klopt, en geen headset. Die dingen zijn minimaal fucking 30 euro man echt domme shit, dat ga ik niet meer neerleggen voor een stukje technologie uit de jaren 80.quote:
https://m.bol.com/nl/p/gi(...)s3/1004004006206741/quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt, en geen headset. Die dingen zijn minimaal fucking 30 euro man echt domme shit, dat ga ik niet meer neerleggen voor een stukje technologie uit de jaren 80.
Alweer? Hebben toch net 500k gehad?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we geld van Rockstar?
Hoe krijg je luchtstreepjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn top 3 tofste ohtohs allertijden is:
1: klassieke chevvy corvette.
2: klassieke Ford mustang.
(blame voor bovenstaande 2 hot rod)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3: Dodge viper.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Geen idee, altijd maar wachten. Ben er wel klaar (..) mee. De pijp is leeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja weet jij wanneer de 2e stimulus package komt?
(haha komt)
Joh, echt waar?!?!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:59 schreef Lisker het volgende:
We krijgen geen geld meer. We hebben de volle 500k in een betaling gehad.
Vanwege alle problemen in het begin. Iedereen die in oktober online is geweest krijgt 500 kquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:15 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom krijgen we dan geld van Rockstar?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vanwege alle problemen in het begin. Iedereen die in oktober online is geweest krijgt 500 k
Welke problemen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vanwege alle problemen in het begin. Iedereen die in oktober online is geweest krijgt 500 k
Tuurlijk, waarom denk je dat ik zo reageer? Dat is hetzelfde als die onzin met de "luchtstreepjes".quote:
Yep. Wel jammer want zo heeft het eigenlijk weinig zin om je auto te upgraden terwijl het fokking veel geld kost.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef Painore het volgende:
Upgrades aan je auto zijn toch puur cosmetisch?
Brake, engine en transmision upgrades doen toch wel iets?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Yep. Wel jammer want zo heeft het eigenlijk weinig zin om je auto te upgraden terwijl het fokking veel geld kost.
Ik heb net van noord naar zuid gelopen maar heb geen telefoontje gekregenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Geld heb ik al. Luchtstrepen krijg je door van Noord naar zuid te lopen zonder te sprinten. Je krijgt dan een belletje van Lester.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Brake, engine en transmision upgrades doen toch wel iets?
Nee, ik heb begrepen dat het alleen cosmetisch is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Brake, engine en transmision upgrades doen toch wel iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |