He bah, doe je broek gewoon aan.quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn buks uit het raam hangen.
Ik ben bevers aan het schieten, snap dat dan.quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
He bah, doe je broek gewoon aan.
Fijn dat de CU oog heeft voor de echt serieuze problemen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:04 schreef Webschip het volgende:
De overheid schijnt geen moeite te hebben met dokter Corrie naar aanleiding van vragen van de ChristenUnie.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
WTFIk ziet een beetje op Sint Maarten te zoeken, vind ik dit.
Ik had er nog nooit van gehoord en zal er inderdaad niet meer op klikkenquote:Op maandag 11 november 2013 21:11 schreef YokiKater het volgende:
Dat is zo'n slecht forum.. moet je gewoon niet willen kijken, nooit meer op klikken dus.
WHUT?!quote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
WTFIk ziet een beetje op Sint Maarten te zoeken, vind ik dit.
Of meisjes van 19 die met jongens van 17 sexenquote:Op maandag 11 november 2013 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
Hoorde Gerard Spong van de week zeggen dat je sinds dit jaar 18 moet zijn om seks met een volwassenen te hebben.. dus nu gaat de overheid jongens van 19 arresteren die met meisjes van 17 sexen
Je zwager is een Indo?quote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Me zwager Nederlanders zijn kut en indonesiers de beste, kankerlul.. en me zus vind het allemaal prima
krijg de tering met deze kankermaatschappij , ik wou dat het 1950 was
Ach Arjan. Niet zo doen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Me zwager Nederlanders zijn kut en indonesiers de beste, kankerlul.. en me zus vind het allemaal prima
Hoe weet je dat nou? Toen leefde je nog niet eens.quote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
nou de Wikipedia pagina over roken vond ik 1947 wel een leuk jaarquote:Op maandag 11 november 2013 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Toen leefde je nog niet eens.
Zit je daar nog steeds over in? Je zei net nog dat je toch nooit de trein neemt dus wat maakt het dan uit dat je daar niet mag roken?quote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou de Wikipedia pagina over roken vond ik 1947 wel een leuk jaar
Doe mij maar cumshot van Katy Perry plsquote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Lady Gaga noemt het streamen van haar album een cumshot
quote:DALHUISEN RECALLED FROM STOCKTON (ECHL)
Courtesy: SoundTigers.com Release: 11/10/2013
More Sharing Services
Share
|
Courtesy: Rich Stieglitz
The Bridgeport Sound Tigers have announced that defenseman Mike Dalhuisen has been recalled from the Stockton Thunder (ECHL).
Dalhuisen, 24, was loaned to Stockton on Oct. 16 along with Mike Keenan. In seven games with the Thunder, the Nijmegen, Holland native scored five points (three goals, two assists) and amassed 32 penalty minutes. Dalhuisen signed an entry-level AHL deal on April 19 after helping lead Quinnipiac University to the NCAA championship game last season.
The Sound Tigers play later this afternoon against the Adirondack Phantoms with a 3 p.m. contest at Webster Bank Arena.
oeh daar heeft de broer van mijn opa (hoe noem je dat eigenlijk?) wel eens over verteld, ging hij naar ons Indie met zijn werk en zijn groene jasquote:Op maandag 11 november 2013 21:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou de Wikipedia pagina over roken vond ik 1947 wel een leuk jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |