SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Is heel makkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet maar hoor er allerlei kwade verhalen over
Aek, muzzle brake met holo en magnifier en zo'n angle grip.
En op grote maps pka 3,4 met heavy barrel en canted sights en angle grip
Voor mij is hij dat goed voor ver en dichtbij, maar meeste spelers doen niet aan firemode switchen wat ik wel doe op afstand naar single shot werk perfect![]()
![]()
Heb echt een hekel aan mensen die niet spotten, mijn Q knop zit zowat los op mijn keyboard
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
spotten nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef Katth het volgende:
Heb echt een hekel aan mensen die niet spotten, mijn Q knop zit zowat los op mijn keyboard
Leuk dat je er in HC ook punten mee harkt, maar tis behoorlijk lame.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Schieten op doritos ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
spotten nodig hebben
Leuk dat je er in HC ook punten mee harkt, maar tis behoorlijk lame.
Of rondlopen met een dorito boven je hoofd van hier ben ik!!![]()
Commander is wel leuk toch, beetje cruise missiles hier en daar op mensen droppen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Fuck cruise missiles.
Laatst op flood zone. Ik zag hem op het laatste moment voor me inslaanJa als ze je raken is het minder. Als je tegen een commander speelt die op let en niet overal en nergens zijn EMP gebruikt kan je er helemaal niks mee. Als er maar 1 commander is dan moet je bijna wel met een ruime voorsprong winnen.
Deed het net op een 64 man infantry server, op een normale server met voertuigen lijkt het mij al een stuk minder spannend. Moet nu wel weer denken aan die gameplay toen van de E3 met die cruise missile op die tank(s). De tank is verdomme al aan de andere kant van de grootste map voordat dat ding in zou slaan normaal joh.
[/quote]![]()
Sar-21, wat een beest. Op afstand maak je kills, op medium ben je koning en cq valt best wel mee. Dan heb ik het nog niet gehad over de M416...![]()
Tenzij je toevallig op de verkeerde plek rijdt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De tank is verdomme al aan de andere kant van de grootste map voordat dat ding in zou slaan normaal joh.
![]()
Net commander voor het eerst gecheckt. Grappig, maar meer ook niet. Ga liever schieten
Conscience do cost.![]()
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer.![]()
AK 5C is mijn favoriete (en tot nu toe meest gebruikte) wapen.
Gebruik hem nu ook bij de Assault class.![]()
zag gister iemand level 60 KD ratio van 43/0quote:Op zondag 10 november 2013 11:05 schreef VulpX het volgende:
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die friendly ID-tags op hardcore.![]()
Of het gebrek daar aan.Zo veel teamkills om de oren van triggerhappy mofo's.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Een BSOD, that's a first
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Dat of die brakke netcodequote:Op zondag 10 november 2013 11:05 schreef VulpX het volgende:
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer.Je raakt er ook behoorlijk wat mee zegmaar zonder alteveel moeite. Had je in BF3 niet hoeven proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:12 schreef Gewas het volgende:
AK 5C is mijn favoriete (en tot nu toe meest gebruikte) wapen.
Gebruik hem nu ook bij de Assault class.Als je daar in BF3 over begon dan was je een klagerquote:Op zondag 10 november 2013 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zag gister iemand level 60 KD ratio van 43/0Golfjes nemen is idd wel een uitdagingquote:Op zondag 10 november 2013 11:41 schreef ems. het volgende:
Die Jetski'sVoelt net alsof je een zwangere giraffe op acid moet besturen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
wat een een gekut om een server in te komen..SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Heb je de DirectX geupdate met C:\Origin\Battlefield 4\__Installer\directx\redist\dxsetup.exe?quote:Op zondag 10 november 2013 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer gaan ze deze game eens fixen? Een week na release loopt het nog steeds bagger
Heb je .NET Framework 4.5 geïnstalleerd?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Trouwens, ik heb tot noch toe nog geeneen emblem kunnen saven. Krijg de hele tijd "Error: Emblem not saved"
Ligt het aan mij of..Ik zie al die mensen met zo'n stoer plaatje rondlopen en mij lukt het maar niet
Conscience do cost.![]()
Kinderachtige kuttoevoeging, al genoeg puberale piemels en shite voorbij zien komen...quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef ems. het volgende:
Trouwens, ik heb tot noch toe nog geeneen emblem kunnen saven. Krijg de hele tijd "Error: Emblem not saved"
Ligt het aan mij of..Ik zie al die mensen met zo'n stoer plaatje rondlopen en mij lukt het maar niet
Ik was benieuwd, zou er iemand een kort draaiboekje kunnen maken wat je allemaal kunt/moet fiksen om zo min mogelijk crashes te krijgen. Voor de digibeten onder ons. (Ja, ze bestaan nog)quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb je de DirectX geupdate met C:\Origin\Battlefield 4\__Installer\directx\redist\dxsetup.exe?
Heb je .NET Framework 4.5 geïnstalleerd?![]()
Meeste van die "fixes" zijn maar goed voor een beperkt aantal problemen. Ik zou niet teveel zelf rommelen als je geen idee hebt wat je per wijziging doet, en gewoon even wachten op de officiele patch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die zou ik ook niet los verwachten, pas bij een flinke patch. Wel gemeld op het forum hoop ik?quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog steeds geen fix voor de mem leak.
Dat ligt aan jouw, ik heb er meerdere gesaved staan.quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef ems. het volgende:
Vind het wel vet, zeker als straks platoons weer geïmplementeerd worden. Iedereen van een platoon met hetzelfde emblem. En sommige kutpubers doen er inderdaad erg puberaal mee, ik heb er zelf een bewerking van mijn clan emblem voor gemaakt.![]()
![]()
http://answers.ea.com/t5/(...)hlight/false/page/31quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet los verwachten, pas bij een flinke patch. Wel gemeld op het forum hoop ik?Geen referral hier.![]()
Heeft iemand hier ook dat je bijv rank up bent na de game, en dan toch net niet rank up bent? En dan de volgende game na 1000 punten rank up gaat ofzo.![]()
Nou zo erg is het niet. Ik heb ooit wat informatica gehad en bij andere pc spellen die ik heb loop ik ook zat te rommelen en te tweaken om het leuker te maken. Het is meer dat ik bij bf4 dus niet me erin heb verdiept en daar ook geen tijd voor heb. Maar als mensen ongeveer kunnen zeggen wat ik moet doen, dan vind ik het wel uit.quote:Op zondag 10 november 2013 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Meeste van die "fixes" zijn maar goed voor een beperkt aantal problemen. Ik zou niet teveel zelf rommelen als je geen idee hebt wat je per wijziging doet, en gewoon even wachten op de officiele patch.
Het is niet dat ik C\windows ga deleten ofzo.![]()
Wachten tot de patch uitkomt.quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Beetje leuke game? Heb em NOG niet gehaald namelijk...Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Nice hehe.quote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Topiek het volgende:
Nieuw embleem gemaakt
[ afbeelding ]
Niet 100% perfect, maargoed.
Er is ook zon topic waar je je embleems van elkaar kunt raten.
Er zitten echt creatievelingen tussen
Dit is mijne, gewoon simpel![]()
![]()
Die had ik al gepost ja, geinig
http://www.reddit.com/r/bf4emblemsHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wat een trieste zooi.
Is het niet een BSOD of RSOD, dan is het wel een RAM leak of een soundloop crash.
En dat is alleen van vandaag.
Geen referral hier.![]()
http://www.reddit.com/r/b(...)eld_4_i_found_a_fix/quote:Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet. Ik heb ooit wat informatica gehad en bij andere pc spellen die ik heb loop ik ook zat te rommelen en te tweaken om het leuker te maken. Het is meer dat ik bij bf4 dus niet me erin heb verdiept en daar ook geen tijd voor heb. Maar als mensen ongeveer kunnen zeggen wat ik moet doen, dan vind ik het wel uit.
Het is niet dat ik C\windows ga deleten ofzo.
Kijk ook eens daar. En zorg (uiteraard) dat al je drivers up te date zijn
Qua performance heb ik in BF met alles op high (en een paar zaken op ultra) trouwens niets te klagen.Conscience do cost.![]()
Goed idee wel trouwens, om bij hardcore opeens ook claymores and landmines op friendlies te laten werken. Ik ben tot de dag van vandaag nog nooit gekilled door een enemy claymore maar des te meer door friendlies
Conscience do cost.![]()
Oh wat serieus?quote:Op zondag 10 november 2013 21:01 schreef ems. het volgende:
Goed idee wel trouwens, om bij hardcore opeens ook claymores and landmines op friendlies te laten werken. Ik ben tot de dag van vandaag nog nooit gekilled door een enemy claymore maar des te meer door friendliesIs mij nog niet overkomen in ieder geval.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Bij mij ook, 2x enemy claymore of zoiets, en iets van 15 keer friendly.... Vooral omdat die friendlies natuurlijk zo slim zijn om gaymores neer te zetten achter zich (waar je team vaak spawnt...).quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wat serieus?Is mij nog niet overkomen in ieder geval.
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 23:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij mij ook, 2x enemy claymore of zoiets, en iets van 15 keer friendly.... Vooral omdat die friendlies natuurlijk zo slim zijn om gaymores neer te zetten achter zich (waar je team vaak spawnt...).haahah, is mij echt nog noooit overkomen.
Ik erger me wel met de dag meer aan mensen die in mijn transport vehicle spawnen terwijl ik lekker van een afstandje andere noobs sta te sprayen met de minigun op dat ding.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Memtestje draaien?quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En de DX crash kan ik er ook bij zetten, wat een vertoning.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Herkenbaar. Promoot soms wel 3 keer achter elkaarquote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef Topiek het volgende:
Heeft iemand hier ook dat je bijv rank up bent na de game, en dan toch net niet rank up bent? En dan de volgende game na 1000 punten rank up gaat ofzo.
Punten tellen gaat volgens mij altijd mis bij mij. Als potje voorbij is telt hij alles bij elkaar op (met al die animaties) en dan komt bij op (bv) 15000/32000 en dan ga je naar progression en zie je dat hij op 10000/32000 staat. Volgens mij worden er in de eerste berekeningen fouten gemaakt, want die is altijd hoger dan het eindresultaat.quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef Topiek het volgende:
Heeft iemand hier ook dat je bijv rank up bent na de game, en dan toch net niet rank up bent? En dan de volgende game na 1000 punten rank up gaat ofzo.![]()
Puntentelling gaat gewoon niet altijd even goed. Aan het einde van een potje de M40A5 vrijgespeeld, om die in het volgende potje niet te kunnen gebruiken, omdat ik nog niet genoeg punten had
Ik ben vorige week ook al punten kwijt geraakt toen ik van level 3 naar level 4 ging.
Naar dat potje netjes het spel afgesloten na de puntentelling.
De volgende dag zat ik gewoon weer op 3.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Volgens mij wel, maar bepaalde dingen worden dubbel geteld in de eerste berekening (die met de animatie). Gisteren kreeg ik ook per conquest ribbon 1500punten. Beetje overdreven veel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef ems. het volgende:
Ik geloof dat dat komt omdat ribbons simpelweg niet mee geteld worden.![]()
Voor diegenen met vastlopers, schijnt dit een fix te kunnen zijn.
Ik heb er weinig last meer van, krijg sporadisch de 'battlefield werkt niet meer' error. Sowieso weinig gedoe meer, behalve met geluid... Heb iets gehoord over een decemberpatch vanuit Dice, geen idee verder, duurt nog wel lang!Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Tja dat komt ervan als je geen enkele moeite in een PC port stopt, terwijl ze dat bij DICE wel doenquote:Op maandag 11 november 2013 03:46 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts![]()
![]()
Hier nog meer over die fix... Schijnt fps ook aardig op te krikken... Al heb ik geen last van slechte prestaties
Edit: wil het toch wel proberen met die fix, heb een paar servers die constant ff haperen om de paar seconden. Ik gokte dat het iets server-side is, want bij de meeste servers heb ik nergens last van.
[ Bericht 23% gewijzigd door VaLkyRie op 11-11-2013 12:24:00 ]Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ook humor, in SP moet je op een gegeven moment vijanden spotten met je verrekijker. Maar als ik op Q druk, gebeurt er nikshet beeld zoomt wel een beetje, maar ik kan niet spotten
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Je houdt q wel in toch?quote:Op maandag 11 november 2013 12:46 schreef robuust89 het volgende:
Ook humor, in SP moet je op een gegeven moment vijanden spotten met je verrekijker. Maar als ik op Q druk, gebeurt er nikshet beeld zoomt wel een beetje, maar ik kan niet spotten
Alleen op q drukken is de command om je vrinden te laten aanvallen namelijk.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Laat dat aanvallen maar achterwege. Sure, ze schieten hele magazijnen leeg, maar raken is een tweede. Die hele SP is sowiesoquote:Op maandag 11 november 2013 12:48 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Je houdt q wel in toch?Alleen op q drukken is de command om je vrinden te laten aanvallen namelijk.
Had ik ook. Ach, was verder toch nergens goed voor.quote:Op maandag 11 november 2013 12:46 schreef robuust89 het volgende:
Conscience do cost.![]()
Allemaal aan de AMD zie ik al, das niet BF's probleem maar een slechte driver als ik het zo zie.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)hlight/false/page/31I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik gebruik de niet-beta drivers voor AMD en daar heb ik (relatief gezien) nauwelijks crashes mee.
Conscience do cost.![]()
Same. Heb een 7870 en draait prima.quote:Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef ems. het volgende:
Ik gebruik de niet-beta drivers voor AMD en daar heb ik (relatief gezien) nauwelijks crashes mee.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Toevallig vanmiddag de laatste betadrivers van AMD geïnstalleerd, maar die waren pure bagger; framedrops en alles. Nu alles weer terugdraaien.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mja, ach. Het zijn beta-drivers met een reden.quote:Op maandag 11 november 2013 15:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Hehe lekkere hardwarepartner ben je danConscience do cost.![]()
Truequote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja, ach. Het zijn beta-drivers met een reden.kon het niet laten ff amd te bashen (ben nu nvidia-gebruiker dus tsja
)
Ik ben zo benieuwd of dat hele cpu unparking geneuzel echt zoveel verbetering brengt en vooral of dat ervoor zorgt dat bepaalde servers wat minder stotteren. Heb het idee dat die 'lag' om de paar seconden eerder in netcode zit dan in cpu spikes... wat denken jullie?Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik ook, maar dat maakt nog niet dat ik AMD moet gaan bashen, grow the fuck up manquote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Truekon het niet laten ff amd te bashen (ben nu nvidia-gebruiker dus tsja
)
Das precies wat ik blijf roepen... Het voelt gewoon zo anders qua spel...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag nog even BF3. Dat was een slecht idee, want dan zie je meteen wat er allemaal mankeert aan BF4.
[ Bericht 26% gewijzigd door Skull-splitter op 11-11-2013 16:20:07 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ach, toen ik de overstap moest maken van BC2 naar BF3 was ik ook nors en dreigde ik (hardop, tegen mezelf) om weer terug te gaan naar BC2. Ik denk dat het vooral een kwestie van inspelen en gewenning is.
Wel ben ik over het algemeen wat minder enthousiast over de aanwezige maps dan bij BF3 launch.Conscience do cost.![]()
Haha, ach, was ook maar een grap, had hiervoor twee amd kaarten. Het boeit me geen hol. Al erger ik me wel aan al die marketing grappen in gameland tegenwoordig. Certified hardware partner pfff, lazer toch op.quote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat maakt nog niet dat ik AMD moet gaan bashen, grow the fuck up man
[..]
Das precies wat ik blijf roepen... Het voelt gewoon zo anders qua spel...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Nja ik ook, vind de maps over het algemeen veel te uitnodigend voor snipers.quote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef ems. het volgende:
Ach, toen ik de overstap moest maken van BC2 naar BF3 was ik ook nors en dreigde ik (hardop, tegen mezelf) om weer terug te gaan naar BC2. Ik denk dat het vooral een kwestie van inspelen en gewenning is.
Wel ben ik over het algemeen wat minder enthousiast over de aanwezige maps dan bij BF3 launch.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Die ellende was er al met 3DFX en die werden destijds geklopt door Riva TNT2's.quote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Haha, ach, was ook maar een grap, had hiervoor twee amd kaarten. Het boeit me geen hol. Al erger ik me wel aan al die marketing grappen in gameland tegenwoordig. Certified hardware partner pfff, lazer toch op.
nVidia draait vaak sneller maar snijdt vaak bochten af (niet "netjes" door bijvoorbeeld bepaalde textures niet goed te filteren zodat ze pixelig worden) terwijl AMD zich vaak precies aan de DX-code houdt qua rendering. Zelfs als ze op papier sneller zijn, draaien ze daardoor flink minder.Bij de overstap naar BC2 had ik dat ook, maar die heeft ook echt de nodige patches gehad (de ontdekking van HC was ook wel een goede, waarom niet gewoon classic houden?!) voor het lekker liep en gebalanceerd was. BF3 exact hetzelfde maar nu lijkt het wel HEUL erg op COD in veel gevallen. Althans, teveel om op fouten alleen te rusten IMO.quote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef ems. het volgende:
Wel ben ik over het algemeen wat minder enthousiast over de aanwezige maps dan bij BF3 launch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik moet zeggen dat ik niet zo diep in de materie zitquote:Op maandag 11 november 2013 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die ellende was er al met 3DFX en die werden destijds geklopt door Riva TNT2's.
nVidia draait vaak sneller maar snijdt vaak bochten af (niet "netjes" door bijvoorbeeld bepaalde textures niet goed te filteren zodat ze pixelig worden) terwijl AMD zich vaak precies aan de DX-code houdt qua rendering. Zelfs als ze op papier sneller zijn, draaien ze daardoor flink minder.als ik toe ben aan een nieuwe kaart dan check ik tweakers en tom's hardware en degene die zij classificeren als 'best bang for buck' die koop ik. Dat kan amd zijn, maar ook nvidia
Decemberpatch, was die er vorig jaar niet ook, die meer kapot maakte dan fixte? Die netcode zou prio 1 moeten zijn voor DICE.quote:Op maandag 11 november 2013 11:41 schreef VaLkyRie het volgende:
Voor diegenen met vastlopers, schijnt dit een fix te kunnen zijn.
Ik heb er weinig last meer van, krijg sporadisch de 'battlefield werkt niet meer' error. Sowieso weinig gedoe meer, behalve met geluid... Heb iets gehoord over een decemberpatch vanuit Dice, geen idee verder, duurt nog wel lang!![]()
Ah, een nieuwe bug. Vast komen te zitten in het revive-menu. Ik kan niets meer doen
Dat vind ik ook wel gek. Van die games die de een of de andere voorrang geven bij het optimaliseren van de drivers. WTF, je wilt toch ALLE gamers die geld uitgeven voor een game een goede ervaring geven? Niet toevallig degenen die een bepaalde kaart hebben?quote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[quote]Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef VaLkyRie het volgende:
Certified hardware partner pfff, lazer toch op.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Nvidia, the way it's meant to be playedquote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel gek. Van die games die de een of de andere voorrang geven bij het optimaliseren van de drivers. WTF, je wilt toch ALLE gamers die geld uitgeven voor een game een goede ervaring geven? Niet toevallig degenen die een bepaalde kaart hebben?
V.
Nee, dank je, gewoon performance op die kaart, geen gekut.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
vanavond na het etenquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef hiddit het volgende:
nog mensen die mee komen die op de BoF server??
http://battlelog.battlefi(...)7-ab23-77f7ef9f7de1/
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Grappig, hier zijn de FPS juist flink gekelderd in vergelijking met vorige week...quote:Op maandag 11 november 2013 17:02 schreef Topiek het volgende:
WowDoor die fix van CPU, van 40 FPS op low naar 100 FPS op low, soms drops naar 70
In titel staat Hardcore maar game mode is dat niet... jammer.quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef hiddit het volgende:
nog mensen die mee komen die op de BoF server??
http://battlelog.battlefi(...)7-ab23-77f7ef9f7de1/![]()
heb problemen met de instelling er van, ben er nu mee bezig moet in ieder geval wel hardcore zijnquote:Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
In titel staat Hardcore maar game mode is dat niet... jammer.![]()
Jop ook een keer gehad, erg irritantquote:Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een nieuwe bug. Vast komen te zitten in het revive-menu. Ik kan niets meer doen.
![]()
Die gold battlepacks waarvan je die codes krijgt met je spel of achteraf, komen die direct tevoorschijn op Battlelog als je het goed doet?
[/quote]![]()
huh dat is een bug die in de beta voor kwam, daarna niet meer gezien.quote:Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah, een nieuwe bug. Vast komen te zitten in het revive-menu. Ik kan niets meer doen![]()
Hier geen freezes meer, wel een epilepsie-opwekkend geflikker met een verkeerd gelinkte camera.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
huh dat is een bug die in de beta voor kwam, daarna niet meer gezien.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Well, it's back.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
huh dat is een bug die in de beta voor kwam, daarna niet meer gezien.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik beantwoord mijn eigen vraag maar na wat zoeken:quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Catkiller het volgende:
Die gold battlepacks waarvan je die codes krijgt met je spel of achteraf, komen die direct tevoorschijn op Battlelog als je het goed doet?Wachten maar dus.quote:When you redeem your Promo Battlepacks, such as the Pre Order Promo Battlepack, it may take up to 12 hours for it to appear and become available on Battlelog or in-game. If your Battlepack hasn't appeared after 12 hours, please contact Customer Support.
https://help.ea.com/uk/ar(...)eeming-my-promo-codeOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
![]()
, leuk potje obliteration op Operation Locker, staat 1-1 en ik sta 27-9 met kills, weer DX error
.
Geen referral hier.![]()
Terecht. Cheater.quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, leuk potje obliteration op Operation Locker, staat 1-1 en ik sta 27-9 met kills, weer DX error
.
Maar wat is het stil in de BOF...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik had ze gelijkquote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik beantwoord mijn eigen vraag maar na wat zoeken:
[..]
Wachten maar dus.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
quote:Ik heb er nu 1, 2 x 200% XP boost. Zou tijd worden.
[/quote]![]()
Wat zijn nu een beetje de servers waar veel fokkers spelen, behalve BOF? Ik wil wat easy kills maken.Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.![]()
Gast, ga je geheugen en je harde schijf testen want dit klinkt niet goed.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Paar crashes ok, maar dat het onspeelbaar blijkt te zijn, doet me vermoeden dat het eerder hardware-gerelateerd is. En installeer BF4 eens opnieuw.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:BF4 R8 patch day!
Last updated on dinsdag 12 november 2013 10:59:00 by Mafi
The long-awaited R8 patch that should hopefully resolve the crashing has finally been released, and we are currently rolling this out to all machines right now!
Please report any server issues to Support so we can keep an eye on the performance of the patch, and report any issues to DICE.![]()
Zou nu de Siege of Shanghai crash ook opgelost zijn?Would you like to know more?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Gast, ga je geheugen en je harde schijf testen want dit klinkt niet goed.Heb een system restore gedaan, kon nu iig testrange weer starten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paar crashes ok, maar dat het onspeelbaar blijkt te zijn, doet me vermoeden dat het eerder hardware-gerelateerd is. En installeer BF4 eens opnieuw.Geen referral hier.![]()
Memtest op een USB zetten en in de nacht laten draaien. Zelfde voor HD controles al zijn die lastiger.
Sluit gewoon hardware fouten uit iig voordat je bloed tegen het plafond spuit bij een crash.
Hier bleek én SSD én RAM naar de knoppen en vermoedelijk al sinds aanschaf maar de fouten stapelden zich op wat windows en games verneukte. Twee maanden lopen kutten voor ik de oorzaak had maar sindsdien geen enkel gezeik meer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hopelijk gaan ze (met de tijd) ook wat doen aan rush. Vooralsnog hebben defenders een gigantisch voordeel op vrijwel elke map. Er is veels te weinig ruimte om te flanken en de mcom's zitten op plaatsen die zo simpel om te defenden zijn.
Ik heb tot noch toe nog maar één potje rush langs zien komen waar de attackers hebben gewonnen. Bij Hanan Resort heb ik ze nog nooit voorbij de eerste 2 mcoms zien komen
Conscience do cost.![]()
Kan ook iets te maken hebben met de hitdetection zoals ie nu is
quote:Quits 26.25%
Ik raak meer dan in BF3, ik weet alleen niet of dat een goed iets is...quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:20 schreef GeenInspiratie. het volgende:
De hit detection is op zijn tijd ook echt waardeloos inderdaad.
Ik heb het meer over het neergeschoten worden en bij de eerste geluiden/effecten daarvan al dood zijn, terwijl je in BF3 wel een speelbaar resultaat had (al was dat alweer flink minder dan in BC2).
Ik vraag me echt af wat ze doen met hun netcode aangezien het elke keer gezeik is (BF2 was ook verre van ideaal)
Gisteren mijn eerste countermelee gedaan, grappig, maar net als het knifen nu wel erg gimmicky.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Commander is trouwens wel geinig om te doen. Tenminste als je fatsoenlijk gevulde squads hebt die luisteren.
Ik heb echt tig keer dat ik schiet op iemand met een sniper rifle, perfecte gezeroed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik raak meer dan in BF3, ik weet alleen niet of dat een goed iets is...
Ik heb het meer over het neergeschoten worden en bij de eerste geluiden/effecten daarvan al dood zijn, terwijl je in BF3 wel een speelbaar resultaat had (al was dat alweer flink minder dan in BC2).
Ik vraag me echt af wat ze doen met hun netcode aangezien het elke keer gezeik is (BF2 was ook verre van ideaal)
Gisteren mijn eerste countermelee gedaan, grappig, maar net als het knifen nu wel erg gimmicky.
Ik schiet en schiet en schiet en zie die kogel zelfs op hem landen, niet dood.
Dan gaat ie weer recht door hem heen alsof er niks staat
Het is wel beter dan BF3 launch, dat wel. Die hit detection was volgens mij destijds echt dramatisch.![]()
Hit detection is meestal prima, ook al kan dat soms niet werken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan ook iets te maken hebben met de hitdetection zoals ie nu is
Synchronisatie is vaak het probleem. Geraakt worden, voordat er überhaupt geschoten wordt en meerdere keren geraakt worden in een frame. Dat zie ik vooral. Dit zijn ook vooral de problemen waardoor je snel dood lijkt te gaan.
Het is vaak niet zo dat iemand je met 1-2 kogels dood heeft. Aan zijn kant, moet hij je daadwerkelijk 4-5 keer raken. Het probleem is hoe het er aan jou kant uitziet. Jij wordt geraakt, voordat hij schiet en zijn 5 losse hits, worden opgehoopt tot twee hits.
Het lijkt dus alsof kogels veel te veel damage doen, en of de reactietijd van de andere speler bijna bovennatuurlijk is, terwijl eigenlijk het spel gewoon totaal niet synchroon loopt.![]()
Het frappante is alleen dat dat in 2004 nauwelijks een probleem was in andere games, behalve in BF2 (het blijven redelijk inefficiente engines bij DICE), maar in BC2 was het uiteindelijk verdomd goed. En dan komt er dus BF3 welke weer van voor af aan moet beginnen, goeddeels omdat het nu volledig clientside is (geen vooruitgang IMO), wat na een paar patches dan adequaat maar niet zo soepel als BC2 werkt.
En dan breng je BF4 uit en vertoon je weer precies hetzelfde gezeik of zelfs erger.
Dat snap ik echt niet. Het is niet of er in die paar jaar ineens 3x zoveel doorheen moet ofzo.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Klopt. 10 jaar geleden waren er multiplayer games die veel eerlijker en soepeler speelden. En bandbreedte is sowieso geen probleem, want servers worden krachtiger en internet wordt steeds sneller.
Het zou best kunnen dat ze teveel willen optimaliseren en dat ze het spel eerlijker willen maken, met technieken die prima werken in hun testomgeving, met een snel netwerk. In de praktijk faalt het iig allemaal hard.![]()
Nu ging er tien jaar geleden wel minder door de buis heen, maar ook in UT2k3 kon je zien waar de tegenstander op richtte, veel meer is er niet bijgekomen.
De netcode/hitreg is nu bagger iig, waardoor je veel sneller dood lijkt te gaan dan in BF3 die nu prima acceptabel is in 90% van de gevallen.
Afijn, wachten op de juiste patch...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In de trailer zat zo'n fancy momentje waarbij het licht uit werd gedaan en er vervolgens een IRNV scope werd gebruikt. Welke map is dat eigenlijk?![]()
Zit bij bf4 premium china rising erbij?
En weet iemand waar ik de goedkoopste cd key kan krijgen voor bf4 + china rising?PSN: Duuc-nl![]()
incomming update?quote:BATTLEFIELD 4 MULTIPLAYER WILL BE UNAVAILABLE DUE TO MAINTENANCE ON NOV 13, STARTING 9AM UTC / 1AM PST. MAINTENANCE WILL LAST FOR 3 HOURS.![]()
Drie uur is vrij lang, zou kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Premium is alle DLC, het is de BF benaming voor een season's passquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit bij bf4 premium china rising erbij?
En weet iemand waar ik de goedkoopste cd key kan krijgen voor bf4 + china rising?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Net op FB voorbij zien komen dat R8 update uit is/gaat komen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
als het goed is draait de BoF server ook al op R8quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Net op FB voorbij zien komen dat R8 update uit is/gaat komen.![]()
Hoe is deze? Gewoon een BF3 met andere maps maar wel gewoon hetzelfde spel? Hoe zijn de maps verdeeld qua ruimte in gameplay (close combat, vehicle warfare etc) ?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb vaak dat ik halve magazijnen in mensen schiet terwijl dat helemaal niet hoeft. Gewoon omdat het halve magazijn al leeg is voordat het spel doorgeeft aan mij dat het doel al dood is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hit detection is meestal prima, ook al kan dat soms niet werken.
Synchronisatie is vaak het probleem. Geraakt worden, voordat er überhaupt geschoten wordt en meerdere keren geraakt worden in een frame. Dat zie ik vooral. Dit zijn ook vooral de problemen waardoor je snel dood lijkt te gaan.
Het is vaak niet zo dat iemand je met 1-2 kogels dood heeft. Aan zijn kant, moet hij je daadwerkelijk 4-5 keer raken. Het probleem is hoe het er aan jou kant uitziet. Jij wordt geraakt, voordat hij schiet en zijn 5 losse hits, worden opgehoopt tot twee hits.
Het lijkt dus alsof kogels veel te veel damage doen, en of de reactietijd van de andere speler bijna bovennatuurlijk is, terwijl eigenlijk het spel gewoon totaal niet synchroon loopt.
Kun je merken door op de test range wat van die doelen te schieten en dan multiplayer gaan spelen. Zit een vrij groot verschil tussen response in.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Wacht eens ff, bij BF4 premium zit BF4 zelf niet inbegrepen?
Das wel klote, want de bf3 vanilla content was maar een fractie van alle dlc die men kon kopen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Of je schiet rockets af in een ifv tegen een muur waar je tegen aan staat en gvd ze exploderen pas 2 seconden later na inslagquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik halve magazijnen in mensen schiet terwijl dat helemaal niet hoeft. Gewoon omdat het halve magazijn al leeg is voordat het spel doorgeeft aan mij dat het doel al dood is.
Kun je merken door op de test range wat van die doelen te schieten en dan multiplayer gaan spelen. Zit een vrij groot verschil tussen response in.welke randdebiel heeft dit voorgesteld bij dice
Klopt ook. Terwijl de gemiddelde ping in veel servers rond de 30ms ligt, duur het vaak 150ms of meer, voordat je daadwerkelijk merkt dat je iemand raakt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik halve magazijnen in mensen schiet terwijl dat helemaal niet hoeft. Gewoon omdat het halve magazijn al leeg is voordat het spel doorgeeft aan mij dat het doel al dood is.
Kun je merken door op de test range wat van die doelen te schieten en dan multiplayer gaan spelen. Zit een vrij groot verschil tussen response in.![]()
koop hem als het spel gefixt is... drama is het nu... het voelt als een beta aanquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:01 schreef Quotidien het volgende:
Hoe is deze? Gewoon een BF3 met andere maps maar wel gewoon hetzelfde spel? Hoe zijn de maps verdeeld qua ruimte in gameplay (close combat, vehicle warfare etc) ?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Ach ja, in ea we trust.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:19 schreef Convict het volgende:
[..]
koop hem als het spel gefixt is... drama is het nu... het voelt als een beta aanIk ben 'm nu aan het installeren, hopelijk wordt het binnenkort speelbaar.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
In DICE we trustquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ach ja, in ea we trust.Ik ben 'm nu aan het installeren, hopelijk wordt het binnenkort speelbaar.
EA is een ander naar verhaal
PC heeft verreweg de meeste spelers. Dat was bij BF3 niet zo.quote:Currently online players:
PC
86,893
PS3
63,999
XBOX360
42,681![]()
EA is de hele reden dat het spel op de markt werd gegooid zoals het nu is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:47 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ach ja, in ea we trust.Ik ben 'm nu aan het installeren, hopelijk wordt het binnenkort speelbaar.
Conscience do cost.![]()
[/quote]![]()
Op de PC krijg je dan ook de volwaardige game. Op de currentgen consoles zit je nog steeds met 32 (of 48?) man en teruggeschroefde graphics / aankleding van de maps.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
PC heeft verreweg de meeste spelers. Dat was bij BF3 niet zo.Would you like to know more?
Muh, net ontspannend potje TDM aan het rocken, 2 guns geunlocked en server vliegt eruit met nog 10 tickets over.
Vermoeiend, vermoeiend.Conscience do cost.![]()
Ik denk eerder dat mensen door die humblebundle kennis hebben gemaakt met BF3 en de doorstart nu op PC maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de PC krijg je dan ook de volwaardige game. Op de currentgen consoles zit je nog steeds met 32 (of 48?) man en teruggeschroefde graphics / aankleding van de maps.
Nu nog een standaard classic mode erin.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jammer dat er zo fucking veel bugs in zitten.
ben je net lekker bezig knalt dat spel weer eens uit.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Quits 28.21%
dat zegt wel genoeg denk ik..
das gewoon een kwart XP dat ik mis loopSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
XP loop je niet mis door te quitten (als de server niet crashed iig)quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:27 schreef Basxt het volgende:
Quits 28.21%
dat zegt wel genoeg denk ik..
das gewoon een kwart XP dat ik mis loop
Opvallend genoeg krijg ik nu opeens standaard een 100% xp boost zonder een boost aan te hebben....![]()
Samehere... 100% boost vanuit het niets..quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
XP loop je niet mis door te quitten (als de server niet crashed iig)
Opvallend genoeg krijg ik nu opeens standaard een 100% xp boost zonder een boost aan te hebben....![]()
Hoe krijg je zomaar een boost dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
XP loop je niet mis door te quitten (als de server niet crashed iig)
Opvallend genoeg krijg ik nu opeens standaard een 100% xp boost zonder een boost aan te hebben....SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
en wat heb je bijv aan z'n medal?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
ik heet basxt op origin. mocht iemand me willen toevoegen
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
laatmaar
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Hmmm, opvallend... Als ik in BF3 mijn torrents vergeet uit te zetten speelt het ruk en is het daar terug op te voeren. Bij BF4 net voor het eerst vergeten en voor het eerst speelt het "normaal"...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Er is nog geen client patch geweest, you twit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
RSOD en soundloop weer terug :'0.
Vanavond memtest draaien, morgen je schijf controleren in de nacht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Episch: de kill al in de rechterbovenhoek zien maar het poppetje vuurt pas als het in beeld is. Zo goed is die netcode dus
Ik kreeg net zo'n 10.000 XP. Snap ook nog niet helemaal waarom ik zoveel krijg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef VelitoX het volgende:
28000 extra boost door die onbekende oorzaak... wtf.![]()
medals?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kreeg net zo'n 10.000 XP. Snap ook nog niet helemaal waarom ik zoveel krijg.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, ik had maar zo rond de 2.500 punten behaald. Ik kreeg zelfs 9.000 punten aan XP boost, terwijl ik toch echt maar een 25% boost aan had.quote:![]()
Raar.
Maar die double XP-weken kunnen ze wel achterwegen laten...
Net gekickt met de mededeling "NAC", wellicht omdat ik 013Skullsplitter voer
Yup, maar ik heb in ieder geval eindelijk de RPG unlocked (al staat-ie in mijn battlelog nog niet als unlocked).quote:Ach, ik ben gebanned van één of andere Franse server omdat ik gecheat zou hebben. Had eerder het idee dat de admin niet zo goed tegen zijn verlies kon.quote:Net gekickt met de mededeling "NAC", wellicht omdat ik 013Skullsplitter voer![]()
![]()
Admins hebben idd lange lullen. Je staat er snel op.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zie op battlelog forums dat het voornamelijk mensen zijn met Premium die die dubbele xp krijgen, mss double xp aangezet per ongeluk ofzo met die nieuwe server update?![]()
Ik werd laatst gebanned omdat ik niet Duits was. Niet om ping, maar omdat ik niet Duits was en dat ik maar naar een server uit mijn eigen land moest gaan.![]()
![]()
Compensatie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef VelitoX het volgende:
Zie op battlelog forums dat het voornamelijk mensen zijn met Premium die die dubbele xp krijgen, mss double xp aangezet per ongeluk ofzo met die nieuwe server update?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kunnen al die oostblokkers dan AUB ook in eigen land gaan spelen? RUS of PL in de naam je je kunt er donder op zeggen dat ze cheatenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik werd laatst gebanned omdat ik niet Duits was. Niet om ping, maar omdat ik niet Duits was en dat ik maar naar een server uit mijn eigen land moest gaan.
In dit geval was het gelijk een permaban, dus het zou me ook niet verbazen dat Punkbuster aan het kutten was. Maar ik vind het wel toevallig dat het team waarin ik speelde een 2-0 voorsprong (Obliteration) opeens heeft weggegeven en met 3-2 heeft verloren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Admins hebben idd lange lullen. Je staat er snel op.![]()
Dice op BL forum over de double xp: "We're looking into this, trying to isolate cases. If you're seeing this please post examples with information."![]()
Vaak permbans gekregen, bijv. omdat ik 3x op rij een domme admin in zijn mik schoot en hem wees op het feit dat ie 3x hetzelfde domme trucje probeerde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In dit geval was het gelijk een permaban, dus het zou me ook niet verbazen dat Punkbuster aan het kutten was. Maar ik vind het wel toevallig dat het team waarin ik speelde een 2-0 voorsprong (Obliteration) opeens heeft weggegeven en met 3-2 heeft verloren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is dan wel een hele zielige admin. Al verbaasd het me weinig. In BF3 ook weleens van die droeftoeters gehad, en zo'n geweldige speler ben ik nou ook weer niet. Dus ze moeten denk ik eerder bij zichzelf te rade gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vaak permbans gekregen, bijv. omdat ik 3x op rij een domme admin in zijn mik schoot en hem wees op het feit dat ie 3x hetzelfde domme trucje probeerde.![]()
![]()
Ik zeur online net zoveel als hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is dan wel een hele zielige admin. Al verbaasd het me weinig. In BF3 ook weleens van die droeftoeters gehad, en zo'n geweldige speler ben ik nou ook weer niet. Dus ze moeten denk ik eerder bij zichzelf te rade gaan.Alleen is het punt dat ik vaak wel een punt heb
Of admins die je kicken omdat je #1 van de server bent en hun #2. Door die kick worden hun dan weer #1, dat is pas zielig![]()
![]()
In BF2 was dat een kwestie van heel snel reconnecten, kwam je terug in de server met behoud van je punten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef BugWorks het volgende:
Of admins die je kicken omdat je #1 van de server bent en hun #2. Door die kick worden hun dan weer #1, dat is pas zielig
Vraag me af waarom dat er ooit uit is gehaald.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En daar zullen ze het dan juist zo moeilijk mee hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeur online net zoveel als hierAlleen is het punt dat ik vaak wel een punt heb
Net even gekeken op mijn battlelog en ik heb gewoon 8 unlocks voor de attack boat gekregen. Als ik mijn battle reports erbij pak heb ik rond 3.500 xp met dat ding gehaald. Maar ik heb al de unlocks die normaal veel meer XP nodig hebben. Toch leuk zo'n XP bug.![]()
![]()
Mag ik het overigens absurd vinden dat ik in pakweg 20 uur 11 levels gestegen ben?
Welke class spelen jullie vooral?
Ik hou wel van assault. en sowieso game ik altijd met muziek op.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik ben met name van Assault en Engineer. Met de andere twee classes nog niet heel erg veel gespeeld, maar als ik Recon speel doe ik dat met een carbine. Houd absoluut niet van snipen, al zal dat ook wel komen doordat ik daar niet zo erg goed in ben.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Basxt het volgende:
Ik hou wel van assault. en sowieso game ik altijd met muziek op.
En ik game altijd zonder muziek. Hoor liever het geluid van het spel zelf.![]()
Ik wissel een beetje. Muziek is hier alleen wenselijk als de server sloom is aangezien ik graag hoor of er iemand me besluipt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Basxt het volgende:
Ik hou wel van assault. en sowieso game ik altijd met muziek op.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voornamelijk recon nu.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gaat veel te snel inderdaad. Ik mis de tijd van BF2, daar moest je pas geduld hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag ik het overigens absurd vinden dat ik in pakweg 20 uur 11 levels gestegen ben?
wat is die gravitar een kut site zeg
Mjah, en daar vond ik de unlocks ook absurd hoog zitten. Maar ik speel ook niet om zo snel mogelijk veel punten te scoren, maar gewoon om lekker over zo'n veld te scouten, een basis leeg te blazen en vlaggen te vangen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gaat veel te snel inderdaad. Ik mis de tijd van BF2, daar moest je pas geduld hebben
Maakt het helemaal jammer dat de beheersing van voertuigen compleet dumbed down is (wat ze ironisch genoeg voor mij lastiger maakt om te gebruiken)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
en kan je je naam aanpassen?
Ik heet nu basxt..
wil graag met een hoofdletter B
staat zo kutSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik speel ook niet zozeer om de punten, maar de unlocks vliegen je nu om de oren, om nog maar niet te spreken over die nutteloze battlepacksquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, en daar vond ik de unlocks ook absurd hoog zitten. Maar ik speel ook niet om zo snel mogelijk veel punten te scoren, maar gewoon om lekker over zo'n veld te scouten, een basis leeg te blazen en vlaggen te vangen.
Maakt het helemaal jammer dat de beheersing van voertuigen compleet dumbed down is (wat ze ironisch genoeg voor mij lastiger maakt om te gebruiken)
Duurt het bij jullie ook zo lang in een pot te komen? Het laden duurt letterlijk een minuut of 2 bij mij.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang in een pot te komen? Het laden duurt letterlijk een minuut of 2 bij mij.Hier ook..quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang in een pot te komen? Het laden duurt letterlijk een minuut of 2 bij mij.PSN: Duuc-nl![]()
Word ik op het laatst als MVP van het winnende team in het verliezende team gegooid.
Geen referral hier.![]()
Wtf merk nu pas dat als ik een kill maak, in het scorebord maar 50 punten bijgeteld worden ipv 100... Dat wordt dus zoals het hoort met die "boost"....![]()
Ik kon me vooral ergeren dat als je achteruit reed dat je stuur ook omdraaide. Kun je uitzetten maar is wel gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, en daar vond ik de unlocks ook absurd hoog zitten. Maar ik speel ook niet om zo snel mogelijk veel punten te scoren, maar gewoon om lekker over zo'n veld te scouten, een basis leeg te blazen en vlaggen te vangen.
Maakt het helemaal jammer dat de beheersing van voertuigen compleet dumbed down is (wat ze ironisch genoeg voor mij lastiger maakt om te gebruiken)
Ik ben juist gewend dat als je achteruit rijdt je naar links moet sturen om naar rechts te gaan.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik crash zojuist uit een server waar ik mvp of all wasquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Word ik op het laatst als MVP van het winnende team in het verliezende team gegooid.
godverdecoños
geld die 50% boost ook na een crash nog?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Hoe spelen jullie als je ongecoördineerd en alleen speelt? Beetje à la cod?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik kon me vooral ergeren dat als je achteruit reed dat je stuur ook omdraaide. Kun je uitzetten maar is wel gruwelijk irritant.
Ik ben juist gewend dat als je achteruit rijdt je naar links moet sturen om naar rechts te gaan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel vaak beheerst en rustig, eigenlijk nooit als een Rambo op speed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef Quotidien het volgende:
Hoe spelen jullie als je ongecoördineerd en alleen speelt? Beetje à la cod?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kijk in een tank achteruit met je turret en probeer te sturen/achteruit te rijden.quote:Het kan uit, maar het is irritant dat het standaard aan staat.quote:Here’s a new control system for driving vehicles with turrets meant to reduce complexity for players, as aiming in one direction and moving in another can be tricky. The new default control setup in Battlefield 4 helps move the vehicle in the direction you push the control stick, regardless of in what direction you are aiming the turret. This control method is only active in tanks (MBTs, IFVs, and Mobile AA vehicles) and Attack Boats, as they are the only vehicles where you operate a turret while driving.
VETERAN TIP! Players who prefer a more traditional Battlefield control method for tanks can head to the CONTROLS option menu and change the VEHICLE AIM RELATIVE CONTROL setting to OFF.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik vind het vaak lastig als ik alleen speel en je dus die enorme maps hebt, dan kom je in je uppie op punt B maar zijn de gevechten alweer doorgeschoven naar D, etc, en alleen met een vehicle bereik je ook niet veel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik speel vaak beheerst en rustig, eigenlijk nooit als een Rambo op speed.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Kijken of je een redelijke squad kan joinen.. en zo alsnog teamplayquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind het vaak lastig als ik alleen speel en je dus die enorme maps hebt, dan kom je in je uppie op punt B maar zijn de gevechten alweer doorgeschoven naar D, etc, en alleen met een vehicle bereik je ook niet veel.![]()
In BF4 dus? Nauwelijks tank gereden, maar verklaart wel waarom ik die paar stukjes achteruit rare effecten kreegquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kijk in een tank achteruit met je turret en probeer te sturen/achteruit te rijden.
[..]
Het kan uit, maar het is irritant dat het standaard aan staat.
Und, wat wees memtest uit?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
RSOD en soundloop weer terug :'0.
Ik steeds schrikken als ik te vroeg battlelog open en dan level 00 met score -1000/0 zie
[ Bericht 17% gewijzigd door Skull-splitter op 13-11-2013 12:56:42 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speelde veel assault in bf3, ook wel support. Maar in 4 speel ik nu veel recon met c4. Waardevolle toevoeging voor die class, de c4. Er is niets leuker dan ongezien een blikje vol vijanden op te blazen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef Basxt het volgende:
Ik hou wel van assault. en sowieso game ik altijd met muziek op.
In 3 zat ik ook veel in jets, maar vind er in 4 niet zo veel aan. Gezien de moeilijke, nerveuze besturing, onhandige camera, belachelijke damage en de weinige bewegingsvrijheid, is er gewoon niet zoveel mee toe te voegen. Merk je ook sterk in de gameplay op de maps, jets zijn bijna onzichtbaar (en nee niet door stealth:P).Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
C4 zou net als in BC2 gewoon een zacht geluidje mogen krijgen, een seconde na deploy oid... Nu is het echt onmerkbaar als je volgehangen wordt...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Roepen die mannetjes niks meer dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
C4 zou net als in BC2 gewoon een zacht geluidje mogen krijgen, een seconde na deploy oid... Nu is het echt onmerkbaar als je volgehangen wordt...
Bij bf3 was dat wel zo![]()
Ja kan ik wel iets bij voorstellen. Aan de andere kant maakt het dat misschien ook wel lastig voor de infantry, die zichzelf wel heel kwetsbaar maakt om dichtbij genoeg te kunnen komen. Mijn taktiek is vaak om zoveel mogelijk aan de rand van de gevechten mee te komen, veel te spotten en de voertuigen op te blazen die niet zo snel iets verwachten van de 'rustige' kant. Als ze je zien, ben je zo goed als dood. It's a fine line.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
C4 zou net als in BC2 gewoon een zacht geluidje mogen krijgen, een seconde na deploy oid... Nu is het echt onmerkbaar als je volgehangen wordt...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Kut maintenance is klaar, nu kan ik niet inloggenquote:WE ARE AWARE OF THE LOGIN ISSUES AND ARE WORKING TO RESOLVE THEM ASAP![]()
![]()
Gister conquest in operation Locker.
Point Charlie te pakken, met 3 machinegunners in de toren zitten en verdedigen tegen stromen tegenstanders van +10 man![]()
![]()
Lol, ze zullen bij Dice niet zo blij zijn met EA denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef Dientje12 het volgende:
Kut maintenance is klaar, nu kan ik niet inloggen
[..]Denk dat ze toch echt beter een maandje na cod hadden kunnen releasen, i.p.v. halfbakken een week voor Cod. Had ze ook gelijk de tijd gegeven om de boel meteen op te poetsen na release. Hadden we waarschijnlijk al een betere jet-gameplay enzo gehad.
Hmm, niet alleen battlelog met login problemen.. mooi niet dat ik op Origin kan inloggen...
https://help.ea.com/artic(...)re-currently-offline Dat dus![]()
Ben ik de enige die een klein beetje teleurgesteld is in de mappen?
Het is allemaal erg donker, en ik zou bijvoorbeeld wel een desert map o.i.d willen zien.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
ik ook. Bf3 was perfect kwa mappen. Op sommige na maar de vanilla van bf3 is vele malen beter dan bf4 vanillaquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Basxt het volgende:
Ben ik de enige die een klein beetje teleurgesteld is in de mappen?
Het is allemaal erg donker, en ik zou bijvoorbeeld wel een desert map o.i.d willen zien.
Over 2 weken china rising voor premium, misschien is dat beterquote:Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Convict het volgende:
[..]
ik ook. Bf3 was perfect kwa mappen. Op sommige na maar de vanilla van bf3 is vele malen beter dan bf4 vanilla![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 13 november 2013 15:43 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Over 2 weken china rising voor premium, misschien is dat beterik wil wat meer steden mappen zoals karkant of market
zonder SSD yep, met install op SSD ren ik als een van de eerste rondquote:Op woensdag 13 november 2013 16:49 schreef Quotidien het volgende:
Bij jullie ook dat eeuwige laadscherm?![]()
Ik moet ook maar eens aan de ssd... laden duurt een eeuwigheid. Zit er al langer aan te denken, maar geen zin om alles weer opnieuw te installeren :squote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
zonder SSD yep, met install op SSD ren ik als een van de eerste rondUitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Probeer origin installatie repair.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:49 schreef Quotidien het volgende:
Bij jullie ook dat eeuwige laadscherm?
Verhielp bij mij het probleem![]()
Tussen de games in spawn ik altijd pas als de match al een tijdje bezig is, zijn er bijvoorbeeld al 30-40 tickets af als ik een keertje in de game kom.
Ligt dat aan internetsnelheid of mijn computer?PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Tussen de games in spawn ik altijd pas als de match al een tijdje bezig is, zijn er bijvoorbeeld al 30-40 tickets af als ik een keertje in de game kom.
Ligt dat aan internetsnelheid of mijn computer?Al geprobeerd?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Probeer origin installatie repair.
Verhielp bij mij het probleem![]()
Heb ook een SSD. Heb altijd als eerste de keus met voertuigen kiezen als de map start.
Ik een normale Hdd zit niet veel verschil inquote:Op woensdag 13 november 2013 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Heb ook een SSD. Heb altijd als eerste de keus met voertuigen kiezen als de map start.
![]()
![]()
Ik heb alleen BF4 (plus gebruik als smartboost of hoe heet t) op mijn SSD staan en dat gaat prima.quote:
kopieer je BF4 map naar de SSD en verander de map naam tijdelijk in iets anders.
Deinstall bf4. reinstall bf4 op de SSD. Stop de download, wijzig de oude BF4 map naar de mapnaam die origin aangemaakt heeft. Herstart origin en deze gaat meteen controleren of alles in orde is.![]()
Ik heb ook n SSD, maar is het het waard om 23 gb op mn ssd te pompen? dan wordt ie ook zwaarder overbelast toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:23 schreef Afwazig het volgende:
Ligt aan de grote van je SSD en wat je er al op hebt staanquote:Op woensdag 13 november 2013 17:48 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ik heb ook n SSD, maar is het het waard om 23 gb op mn ssd te pompen? dan wordt ie ook zwaarder overbelast toch?![]()
111 Gb, en nu 50 gb over..quote:Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van je SSD en wat je er al op hebt staanSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
dacht ik al haha.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als daar je windows opstaat zou ik die SSD verder lekker met rust laten.
FPS heb ik toch niet nodig, alleen die loading times zijn wat lang.SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Het kan wel hoor, ik heb een tijdje Rome 2 op mijn OS-SSD gehad. Het voordeel is kortere loading times, maar de rest van je pc is iets trager. Moet ik wel zeggen dat ik met Rome 2 erop nog maar iets van 15 gb over had op mijn SSD. Het is net waar je je pc voor gebruikt, als het alleen hardcore gamen is kan het wel, maar ik gebruik het ook voor mijn studie, en ik merkte dat de rest toch wel aanzienlijk trager was.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:19 schreef Basxt het volgende:
[..]
dacht ik al haha.
FPS heb ik toch niet nodig, alleen die loading times zijn wat lang.
Het beste is eigenlijk gewoon een extra SSD aanschaffen, om je 25 gb+ spellen op te zetten.![]()
Lui
Ben ik de enige die best wel moeite heeft om zich erg goed staande te houden in deze BF4 saga?
Ik ben wel wat gewend als BF2 oldie maar ik moet toch alle zeilen bijzetten om niet teveel het onderspit te delven. Ik ben nog erg zoekende in de spel en m.i.komt dat door de grootte van sommige mappen en de intensiteit als je erin zit want je moet op zoveel meer letten dan het aloude BF2.![]()
Kwestie van gewenning. Had ik ook met BC2 en BF3. Ik begin nu alweer met enige regelmaat in de top 5 te verschijnen.Conscience do cost.![]()
Precies hetzelfde probleem, had ik ook met BF3, hoewel ik na aanschaf van nieuwe muis en wat oefening in BF3 toch ook in de top eindigde meestal.
Maar BF4 heeft minder CQ dan BF4 en meer grote en open maps waardoor het weer een stuk lastiger wordt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb in Battlefield 4 juist vaker dat er om een rare reden iets heel goed verloopt terwijl je dat niet verwachtIk weet niet waardoor het komt, maarja.
![]()
quote:UPDATE #9:
PC Game Update Goes Live Nov 14
We are happy to report that the PC Battlefield 4 game update will go live tomorrow, November 14. The main focus of this update is threefold:
1) Reduce the number of crashes
We believe this update will solve a large portion of the most commonly occuring game crashes, and the improvement in overall stability should make a big difference for many players.
2) Eliminate a network sync bug
If you’ve been experiencing situations in multiplayer where it appears that you are taking damage from enemies through walls, you might have been the victim of a network sync bug. In this game update, we have identified and eliminated one such bug that caused this type of gameplay experience. We are continuing to work on more multiplayer optimizations concerning network performance.
3) Improve Network Smoothing
We have made some improvements to the ”Network Smoothing” functionality that you can find in the OPTIONS>GAMEPLAY menu. The Network Smoothing slider governs a group of settings that aim to produce a tighter multiplayer experience based on your specific packet loss situation.
If you’ve been experimenting with the Network Smoothing slider earlier, it might now yield better results. If you haven’t tried it before, please explore this setting and set it to the lowest value you can without experiencing graphical glitches in the game. By setting it lower, you can get a tighter multiplayer experience, depending on your specific network situation.
More details upcoming
Besides the above mentioned focus areas, this PC game update contains a number of other fixes and tweaks that we will detail once it’s live.
This game update for PC goes live around 10AM UTC/2AM PST November 14. Your Origin Client should acknowledge and automatically download this update for you, as usual. Otherwise, you can right click your game in the client and select ”Check for Update”. There will be a Battlelog maintenance downtime for about an hour as this update goes live. During this time multiplayer on PC will be unavailable.
We will release full patch notes for this game update later, but the three items mentioned above are by far the most important changes in this update. We understand that stability has been rocky for some players, and hope that this update will make the game run smoother and more stable for you. Let us know in the comments below.![]()
Ik heb er ook last van, erg frustrerend. Had er bij de vorige delen totaal geen last van, maar het lijkt wel alsof ik 30 kogels nodig heb om iemand neer te krijgen terwijl ik aan de andere kant in 1 of 2 hits dood wordt geschoten. K/d ratio is nog net positief, maar moet er enorm veel moeite voor doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef Iwanius het volgende:
Lui
Ben ik de enige die best wel moeite heeft om zich erg goed staande te houden in deze BF4 saga?
Ik ben wel wat gewend als BF2 oldie maar ik moet toch alle zeilen bijzetten om niet teveel het onderspit te delven. Ik ben nog erg zoekende in de spel en m.i.komt dat door de grootte van sommige mappen en de intensiteit als je erin zit want je moet op zoveel meer letten dan het aloude BF2.![]()
Ga hardcore spelen en wen aan hardcore.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:19 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, erg frustrerend. Had er bij de vorige delen totaal geen last van, maar het lijkt wel alsof ik 30 kogels nodig heb om iemand neer te krijgen terwijl ik aan de andere kant in 1 of 2 hits dood wordt geschoten. K/d ratio is nog net positief, maar moet er enorm veel moeite voor doen.
Met normal word je overal door gezien![]()
Ik speel al met silencer, maar dat maakt niet zoveel uit heb ik het ideequote:Op woensdag 13 november 2013 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga hardcore spelen en wen aan hardcore.
Met normal word je overal door gezien
Wellicht is hardcore beter, ik ga het eens proberen.![]()
Nope, ook niet in BF3, thans, niet dat ik gemerkt heb en ik speel op gehoor voor minstens 30%.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Roepen die mannetjes niks meer dan?
Bij bf3 was dat wel zoI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lolwhut?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Quotidien het volgende:
Maar BF4 heeft minder CQ dan BF4 en meer grote en open maps waardoor het weer een stuk lastiger wordt.
Als ergens de focus op spelers samenbrengen in een klein gebied ligt, dan is het BF4 wel. Zelfs de grotere maps hebben de punten van aandacht in een honderd meter van elkaar liggen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Exquise me? Baking powder? De mannetjes in BF3 roepen wel degelijk. Zo hoor ik enemies die dichtbij zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, ook niet in BF3, thans, niet dat ik gemerkt heb en ik speel op gehoor voor minstens 30%.
Wacht, wat? Exquise?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Exquise me? Baking powder? De mannetjes in BF3 roepen wel degelijk. Zo hoor ik enemies die dichtbij zijn.
V.![]()
Ik meende eigenlijk altjjd dat je alleen je teamgenoten hoort schreeuwen
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ja, met twee verschillende accenten...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:17 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik meende eigenlijk altjjd dat je alleen je teamgenoten hoort schreeuwen
Ja, en ook iets met granataquote:
Zelfde kreet als die in de eerste socom zat als je een granaat gooide
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Niet als je in een tank zit...quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ja, en ook iets met granata
Zelfde kreet als die in de eerste socom zat als je een granaat gooideI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik zit nooit in een tank.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet als je in een tank zit...
Ik ook nauwelijks maar ik hoor er ook geen kut in qua mannetjes om me heen. BC2 deed dat wat meer gebalanceerd zodat je iig nog snel weg kon rennen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
wie komt er ff spelen tegen mij? http://battlelog.battlefi(...)NL-Band-of-FoK-Kers/People assume too much.![]()
Morgen dus eindelijk de patchOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
ook in een tank? Ik hoor geen kut maar als er eentje wegrent zonder friendly marker dan weet ik dat ik kapot ga...quote:Fixedquote:Op woensdag 13 november 2013 22:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Morgen dus eindelijk de een patch
Ik geloof van wel, met de 3rd person view. Kan ook van niet, omdat ik daar niet op let in een tank.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ook in een tank? Ik hoor geen kut maar als er eentje wegrent zonder friendly marker dan weet ik dat ik kapot ga...![]()
Het accent lag in deze niet zozeer op de "de" hè.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ook in een tank? Ik hoor geen kut maar als er eentje wegrent zonder friendly marker dan weet ik dat ik kapot ga...
[..]
FixedOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Kan ik ook ooit eens een potje joinen waarbij het team niet al kansloos aan het verliezen is?Geen referral hier.![]()
Kan jij überhaupt iets joinen dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kan ik ook ooit eens een potje joinen waarbij het team niet al kansloos aan het verliezen is?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wellicht dat daar het probleem zit: die heb je niet in HC servers. Ergo, altijd kapot met C4.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, met de 3rd person view. Kan ook van niet, omdat ik daar niet op let in een tank.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In smalle straatjes ben je gewoon de lul als tank. 2 Engi's en 1 poppetje met C4 is genoeg om groot materieel uit te schakelen in no time.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ja kan ik wel iets bij voorstellen. Aan de andere kant maakt het dat misschien ook wel lastig voor de infantry, die zichzelf wel heel kwetsbaar maakt om dichtbij genoeg te kunnen komen. Mijn taktiek is vaak om zoveel mogelijk aan de rand van de gevechten mee te komen, veel te spotten en de voertuigen op te blazen die niet zo snel iets verwachten van de 'rustige' kant. Als ze je zien, ben je zo goed als dood. It's a fine line.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
True, maar er zijn in de vanilla maps niet zoveel smalle straatjesquote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In smalle straatjes ben je gewoon de lul als tank. 2 Engi's en 1 poppetje met C4 is genoeg om groot materieel uit te schakelen in no time.
Was gisteren flink op dreef met de .338 recon. Fijn wapentje... Headshots aan de lopende band. Wel allejezus veel crashes gehad, heel apart. Had er al zeker een week geen gehad. Gister een stuk of 4. Kom maar op met die patch!Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
conquest large/paracel stormquote:
Speel eigenlijk alleen conquest large... Al vanaf dat ik instapte in de BF serie vorig jaarWelke modes zijn nog meer de moeite waard?
Geen.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:28 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
conquest large/paracel storm
Speel eigenlijk alleen conquest large... Al vanaf dat ik instapte in de BF serie vorig jaarWelke modes zijn nog meer de moeite waard?
Ik speel eigenlijk enkel conquest, kan me toch het meest boeien. Andere modi heb ik in BF4 nog niet uitgeprobeerd. In BF3 bleef ik ook vaak bij conquest.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:34 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
lol, nou dan heb ik ook niets gemist!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Kwam dit nog ff tegen voor de liefhebber! Wel interessant, heb die schaal bij roque transmissing nog niet in zien storten...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Wat een vette kill met die quadquote:
Ik haat emblems. Kinderachtige van-COD-afgekeken zooi.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoezo..extra creativiteit is toch altijd leuk. En kom op man...batman logo op je attack-chopper is toch de shitquote:Op donderdag 14 november 2013 10:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik haat emblems. Kinderachtige van-COD-afgekeken zooi.
People assume too much.![]()
Emblems zijn gewoon kut. Bij Call of Duty deed ik altijd maar een zwart puntje in de onderste hoek wat je niet eens zag door je banner er achter omdat ik te lui was om ook maar iets te maken en het toch altijd kut is of je bent niet de enige omdat je iets van internet af haalt. Dat er premium stukken zijn voor je embleem is al helemaal belachelijk.
[/quote]![]()
Omdat het puberale nonsens is die ik niet in mijn games nodig heb.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:41 schreef very het volgende:
[..]
Hoezo..extra creativiteit is toch altijd leuk. En kom op man...batman logo op je attack-chopper is toch de shitI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat het puberale nonsens is die ik niet in mijn games nodig heb.
Want online oorlogje spelen is helemaal niet puberaal natuurlijk
Daarbij hoef je niet perse piemels of tieten te maken natuurlijk....People assume too much.![]()
Ik hoef ze ook niet te zien. BF kan prima zonder, maar COD heeft het dus BF ookquote:Op donderdag 14 november 2013 10:58 schreef very het volgende:
[..]
Want online oorlogje spelen is helemaal niet puberaal natuurlijk
Daarbij hoef je niet perse piemels of tieten te maken natuurlijk....
Net rondje BC2 gespeeld, hoeveel lekkerder dat klinkt alleen al... Ruimtelijkheid is flink minder geworden in BF3 en 4.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik denk dat je eerst alles van je harde schijf moet halen...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:05 schreef Pakspul het volgende:
Battlelog zegt update in progress, betekent dat we straks een update kunnen downloaden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb geen harde schijf, maar een SSDquote:Op donderdag 14 november 2013 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst alles van je harde schijf moet halen...... nouja eigenlijk toch een kut grap
![]()
![]()
Veel mensen vinden het wél leuk, dus heeft BF het ookquote:Op donderdag 14 november 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet te zien. BF kan prima zonder, maar COD heeft het dus BF ookRuimtelijkheid is in BF3/4 minder geworden t.o.v. bc2?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Net rondje BC2 gespeeld, hoeveel lekkerder dat klinkt alleen al... Ruimtelijkheid is flink minder geworden in BF3 en 4.![]()
Het geluid kan ik me niet zo goed meer voor me halen, maar geluid in BF4 vind ik ook zeker niet slecht. Maar ik heb dan ook monsterboxen aan weerszijden van mijn bureau staan. Lekker de bass hoog, loudness ingeschakeld, volume op 3 (want anders vliegen mijn ramen er al uit haha) en knallen maar
People assume too much.![]()
Niks nieuws? BF2 had al updates van rond de 500MB.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:09 schreef robuust89 het volgende:
Goeiemorgen, een update van 1 gieg!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Xonar DX + Beyerdynamic DT770-Pro's op de knar hier, en ja, in BC zijn dingen achter je ook echt achter je, wat in BF3 en 4 minder uitgesproken is.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:09 schreef very het volgende:
Ruimtelijkheid is in BF3/4 minder geworden t.o.v. bc2?
True.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niks nieuws? BF2 had al updates van rond de 500MB.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Heb je je RAM al gecheckt?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik hoop dat de RAM leak gefixed is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, ook geen behoefte aan. BF4 is het enige programma wat problemen geeft, en dit zijn dezelfde problemen als bij honderden zo niet duizenden anderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heb je je RAM al gecheckt?Geen referral hier.![]()
Buiten random crashes had ik hier ook weinig last van RAM en SSD met fouten, nu is dat helemaal weg. Just saying.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, ook geen behoefte aan. BF4 is het enige programma wat problemen geeft, en dit zijn dezelfde problemen als bij honderden zo niet duizenden anderen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
* Lt.Surge kan nu ook mee doen![]()
Al is de download nu pas op 51%. Maar, ik kan straks mee doen
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Wil niet echt vlotten, die update. BEn al een uur aan het wachten en hij staat nu op 30%
Hij failt ook constant en als hij al wel download gaat het maar met 30KB met zo'n 8 uur resterend![]()
![]()
Hier was ie echt met 2 minuten binnen
Dat zou hier ook moeten lukken aangezien het maar een gig is. zelfs een reboot van de pc haalt niks uitquote:Op donderdag 14 november 2013 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier was ie echt met 2 minuten binnen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: