Op dit moment niet zo goed. Verpleegsters moeten ook continu komen kijken hoe het gaat, en af en toe lig ik zelfs aan de beademing (?)quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is geen probleemEr zijn inmiddels best veel mensen hier die willen weten hoe het met je gaat.
Dankuquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef Clavis het volgende:
Sterkte CandyApplez van een stille meelev/zer!
Als ik niet te zwak ben, zal ik elke keer laten weten hoe het gaatquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon schrijven. De mensen die benieuwd zijn naar je zullen het erg waarderen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:58 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Als ik niet te zwak ben, zal ik elke keer laten weten hoe het gaat
Wat zijn de vooruitzichten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Op dit moment niet zo goed. Verpleegsters moeten ook continu komen kijken hoe het gaat, en af en toe lig ik zelfs aan de beademing (?)
Op dit moment ben ik redelijk zwakMaarja, ik moet nog aansterken. Komt goed.
Ik word gewoon beter
De oncoloog zegt dat ik er met m'n infuus (die ik nu heb) wel bovenop kom. Word er alleen wel kotsmisselijk van. Ikzelf denk niet meer positief over de toekomstquote:
wat voor infuus heb je eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De oncoloog zegt dat ik er met m'n infuus (die ik nu heb) wel bovenop kom. Word er alleen wel kotsmisselijk van. Ikzelf denk niet meer positief over de toekomst
Waarom ik aan de beademing moest weet ik zelf ook niet. En ik heb gewoon zo'n infuus in m'n ader waar medicijnen door looptquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat voor infuus heb je eigenlijk?
en waarom moet je aan de beademing?
Wtf lurker xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef mootie het volgende:
Deze lurker leest ook vol belangstelling en medeleven mee.
Hopelijk is morgen een betere dag.![]()
ja dat ook, maar ik heb ook ooit voor een nachtje zo'n slang in m'n keel ofzo gehadquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat je bedoelt dat je extra zuurstof krijgt? Door een neusbrilletje? want echt aan de beademing dat is wel erg ingewikkeld voor af en toe.
Heel veel sterkte!
Mij is altijd geleerd dat een lurker gewoon een aftrekker is xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef mootie het volgende:
Een lurker leest alleen maar mee, en houdt gewoon zijn waffel.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat een lurker gewoon een aftrekker is xd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd dat een lurker gewoon een aftrekker is xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |