hoe kan dat cosmetiesjjj zijn????quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik heb begrepen dat het alleen cosmetisch is.
Ik win zonder jouw hulp ook wel hoor. Richt jij je nou maar op je checkpointsquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoe kan dat cosmetiesjjj zijn????
je ziet ze niet eensch zitten,
geef het geld daarom gewoon maar aan mij, dan duw ik de rest van de baan af en win jij toch.
okquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik win zonder jouw hulp ook wel hoor. Richt jij je nou maar op je checkpoints
Bazen TTquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eerste hit:
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #17 CREWKLEUR LUCHTSTREEPJES
Hoe krijg je crewkleur luchtstreepjes dan? Ik heb het hele forum van de link gelezen maar daar staat het niet in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eerste hit:
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #17 CREWKLEUR LUCHTSTREEPJES
Een Schwartzerquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:25 schreef kawa4 het volgende:
mijn garage,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn nog niet allemaal volledig hoe ik ze wil hebben maar daar zijn we voor aan het sparen
( ik heb al 70 geld, geweldig he)
maar ik heb nog 1 plaats over,
heb al een compact, super , sport , muscle , motor , sedan , offroad (sandking gaat waarschijnlijk nog wel vervangen worden) en een coupe.
mis ik nou nog een klasse die we geregeld doen race?
en wat is een leuk autooke voor die laatste plaats, zat te denken aan het futootje
het is time out dag bij mij volgens mij wat een graf spel is het toch ook ik kap er mee jullie mogen al mijn geld hebben en al mijn auto's en ik vlieg nooit meer voor jullie een de cargobobs jullie zoeken het maar uit met dat graf spel ik koop wel een werkende race gamequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:37 schreef Painore het volgende:
Godver. Zit ik een heel verhaal tegen je te vertellen Mini, zit je er niet meer bij..
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het is time out dag bij mij volgens mij wat een graf spel is het toch ook ik kap er mee jullie mogen al mijn geld hebben en al mijn auto's en ik vlieg nooit meer voor jullie een de cargobobs jullie zoeken het maar uit met dat graf spel ik koop wel een werkende race game![]()
![]()
Forza Grand Turismo!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het is time out dag bij mij volgens mij wat een graf spel is het toch ook ik kap er mee jullie mogen al mijn geld hebben en al mijn auto's en ik vlieg nooit meer voor jullie een de cargobobs jullie zoeken het maar uit met dat graf spel ik koop wel een werkende race game![]()
![]()
fixedquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Leuk, lig je je vriendin te vingeren, ben je vergeten om de tomtom uit te zetten...
"sla linksaf...het topic onzin in"
quote:
Wat is er met je Russische chatroulette vriendin gebeurd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Getting head while playing GTA Online.
Does that count?
Ach wie hou ik voor de gek, ik heb toch helemaal geen vriendin
Man...quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Wat is er met je Russische chatroulette vriendin gebeurd?
Durex invited (en vervolgens ongeschonden gebleven)?quote:
We beginnen hopelijk zonder killen, uiteindelijk zal het wel uitlopen op een massive free for all deathmatch..quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Man...
"ok, i`m tierd to explain! i`m tierd giving a shit on people! you don`t know the real me! and you will never know! you hurt me too much that s why i want to end this!"
[..]
Durex invited (en vervolgens ongeschonden gebleven)?
It's ok,quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Painore het volgende:
[..]
We beginnen hopelijk zonder killen, uiteindelijk zal het wel uitlopen op een massive free for all deathmatch..
* eerst met de fiets mount chiliad opquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
* eerst met de fiets mount chiliad op
* daarna lopend van noord naar zuid voor luchtstreepjes
* deadmatch waarin durex vogelvrij is
En iedereen achter in de vrachtwagen, deurtjes dicht, met een cargobob het water in droppen. Kijken of ie waterdicht isquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
* deadmatch waarin durex vogelvrij is
en mij nu een invite sturenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Painore het volgende:
[..]
En iedereen achter in de vrachtwagen, deurtjes dicht, met een cargobob het water in droppen. Kijken of ie waterdicht is
Zit vol, volgende ronde kick ik iemand voor jequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en mij nu een invite sturen
ben bij deze direct uit de fok & elite gestapt sorry voor deze beslissing maar het kon zo niet langerquote:
Hoe vind je het zelf gaan???quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
watquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ben bij deze direct uit de fok & elite gestapt sorry voor deze beslissing maar het kon zo niet langer
LIEUTENANTSquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is pas vanavond om 8 uur en je vergeet killen van durex in je quote..erg slecht dit van je
ik snap hier helemaal niets vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
LIEUTENANTS
VIEW ALL
pico020
RaZe_1991
DivjeHH
Duucnl
miniruis16
miniruis16
miniruis16
Muto010
nielswinsen
LIES!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ben bij deze direct uit de fok & elite gestapt sorry voor deze beslissing maar het kon zo niet langer
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niets van
Heel graagquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
en dan willen sommigen hier dat ik die kindertjesguild van jullie join
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |