Fopje zei dat hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin. Dat is heel wat anders. Ik vat het op als een flirt, hooguit.quote:
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld en wat dom geluld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.quote:
Ik zou er een beetje bang van wordenquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fopje zei dat hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin. Dat is heel wat anders. Ik vat het op als een flirt, hooguit.
DAMNquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Diezelfde avond kreeg ik een sms van een wijkagent, dat ik moest ophouden met stalken, en een dag of 2 later werd ik nog een keer wakkergebeld om 07.30 's ochtends door een agent van een ander politiekorps die me kwam vertellen dat er geen verdere stappen ondernomen werden en dat ik vrijuit ging.
Shit was so cash.
Valt heul mee johquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Diezelfde avond kreeg ik een sms van een wijkagent, dat ik moest ophouden met stalken, en een dag of 2 later werd ik nog een keer wakkergebeld om 07.30 's ochtends door een agent van een ander politiekorps die me kwam vertellen dat er geen verdere stappen ondernomen werden en dat ik vrijuit ging.
Shit was so cash.
Bedankt, maar ik sla even over.quote:Op zondag 10 november 2013 17:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Valt heul mee joh. Je kan haar nog raken.
Wat een tof verhaalquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit was so cash.
Hahaquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld en wat dom geluld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Shit was so cash.
Je moet ook nooit dronken mensen gaan bellen. Ik ga altijd mensen knuffelen als ik teveel op heb.quote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had een avond een beetje teveel gedronken, en toen Dearest opgebeld en wat dom geluld. Die dacht dat ik een of andere stalker was, en toen belde haar vader me de hele tijd terug en dreigde me op te zoeken en dat soort dingen.
Shit was so cash.
dat was een memorabele TCquote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shit was so cash.
Toen kwam de brandweer hier nogquote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat was een memorabele TC
Ik zou haar knuffelen, maar m'n auto zit maar halfvol benzine.quote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook nooit dronken mensen gaan bellen. Ik ga altijd mensen knuffelen als ik teveel op heb.
Geen studentenov?quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef supersof het volgende:
Ik zou naar dr toegaan maar mijn dagkaart was maar geldig tot 20 oktober
18 ik doe vavoquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou haar knuffelen, maar m'n auto zit maar halfvol benzine.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef Rodawa het volgende:
Ik zou haar ophalen, maar ik heb maar 60 pk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |