quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is de keiharde waarheid dan?
haloquote:
Hoi Xeor, ik herkende je niet door je UIquote:
Zijn liefde voor sof & zijn lusten voor mij botsten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat was zijn probleem met jouw postgedrag dan?
Ik heb een eigen teamquote:
Mensen zijn bitches, vertrouw ze met niksquote:
oh ok.quote:
Daar ben jij al ver mee gekomen in je leven zo te zien.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen zijn bitches, vertrouw ze met niks
Wij dachten eerst dat jij het was. als je sherlockt zie je dat.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dat LMI? Waarom neemt hij een UI die op de UI lijkt waarmee ik groot geworden ben?
quote:
Ik neem niet zulke debiele usernames.quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Wij dachten eerst dat jij het was. als je sherlockt zie je dat.
In ieder geval een kloon. Vorige keer had Sof het over jou, maar ze spelde je naam in kleine letters, vervolgens typt deze b0ii "VMS" met hoofdletters. Tel daarbij op dat LMI de laatste tijd wel 50 kloons heeft gemaakt, zijn postgedrag vergelijkbaar is en daar heb je je antwoord.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dat LMI? Waarom neemt hij een UI die op de UI lijkt waarmee ik groot geworden ben?
spijt is verstand dat te laat komt toch?quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar ben jij al ver mee gekomen in je leven zo te zien.
Echt waarquote:
Ik dacht dat wij een bondgenootschap hadden?quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zullen we teamgenoten worden?
#Teamsofess
JAquote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zullen we teamgenoten worden?
#Teamsofess
gohquote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
spijt is verstand dat te laat komt toch?
half FOK! weet niet voor niets wat jij ook weet over mij
Hij probeert met een schone lei deze SC weer te betreden, alleen lukt het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In ieder geval een kloon. Vorige keer had Sof het over jou, maar ze spelde je naam in kleine letters, vervolgens typt deze b0ii "VMS" met hoofdletters. Tel daarbij op dat LMI de laatste tijd wel 50 kloons heeft gemaakt, zijn postgedrag vergelijkbaar is en daar heb je je antwoord.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij probeert met een schone lei deze SC weer te betreden, alleen lukt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |