We beginnen hopelijk zonder killen, uiteindelijk zal het wel uitlopen op een massive free for all deathmatch..quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Man...
"ok, i`m tierd to explain! i`m tierd giving a shit on people! you don`t know the real me! and you will never know! you hurt me too much that s why i want to end this!"
[..]
Durex invited (en vervolgens ongeschonden gebleven)?
It's ok,quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:52 schreef Painore het volgende:
[..]
We beginnen hopelijk zonder killen, uiteindelijk zal het wel uitlopen op een massive free for all deathmatch..
* eerst met de fiets mount chiliad opquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
* eerst met de fiets mount chiliad op
* daarna lopend van noord naar zuid voor luchtstreepjes
* deadmatch waarin durex vogelvrij is
En iedereen achter in de vrachtwagen, deurtjes dicht, met een cargobob het water in droppen. Kijken of ie waterdicht isquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
* deadmatch waarin durex vogelvrij is
en mij nu een invite sturenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Painore het volgende:
[..]
En iedereen achter in de vrachtwagen, deurtjes dicht, met een cargobob het water in droppen. Kijken of ie waterdicht is
Zit vol, volgende ronde kick ik iemand voor jequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en mij nu een invite sturen
ben bij deze direct uit de fok & elite gestapt sorry voor deze beslissing maar het kon zo niet langerquote:
Hoe vind je het zelf gaan???quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
watquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ben bij deze direct uit de fok & elite gestapt sorry voor deze beslissing maar het kon zo niet langer
LIEUTENANTSquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is pas vanavond om 8 uur en je vergeet killen van durex in je quote..erg slecht dit van je
ik snap hier helemaal niets vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
LIEUTENANTS
VIEW ALL
pico020
RaZe_1991
DivjeHH
Duucnl
miniruis16
miniruis16
miniruis16
Muto010
nielswinsen
LIES!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ben bij deze direct uit de fok & elite gestapt sorry voor deze beslissing maar het kon zo niet langer
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik snap hier helemaal niets van
Heel graagquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
en dan willen sommigen hier dat ik die kindertjesguild van jullie join
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |