Lees al mijn posts eens, ik zeg dat Djoko ook wel wat van dat trekje heeft ja. En net als dat ik het van Murray en Fed ook vaak erg kut heb gevonden....quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djokovic wint dus ook omdat zijn tegenstander faalt? Zo zie je maar..
Klopt, zijn eerste Wimbledon titel was echt geweldig. Had ik ook echt niet verwacht. Was zijn tweede Wimbledon titel minder mooi? Dat herinner ik me even niet zo goed.quote:Op zondag 10 november 2013 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat Rafa zijn ontzettend indrukwekkende momenten heeft.Zijn gravelresultaten zijn waanzinnig, zijn beide US Open zeges ook. ZIjn AO zege is ook fantastisch. En zijn eerste Wimby ook. Geweldig indrukwkkend tennis van een van oorsprong enorme gravelbijter.
In dit geval wel. Het ging Norrage er volgens mij om dat dat bij Nadal naar zijn idee wat structureler het geval is.quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djokovic wint dus ook omdat zijn tegenstander faalt? Zo zie je maar..
En heeft die UITERMATE frustrerende mishits die altijd invallenquote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Rosario het volgende:
Nadal slaat altijd beduidend minder winners dan Djokovic/Federer.
Berdych in de finalequote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, zijn eerste Wimbledon titel was echt geweldig. Had ik ook echt niet verwacht. Was zijn tweede Wimbledon titel minder mooi? Dat herinner ik me even niet zo goed.
Dat denk ik wel. In 2008 won hij een epische partij van Federer; in 2010 was het een partij tegen Berdych.quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, zijn eerste Wimbledon titel was echt geweldig. Had ik ook echt niet verwacht. Was zijn tweede Wimbledon titel minder mooi? Dat herinner ik me even niet zo goed.
Ja, i know. Ik probeer alleen te zeggen dat het al heel snel lijkt dat een verliezer heeft gefaald.quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lees al mijn posts eens, ik zeg dat Djoko ook wel wat van dat trekje heeft ja. En net als dat ik het van Murray en Fed ook vaak erg kut heb gevonden....
Dit.quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef Norrage het volgende:
Niet falen Djoko, je moet morgen fris zijn...
quote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen, Djoko speelt wel veel scherper en sneller dan de vorige potten. Dat biedt hoop
Nadal sloopt zijn tegenstander gewoon. Nadal zijn intentie is ook niet om winners te slaan. Hij wil zijn tegenstander van de ene naar de andere kant laten rennen, en dan de bal zo slaan dat de tegenstander hem nog net kan halen. En zo blijf je maar rennen. En maak je na een tijdje de fout wat sneller.quote:Op zondag 10 november 2013 21:51 schreef Rosario het volgende:
Nadal slaat altijd beduidend minder winners dan Djokovic/Federer.
Ja, en voor mij is dat jagen wat Nadal doet ook aanvallend.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal sloopt zijn tegenstander gewoon. Nadal zijn intentie is ook niet om winners te slaan. Hij wil zijn tegenstander van de ene naar de andere kant laten rennen, en dan de bal zo slaan dat de tegenstander hem nog net kan halen. En zo blijf je maar rennen. En maak je na een tijdje de fout wat sneller.
Op gravel wel vaak vind ik.quote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
Nadal vind ik helemaal nooit zo heel goed spreiden hoor. [...]
Echt? Ik vind Djoko voor het eerst echt overtuigend. Wawa faalt ook wel een beetje hoor. Maar Djoko speelt lekker aanvallend.quote:Op zondag 10 november 2013 21:55 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem juist veel slechter.
Waarschijnlijk verliest hij de tweede wel weer, om dan de derde met 6-2 te pakken.
Gravel kan je bij Rafa wel uit de vergelijking houden. DAar is ie gewoon de absolute GOAT en de meest indrukwekkende tennisser allertijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |