Je moet via de snelweg lopen in het oostenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:23 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Ik heb net van noord naar zuid gelopen maar heb geen telefoontje gekregen! Is er een specifiek punt in zuid naar noord?
Behalve dat ik, toen ik nog in de crew zat, constant mensen moest helpen en ze vertellen dat het een (poging tot) "grapje" is. Omdat de crew officers en luitenants te druk bezig zijn hun eigen crew te trollen =/. Beetje jammer.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:29 schreef Lisker het volgende:
[..]
Behalve dat ik, toen ik nog in de crew zat, constant mensen moest helpen en ze vertellen dat het een (poging tot) "grapje" is. Omdat de crew officers en luitenants te druk bezig zijn hun eigen crew te trollen =/. Beetje jammer.
Ach mop toch, zwaar heb je het hèquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:29 schreef Lisker het volgende:
[..]
Behalve dat ik, toen ik nog in de crew zat, constant mensen moest helpen en ze vertellen dat het een (poging tot) "grapje" is. Omdat de crew officers en luitenants te druk bezig zijn hun eigen crew te trollen =/. Beetje jammer.
waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:33 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, mijn precies hoe ik erover denk.
Neu hoor, crew verlaten stelt niet zo veel voor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:32 schreef Painore het volgende:
[..]
Ach mop toch, zwaar heb je het hè
Ja.Maar in MP heb je er altijd een. Ook al jump je van een gebouw.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:35 schreef delano.888 het volgende:
Een parachute krijg je vanzelf als je uit een vliegtuig springt toch?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:29 schreef Lisker het volgende:
[..]
trolllquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:36 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja.Maar in MP heb je er altijd een. Ook al jump je van een gebouw.
kap eens met trollen manquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:36 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:36 schreef Lisker het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=witte+luchtstreepjesquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Wat zijn die luchtstrepen waar jullie het over hebben? Kan er niets over vinden.
Iemand die level 1-30 is vragen om naar trevor's of het algemene vliegveld te rijden, helaas spawnen alleen nog maar buzzards. Ik had begrepen dat het bekend was bij R* en dat ze iets aan de spawn voor hogere levels zouden doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe je zo'n cargobob kan krijgen als je lvl 60+ bent?
las dat 3 weken geleden ja, maar schiet dus ook niet opquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:43 schreef Lisker het volgende:
[..]
Iemand die level 1-30 is vragen om naar trevor's of het algemene vliegveld te rijden, helaas spawnen alleen nog maar buzzards. Ik had begrepen dat het bekend was bij R* en dat ze iets aan de spawn voor hogere levels zouden doen.
Tja, prioriteiten. Ik denk dat server stabiliteit en stimulus packages iets hoger op de ranglijst staan dan cargobob spawn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
las dat 3 weken geleden ja, maar schiet dus ook niet op
Iemand van een lager lvl eentje voor je laten halenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet hoe je zo'n cargobob kan krijgen als je lvl 60+ bent?
Eerste hit:quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=witte+luchtstreepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |