waarom ben je opgenomen?quote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef CandyApplez het volgende:
Dankje, allemaal. ;]
Nja, ik heb een vrij zwak immuunsysteem (zover ik weet)
Maar we hopen op het beste!
Ben helaas vandaag wel weer opgenomen...
Dankje, ik hoop het ookquote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
Heftig. Sterkte meid en laten we hopen op het beste.
Ja , dankje, ik ook, hahaquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi klote! Hoop dat 't snel weer beter gaat!
Stay tightquote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga weer van FOK! af, dit kost erg veel energie
Is er iets waar wij mee kunnen helpen op Fok! denk je? We kunnen je moeilijk kindjes en een goede baan geven.quote:Op maandag 9 december 2013 17:16 schreef CandyApplez het volgende:
ben ik weer heel ff,
uhhmm, ja ik wil nog zoveel doen in m'n leven!
Kindjes krijgen, een wereldreis maken, een goeie baan krijgen, mensen helpen... tja, en nog meer, maar ik denk er maar gewoon niet meer aan
Haha, nee, klopt. Uhm, wat ik gewoon zou willen is gewaardeerd worden.quote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is er iets waar wij mee kunnen helpen op Fok! denk je? We kunnen je moeilijk kindjes en een goede baan geven.
Ik waardeer je op 50000 euro.quote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, nee, klopt. Uhm, wat ik gewoon zou willen is gewaardeerd worden.
Haha, ja, 'n glimlach op m'n gezichtquote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Hopelijk kon ik je laten lachen met mijn flauwe humor.
Zal ik doenquote:Op maandag 9 december 2013 18:13 schreef YuckFou het volgende:
Focking heftig, ik ken je niet, heb je hier op Fok! nooit gezien, maar heel veel sterkte en kracht en kom af en toe ff terug hier zodat je wat positieve energie van de Fok!kertjes krijgt![]()
Ik bied 5 miljoenquote:Op maandag 9 december 2013 18:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik waardeer je op 50000 euro.
Iemand die hoger biedt?
Eerder stommemie, of kutemie.quote:Op maandag 9 december 2013 18:17 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind de naam van die ziekte trouwens heel vreemd. Is toch niet leuk.
Mijn suggestie: Naaremie.
Want eerlijk, het is best naar.
Haha of nieteetbaremie. Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt he. Ik vind Gawegmie ook een goede.
Stel je eens voor dat iemand op je been of dergelijke begint te knagen omdat er leukemie inzitquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha of nieteetbaremie. Hahaha
Haha, zou er niet aan moeten denken!quote:Op maandag 9 december 2013 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iemand op je been of dergelijke begint te knagen omdat er leukemie inzit![]()
Mijn laatste bod: Watdoejijmie
Beter bloed in een zak dan een zak in je bloed ja.quote:Op maandag 9 december 2013 18:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, zou er niet aan moeten denken!
Aghja, gelukkig worden de leukemiecellen gedood nukrijg wel steeds bloedzakken, haha.
Ik denk meestal gewoon positief hoorquote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel, mijn woord is bindend. Niet zo negatief hoor
Goed zo, dat bevordert je herstel (want je gaat er bovenop komenquote:Op maandag 9 december 2013 18:40 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik denk meestal gewoon positief hoor
Ik geef 2 miljoen en het extra knoopje op mijn onderhemd. Ik heb ook nog ergens een stuk pritt in mijn kamer, die krijg je erbij.quote:
Haha, bloed in een zak is ook niet leuk hoor..quote:Op maandag 9 december 2013 18:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beter bloed in een zak dan een zak in je bloed ja.
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed zo, dat bevordert je herstel (want je gaat er bovenop komen)
Maar we geloven allemaal in je en je gaat het reddenquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,
Hahaha.quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik geef 2 miljoen en het extra knoopje op mijn onderhemd. Ik heb ook nog ergens een stuk pritt in mijn kamer, die krijg je erbij.
Die kans is 100%, maar die poster, net als ik, hoopt gewoon dat dat pas gebeurt als je 100 wordtquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
De kans is ook gewoon 50% dat ik overlijd hoor,
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Hahaquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar we geloven allemaal in je en je gaat het redden
We herdenken je over een jaartje of 90 wel, dan is het jouw tijd pasquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha, als ik doodga, wil ik wel herdacht worden! Haha
100% Is echt veelquote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die kans is 100%, maar die poster, net als ik, hoopt gewoon dat dat pas gebeurt als je 100 wordt![]()
Hoe herdenken jullie me dan op FOK!?quote:Op maandag 9 december 2013 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We herdenken je over een jaartje of 90 wel, dan is het jouw tijd pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |