Ohquote:Op zondag 10 november 2013 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk zat ze niet in #TeamXeDo
Dat telt niet.quote:
Ik doe mijn best. Eten loopt al steeds beter maar hardlopen doe ik steeds te weinigquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me wel voorstellen. Maar ik heb niet het idee dat jij erg bezig bent met afvallen oid?
Ik zou niet met 'm omgaan in het echt ofzo. Maar zolang we elkaar nooit ontmoeten is het goed.quote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je een week met een halve snor door de openbare wereld rondloopt ben je niet oké.
wat is de keiharde waarheid dan?quote:
Jammer dat ik dat niet geloofquote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niemand vertelde me iets, ik vroeg het hè.
Deed hij datquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je een week met een halve snor door de openbare wereld rondloopt ben je niet oké.
Ess, ze pesten mijquote:
Je kan niks aan dan maar ook een enkele FOK!ker zeggen, moet je onderhand doorhebbenquote:
Ah oke. blijf je best doen danquote:Op zondag 10 november 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Eten loopt al steeds beter maar hardlopen doe ik steeds te weinig
ik
Ik steun je, kijk maar naar mijn eerste post netquote:
Wat was zijn probleem met jouw postgedrag dan?quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar aan de andere hand dm'de hij me over postgedrag. En dat geeft minpunten
Waarom zijn mijn benen gespreksonderwerp?quote:
omgquote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik steun je, kijk maar naar mijn eerste post net
Behalve ik. Ik heb al ontelbaar geheimen die ik bewaarquote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan niks aan dan maar ook een enkele FOK!ker zeggen, moet je onderhand doorhebben
Ik snap je niet.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan niks aan dan maar ook een enkele FOK!ker zeggen, moet je onderhand doorhebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |