Oh, zal ik noteren.quote:Op zondag 10 november 2013 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry hoor, als iemand een beetje in een ongestelde kut gaat zitten porren word ik er niet warm van
Wat is deze broerquote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
xcachet heb jij met lmi gezoend?????????????????????
Valt mee.quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien ben je wel gespierd?
18,3quote:
Halloquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
xcachet heb jij met lmi gezoend?????????????????????
Word geen manlet VAquote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
Ga liften, VA. Zoek Starting Strength op op Google - over een jaar ben je een beest,
Laten we eerst het vet er af lopenquote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef VMSDKR het volgende:
Ga liften, VA. Zoek Starting Strength op op Google - over een jaar ben je een beest,
Nou, nee dus. Een combinatie is het beste.quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we eerst het vet er af lopen
Je mag Xeor hebben hoorquote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik bedoelde zat zij in #TeamXeDo zat
srs.
VMS is een smerig mannetje.quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
srs.
Ik heb al heel vaak gezoend. : - )quote:Op zondag 10 november 2013 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het was zijn eerste zoen. Need I to say more?
Tuurlijk zat ze niet in #TeamXeDoquote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
srs.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk zat ze niet in #TeamXeDo
Nee, maar ook niet bepaald fijn ofzoquote:
yeah whateverquote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Spijt is je verstand dat te laat komt.
[..]
cool hoor, wil je nu een sticker?
Nee dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet bepaald fijn ofzo
Is dit een steek naar mij?quote:
Ohquote:Op zondag 10 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk zat ze niet in #TeamXeDo
Dat telt niet.quote:
Ik doe mijn best. Eten loopt al steeds beter maar hardlopen doe ik steeds te weinigquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik heb niet het idee dat jij erg bezig bent met afvallen oid?
Ik zou niet met 'm omgaan in het echt ofzo. Maar zolang we elkaar nooit ontmoeten is het goed.quote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je een week met een halve snor door de openbare wereld rondloopt ben je niet oké.
wat is de keiharde waarheid dan?quote:
Jammer dat ik dat niet geloofquote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niemand vertelde me iets, ik vroeg het hè.
Deed hij datquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je een week met een halve snor door de openbare wereld rondloopt ben je niet oké.
Ess, ze pesten mijquote:
Je kan niks aan dan maar ook een enkele FOK!ker zeggen, moet je onderhand doorhebbenquote:
Ah oke. blijf je best doen danquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Eten loopt al steeds beter maar hardlopen doe ik steeds te weinig
ik
Ik steun je, kijk maar naar mijn eerste post netquote:
Wat was zijn probleem met jouw postgedrag dan?quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar aan de andere hand dm'de hij me over postgedrag. En dat geeft minpunten
Waarom zijn mijn benen gespreksonderwerp?quote:
omgquote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik steun je, kijk maar naar mijn eerste post net
Behalve ik. Ik heb al ontelbaar geheimen die ik bewaarquote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan niks aan dan maar ook een enkele FOK!ker zeggen, moet je onderhand doorhebben
Ik snap je niet.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan niks aan dan maar ook een enkele FOK!ker zeggen, moet je onderhand doorhebben
quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is de keiharde waarheid dan?
haloquote:
Hoi Xeor, ik herkende je niet door je UIquote:
Zijn liefde voor sof & zijn lusten voor mij botsten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat was zijn probleem met jouw postgedrag dan?
Ik heb een eigen teamquote:
Mensen zijn bitches, vertrouw ze met niksquote:
oh ok.quote:
Daar ben jij al ver mee gekomen in je leven zo te zien.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen zijn bitches, vertrouw ze met niks
Wij dachten eerst dat jij het was. als je sherlockt zie je dat.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dat LMI? Waarom neemt hij een UI die op de UI lijkt waarmee ik groot geworden ben?
quote:
Ik neem niet zulke debiele usernames.quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij dachten eerst dat jij het was. als je sherlockt zie je dat.
In ieder geval een kloon. Vorige keer had Sof het over jou, maar ze spelde je naam in kleine letters, vervolgens typt deze b0ii "VMS" met hoofdletters. Tel daarbij op dat LMI de laatste tijd wel 50 kloons heeft gemaakt, zijn postgedrag vergelijkbaar is en daar heb je je antwoord.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dat LMI? Waarom neemt hij een UI die op de UI lijkt waarmee ik groot geworden ben?
spijt is verstand dat te laat komt toch?quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar ben jij al ver mee gekomen in je leven zo te zien.
Echt waarquote:
Ik dacht dat wij een bondgenootschap hadden?quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zullen we teamgenoten worden?
#Teamsofess
JAquote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zullen we teamgenoten worden?
#Teamsofess
gohquote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spijt is verstand dat te laat komt toch?
half FOK! weet niet voor niets wat jij ook weet over mij
Hij probeert met een schone lei deze SC weer te betreden, alleen lukt het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In ieder geval een kloon. Vorige keer had Sof het over jou, maar ze spelde je naam in kleine letters, vervolgens typt deze b0ii "VMS" met hoofdletters. Tel daarbij op dat LMI de laatste tijd wel 50 kloons heeft gemaakt, zijn postgedrag vergelijkbaar is en daar heb je je antwoord.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij probeert met een schone lei deze SC weer te betreden, alleen lukt het niet.
LMI is best oké.quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is langs me heen gegaan, ik ben niet de oprichter van TeamEssquote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een bondgenootschap hadden?
#TeamXeDo & #TeamEss
Je had het ook net over hem vlak voordat hij binnenkwam op deze kloon. Geen toeval lijkt me, aangezien hij ook vaak alleen lurkt. Als het over Curve Fever gaat komt hij regelmatig als eerste binnen terwijl je hem nooit mee ziet praten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
We kunnen je naam erbij voegen:quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tof
Ik wil ook een eigen TeamMaar ik zit heel goed in #TeamXeDo
Nee joh, ben je gekquote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
We kunnen je naam erbij voegen:
#TeamXeDoCe
Of iets creatievers
plsquote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt met xcachet te zoenen en je bakt er niks van ben je niet oké.
Zolang hij uit mijn buurt blijftquote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je de kans krijgt met xcachet te zoenen en je bakt er niks van ben je niet oké.
Vertel meer.quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Viel me trouwens wel op sinds dat half FOK! te veel over mij te weten zijn gekomen dat er een aantal mensen een stuk afstandiger deden tegen mij
Hufters.quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Viel me trouwens wel op sinds dat half FOK! te veel over mij te weten zijn gekomen dat er een aantal mensen een stuk afstandiger deden tegen mij
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh jij ook al nietquote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hufters.
Ik vind je wel lief hoor.
Maar ja, ik weet natuurlijk niet waar het over gaat
Zolang ze er geen spijt van heeft en er op onverklaarbare wijze leugens over het voorval verspreid worden, ben je neit okquote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vind dat eindlied leukquote:
Wat?quote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het vermakelijk dat Dearest altijd zo aardig tegen mij blijft terwijl haar vader alle wijkagenten in Oost-NL op me af heeft gestuurd en me zelfs nog dreigde op te zoeken.
Ze wil jequote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het vermakelijk dat Dearest altijd zo aardig tegen mij blijft terwijl haar vader alle wijkagenten in Oost-NL op me af heeft gestuurd en me zelfs nog dreigde op te zoeken.
like you don't knowquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hufters.
Ik vind je wel lief hoor.
Maar ja, ik weet natuurlijk niet waar het over gaat
wil ik stiekem ook zo houdenquote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Hij is voor jou nog geen uur bezig, geef het een kansquote:
wie niet?quote:
Vertel nog eens wat er precies was gebeurd, ik weet hetniet meer zo goed.quote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wel, ik heb heel productief opgeruimd en schoongemaakt enzo.quote:
Daarom juist. Je weet het toch wel wanneer een dag meteen kut is? Hoe kan ik nu een normale dag hebben als wanener ik wakker word ik alweer bijna mn AVONDETEN moet gaan maken.. Daarna nog beetje school en dan weer slapen. Wtf?quote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is voor jou nog geen uur bezig, geef het een kans
Op TC wakker bellen naar de huistelefoonquote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat er precies was gebeurd, ik weet hetniet meer zo goed.
Dan weet je 2x zoveel als ikquote:
Laten we een team oprichten; teamVMSloversquote:
Ikquote:
Ik werd om 4 uur wakker. Ik baal er echt zó hard van en snap niet hoe het kan. Heel mn dag in de warquote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb heel productief opgeruimd en schoongemaakt enzo.
Begrijpelijkquote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik prefereer schoonouders die me niet de eerste nacht de keel doorsnijden.
uhquote:
Gebeurde gewoon op FOK! JNG! SC toendertijd ging even op slotquote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als 't in tc gebeurde weet ik het inderdaad niet [ afbeelding ][ afbeelding ]
WOW. Zo hard.quote:
oh hij gaat nu met Fopje.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij ging ineens met een andere user hier. Ik noem geen namen maar het was zwerty.
Alleen dat?quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op TC wakker bellen naar de huistelefoon
Dat komt omdat je mijn lichaam nog nooit hebt mogen aanschouwen. Maar dat geeft niet, gezegend zijn de onwetenden.quote:
Je moet het ook goed aanpakken, dat mijn vriend voor het eerst langskwam redde hij een tafel vol met glazen door een ietwat uitwijkende bal in een reflex tegen te houden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik prefereer schoonouders die me niet de eerste nacht de keel doorsnijden.
Stuur pics in dm.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn lichaam nog nooit hebt mogen aanschouwen. Maar dat geeft niet, gezegend zijn de onwetenden.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook goed aanpakken, dat mijn vriend voor het eerst langskwam redde hij een tafel vol met glazen door een ietwat uitwijkende bal in een reflex tegen te houden.
Ik denk niet dat ik überhaupt welkom ben in huize Dearest.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook goed aanpakken, dat mijn vriend voor het eerst langskwam redde hij een tafel vol met glazen door een ietwat uitwijkende bal in een reflex tegen te houden.
Ik heb een specifieke smaakquote:
Die niet allang gekregen hebbenquote:
Mijn vriend is lekkerderquote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn lichaam nog nooit hebt mogen aanschouwen. Maar dat geeft niet, gezegend zijn de onwetenden.
Wil je dat dan? Straks hakken ze je staart erafquote:Op zondag 10 november 2013 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik überhaupt welkom ben in huize Dearest.
wie is foquote:
Direct geslaagd natuurlijkquote:
Wat heb je op je kerfstok?quote:Op zondag 10 november 2013 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik überhaupt welkom ben in huize Dearest.
ohhhhhquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bedoelt #TeamTeenStruggles
Als het alleen om makkelijke chicks naaktpics laten sturen gaat ga ik er uit hoorquote:
Iedereen vindt mijn vriend lekkerquote:
Dan ben je slechts één van velen, ik wil wel graag opvallen en op de radar blijven.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Laten we een team oprichten; teamVMSlovers
Dus nu wil je me niet meer? Doe niet zo hard2get vriend.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij ging ineens met een andere user hier. Ik noem geen namen maar het was zwerty.
Dit is niet waar.quote:
Fopje zei dat.quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan ben je slechts één van velen, ik wil wel graag opvallen en op de radar blijven.
[..]
Dus nu wil je me niet meer? Doe niet zo hard2get vriend.
[..]
Dit is niet waar.
het gaat om seks met fok-itquote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het alleen om makkelijke chicks naaktpics laten sturen gaat ga ik er uit hoor
Zijn derde been ja.quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
VMS wordt gecoupeerd als hij naar dearest gaat
dan moet je hem gaan haten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan ben je slechts één van velen, ik wil wel graag opvallen en op de radar blijven.
[..]
Dus nu wil je me niet meer? Doe niet zo hard2get vriend.
[..]
Dit is niet waar.
Fopje zei dat hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin. Dat is heel wat anders. Ik vat het op als een flirt, hooguit.quote:
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld en wat dom geluld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.quote:
Ik zou er een beetje bang van wordenquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fopje zei dat hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin. Dat is heel wat anders. Ik vat het op als een flirt, hooguit.
DAMNquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Diezelfde avond kreeg ik een sms van een wijkagent, dat ik moest ophouden met stalken, en een dag of 2 later werd ik nog een keer wakkergebeld om 07.30 's ochtends door een agent van een ander politiekorps die me kwam vertellen dat er geen verdere stappen ondernomen werden en dat ik vrijuit ging.
Shit was so cash.
Valt heul mee johquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Diezelfde avond kreeg ik een sms van een wijkagent, dat ik moest ophouden met stalken, en een dag of 2 later werd ik nog een keer wakkergebeld om 07.30 's ochtends door een agent van een ander politiekorps die me kwam vertellen dat er geen verdere stappen ondernomen werden en dat ik vrijuit ging.
Shit was so cash.
Bedankt, maar ik sla even over.quote:Op zondag 10 november 2013 17:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Valt heul mee joh. Je kan haar nog raken.
Wat een tof verhaalquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit was so cash.
Hahaquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld en wat dom geluld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Shit was so cash.
Je moet ook nooit dronken mensen gaan bellen. Ik ga altijd mensen knuffelen als ik teveel op heb.quote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld en wat dom geluld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Shit was so cash.
dat was een memorabele TCquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit was so cash.
Toen kwam de brandweer hier nogquote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat was een memorabele TC
Ik zou haar knuffelen, maar m'n auto zit maar halfvol benzine.quote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook nooit dronken mensen gaan bellen. Ik ga altijd mensen knuffelen als ik teveel op heb.
Geen studentenov?quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
Ik zou naar dr toegaan maar mijn dagkaart was maar geldig tot 20 oktober
18 ik doe vavoquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou haar knuffelen, maar m'n auto zit maar halfvol benzine.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou haar ophalen, maar ik heb maar 60 pk.
quote:
LOL JIJ ZO OUD XDquote:
Ik ben 42 en mij vinden ze niet leuk.quote:Op zondag 10 november 2013 17:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meisjes houden toch van oudere jongens?
Ja dat is zo.quote:Op zondag 10 november 2013 17:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voetbalquote:
Klopt, mijn vriend is 3 maanden ouder dan ikquote:Op zondag 10 november 2013 17:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
als mijquote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, mijn vriend is 3 maanden ouder dan ik
quote:
Ik welquote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet
Ken Sof eigenlijk niet zo goed.
Ik heb havo gehaald, hbo gedaan, gestopt, gewerkt. En ga nu in twee jaar vwo halen.quote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh okee
Wat doe je dan? Deelcertificaten halen? Welk niveau/vakken?
Dat komt door je bril.quote:Op zondag 10 november 2013 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben 42 en mij vinden ze niet leuk.
haaiquote:
Oh okee.quote:Op zondag 10 november 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb havo gehaald, hbo gedaan, gestopt, gewerkt. En ga nu in twee jaar vwo halen.
Dus alle vakken
Succes met alle 22 vakken.quote:Op zondag 10 november 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb havo gehaald, hbo gedaan, gestopt, gewerkt. En ga nu in twee jaar vwo halen.
Dus alle vakken
Dankje.quote:
geeeen ideequote:Op zondag 10 november 2013 17:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh okee.
Wat voor studie wil je doen?
quote:Op zondag 10 november 2013 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neger, blijf van m'n pohi.
Tevens lenzen
Trouwens, waarom ga je dan niet terug naar school? waarom vavo?quote:
Undercuffer?quote:
Omdat Donnie dat zeiquote:
Omdat:quote:Op zondag 10 november 2013 17:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trouwens, waarom ga je dan niet terug naar school? waarom vavo?
Je bent pas achttien, dat zijn de meeste in vwo.
Mijn vriend is halfnegerquote:Op zondag 10 november 2013 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga m'n naam niet op FOK! slingeren, rare vent.
Oh apart.quote:Op zondag 10 november 2013 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga m'n naam niet op FOK! slingeren, rare vent.
Goed om te wetenquote:Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh, dan is het zo.
Jongens, vanaf nu, als Donnie wat zegt, dan is het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |