2013 18:17 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind de naam van die ziekte trouwens heel vreemd. Is toch niet leuk.
Mijn suggestie: Naaremie.
Want eerlijk, het is best naar.
Haha of nieteetbaremie. Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt he. Ik vind Gawegmie ook een goede.
Stel je eens voor dat iemand op je been of dergelijke begint te knagen omdat er leukemie inzitquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha of nieteetbaremie. Hahaha
Haha, zou er niet aan moeten denken!quote:Op maandag 9 december 2013 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iemand op je been of dergelijke begint te knagen omdat er leukemie inzit![]()
Mijn laatste bod: Watdoejijmie
Beter bloed in een zak dan een zak in je bloed ja.quote:Op maandag 9 december 2013 18:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, zou er niet aan moeten denken!
Aghja, gelukkig worden de leukemiecellen gedood nukrijg wel steeds bloedzakken, haha.
Ik denk meestal gewoon positief hoorquote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel, mijn woord is bindend. Niet zo negatief hoor
Goed zo, dat bevordert je herstel (want je gaat er bovenop komenquote:Op maandag 9 december 2013 18:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik denk meestal gewoon positief hoor
Ik geef 2 miljoen en het extra knoopje op mijn onderhemd. Ik heb ook nog ergens een stuk pritt in mijn kamer, die krijg je erbij.quote:
Haha, bloed in een zak is ook niet leuk hoor..quote:Op maandag 9 december 2013 18:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beter bloed in een zak dan een zak in je bloed ja.
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed zo, dat bevordert je herstel (want je gaat er bovenop komen)
Maar we geloven allemaal in je en je gaat het reddenquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,
Hahaha.quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik geef 2 miljoen en het extra knoopje op mijn onderhemd. Ik heb ook nog ergens een stuk pritt in mijn kamer, die krijg je erbij.
Die kans is 100%, maar die poster, net als ik, hoopt gewoon dat dat pas gebeurt als je 100 wordtquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Hahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar we geloven allemaal in je en je gaat het redden
We herdenken je over een jaartje of 90 wel, dan is het jouw tijd pasquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Haha
100% Is echt veelquote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die kans is 100%, maar die poster, net als ik, hoopt gewoon dat dat pas gebeurt als je 100 wordt![]()
Hoe herdenken jullie me dan op FOK!?quote:Op maandag 9 december 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We herdenken je over een jaartje of 90 wel, dan is het jouw tijd pas
Ik dacht al dat je het niet zou snappenquote:
Dat weet ik niet, maar hier is een zelf getekende panda voor jequote:Op maandag 9 december 2013 18:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hoe herdenken jullie me dan op FOK!?
Elk jaar zal ik een kinder bueno kopen speciaal voor jou.quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Haha
Dat is heel wat, serieus. Als er een kinderbueno naast me ligt is ie binnen 1 sec op.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk jaar zal ik een kinder bueno kopen speciaal voor jou.
Dan eet ik het een hele dag niet op uit respect voor jou, maar de tweede dag van onthouding kun je niet vragen, dat kan ik niet.
ja maar de kans is 50% groter, dat ik eerder overlijd door m'n ziekte.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet zou snappen
De kans dat ik, jij, alle FOK!kers overlijden is 100%.... we hopen dat het voor jou gewoon nog duurt totdat je minimaal 100 bent
dankjewelquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef nikky het volgende:
Ik ken je niet, maar ik wil je sterkte wensen in de strijd tegen deze klote ziekte. En niet alleen jou, ook je ouders...![]()
Haha, toevallig zijn panda's mijn lievelingsdieren!:)quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar hier is een zelf getekende panda voor je
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, toevallig zijn panda's mijn lievelingsdieren!:)
Haha, kun je dat wel volhouden?quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk jaar zal ik een kinder bueno kopen speciaal voor jou.
Dan eet ik het een hele dag niet op uit respect voor jou, maar de tweede dag van onthouding kun je niet vragen, dat kan ik niet.
Zal een jaartje of 5 goed gaanquote:Op maandag 9 december 2013 18:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, kun je dat wel volhouden?
De kans is zelfs iets groter dat je het gewoon overleeft. Sterkte met de chemo en alle extra beslissingen en ellende die je de komende tijd tegemoet komt.quote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ja maar de kans is 50% groter, dat ik eerder overlijd door m'n ziekte.
Aghja, klopt, ik word waarschijnlijk gewoon beter!:)quote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef LompeWorst het volgende:
Ik doe mee met de kinderbueno actie.
Maar je moet het helemaal niet over herdenken hebben
Jaaaaa, en dan gaan we alle buenos eten die we tegenkomenquote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Aghja, klopt, ik word waarschijnlijk gewoon beter!:)
Dankje, ik word ook vast beterquote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef teckna het volgende:
[..]
De kans is zelfs iets groter dat je het gewoon overleeft. Sterkte met de chemo en alle extra beslissingen en ellende die je de komende tijd tegemoet komt.
Haha, ja en dik & misselijk worden XDquote:Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Jaaaaa, en dan gaan we alle buenos eten die we tegenkomen
Van één keer heel veel buenos word je niet dik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, ja en dik & misselijk worden XD
En ik doe mijn roze morphsuit aan.quote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
De dag dat je beter wordt trek ik een pandakostuum aan en kom je opzoeken.
Maar laat het dan wel weten aan je ouders voordat je vader mij een leverstoot geeft en mij de kamer uitsodemietert
Uhh, m'n vader is overleden, ook aan leukemiequote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef Arcadia het volgende:
De dag dat je beter wordt trek ik een pandakostuum aan en kom je opzoeken.
Maar laat het dan wel weten aan je ouders voordat je vader mij een leverstoot geeft en mij de kamer uitsodemietert
Hahahaha,quote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En ik doe mijn roze morphsuit aan.
Goede reden om hem een keer aan te doen
Ik ben van nature best donker, ik verf bepaalde delen wel wit, perfecte panda.quote:Op maandag 9 december 2013 19:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Uhh, m'n vader is overleden, ook aan leukemie
Aghja, heb je wel een panda kostuum? Haha
Jammer dat ik zoetigheid nu heel slecht kan verdragenquote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Van één keer heel veel buenos word je niet dik.
Misselijk wel, heeeeuuul misselijk.
hahaha, bodypainting.quote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben van nature best donker, ik verf bepaalde delen wel wit, perfecte panda.
En leukemie, en dan geen chocolade mogen eten om het verdriet weg te eten.quote:Op maandag 9 december 2013 19:07 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Jammer dat ik zoetigheid nu heel slecht kan verdragen
Ahh, ik mis Ben & Jerry'squote:Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En leukemie, en dan geen chocolade mogen eten om het verdriet weg te eten.
Dat is dubbel kut :C
Ben en Jerry's een optie?
Wat is je favorietquote:
Eh,quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Die chocolade met stukjes. Weet niet hoe hij heet
New york super fudge chunk?quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Chocolate Chip cooky dough.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hahahha, zelf te lui om te lopen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn moeder zou vandaag voor me halen
Uitverkocht blijkbaar =(
Hoezo? Als iemand toch boodschappen kan doen, kan die het toch meenemen. Ik had vandaag een quiz gewonnen en kom morgen op TV, had daar geld voor gekregen, heb toen 150 euro aan mijn ma gegeven, is toch wel voldoende om ben en jerry te vragen ja =(quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hahahha, zelf te lui om te lopen dan?
Tis wel een FOK!er, die komt niet van zijn zolderkamer af.quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Hahahha, zelf te lui om te lopen dan?
Stil jijquote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Tis wel een FOK!er, die komt niet van zijn zolderkamer af.
Je zit toch naast me?quote:
Ik dacht al, ik heb zon last van mijn rug.quote:
Cool, welke zender?:)quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand toch boodschappen kan doen, kan die het toch meenemen. Ik had vandaag een quiz gewonnen en kom morgen op TV, had daar geld voor gekregen, heb toen 150 euro aan mijn ma gegeven, is toch wel voldoende om ben en jerry te vragen ja =(
Haha, de komende maanden niet, in ieder gevalquote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik heb zon last van mijn rug.![]()
OT: Hopelijk kun je binnenkort weer aan de chocolade en het ijs TS.
Maar dan vreet je je helemaal klem.quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, de komende maanden niet, in ieder geval
Haha, dat zou ik nóóit doen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan vreet je je helemaal klem.
Ik wel hoor als ik na zoiets weer dat soort dingen kon eten.quote:
Haha, eerst maar eens zien te genezenquote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wel hoor als ik na zoiets weer dat soort dingen kon eten.![]()
![]()
Daar gaan we gewoon van uit. FOK!ers zijn ijzersterk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, eerst maar eens zien te genezen
Klopt!:)quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar gaan we gewoon van uit. FOK!ers zijn ijzersterk.
I will doquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Seconde het volgende:
Ik ben niet vaak serieus
maar heel erg sterkte en vooral genieten van de mooie momenten en zorg er voor dat zon klote ziekte niet je hele leven over gaat nemen.
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 december 2013 20:59 schreef CandyApplez het volgende:
Ah kut, & nu voel ik me heel erg slecht ;s oke, en de dokter komt zo. Ik ga van FOK! af, weltrusten mensen
Belofte maakt schuld!quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef het adres dan bezorg ik het
Haha, hoeft niet hoor, ik kan het toch niet eten!;)quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef het adres dan bezorg ik het
Zodra je dat wel weer kan krijg je van mij een emmer vol!quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, hoeft niet hoor, ik kan het toch niet eten!;)
Maar, toch aardig dat je het zegt
Amlquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:05 schreef ssebass het volgende:
Sterkte! Wat heb je AML, ALL of iets anders?
Hahaha, en dan pas ik uiteindelijk niet meer door de deurquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Zodra je dat wel weer kan krijg je van mij een emmer vol!
Dankje, ja ik zal áltijd positief blijven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef -Bushok het volgende:
Hartverscheurend om te lezen, ik wil je heel veel sterkte wensenFijn om te lezen dat je zo positief blijft
je vindt*quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
Haha, beter doe je iets wat je blij maakt voor me, dan iets wat je niet leuk vind.
Hoi.... gelukkig is je eerste kuur goed gegaan zeg, hoop dat je echt door alle keuren heen komt en dat alles goed met je komtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
Haha, beter doe je iets wat je blij maakt voor me, dan iets wat je niet leuk vind.
Haha, vindt dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
je vindt*
Corrigeren is mijn hobby
Lief hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hoi.... gelukkig is je eerste kuur goed gegaan zeg, hoop dat je echt door alle keuren heen komt en dat alles goed met je komt
Das mooi Kut dan. Mijn zoontje heeft het ook. Sterkte iig. Welk ziekenhuis lig je?quote:
Dankje, ik zal positief blijvenquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef Melleyn het volgende:
Beterschap!
Uit je berichten lees ik dat je soms nog wat negatief kan zijn maar.. Laat je niet uit het veld slaan hè!
Leef positief, da's heel belangrijk.![]()
Sterkte met alles.. Hoop dat het snel beter met je gaat. Ik blijf je topic in ieder geval volgen.
Take care
Sint Antoniusquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:05 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Das mooi Kut dan. Mijn zoontje heeft het ook. Sterkte iig. Welk ziekenhuis lig je?
ahhhhhhquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef CandyApplez het volgende:
't Gaat nu helaas weer iets minder met me..
Ja er zitten wel aardig wat intensieve blokken in de behandeling. Nogmaals sterke.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
ik wil gewoon opgeven, want ik vind het niks om constant in het ziekenhuis te moeten zijn en aan allerlei slangen en apparaten te liggen.
Anonimiteit van een internet forum is wat anders dan een caissière, maar goed, medeleven, niemand anders hebben, je ei kwijt kunnen, een steuntje in de rug, angst en nog 1001 dingen waarschijnlijk. Het hoort er allemaal bij, zeker op een groot forum als deze. En ben blij dat er ook dit soort plekjes zijn op het internet waar je hier over kan praten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef starla het volgende:
Niet om dit topic te verpesten ofzo, maar waarom zou je tegen complete vreemden zeggen dat je leukemie hebt? Doe je dat ook tegen de caissière? 'Bonnetje graag en trouwens ik heb leukemie'.
[...]
Leuk is anders natuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef CandyApplez het volgende:
ik wil gewoon opgeven, want ik vind het niks om constant in het ziekenhuis te moeten zijn en aan allerlei slangen en apparaten te liggen.
Nja, gewoon, om het kwijt te kunnen. Ik wil ook best stoppen met vertellen hoor, als mensen het irritant vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef starla het volgende:
Niet om dit topic te verpesten ofzo, maar waarom zou je tegen complete vreemden zeggen dat je leukemie hebt? Doe je dat ook tegen de caissière? 'Bonnetje graag en trouwens ik heb leukemie'.
Snap dat nooit zo goed.
Iig wens ik je wel veel sterkte.
Dankjequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja er zitten wel aardig wat intensieve blokken in de behandeling. Nogmaals sterke.
Tjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Leuk is anders natuurlijkmaar als het wel beter wordt dan heb je voor niks opgegeven, doe dit niet a.u.b.
Gewoon blijven posten hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Nja, gewoon, om het kwijt te kunnen. Ik wil ook best stoppen met vertellen hoor, als mensen het irritant vinden.
Trek je niks aan van die enkele azijnpisser.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef CandyApplez het volgende:
willen jullie dat ik wat uitgebreider vertel, of juist wat minder? zeg 't maar
Ja, ik zou graag kwijt willen aan mensen wat ik allemaal meemaak nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Ole het volgende:
Vertel wat je wil. Misschien wel fijn voor je om een beetje van je af te schrijven.
Doe ik ook zeker nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die enkele azijnpisser.
Ga je gang. Mensen die niet willen meelezen hoeven dat ook niet te doen. Dit is jouw topic.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag kwijt willen aan mensen wat ik allemaal meemaak nu
Haha, dan zal ik vanaf morgen wel plaatsen wat ik dus voor 'n behandelingen etc. krijg (soort dagboek dus, haha :p) maar dit topic is wel bijna vol dusja. zal denk wel een nieuwe moeten openen als deze vol isquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ga je gang. Mensen die niet willen meelezen hoeven dat ook niet te doen. Dit is jouw topic.
Gewoon schrijven. De mensen die benieuwd zijn naar je zullen het erg waarderenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:37 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag kwijt willen aan mensen wat ik allemaal meemaak nu
Dat is geen probleemquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, dan zal ik vanaf morgen wel plaatsen wat ik dus voor 'n behandelingen etc. krijg (soort dagboek dus, haha :p) maar dit topic is wel bijna vol dusja. zal denk wel een nieuwe moeten openen als deze vol is
Op dit moment niet zo goed. Verpleegsters moeten ook continu komen kijken hoe het gaat, en af en toe lig ik zelfs aan de beademing (?)quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is geen probleemEr zijn inmiddels best veel mensen hier die willen weten hoe het met je gaat.
Dankuquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef Clavis het volgende:
Sterkte CandyApplez van een stille meelev/zer!
Als ik niet te zwak ben, zal ik elke keer laten weten hoe het gaatquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon schrijven. De mensen die benieuwd zijn naar je zullen het erg waarderen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:58 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Als ik niet te zwak ben, zal ik elke keer laten weten hoe het gaat
Wat zijn de vooruitzichten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Op dit moment niet zo goed. Verpleegsters moeten ook continu komen kijken hoe het gaat, en af en toe lig ik zelfs aan de beademing (?)
Op dit moment ben ik redelijk zwakMaarja, ik moet nog aansterken. Komt goed.
Ik word gewoon beter
De oncoloog zegt dat ik er met m'n infuus (die ik nu heb) wel bovenop kom. Word er alleen wel kotsmisselijk van. Ikzelf denk niet meer positief over de toekomstquote:
wat voor infuus heb je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De oncoloog zegt dat ik er met m'n infuus (die ik nu heb) wel bovenop kom. Word er alleen wel kotsmisselijk van. Ikzelf denk niet meer positief over de toekomst
Waarom ik aan de beademing moest weet ik zelf ook niet. En ik heb gewoon zo'n infuus in m'n ader waar medicijnen door looptquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat voor infuus heb je eigenlijk?
en waarom moet je aan de beademing?
Wtf lurker xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef mootie het volgende:
Deze lurker leest ook vol belangstelling en medeleven mee.
Hopelijk is morgen een betere dag.![]()
ja dat ook, maar ik heb ook ooit voor een nachtje zo'n slang in m'n keel ofzo gehadquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat je bedoelt dat je extra zuurstof krijgt? Door een neusbrilletje? want echt aan de beademing dat is wel erg ingewikkeld voor af en toe.
Heel veel sterkte!
Mij is altijd geleerd dat een lurker gewoon een aftrekker is xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef mootie het volgende:
Een lurker leest alleen maar mee, en houdt gewoon zijn waffel.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat een lurker gewoon een aftrekker is xd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat een lurker gewoon een aftrekker is xd
Volgens mij twee/drie chemokuren en een stamceltransplantatie. Ik krijg volgende week m'n volgende kuurquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef kaputwiehund het volgende:
Waarom lig je eigenlijk niet in een van de kinderoncologische centra? En bestaat de behandeling bij jou ook uit vijf chemokuren? Enzo ja, in welke kuur zit je dan.
Gewoon van je af blijven schrijven hoor. Het is niet niks wat je meemaakt
Dankjequote:Op zondag 15 december 2013 02:20 schreef Toto69 het volgende:
Heeeeyzzz CandyApplez, toppertje van ons. Blijf vechten, we geloven allemaal in je!
Dankjequote:Op zondag 15 december 2013 08:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Heel veel sterkte. Blijf positief!
En het is ook niet raar om een keer niet positief te zijn hoor. Zeker als je je heel beroerd voelt of als je bang bent, kan ik me zo voorstellen dat positief zijn niet meevalt.quote:Op zondag 15 december 2013 09:03 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
DankjeIk zal áltijd positief blijven
Maar die Prednison maakt me ook depressief, hahaquote:Op zondag 15 december 2013 09:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En het is ook niet raar om een keer niet positief te zijn hoor. Zeker als je je heel beroerd voelt of als je bang bent, kan ik me zo voorstellen dat positief zijn niet meevalt.
Wel klote, dat soort bijwerkingen. Alsof ziek zijn op zich al niet rot genoeg is!quote:Op zondag 15 december 2013 09:52 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Maar die Prednison maakt me ook depressief, haha
Klopt, ik krijg bijv. ook pillen die me erg misselijk maken, en tegen die misselijkheid krijg ik wéér andere pillen. Pff, 't valt niet mee.quote:Op zondag 15 december 2013 10:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wel klote, dat soort bijwerkingen. Alsof ziek zijn op zich al niet rot genoeg is!
Wij zijn ook bezig om te zorgen dat de therapie steeds meer wordt aangepast aan elk individueel persoon. Dus ook om te zorgen dat je zo mijn mogelijk last hebt van de behandeling. Krijg je trouwens bij aml ook zo'n ketting?quote:Op zondag 15 december 2013 10:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg bijv. ook pillen die me erg misselijk maken, en tegen die misselijkheid krijg ik wéér andere pillen. Pff, 't valt niet mee.
wat voor 'n ketting bedoel jequote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wij zijn ook bezig om te zorgen dat de therapie steeds meer wordt aangepast aan elk individueel persoon. Dus ook om te zorgen dat je zo mijn mogelijk last hebt van de behandeling. Krijg je trouwens bij aml ook zo'n ketting?
Met kralen, dus voor elke behandeling en zo krijg je dan een kraal. Vind ik altijd indrukwekkend om te zien hoe lang die worden.quote:
Ja, die heb ik, haha, heeft elk kind met kanker hier. Ze worden idd langquote:Op zondag 15 december 2013 11:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Met kralen, dus voor elke behandeling en zo krijg je dan een kraal. Vind ik altijd indrukwekkend om te zien hoe lang die worden.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die enkele azijnpisser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de TS; doe lekker je eigen ding. Veel sterkte en ik hoop dat je snel hersteld.Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
quote:Op zondag 15 december 2013 11:41 schreef Greyson het volgende:
[..]Dankje...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de TS; doe lekker je eigen ding. Veel sterkte en ik hoop dat je snel hersteld.
Het zal zeker niet meevallen. Ik heb met je te doen.quote:Op zondag 15 december 2013 10:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg bijv. ook pillen die me erg misselijk maken, en tegen die misselijkheid krijg ik wéér andere pillen. Pff, 't valt niet mee.
Dat hoop ik (en alle ouders/ (van) kinderen met een vorm van kanker) ookquote:Op zondag 15 december 2013 13:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het zal zeker niet meevallen. Ik heb met je te doen.![]()
Persoonlijk vind ik die Kanjerkettingen altijd afschuwelijk om te zien. Omdat het zichtbaar maakt wat een kind moet doorstaan. Al vind ik het wel een ontzettend mooi initiatief.
En ik hoop met heel mijn hart dat de tijd komt dat naar je ketting kunt kijken, kunt zien wat je hebt doorgemaakt en hem nooit meer hoeft aan te vullen.
als dit topic vol is maak je gewoon een nieuw deelquote:Op zondag 15 december 2013 14:42 schreef CandyApplez het volgende:
Topic is bijna vol, dus niet zoveel nut om hierin t vertellen wat 'k moet
Ohh, ik dacht dat een topic maar maximaal 10 pagina's kon bevatten?quote:Op zondag 15 december 2013 14:47 schreef Laysa het volgende:
je hebt nog 55 posten om dit topic vol te maken...Dus als jij de behoefte hebt om het te vertellen moet je dat gewoon doen.
Haha, dat had ik ook met m'n Tandartstopic toen xDquote:Op zondag 15 december 2013 14:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
als dit topic vol is maak je gewoon een nieuw deel
je eigen reeks
13, 300 posts.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat een topic maar maximaal 10 pagina's kon bevatten?
Geen dankquote:Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Okee, dankje voor de duidelijkheid
Erg actief... zijn de zusters soms niet zo blij mee. Vooral niet als ze een neussonde of infuus geven. Komt gewoon door die kut prednison.quote:
Snap ik... weet je al of/wanneer je weer naar huis toe mag? Als je aangesterkt bent? Je was opgenomen wegens koorts toch?quote:Op zondag 15 december 2013 15:29 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Erg actief... zijn de zusters soms niet zo blij mee. Vooral niet als ze een neussonde of infuus geven. Komt gewoon door die kut prednison.
Ja, maar nu moet ik blijven tot de volgende kuur. Ik mag, als alles goed gaat, over 3weken naar huisquote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik... weet je al of/wanneer je weer naar huis toe mag? Als je aangesterkt bent? Je was opgenomen wegens koorts toch?
He bah dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik blijven tot de volgende kuur. Ik mag, als alles goed gaat, over 3weken naar huis
Jaa, komt goed!:Dquote:Op zondag 15 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He bah dat duurt nog wel evenmaar ik heb vertrouwen in je
Natuurlijk!quote:Op zondag 15 december 2013 14:14 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat hoop ik (en alle ouders/ (van) kinderen met een vorm van kanker) ook
Haha, m'n kamer hangt helemaal vol. Niet alleen kaartjes, krijg ook heel veel ballonen, bloemen en snoep haha.quote:
Goed zo! Anders kunnen we zo wat regelen hoorquote:Op zondag 15 december 2013 16:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, m'n kamer hangt helemaal vol. Niet alleen kaartjes, krijg ook heel veel ballonen, bloemen en snoep haha.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Anders kunnen we zo wat regelen hoor
Kaarten zijn altijd welkomquote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Is in het verleden wel vaker gedaan, toch?quote:Op zondag 15 december 2013 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
nou gooi je afdeling en kamernummer hier maar neer danquote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Kaarten zijn altijd welkom
Haha
Zal dat morgen even doenquote:Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou gooi je afdeling en kamernummer hier maar neer danje kunt nooit genoeg kaartjes hebben als je drie weken moet liggen
Yup!quote:Op zondag 15 december 2013 16:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is in het verleden wel vaker gedaan, toch?
waarom niet nu? kunnen we alvast kaartjes zoekenquote:Op zondag 15 december 2013 16:43 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Zal dat morgen even doen
Haha, idd.
ik ga een andere kamer krijgen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet nu? kunnen we alvast kaartjes zoeken
ohja, altijd lastig die kamerwisselsquote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik ga een andere kamer krijgen.
Welke weet ik ook niet precies. Morgen laat ik het weten
Count me in <3quote:Op zondag 15 december 2013 16:46 schreef CandyApplez het volgende:
't Zou leuk zijn als ik kaarten van FOK!kers krijg
Klopt.. pff, alles weer opruimen enzo :Iquote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, altijd lastig die kamerwissels
af en toe word je echt van hot naar her gesleept
Oeh sterktequote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef CandyApplez het volgende:
Morgen krijg ik wel m'n tweede chemokuur (zou eigenlijk Woensdag pas zijn, maar nu ineens morgen), dus reageer misschien wel laat!
Okquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef CandyApplez het volgende:
Morgen krijg ik wel m'n tweede chemokuur (zou eigenlijk Woensdag pas zijn, maar nu ineens morgen), dus reageer misschien wel laat!
Klopt, maar geef m'n naam liever zo niet doorquote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef Ole het volgende:
Met naam en afdeling komen kaartjes ook wel aan hoor!
Dankjequote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... ik wens je alle succes van de wereld toe
Graag gedaan... je verdiend de beste zorg van de wereldquote:
snap ik.quote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt, maar geef m'n naam liever zo niet door
Verrek wat toevallig, ik had haar dus net gedm't of ze zoiets leuk zou vinden, dat alle FOK!Kers die mee willen doen een kaart sturenquote:
Sterkte, we denken aan je!quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef CandyApplez het volgende:
Verdoriequote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
Ik wil even zeggen dat het weer niet zo goed gaat
aahhhhhhquote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef CandyApplez het volgende:
Let's hope.quote:Op zondag 15 december 2013 19:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
aahhhhhh
Maar het komt goed lieve meid
ach jawel.... jij bent een sterke en lieve meid, jij gaat het wel redden hoorquote:
Dankje, haha, ik hoop hetquote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach jawel.... jij bent een sterke en lieve meid, jij gaat het wel redden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |