Je moet het ook goed aanpakken, dat mijn vriend voor het eerst langskwam redde hij een tafel vol met glazen door een ietwat uitwijkende bal in een reflex tegen te houden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik prefereer schoonouders die me niet de eerste nacht de keel doorsnijden.
Stuur pics in dm.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn lichaam nog nooit hebt mogen aanschouwen. Maar dat geeft niet, gezegend zijn de onwetenden.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook goed aanpakken, dat mijn vriend voor het eerst langskwam redde hij een tafel vol met glazen door een ietwat uitwijkende bal in een reflex tegen te houden.
Ik denk niet dat ik überhaupt welkom ben in huize Dearest.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet het ook goed aanpakken, dat mijn vriend voor het eerst langskwam redde hij een tafel vol met glazen door een ietwat uitwijkende bal in een reflex tegen te houden.
Ik heb een specifieke smaakquote:
Die niet allang gekregen hebbenquote:
Mijn vriend is lekkerderquote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn lichaam nog nooit hebt mogen aanschouwen. Maar dat geeft niet, gezegend zijn de onwetenden.
Wil je dat dan? Straks hakken ze je staart erafquote:Op zondag 10 november 2013 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik überhaupt welkom ben in huize Dearest.
wie is foquote:
Direct geslaagd natuurlijkquote:
Wat heb je op je kerfstok?quote:Op zondag 10 november 2013 17:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik überhaupt welkom ben in huize Dearest.
ohhhhhquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bedoelt #TeamTeenStruggles
Als het alleen om makkelijke chicks naaktpics laten sturen gaat ga ik er uit hoorquote:
Iedereen vindt mijn vriend lekkerquote:
Dan ben je slechts één van velen, ik wil wel graag opvallen en op de radar blijven.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Laten we een team oprichten; teamVMSlovers
Dus nu wil je me niet meer? Doe niet zo hard2get vriend.quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij ging ineens met een andere user hier. Ik noem geen namen maar het was zwerty.
Dit is niet waar.quote:
Fopje zei dat.quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan ben je slechts één van velen, ik wil wel graag opvallen en op de radar blijven.
[..]
Dus nu wil je me niet meer? Doe niet zo hard2get vriend.
[..]
Dit is niet waar.
het gaat om seks met fok-itquote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het alleen om makkelijke chicks naaktpics laten sturen gaat ga ik er uit hoor
Zijn derde been ja.quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Toto69 het volgende:
VMS wordt gecoupeerd als hij naar dearest gaat
dan moet je hem gaan haten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan ben je slechts één van velen, ik wil wel graag opvallen en op de radar blijven.
[..]
Dus nu wil je me niet meer? Doe niet zo hard2get vriend.
[..]
Dit is niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |